manga_preview
Boruto TBV 09

Forever or never 60: Posledná uspávanka...

Keita.jpg

„Si si istý, že to musí byť teraz?“ spýtal sa Hidan nervózne svojho Predchodcu, ktorý ho viedol na vrch akéhosi kopca. Ten nezastavil sa, neotočil sa a ani mu neodpovedal. Len kráčal ďalej, zrejme k tomu momentálne nemal čo povedať. Všetko sa dozvie včas. Tak mu to starec povedal predtým ako sa vybrali na toto miesto, „Nemohlo by to počkať do konca vojny?“ spýtal sa, keď konečne zastali a starec sa k nemu ráčil otočiť. Na tvári mal pokojný a akýsi nepreniknuteľný výraz.
„Nie, nemohlo,“ odvetil.
„Nechápem prečo!“ rozhodil rukami Hidan, „Po tom, čo si predviedol túto noc, budeš iba výhodná pomoc a nie zavadzajúci starec!“ argumentoval.
„Pretože po tom, čo som ťa označil, mi zostáva iba určité množstvo energie, aby som vybavil isté veci a poprípade ochránil svojho Nasledovníka, čo bol tento prípad. Väčšinu tej energie som už spotreboval pri boji s tými dvoma nepodarkami z Akatsuki, ktoré sme, našťastie včas dostali,“ vysvetľoval mu a Hidan prikývol. V týchto Hľadačských veciach musí mať jasno, aby to v budúcnosti nepobabral. Hlavne teraz, keď jeho Predchodca odchádza...navždy.
„Koľko energie ti ešte zostáva?“ spýtal sa ho.
„Ďalší boj by som už nezvládol,“ pripustil starec.
Chvíľu mlčali. Potom sa ozval starec.
„Je čas, Hidan. Nie je dôvod, aby sme to už dlhšie zdržiavali.“
„Jasné,“ rýchlo prikývol Hidan, „a čo mám vlastne urobiť alebo povedať? Ja som z toho deb*l, ku*va!“
„Vážne by som ocenil, keby si si aspoň teraz dával pozor na slovník, ty naničhodník!“ pokarhal ho starec a následne si vzdychol, „bože, prečo to musíš byť práve ty?“
„No túto otázku som si kládol častejšie, ako by som si bol myslel,“ zamrmlal Hidan podráždene, „a nehovor to slovo na B v mojej prítomnosti! Vieš veľmi dobre, že ho neznášam, ku*va!“ kričal naňho.
„Trochu úcty k svojmu Predchodcovi!“ kričal už aj starec, „Vôbec by mi nenapadlo, že v tvojom idi*tskom mozgu máš nejaký komplex voči tomu konkrétnemu slovu na B!“
„Bol si pri tom, ako som to hovoril Sore, tak ma ne*er!“ prekrikoval ho Hidan.
„Tak dosť!“ skríkol starec a obaja boli ticho a rýchlo dýchali, akoby dobehli maratón.
„Takže...“ narovnal sa do svojej plnej výšky Hidan, „ako sa to robí?“ spýtal sa.
„Nemusíš urobiť nič, budeš len hovoriť.“
„A povieš mi čo?“ spýtal sa ho podráždene jeho Nasledovník.
„No, najprv musíš povedať moje meno,“ prezradil mu konečne starec.
„Fajn, a to je....“ nabádal ho k odpovedi, lebo starec mu vlastne nikdy nepovedal, ako sa volá. Až teraz mu napadlo, že sa ho na jeho meno ani nespýtal. Vždy ho volal starec a nejako sa o jeho skutočné meno nezaujímal.
„Hidan.“
Hidan si vzdychol. „Ja viem, ako sa volám. Povedz mi láskavo svoje meno, lebo sa naozaj nezdržím a začnem znova nadávať!“
„Už som ti ho povedal,“ povedal netrpezlivo starec.
„Ty ma chceš naozaj na*ebať alebo o čo ti tu akože ide?!“ zvýšil hlas Hidan. Nie je predsa možné, aby sa jeho predchodca volal ako on! To je...nemysliteľné...proste...hlúposť! Určite si z neho robí srandu!
„Moje- meno- je- Hidan,“ hovoril mu starec akoby bol jeho Nasledovník mentálne postihnutý.
„No ku*va!“ chytil sa za hlavu Hidan mladší a starec sa pobavene uškrnul, „si zo mňa robíš pi*u!“
Starec pokrútil hlavou a stále sa usmieval.
„Ako je to možné?“ spýtal sa Hidan a stále mal na tvári šokovaný výraz.
„Ako to mám vedieť?! Ja som ti meno nedával!“ bránil sa starec.
„No to je v r*ti!“ nadával ďalej Hidan.
„Povedal som ti, aby si si aspoň teraz kontroloval svoj slovník, ku*va!“ napomenul ho znova starec a začal nadávať aj on.
„No ty mi máš čo hovoriť!“ poznamenal uštipačne Hidan.
„Radšej sa sústreď na to, čo máš urobiť!“ vrátil ho späť do reality starec a pripomenul mu, že je čas, aby jeho Predchodca odišiel na nekonečnú a zaslúženú dovolenku.
„No dobre,“ Hidan sa nadýchol a spustil: „Hidan! To znie divne!“ prestal sa sústrediť a znovu rozhodil rukami.
„Ach, kriste!“ starý Hidan sa chytil za hlavu krútil ňou. Toto snáď nie je možné! Ako môže byť toto dilino jeho Nasledovník?
„Tak ešte raz!“ zvolal Hidan a sústredil sa, „Toto, čo tu robíme je absolútne divné!“ poznamenal.
„Myslel som si, že sa už konečne sústredíš,“ poznamenal unavene starec a klesol na kolená do trávy.
„Starec, čo sa deje?!“ skríkol Hidan a zohol sa k nemu. Zdá sa mu to alebo starec naozaj zbledol? Je v poriadku? To má naozaj tak málo energie? Musí mu pomôcť! Musí ho okamžite vyprevadiť na onen svet, kým nebude neskoro a jeho Predchodca mu tu zomrie pred očami. A čo sa vlastne stane, keď Nasledovník neodprevadí svojho Predchodcu?
„Prestaň toľko myslieť,“ povedal potichu starec a silene sa naňho usmial, „bude ťa z toho bolieť hlava. A potom aj mňa, lebo to musím počúvať.“
„Tak čo sa stane, ak to nestihnem?“ pýtal sa ho rýchlo a vyplašene Hidan.
„Čo ja viem? Ešte sa to nestalo!“
„Koľko energie ti ešte ostáva?“
„Neviem. Málo,“ starec hovoril potichu a namáhavo. Akoby mu každé slovo robilo problém. Namáhavo dýchal. Už nekľačal. Sadol si a vzadu sa podoprel rukami. Hidan si sadol oproti nemu.
„Čiže nemám na výber. Musím to urobiť teraz,“ povedal Hidan odhodlane a po prvýkrát v to ráno cítil, že to naozaj musí urobiť. To predtým...no schválne to zdržiaval, aby starec ešte nemusel odísť, lenže musel. Zomiera mu pred očami a jediné, čo môže urobiť preňho urobiť je nechať ho ísť. Len to, aby aspoň odišiel pokojne.
„Presne tak,“ povedal mu starec, „urob, čo musíš. Čo som aj ja musel urobiť!“ jeho hlas sa menil na chrapot.
„Dobre, takže viem tvoje meno...čo ďalej?“ spýtal sa Hidan. Vážne nevedel, čo má urobiť. Prečo mu to hneď nepovie? Čo má povedať? Starec nevyzeral najlepšie a ešte viac zbledol.
„Odpoveď na svoju otázku musíš nájsť v sebe,“ zachrapčal starec.
„Ku*va, čože?!“ skríkol naňho Hidan až starcom trhlo. Keby toto vedel skôr, že starec bude pomaly umierať a že si bude musieť pripraviť nejakú reč či čo, tak by sa na to pripravil...ale teraz...nevedel, čo by mal povedať. Čo by bolo dostatočne vhodné. No...asi by tam nemali byť žiadne nadávky, ani sprosté slová...taktiež by mu nemal nič vyčítať, keď už má odísť v pokoji...i keď...nevie o ničom, čo by mu vytkol. Správal sa k nemu lepšie ako celá organizácia Akatsuki počas celého času, čo tam strávil. No dobre, Kakuzu mu párkrát zašil hlavu či končatinu, keď o ňu prišiel, ale to aj preto, že ho k tomu Pein donútil. Nikdy sa preňho neobetovali ako starec. Skoro pre to, aby ho ochránil, spotreboval celú svoju energiu. To preňho nikdy nikto neurobil. A čo že sa volá ako on! Možno je aj rád, že bude nosiť jeho meno....i keď to pred ním nahlas rozhodne neprizná.
No...ukončil svoj vnútorný monológ...mal by som sa sústrediť na to, čo mu poviem.
Hľadať vo svojom vnútri. To bude ako Hľadač vždy niečo hľadať alebo čo? Nadýchol sa, aby si vyprázdnil hlavu od myšlienok, ktoré by ho mohli rozptyľovať. Zavrel oči a po chvíli už vedel, čo by mu tak povedal, aby mohol odísť. Nemalo to byť niečo jednoduché, ako: odísť v pokoji, no ani nič extra dlhé. No chcel, aby to bolo niečo také, ako keď ho označil...akoby tam bolo cítiť mágiu...
Nevedel prečo to urobil, ale predpažil pravú ruku a objavil sa na nej znak Konohy, tak ako predtým sa na starcovej ruke objavil znak Kiri...moment!
„Prečo...Konoha?“ nechápal ani jeden Hidan.
Hidan pokrútil hlavou. Prečo má značku Konohy na ruke bude riešiť neskôr. Aj tak videl, že jeho Predchodca o tom nevie viac než on. Ten len vyjavene pozeral na značku, akoby tam okrem nej nič iné nebolo.
Nadýchol sa a spustil monotónnym hlasom.
„Hidan, Hľadač, ktorý našiel svojho Nasledovníka a stal sa preto Predchodcom, nájdi aj svoj večný pokoj. Splnil si svoj osud- našiel si svojho nasledovníka a odovzdal mu jeho poslanie! Tvoje hľadanie je na konci!“
Starec si spokojne vydýchol a usmial sa na Hidana, na ktorého tvári sa značil smútok. Jeho Predchodca ho len teraz našiel a už odchádza. Nemohol tomu zabrániť, po líci mu stiekla slza.
Starec mal zatvorené oči, a preto nevidel Hidanove emócie. „Uspávanka pre moje uši,“ povedal potichu a ešte stále sa usmieval.
„A teraz čo?“ spýtal sa ho Hidan a snažil sa, aby sa mu netriasol hlas.
„Teraz si po mňa prídu,“ odpovedal mu. Jeho tvár už nebola taká bledá, no už sa mu oveľa lepšie rozprávalo. Akoby už necítil bolesť, ktorú odplavili Hidanove slová.
Chvíľu pozoroval starca, ktorý si ľahol do trávy a tvár mal otočenú k nebu, oči už otvorené, a keby tam niekde nezainteresovaný prišiel, pomyslel by si, že tento starý pán tam prišiel iba pozorovať oblaky.
„Kto si po teba príde?“ spomenul si Hidan, čo mu starec povedal.
„Duše mojich Predchodcov...“
„Predchodcov?“ nechápal Hidan. Prečo to množné číslo? Je ich viac?
Starec sa zasmial. „Každý má svojho Predchodcu. Ja mám Predchodcu, on má toho svojho a ten svojho a tak ďalej.“
„Aha,“ hlesol a potom už boli ticho. Hidan si ľahol tiež a pozeral hore. Naozaj to bol pekný pohľad. Upokojoval ho. Tu hore bol pokoj, akoby toto miesto vojna nezasiahla. Zamračil sa. Prečo museli vyprovokovať túto vojnu? Načo to bude dobré? Už ich veľa nezostalo. Kabuto je mŕtvy, čiže nemajú armádu nemŕtvych. Prečo nezrušia tú hlúpu vojnu?
Hidan si ticho vzdychol. Nebude na ňu teraz myslieť. Teraz už bude plnohodnotným Hľadačom a tým zasvätil svoj život hľadaním svojho Nasledovníka. Popri tom bude musieť počúvať rozkazy Hokage, keďže teraz, keď už mal aj značku Konohy pod ňu naozaj patrí.
Chcel sa spýtať starca...teda Hidana...ako spozná svojho Následníka, no keď sa otočil zistil, že už nedýcha. Zhrozene sa posadil a začal starcom prudko triasť.
„No tak!“ kričal so slzami v očiach, „Ešte mám toľko veľa otázok! Nie! Ešte nie...!“ hlas sa mu zlomil a slzy mu voľne padali na starcovu tvár.
„Pusti ho, Spoluhľadač,“ ozvalo sa nad ním.
„Čo to má...?“ nedokonči otázku, ani nezahrešil, len sa s vyjašenými očami pozeral nad seba, kde sa vznášalo asi tucet priehľadných postáv a za nimi ďalšie, tiež trblietajúce sa v slnečnom svetle. Na tvárach už nemali masky, lebo ich odovzdali svojim Nasledovníkom. No Hidan vedel, že pracovali v Kiri, lebo mali jej značku na pravom ramene. Prišli si poňho. Na chvíľu ho napadla myšlienka, že im ho nedá.
„Tvoj Predchodca teraz pôjde s nami,“ povedal ten, čo bol najbližšie.
„Kam?“
Ten, ktorý mu odpovedal sa usmial. „Tam, kde ty ešte nemôžeš,“ povedal mu vľúdne.
„Prečo, ku*va, hovoríš v hádankách?“ spýtal sa ho zo zamračeným výrazom. Chcel vedieť, kam sa Hľadači dostanú, keď ich Nasledovník odprevadí. Onen svet. No čo to je? Nebo pre Hľadačov?
Bývalý Hľadač, ktorý sa jediný rozprával s Hidanom, k nemu podišiel bližšie až sa vznášal nad mŕtvym telom starca a vzdychol si. „Zdá sa, že môj Nasledovník sa odnaučil nadávať a znova do toho padol, kvôli svojmu Následníkovi,“ a pokrútil hlavou a uškrnul sa.
„Ty si...ty si jeho Predchodca?“ spýtal sa už aj tak dosť šokovaný Hidan.
„Samozrejme, Spoluhľadač. Označil som ho a taktiež som si poňho prišiel.“
„Dobre,“ pritakal Hidan, ktorý bol z posledných udalostí poriadne zmätený. Takéto zážitky z Akatsuki veru nemal.
Predchodca starca sa zohol a chytil Hidana staršieho za ruku a začal stúpať vyššie pričom so sebou bral aj starca. Hidan si pomyslel, že to nie je možné, aby ho duch zdvihol, no čím vyššie stúpali, tým sa starcovo telo menilo na to, čím boli jeho Predchodcovia. Na ducha.
„Hej!“ zakričal na nich ešte Hidan, keď už boli asi dvadsať metrov nad zemou, „Má krehké nervy, tak dajte pozor, lebo ak tam dostane infarkt alebo mŕtvicu, tak si vás nájdem a nakopem do ri*i! Rozumiete?!“
Hľadač, ktorý bral starca so sebou sa zasmial. „Vidno, že si jeho Nasledovník! Neboj sa! Uvidíš ho skôr ako sa nazdáš!“ zakričal mu tesne predtým, ako zmizli v slnečnom svetle.
„Čo?“ nerozumel tomu Hidan. Pokrútil hlavou nad ďalšou z mnohých divných viet tohto Hľadača, sadol si trávy a pozeral hore na oblohu, kde starec, jeho menovec, zmizol. Navždy. A on ostal sám. Stiekla mu jedna slza. No...nie je úplne sám. Má ešte Soru a jej trafenú skupinu, no oni, ak všetko pôjde ako má, o dva dni odídu a on ostane naozaj sám. Kým nenájde svojho Nasledovníka a to tiež nevie ako. Vydal pazvuk podobný smiechu. Len si spomenul na to, ako dlho musel starec hľadať jeho. Starec...no...mal by ho asi volať Hidan. Nie. Preňho bude vždy starec, ktorému hrozí infarkt, keď sa rozčúli, alebo keď sa jedno z klonov rozhodne, že pomôže a vletí mu do cesty.
A kam vlastne pôjde? Kde by mal po vojne začať hľadať? A kde jeho hľadanie skončí?
„Neviem ti povedať, Hidan, kde sa tvoja cesta skončí, no viem ti povedať, kde sa začína,“ ozval sa niekto za ním. Znelo to ako starcov hlas. Žeby tak krátko po jeho smrti mal halucinácie?

Poznámky: 

NO doteraz som mala vždy jednu (niekedy dve) časti v zálohe. A už nemám nič Laughing out loud Čiže budete musieť čakať na to, kým ju dopíšem Smiling Nemala som teraz čas písať ďalšiu, lebo mi blbol notebook a teraz je už v pohode Smiling
Obrázok: posledný z našej sedmice (?) Laughing out loud Od ďalšieho dielu bude nový Cover Page, ktorý dám aj ku predošlým častiam, kde som ja nenakreslila nijaký obrázok Eye-winkLaughing out loud
Diel: celý bol o Hidanovi a dúfam, že nevadilo, že tam moje šialené postavy chýbali Laughing out loud Najprv som nevedela, ako mám napísať to odprevadenie na onen svet, a potom mi napadlo toto Smiling
tak...dúfam, že zostanete naladení na ďalšie pokračovania FoN Smiling
MOMENT! to už je 60. časť? Shocked ty v**e! ani som si to neuvedomila Laughing out loud Laughing out loud

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Pá, 2013-12-27 01:07 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

To je také Nehidanovské! Laughing out loud Ale vážne, kedy by Hidan rozmýšľal a prejavoval emócie? ._.
Hidan mladší a Hidan starší... to sa mi páči ^-^


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Pá, 2013-12-27 12:19 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Laughing out loud V tomto dieli je Hidan zobrazený inak Laughing out loud ...Dobre, úplne inak Laughing out loud , ale ja som to písala s tým, že konečne našiel zmysel života a niekto, kto by ho mal v tom novom živote viesť odchádza...takže nejaké emócie a myšlienky by tam asi mali byť Laughing out loud
Ďakujem Smiling Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, Pá, 2013-08-16 22:40 | Ninja už: 4282 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Šedesátá část Laughing out loud jdeme s tebou oslavovat Laughing out loud teď mě tak napadá že jsme s Tory právě ukončily jednu oslavu a teď abychom oslavovaly znovu Laughing out loud ale to jsem odbočila Smiling
Tento díl... no co k němu napsat... já snad začnu nadávat jak oba Hidanové, protože mě nenapadá co k tomuto dílu napsat abych se neopakovala... Laughing out loud No přišlo mi to takové smutné... ale to nemění nic na tom že ten díl byl úžasný Smiling ... a jsem zvědavá jak to se všema dopadne a co bude dělat Hidan po tom co odejdou Laughing out loud
Hmmm... můj asi nejdelší komentář Laughing out loud

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, So, 2013-08-17 10:40 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ešte jedna oslava vás nezabije Laughing out loud
Laughing out loud nie, nenadávaj Laughing out loud Hidan starší sa to odnaučil, len mal tú smolu, že stretol nášho Hidana Laughing out loud Laughing out loud Tento diel mal byť smutný, tak som rada, že som to napísala tak, že to smutné naozaj bolo Smiling Pravdu povediac, zvedavá som aj ja, keďže možno teraz v tejto chvíli by som nejaký ten koniec dokázala vymyslieť, ale kým sa k nemu dotrepem, tak sa aspoň trikrát zmení Laughing out loud V podstate sa mi to už niekoľkokrát pri tejto sérii stalo Laughing out loud
Ďakujem za čarovný komentár a gratulujem k najdlhšiemu komentu Laughing out loud Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Pá, 2013-08-16 20:48 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Na obrázek už jsem zvědavá Laughing out loud
A k dílu: Super!! Celé je to naprosto totálně luxusně... ale kašlu na to... Mira to napíše za mě Laughing out loud Prostě to je skvěle popsané, i když je to strašně smutné Sad A starec se jmenuje Hidan? Ty kámo, co sis dal?! Laughing out loud Super nápad...
Ale to mi nesmíš udělaaat Sad Že už nebudeš vydávat tak rychle Sad (No jo, já vím že zrovna já mám co říkat, ale pracuje se na tom, OK? )
Laughing out loud Takže BOMBA jako vždy!!

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, So, 2013-08-17 10:34 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Možno si ho už aj videla Smiling Tu na Konohe Laughing out loud
Mira to napíše za mě Laughing out loud Laughing out loud čo je tvoja pisárka? Laughing out loud
Ďakujem Smiling Ono to chcelo byť smutné Laughing out loud No..to meno...najprv som chytala faceplamy, keď mi to napadlo, ale už mi to nepripadá také WTF ako na začitaku...teraz už len OMG! Laughing out loud Laughing out loud
Už som to dohnala Eye-wink Ďalší diel mám hotový, takže ho pridám, ako vždy v utorok Laughing out loud
(No už by som si rada prečítala pokračovanie JAPS Laughing out loud )
Ďakujém Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, So, 2013-08-17 21:53 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Mira vždycky napíše strašně hodně přídavných jmen, tak na co plýtvat místem... No jo, ta lenost... A o prázdninách se blbě píše... Jsme obě pořád v tahu... Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, So, 2013-08-17 13:26 | Ninja už: 4282 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Hups... Jistá narážka na mou osobu Smiling Omlouvám se, omlouvám se Laughing out loud díl s největší pravděpodobností bude odeslán už dneska Laughing out loud (vracím se ze slovenska z dovolené) Smiling

Obrázek uživatele dambo
Vložil dambo, Čt, 2013-08-15 12:48 | Ninja už: 4237 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Pěstitel rýže

Perfektná časť ale na to som si už u teba zvykol Laughing out loud len tak ďalej Laughing out loud

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Čt, 2013-08-15 13:37 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

*ďalší, čo to číta! Skáče meter dvadsať!* Laughing out loud
Ehm...teda Laughing out loud ďakujem veľmi čarovne Smiling Naozaj si to cením Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~