manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki spojenci 04-První úkol

"Takže, když už jste se ubytovali, tak vám dáme první úkol." Rozhazoval dramaticky rukama Orochimaru.
"A co to bude?" Zeptal se Deidara, který si čistil nehty kunaiem.
"Jelikož nikdo nevzal jídlo, tak vaším společným úkolem je uvařit něco k jídlu. Je mi jedno, jak si rozdělíte práci, ale uvědomte si, že to jídlo budete jíst taky." Prohlásil Pein a spolu s Orochimarem odešel.

"Pojďte všichni sem, ať si rozdělíme tu práci." Svolala všechny Konan.
"Takže Kakuzu a Jugoo půjdou do lesa sehnat maso, nejlépe králíky. Sasori,Sasuke,Deidara a Tayuya uvaří polévku. Itachi a Kabuto dojdou na nákup nebo někde seženou potraviny. Já,Guren a Karin uvaříme hlavní chod, až nám Kakuzu s Jugem seženou maso a zbytek tady bude pomáhat, jak se řekne." Rozdělila práci Konan a každý odešel plnit svoji povinnost.

U Sasoriho,Sasukeho,Deidary a Tayuy
"A jak se vaří polévka?" Zeptal se Sasuke a podíval se na Tayuyu.
"No do vody se dají kosti, zelenina a pak se to vaří."
"A kde seženeme kosti a zeleninu?" Ptal se Sasori a čekal, jestli někoho něco nenapadne.
"Já vím! Řekneme Zetsuovi, ať nám dá kus sebe dobrovolně, nebo ho nakrájíme sami." Skákal nadšeně Deidara a přitom tleskal.
"Jasně a Kimimaro nám dá nějaké ty kosti." Přidal se k Deidarovi Sasuke a plácl si s Deidarou.
"Dobře to by šlo. Kimimaro! Zetsu!" Zavolal Sasori a čekal, až přijdou.
"Co potřebujete?" Zeptal se Kimimaro, který přišel jako první.
"Kimimaro potřebujeme do polévky kosti, tak nám nějaké prosím dej." Poprosil Sasuke a nahodil jeden z prosebných cool pohledů.
"No já nevím, ale tak jo." Vysunul si žebra a dvě si ulomil a pak je podal Sasukemu.
"Dík." Usmál se Sasuke a dal je do hrnce. Po chvíli přišel Zetsu, který vedl diskusi sám se sebou.
"Nazdar zelenino. Dej nám kousek sebe, ať máme z čeho vařit a neumřeme hlady." Řekl Deidara a čekal, jak se Zetsu rozhodne.
"Tak co černá dáme jim kousek? Ať neumřeme hlady." Začal se radit bílý Zetsu.
"Nazval nás zeleninou a navíc my ho můžeme sežrat." Olizovala se černá půlka.
"Ne! Pein nám zakázal jíst podřízené a spojence."

O deset minut později
"Nakonec jsme se rozhodli, že vám něco dáme." Zakončil to bílý Zetsu a ulomil si zub masožravky, který podal Deidarovi. Který potom Sasuke nakrájel a hodil do hrnce.
"Tak a hotovo, teď jenom čekat." Řekl Sasori a vyndal karty.

Mezi tím u Kakuza a Juga
"Takže půjdeme do lesa a tam zabijeme pár králíků nebo něco k jídlu, ale nezapomeň, že se to potom musí dát ještě jíst." Řekl Kakuzu a vydal se do lesa.
"Dobře." Odvětil Jugoo a začal hon na jídlo.

Po dvou hodinách
"Mám dva králíky a jelena. Co ty?" Zeptal se Kakuzu.
"Deset králíků a dvacet hadů. Jdeme zpátky." Řekl Jugoo a vydal se zpátky na chatu.

U Itachiho a Kabuta
"Budeme nakupovat nebo krást?" Zeptal se Kabuto a sledoval Itachi.
"Takže plán je následovný. Já všechny v obchodu uvězním ve Tsukuyomi a pak si vezmeme, co potřebujeme, ale u pokladny nikdo nebude a tak prostě odejdeme. Jasný?" Vysvětlil plán Itachi.
"Ano." Odpověděl Kabuto a vyrazili směrem k obchodu. Když dorazili do obchodu, tak Itachi uvrhl všechny do Tsukuyomi, ve kterém byli přivázáni ke kříži a museli celý den poslouchat písničky od Jastina Biebera. Když Itachi zrušil Tsukuyomi, tak se všichni zhroutili k zemi.
"Kabuto dělej! Vezmi všechno, co považuješ za důležité!" Křikl Itachi a začal nakupovat. Když nakoupili všechny důležité věci, jako například: černý lak na nehty, lak na vlasy, gel na vlasy, sluneční brýle, manikúru, karaoke set, který byl v akci a také spousta jídla.
"Hotovo a jde se zpátky." Rozkázal Itachi a vydali se směr chata.

Když se Itachi s Kabutem vrátili, tak se v troubě pekli hadi a králík. Polévka byla vařená a již bylo prostřeno.
"No konečně!" Vytrhla jim nákup Konan a začala vařit rýži. Za chvíli se vrátil Orochimaru s Peinem.
"Jé karaoke set." Zářili oči Peinovi. Potom šli všichni ke stolu.
"Ta polévka je výborná. Z čeho jste ji vařili?" Zajímal se Pein.
"Ze Zetsua a Kimimara." Usmál se Sasuke.
"Cože!" Vykřikli Orochimaru a Pein zároveň, ale když viděli, že je Zetsu a Kimimaro v pořádku, tak to nechali být. Když všichni dojedli, tak Konan přinesla hlavní chod.
"ÁÁ! Co to je?!" Křičel Orochimaru, který ukazoval na jídlo na talíři.
"Řekl bych, že je to had s rýží." Pokrčil rameny Hidan a jedl dál.
"Jak můžete jíst hada?" Ptal se Orochimaru a zmateně se rozhlížel.
"Tak chceš králíka?" Zeptala se Konan.
"Jo." Řekl Orochimaru a měnil si hada za králíka.
"Takže jídlo jste měli výborné a jelikož Itachi s Kabutem koupili karaoke set, tak si uděláme karaoke párty." Zakončil pochvalu Pein.
"Skvělý nápad Peine." Rozzářil se Orochimaru a tím všichni ztratili naději na protest.

O pár hodin později
Když všichni dokončili přípravy, tak se Orochimaru chopil slova.
"Takže jako první nám zazpívá první dvojice, tedy Kisame a Suigetsu. A budou zpívat píseň Včelka Mája."
......
"Dobře, to bylo ehm zajímavé." Poslal je sednout Orochimaru.
"A dále je na řadě druhá dvojice, a to je Zetsu a Karin. A budou zpívat Sladké mámení." Ohlásil Orochimaru a šel si sednout.
......
"Ehm, Zetsuův dvojhlas byl zajímavý a Karin vedla sis skvěle. Tak a teď přijde na řadu třetí dvojice, tedy Deidara a Tayuya. A budou zpívat Ona je blondýna."
"To je výstižný Blonsko." Smál se Hidan.
......
"To bylo nádherný. Deidaro máš hlas jako holka, ale to je teď jedno, protože je na řadě čtvrtá dvojice a to je Kakuzu a Jugoo. A bude to píseň Máš chuť majoránky." Předal jim slovo Orochimaru.
......
"Tak to bylo opravdu procítěné." Usmál se Orochimaru.
"A dále je na řadě pátá dvojice, tedy Tobi a Kidoumaru. A bude to píseň Japonečka." Zapnul jim muziku Orochimaru.
......
"Tak to byla originální verze, kterou bych radši znovu neslyšel, ale to je jedno, protože je na řadě můj oblíbenec a to Sasuke-kun a nějaký Sasori, kteří tvoří šestou dvojici. A budou zpívat píseň Není nutno." Zářili Orochimrovi očka a předal jim mikrofon.
......
"Tak to bylo úžasné, co jiného bych od Sasukeho-kun čekal." Měl srdíčka v očích Orochimaru.
"Ale bohužel musíme jít k sedmé dvojici a to je Konan s Guren. A budou zpívat Mně se líbí Bob." Předal smutně Orochimaru mikrofon.
......
"Hezké, ale Sasuke-kun byl lepší, ale jdeme dál, ať tady neusnete. Na řadě je osmá dvojice, tedy Itachi a Kabuto. A budou zpívat Tři kříže."
Pustil hudbu s textem Orochimaru.
......
"Tak to bylo nádherné. Uchihové jsou skvělí zpěváci, ale Kabuto se moc nepředvedl. Teď je na řadě devátá dvojice a to je Hidan a Kimimaro. A zpívají Dlouhá noc."
......
"Nevím co k tomu říct, ale umíte to tak skvěle procítit, hlavně Hidan mě překvapil, že neřekl ani jedno sprosté slovo." Smál se Orochimaru.
"Ale abyste neřekli, tak já s Peinem, jakožto desátá dvojice vám taky zazpíváme a to Teď královnou jsem já." Řekl Orochimaru a začali zpívat, ale když dozpívali písničku, tak všichni umírali smíchy na zemi a tak je Orochimaru poslal spát.

Poznámky: 

Omlouvám se fanouškům Justina, nechtěla jsem nikoho urazit, ale já ho nemám v lásce a poslouchat ho celý den by pro mě bylo mučení. Smiling
Doufám, že se vám bude líbit.

4.785715
Průměr: 4.8 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele faye
Vložil faye, Pá, 2018-08-03 22:15 | Ninja už: 5065 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Manga tým, Účastník Irukova doučování

Mise L3: Chudáčci Zetsu a Kimimaro, takhle je využít do polívky. Nakupování bylo super, důležité věci jako lak na nehty a karaoke set nesmí chybět, ikdyž se asi potom mlátili do hlavy proč to karaoke kupovali, když se do něj Pein zamiloval na prvni pohled a všichni museli podstoupit casting v superstar (nebo spíše hvězdnou pěchotu?)

Hate is always foolish… and love, is always wise.
Always try, to be nice and never fail to be kind.

Obrázek uživatele LiskaCool
Vložil LiskaCool, Pá, 2013-05-10 19:45 | Ninja už: 4929 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Pěstitel rýže

To nakupování nejlepší Laughing out loud u toho jsem se válela smíchy...
"Chceš králíka?"
"Jo."
U toho Ora jsem se taky válela po podlaze... Fakt dobrý, ale teď malinká, malinkatá výtka... opravdu malinká.
Ten konec mě trochu zklamal, čekala jsem, že se víc rozepíšeš, něco mi tam chybělo, ale nevadí,u toho začátku jsem se nasmála jak..... U tý polívky: chudák Zetsu a Kimimaro!

Obrázek uživatele Jano
Vložil Jano, Pá, 2013-05-03 18:16 | Ninja už: 4311 dní, Příspěvků: 440 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

skvelé hlavne to nakupovanie

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Pá, 2013-05-03 00:15 | Ninja už: 4603 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

nádhera dost zajímaví a klidný

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Brambora121
Vložil Brambora121, Čt, 2013-05-02 19:32 | Ninja už: 4174 dní, Příspěvků: 506 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Bylo to nějaký podezřele klidný. Laughing out loud
Divím se, že s tím karaoke všichni souhlasili. Laughing out loud