Akatsuki spojenci 05-Šílená noc
Uprostřed noci
Nacházíme se v chatě, kde probíhá první noc.
"Nech být moji Samehadu!" Vykřikl Kisame a uhodil spícího Suigetsa, který objímal Samehadu. Suigetsu sice odletěl a praštil se hlavou o zeď, ale Samehadu odmítal pustit. To už se, ale přiblížil Kisame a Samehadeu mu vytrhl.
"Auu! Co děláš!?" Zařval Suigetsu a chytil se za hlavu, na které mu vyrostla velká boule.
"Jen bráním svoji Samehadu." Ušklíbl se Kisame a šel si lehnout.
"A proč mě kvůli tomu mlátíš!?" Křičel Suigetsu a rozeběhl se na Kisameho s Hrdlořezem v ruce, ale Kisame ho odkopl a Suigetsu odletěl na druhou stranu pokoje, kde se praštil hlavou o zeď a omdlel.
Ve vedlejším pokoji poklidně spala Karin, ale měla pocit jako by na ní něco kapalo.
"Ááá!" Vykřikla Karin, když otevřela oči a uviděla, že je nad ní nakloněn Zetsu a slintá na ní.
"Co je?" Zeptala se bílá půlka.
"Vůbec nic!" Vykřikla Karina a vrazila Zetsuovi pěstí.
"Auu. Zato to ji sežereme." Řekla černá půlka a začala honička po pokoji. Jenže Zetsuovi podjeli nohy na koberci a spadl přímo na Karin.
"Auu! Slez ze mě ty pako!" Začala řvát Karin zpod Zetsua. Po chvíli když se povedlo zetsuovi zvednout¨, tak si šel lehnout.
Z pokoje kde spala třetí dvojice se ozývaly výbuchy. Tayuyu zbudily výbuchy a když otevřela oči uviděla po pokoji jílové broučky, kteří vždy vybuchli po tom, co Deidara řekl:
"Katsu."
"Deidaro vzbuď se!" Křičela Tayuya na Deidaru.
"Počkej! Já ti ukážu co je umění! Umění je výbuch!" Křičel Deidara ze spaní a nechal vybuchnout všechny jílové broučky.
"Tak a dost!" Křikla Tayuya a vytáhla flétnu, kterou praštila Deidaru po hlavě.
"Auu! Co děláš!?" Vykřikl Deidara s boulí na hlavě.
"Přestaň tady demolovat pokoj, tím že to tady necháš vybuchnout." Řekla naštvaně Tayuya a šla si lehnout.
V pokoji čtvrté dvojice se začal Jugoo měnit, kvůli prokleté pečeti.
"Zabít, mám chuť někoho zabít!" Začal šíleně křičet Jugoo.
"Ach jo. Je horší než Hidan." Řekl Kakuzu, který si zpevnil ruku a vrazil jednu Jugoovi, který odletěl a rozbil svoji postel. Když viděl, že je Jugoo ještě při vědomí, tak mu vrazil ještě jednu ránu a svázal ho černými nitěmi, které si vysunul z ruky a šel spát.
Tobi se krčil u zdi jejich pokoje a klepal se strachy. Na druhé straně pokoje byla velká pavučina, po které lezl Kidoumaru.
"Co se pořád klepeš pomeranči?" Ptal se Kidoumaru.
"J-já se bojím pavouků!" Vykřikl vyděšeně Tobi a rozeběhl se s plácačkou v ruce na Kidoumara, který po něm začal střílet pavučiny alá Spiderman. Když byl Tobi svázán pavučinou, začal křičet, ale když mu Kidoumaru zacpal pusu, tak se rychle uklidnil.
"Já jsem nejlepší z Uchihů. Jsem nejhezčí a můj sharingan je lepší než ten Itachiho." Mumlal Sasuke ze spaní. Mezi tím si všechno Sasori zapisoval do notesu a dusil se smíchy, ale to už Uchiha mladší zase spustil.
"Né Naruto já nejsem Emo. A z vesnice jsem odešel kvůli té mašli, co mi Orochimaru slíbil." Mluvil ze spaní dál Sasuke a Sasori se válel smíchy po zemi.
V pokoji kde spala Konan a Guren se nic zvláštního nedělo. Ale v pokoji kde spal Itachi a Kabuto to bylo jiné.
"A potom jsem se musel starat o Sasukeho, ale on se choval jako rozmazlený fracek." Fňukal Kabuto Itachimu na rameno.
"To bude dobrý. Sasuke se tak občas choval a po tom co jsem vyvraždil náš klan, tak se to asi zhoršilo." Utěšoval Itachi Kabuta.
"Dělal si ze mě sluhu a Orochimaru-sama s tím nic neudělal. Myslel jsem si, že máme s Orochimarem lepší vztah." Brečel dál Kabuto.
"Ku.va! Co děláš s těma kostmi!?" Křičel Hidan, který byl omotán kostmi od Kimimara.
"Zastavuji tě. A proč mi držíš tu kosu u břicha?" Odvětil Kimimaro a vytrhl Hidanovi kosu.
"Co mi hrabeš na kosu! A Jashin-sama potřebuje oběti!" Křičel nepříčetně Hidan a začal sebou škubat.
"Tak si mu obětuj sebe nebo nějaký zvíře." Řekl klidně Kimimaro.
"Tak mě ku.va pusť!" Křičel Hidan a škubal sebou ještě víc. Když ho Kimimaro pustil, tak se mu snažil Hidan dát pěstí, ale Kimimao ho znovu zastavil pomocí kostí. Po pátém pokusu to Hidan vzdal a šel si lehnout.
V posledním pokoji spal Orochimaru a Pein.
"To bude dlouhý týden." Povzdechl si Pein.
"To jo. U snídaně budeme muset probrat dnešní noc. Zatím se ale chovají se jako banda id.otů." Odpověděl Orochimaru a zavřel oči.
"Takže než budeme jíst, tak se chci zeptat, co se to sakra dělo v noci?" Ptal se Pein všech přítomných.
"No Sasuke ze spaní tvrdil, že je nejlepší a nejhezčí z Uchihů. Že má lepší sharingan než Itachi, že není Emo a že k Orochimarovi odešel jenom kvůli té mašli." Začal se smát Sasori a spolu s ním i ostatní.
"Cože!" Zařval Itachi i Orochimaru zároveň.
"Ticho! Nemyslel jsem podrobnosti, ale proč jste dělali taký rámus?" Ztišil všechny Pein.
"Ale jestli chcete, tak to postupně každá dvojice shrne." Pokračoval Pein.
"Dobře." Souhlasili všichni.
"Takže Suigetsu mi sebral Samehadu, tak jsem mu jednu vrazil." Řekl Kisame.
"Aha. Takže další." Řekl Orochimaru.
"Mě chtěl sežrat Zetsu!" Začala křičet Karin.
"Ach jo. Zetsu co jsem to říkal?" Ptal se Pein.
"Že nemám jíst zaměstnance a spojence." Odpověděl dvojhlasně Zetsu.
"Dobře, tak to máme vyřešený. Takže další." Pronesl Orochimaru.
"Deidara chtěl nechat vybuchnout pokoj." Řekla naštvaně Tayuya a vrhla po Deidarovi vražedný pohled.
"A ona mě praštila po hlavě flétnou." Hájil se Deidara.
"Takže Deidara si na noc uklidí jíl daleko od sebe." Prohlásil Pein.
"Jugoo je horší než Hidan. Pořád by jenom vraždil, tak jsem ho trošku zmírnil." Řekl Kakuzu a naznačil, že o tom víc mluvit nebude.
"Tak jo a kdo dál?" Ptal se Orochimaru.
"Kidoumaru si upletl v pokoji pavučinu." Řekl Tobi.
"On mě mlátil plácačkou." Doplnil to Kidoumaru.
"Dobře, takže žádné pavučiny Kidoumaru." Řek Orochimaru.
"Já už to říkal." Usmál se Sasori.
"Takže další?" Ptal se Pein.
"U nás se nic nedělo." Řekla Konan a Guren zároveň.
"Konečně někdo rozumný." Řekl Pein a bylo vidět, že je rád.
"Kabuto měl citový výlevy." Řekl Itachi.
"No Kabuto, čekal jsem, že toho vydržíš víc." Napomenul ho Orochimaru.
"Kimimaro mě omotal kostmi." Stěžoval si Hidan.
"A on mě chtěl obětovat." Bránil se Kimimaro.
"Takže Hidan se buď uklidní, nebo na noc bude odevzdávat kosu." Okomentoval to Pein.
"A co jste dělali vy dva?" Ptal se se zájmem Sasuke.
"Řešili jsme, že jste banda id.otů." Usmál se Orochimaru.
Tak doufám, že se bude líbit.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise L3: "Co se pořád klepeš pomeranči?" já říkala, že ten Tobi pak bude stresovat. Noc to byla opravdu šílená, ale co jiného by se od těch hlupáčků dalo čekat Sasori za ten týden nasbírá dostatek materiálu na vydání básnické sbírky "Noční povídky Uchihovské". A nemám Kabutovi poslat pár balíčků kapesníků?
Hate is always foolish… and love, is always wise.
Always try, to be nice and never fail to be kind.
paráda už se těším na další díl
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Páni, na tvoj vek píšeš skvele !!! je to super len tak dalej
I am ANGEL !!!
Sasuke, Sasuke... co my se všechno nedozvíme?
Další díl, tenhle byl super!
-Saphira