manga_preview
Boruto TBV 09

Icha Icha (14) - Ančina něžnost

Jiraiya nahodil téměř nejsladší úsměv, který kdy mohl vykouzlit a pobízel Anko k tomu samému. Ta zpočátku brblala, ale nakonec přeci jen povolila a usmála se, než vešli společně zpátky do restaurace.
„Áh, už jste zpátky? Co jste tam celou tu dobu dělali?“ pošilhávala po nich Ayano.
„Ale nic,“ usmál se Jiraiya zcela nevinně.
„Že vy jste tam řešili něco, o čem nemám vědět?“ zatvářila se ublíženě.
Anko už chtěla něco říct, třeba i pravdu, ale Jiraiya ji předběhl tím, že ji celý rudý chytil nesměle za ruku.
Ayano zrudla, „A-Aha… Pardon za po-podezírání… Omlouvám se,“ říkala rozpačitě Ay a pohledem ujížděla, jak se celá červenala.
Anko po jejím proslovu stiskla také jeho ruku a nechtěně se zaculila. Když se však Ayano otočila, šťouchla ho prudce loktem do břicha. Jiraiya se zakřenil pod návalem bolesti a gesty jí naznačil, že o tom pravém důvodu musí mlčet. Anko mu dala sice za pravdu, ale šaráda, aby to zamaskovali, nemusela být taková, že hráli pár. Ovšem, když to ale Aya tak krásně spolkla i s navijákem, nemohla říct ne.

***
Kabuto hleděl na opačném konci Ohnivé Země do jakéhosi monitoru, když náhle vešel do tentýž místnosti Orochimaru.
„Jak je na tom?“ tázal se jasně příchozí.
„Už je v Konoze. Přijali ji. Prošla výslechem zřejmě na výbornou. Opravdu jsme úžasná dvojka. S vašimi znalostmi a mými schopnostmi jsme vytvořili věc tak skvělou, že ji neprohlédne ani Tsunade-hime,“ zašklebil se Kabuto.
Orochimaru jen tiše přitakal a naklonil se k monitoru. Nyní do něj hleděli oba.
„A jak je na tom Ayano?“ zeptal se náhle. V tu chvíli něco zašustilo v zátiší místnosti.
Orochimaru to zaregistroval a okamžitě se ohlížel, ale nic neobjevil, „Nejspíš vítr,“ konstatoval a natáhl se k hornímu okénku, aby jej zavřel.
Když Kabuto pochopil, že má teď prostor k odpovědi, spustil, „No, zatím nic. Nepotkala ji. Teda myslím.“
„Jak myslíš?!“
„Ztratil jsem v jednu chvíli signál… Vypadalo to, jakoby se bránila nebo něco takovýho tomu příkazu, který nebyl zatím spuštěn. Teď už je to zase fajn. Byl to čtvrt hodinový výpadek, tak nevím, co se za tu dobu stalo, ale nezdá se, že by ji viděla…“ vysvětlil čtyřoký.
„Dobrá… Ale ať už se s ní kruci spřátelí! Potřebujeme tu malou co nejdříve. Náš plán nepočká! To si pamatuj!“ řekl a obrátil se ke dveřím, „Má malá Ayano… Už brzy budeš v mých rukou!“ zaculil se, než odešel.

***
„Jsi v pohodě?“ tázal se zničehonic Kisame.
„Jo,“ odpověděl jednoduše jeho společník.
„Tak proč se zvedáš? Nebyl si to ty, kdo se chtěl zastavit a chvíli si odpočinout?“ tázal se.
„Asi sem popadl druhý dech,“ vysvětlil krátce Itachi.
Kisame se zatvářil celkem nevěřícně a zároveň překvapeně, čímž chtěl naznačit, že to moc nechápe a ať mu jeho počínaní vysvětlí jinak.
Itachi povzdychl, „Jdem snad na Orochimara, ne? Pořád nám ještě kus cesty zbývá, tak nesmíme ztrácet čas.“
„T-To jako chceš říct, že se ti bojovat konečně zase chce?“ opáčil Kisame a na jeho tváři se začal rýsovat úsměv.
„Ovšem,“ vrátil se Uchiha zpět k jednoslovným odpovědím.

***
Anko se začala klepat. Né, že by ji něco děsilo nebo tak, ale venku stále pršelo, takže trochu zmokla.
„Je ti zima?“ zbystřila její sestra a Anko kývla.
„Tak co děláš? Zahřej ji!“ obrátila zrak k Jiraiyovi. Ten se jenom s poslušným „hai“ přitulil k nebohé dívce.
„Proč tě napadlo zrovna tohle, kruci?!“ šeptala k němu, čímž využila Ayaniného rozkazu.
„Neměl sem moc na výběr. Kdyby to nebylo moc přesvědčivé, tak by se v tom šťourala do skonání světa dokud by na to nepřišla,“ opáčil Jiraiya na svou obhajobu, načež se podíval na mladší Mitarashi. Ayano se však věnovala své nové kamarádce, takže i kdyby křičeli, tak by jim zřejmě nevěnovala pozornost. Anko pouze povzdychla nad jeho odpovědí.
Jiraiya po dalších deseti minutách sebou náhle cukl. Zamračil se a plně se tomu důvodu věnoval.
„Jaká temná chakra,“ pípl tiše. Nikdo další se však nezdál, že by to zaregistroval, „To vypadá bledě… Za žádnou cenu ji nesmím spustit z očí.“
„Jdu už domu. Mám ještě dost práce a tak,“ řekla Anko s nevinným úsměvem na tváři, čímž přehlušila Jiraiyovy myšlenky.
„Uvidíme se doma,“ zamávala ji Ay. Jiraiya chtěl něco namítnout, ale aby nevyděsil Ayano, nechal ji odejít.

Jakmile vyšla, změnila výraz z nevinného na široký úsměv. Venku už nepršelo, ale zato byla větší tma. Stále však bylo vidět na vlastní kroky.
Anko však namísto domu, zamířila do nemocnice.

***
„Ahoj,“ usmála se sladce ve dveřích jednoho z nemocničních pokojů.
„Ahoj!“ bylo jí vráceno, což způsobilo, že se Anko usmála ještě víc.
Poté přešla k jedné z postelí. Přisedla si vedle a pacienta chytla něžně za ruku.
„Jak se cítíš? Pořád to bolí?“ ptala se… na ní převelice sladce.
„Ale už vůbec. Čekal jsem, že pro mě už konečně někdo přijde, abych mohl odejít, ale pořád nikdo nedorazil,“ odpověděl objekt její něžnosti.
„To tě chtějí už pustit?“
„Jo… Nic to není, ale prý to nemám namáhat, takže chtěli, aby pro mě někdo přišel. Volal jsem Kotetsovi, ale ještě se neukázal,“ zazoufal zraněný brunet.
„A co kdybych tě odvedla já?“ vyplázla jazyk.
„To by bylo ještě lepší,“ přiznal.
„Tak tu počkej,“ rozkázala, jakoby měl mladík kam odejít.

„Zdravím. Chtěla bych odsud odvést Kamizuki Izumu, šlo by to?“ zeptala se Anko sestřičky.
„Ale určitě, jen to tady podepište,“ podala ji sestřička listinu, kterou Anko okamžitě podepsala a odcupitala zpět k brunetovi.

Avšak místo toho, aby jej doprovodila k němu, ho přivedla k sobě domu.
„Posaď se,“ řekla mile a ukázala na pohovku, čímž mu naznačila, že je to rozkaz. Izumo slušně poslechl.
„Udělám něco k jídlu, jo?“ tázala se ještě a brunet radostně kývl.
Anko tedy poté odběhla do vedlejší místnosti, zatímco zraněný mladík si udělal pohodlí. Pak už slyšel jen nějaké šplouchání vody a chrastění nádobí.
Dívka však náhle vyšla a zamířila si to ke stolu, kde mu položila láhev pití. Nejspíš saké. Izumo na ní sladce pohlédl, čímž ji ještě děkoval za ochotu, ale když se předklonila, chytil ji za pas a stáhl k sobě.
Seděla na něm a držela se kolem jeho krku, aby nespadla. On měl jednu ruku položenou na jejích stehnech a druhou ji držel za záda, neboť si dobře pamatoval odpolední moment, kdy se pokusil ji sáhnout někam jinam, ale ona ho za jeho odhodlání pěkně zmlátila, takže to nechtěl riskovat znovu.
Stále na sebe intenzivně hleděli. V žaludku jim začalo poletovat tisíce motýlů a oni se nezmohli na jediný sebemenší pohyb. Tedy krom toho, kdy se oba začali sladce usmívat, zatímco se jim na tvářích dělaly rudé rumělce. Vypadali jako bláznivě zamilovaný pár.

***
„Mimochodem Jiraiyo… Proč hrajete, že spolu něco máte?“ zeptala se znenadání Ayano.
„Huh? Ty, jak, co?“ nedokázal vypravit smysluplnou otázku, „Proč myslíš, že to hrajeme?“
„Promiň, jestli se pletu, ale myslela sem, že je zamilovaná do Izumy,“ konstatovala.
„Cože?“ vykulil poustevník oči.
„Omlouvám se, jestli sem teď řekla něco špatně, ale sme zpátky chvíli a viděli jsme ji teď po nějakém čase. Jediný den, kdy ste se mohli dát dohromady byl ten, když sem byla v nemocnici a ona ještě v Konoze,“ opáčila zamyšleně.
Jiraiya pouze zaraženě hleděl před sebe.
„A psala mi i, když sme byli na cestách, že se do Izumy nejspíš zamilovala, tak mě tohle docela zarazilo…“ přiznala.
„Aha,“ řekl pouze, „Promiň.“
„Proč se omlouváš?“ nechápala.
„Nikdy jsem ti nechtěl lhát, ale teď to prostě jinak nešlo.“
„To je dobrý… Určitě to mělo dobrý důvod,“ usmála se.
Jiraiya vykulil oči. To vážně nebude chtít vědět pravý důvod? Byl ale za to rád.
„Fajn,“ řekl jen a raději se zakousl do chobotnice.
Ayano se opět začala věnovat své kamarádce, „A co říkáš na Nejiho?“
„Jo, vypadá hodně dobře, ale stále to není ono,“ odpověděla Tokime.
„Lee?“ ptala se dál.
„Obdivuju jeho snahu a tak, ale jinak to můj typ není,“ přiznala blondýnka.
„To jsme dvě,“ opáčila Ayano, „Shikamaru?“
„Jo, tak ten je dobrej. Hezkej, chytrej, ale zase línej,“ zasmála se, „Ale jinak bych řekla, že z Konohy je to nejlepší volba.“
Ayano pouze pokývala hlavou a ptala se furt dál, dokud jim venkovní tma neřekla, že je už čas se sbalit a odejít do vlastních domovů.

„Tak, můj dům je tamtudy,“ ukázala Tokime na opačnou stranu, než kde byl Ayanin.
„Á, a nemůžu jít s tebou? Doprovodit tě a tak?“ zeptala se Ay, čímž šla vidět její zvědavost, kde její kamarádka bydlí.
Než stihla Tokime však něco říct, Jiraiya ji předběhl, „To nepůjde.“
Tokime pohlédla s vykulenýma očima na bělovlasého muže před ní, jak na Ayano šlehá zamračené pohledy.
„Už je docela tma, tak třeba jindy,“ usmála se Tokime. I když neměla žádný problém s doprovedem, tak Jiraiyův pohled jí zarazil. Ayano tedy nezbylo nic jiného než souhlasit.
‚Ta hrozivá chakra… je pořád tady. Musim Ayano dovést co nejrychleji k Anko!‘ zamyslel se ještě Jiraiya.
Posléze se každý vydal svou cestou. Tokime na jednu stranu, zatímco Ayano, doprovázena Jiraiyou, na stranu druhou.

Poznámky: 

Zduřte... tak, nakonec tedy další díl vydávám, když už ho mám napsanej, takže i ten příští, ale nevim jak to bude s povídkou potom... Chtěla bych ji dokončit, ale to záměrné ničení hodnocení od neznámého mě už pěkně vytáčí a celkově mi kazí chuť psát dál.. Barf! Nevim o co mu jde, když ani nedokáže uvést důvod, proč u všeho, co vydám, dá 1* Barf! Mno nic, se uvidí ještě jestli v povídce budu pokračovat, když i on/a v tom bude pokračovat, mno...

Takže jinak sem do děje zakomponovala tu událost, proč měl tehdy Izumo o zub míň Laughing out loud A taky nějakou tu romantiku, i když slabou Laughing out loud A sice sem řekla, že díl bude krátkej, ale nějak mi to vyšlo na tři stránky ve wordu, takže to neni až tak mini, mno... tak snad aspoň to se bude líbit Laughing out loud Dílek byl opět takový pohodový, ale na druhou stranu se schyluje k něčemu "hroznému" Laughing out loud A příští díl bude konečně o pořádné akci a tak Laughing out loud
A jelikož tedy hrozí, že bude poslední, tak prásknu jeho název... "Únos" Sticking out tongue Snad se na něj bude aspoň někdo těšit, tak jako já Smiling

4.941175
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Po, 2012-10-29 20:56 | Ninja už: 4550 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Šmarjá lidí to my nedělejte všichni tak mega dlouhý komentáře, ale mě už odumíraj ruce, takže to dneska trochu asi zkrátím.. Obsah to bude mít zhruba stejnej, ale prostě to nebudu okecávat jako obvykle.. Jsem skvělá, že ano? Laughing out loud
Vím, že to hodnocení tě štve, taky by mě to štvalo, ale já prostě. No nic, opovaž se skončit! Jasný kámo? Laughing out loud Teda ségro, teda vlastně nejsme příbuzný.. Tak Jasný RiRinko? Laughing out loud
No jinak dílek byl úžasný, ten Jiraiya, to je prostě náš super nejlepší BFF a strýček v jednom. Jak jinak to říct. Laughing out loud Jak s tou Anko, to bylo napůl sladký, ale ti dva se k sobě nepůl hodí a napůl ne.. Ale ta část s Izumou a Ankou.. Kawai! :33 Jsou slaďoučcí bych je prostě namočila do kafe a spapala! Ojojooo..
Ta část s Orochimarem a Kabutákem.. Strašně se mi líbí jak Oro dycky řekne to; „Má malá Ayano… Strašně sladký! :33
Těším se jak Itík a Kisa-chan dorazí k Orochimarkovi. TO bude nářez. :33 To bude bombozni.. A ten otravnej človíček se nám nějak vymyká kontrole.. Mi to připomíná to, Residenta Evila. Laughing out loud
No nic, takže dílek byl úžasnej, moc se mi líbil a těším se na další! Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-10-29 21:09 | Ninja už: 4529 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

RESIDENT EVIL! Laughing out loud Ojojoj, můj nejoblíbenější film :3 Laughing out loud Ale když to tak zmiňuješ, tak docela fakt Laughing out loud Taky čuměli do monitoru a Alice se vymanila z toho a pak se jim nahodila Laughing out loud Ale zase u Hit to není to samé.. oni nevidí to, co vidí ona, ale tak nějak Laughing out loud No, je to trochu zamotané a tak Laughing out loud Takže to se časem snad vysvětlí Laughing out loudLaughing out loud A přestaň s tím otravným človíčkem Laughing out loud náhodou je bombózní :3 Laughing out loud
A jééé... Opět děkuju za schválení IzuAnko páru Laughing out loudLaughing out loud :3 A eště více za jméno mé lásky v tak dokonalém komentu Laughing out loud Laughing out loud Ach, potěšenost Laughing out loud
Jinak to tvoje ohledně Jíjy mě prostě nikdy neomrzí :DD Také Kisa-chan Laughing out loud Ach, to si zabila Laughing out loudLaughing out loud Nová přezdívka pro Kisáka,jo? Laughing out loudLaughing out loud Huh Laughing out loud Husté Laughing out loud ...A jinak se mi zase líbí, že se tobě líbí, to, že Oro říká tamto a tamto Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud Hehe :3
Mno a nakonec teda mockrát děkuju Smiling Příští dílek se snad bude taky líbit Smiling

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Po, 2012-10-29 18:28 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Na začátku to s tím párem mě dostalo, zrovna tyhle dva bych si nedokázala představit spolu, to pardon Laughing out loud Možná... ne, nepasuje mi to k sobě... Laughing out loud S tím Izumou už je to přeci jenom lepší, i když bych to v životě nečekala, fakt, to mě hodně překvapilo. Taky pěkný zatajování, kdo byl v tý nemocnici, jsem myslela nějaký cizinec a on to byl neočekávaný Izumo Laughing out loud A čekala jsem, že ho odvede domů, nebo tak něco, ale aby se hned k sobě chovali tak sladce, dá se říct, že je to pro mě i šokující Laughing out loud Ale hezký.
A chudák ta Hitomi, udělat z ní nějaký Orochimarův pokus a ještě ji takhle využít... ale hin sa ukáže Laughing out loud Trochu se bojím, co se tam s ní bude všechno dít, ale snad nic hroznýho.
S tím Itachim a Kisamem pěkný, Uchiha už se vzpamatoval a docela se těším, jestli se k tomu Orochimarovi vůbec dostane nebo ne.
A mně bylo divný, že by Ayano na tu Jiraiyovu lež skočila, možná jsou dobrý herci, ale sama ta situace by nebyla dost důvěryhodná Laughing out loud Ale jde vidět, jak je Ayano ohleduplná.
A pěvně doufám, že to kvůli nějakýmu anonymovi, který si hraje na chytráka, nebudeš celý končit, vždyť by to byla škoda. Když ti tam ani nenapíše, proč ti vždycky dá tak nízký hodnocení, stojí vůbec za to si ho všímat? Neřeknu, kdyby vypsal chyby, ale takhle? To je zbytečný.
Btw: S tím Nejim to bylo teda překvápko (Ty kámo, co sis dal?!) ale hezký, aspoň za tu maličkou zmínku dík, i když vím, že jsi to tam dala jen tak Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-10-29 19:30 | Ninja už: 4529 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Když sem ho tam psala, tak sem si na tebe vzpomněla Laughing out loudLaughing out loud Takže ani jen tak to tam nebylo Laughing out loud
Jinak si myslim, že kdyby vypsal chyby, tak bych to ještě chápala, ale když nic nenapíše, tak je vidět, že mi to kazí záměrně... Laughing out loud Což mě na tom štve nejvíc Laughing out loud
Laughing out loud Však to nebylo tak, že by spolu byli od téhle chvíle, to už dříve Laughing out loud Takže to, že se k sobě tak sladce chovají bylo naprosto normální Laughing out loud Ovšem, stále to tak nějak utajují, mno Laughing out loudLaughing out loud A pokud si myslela tím prvním párem Jíju a Anko, tak souhlasím Laughing out loud Ty dva nikdy!! Laughing out loudLaughing out loud To je moc, moc, moc šokující na mě Laughing out loudLaughing out loud
Jinak sem ráda, že si zmínila Itíka Laughing out loud Úúú... rozplývám se jenom pod tím jménem Laughing out loud Takže sem ráda, že se ta část líbila xD A jestli tam dorazí? Laughing out loud Nech se překvapit Sticking out tongue Laughing out loud
A yep... Aya je hodnej člověk Smiling Každý má tajemství a ona to respektuje, i když si Jíja myslel své Laughing out loud Jinak opět děkuju za snad-dobré hodnocení její osoby Laughing out loud Kují Laughing out loud Sticking out tongue
A jako nakonec celkově kuju za celý koment a za všechno ostatní Smiling :3

Obrázek uživatele Kimi_Uchiha
Vložil Kimi_Uchiha, Ne, 2012-10-28 20:41 | Ninja už: 4419 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Takžé..Laughing out loud čučí..Laughing out loud Musím povedať že tým začiatkom si to vážne zabila..Laughing out loud Strašne moc sa mi páčil..Laughing out loud A keď som si prečítala ako sa zatvárila Ayano ako keby som si ju naživo vedela predstaviť..Laughing out loud Laughing out loud No vyzerá to tak že Anko predsa len má niekoho iného..Laughing out loud Vážne by som nebola povedala že ju dáš dokopy s Izumou..Laughing out loud no ako pár sa mi vážne zapáčili..Laughing out loud Takže som zvedavá ako si povedú ďalej..Laughing out loud Laughing out loud áá už aspoň vieme prečo má Izumo vybitý zub..Laughing out loud Fakt dobre vymyslené..Laughing out loud určite ešte musím spomenúť Orochimara a Kabuta..Laughing out loud a jediné čo na nich poviem že sú to Darebáci..Laughing out loud Laughing out loud Vidím že si sem dala aj Itachiho s Kisamem..Laughing out loud a vyzerá to tak že sa Itachi konečne zobudil..Laughing out loud Laughing out loud A nakoniec..Laughing out loud dalo sa čakať že naša Ayano aj tak prekukne Anko a Jíju..Laughing out loud Laughing out loud A to ako sa Ayano a Tokime bavili o chalanoch z Konohy..Laughing out loud to sa mi tiež páčilo..Laughing out loud Laughing out loud Takže zase úžastná práca Ríí..Laughing out loud Laughing out loud Ani ti nemusím hovoriť ako strašne sa teším na ďalší diel že?..Laughing out loud
PS: Ríí! Už nikdy nič takéto nehovor! Už som ti to raz písala! Ty proste nemôžeš skončiť! To nám nemôžeš urobiť! A presne ako napísala Tokča..je to len nejaký magor ktorý ti závidí..A hovorím ti že nekončíš! Predpokladám že baby tiež majú na toho kto ti kazí hodnotenie nervi..Takže si ho pekne podáme..Smiling Laughing out loud Takže ešte raz ty nekončíš!..Laughing out loud A ak chceš dvôvody..Laughing out loud Tak tu ich pár máš:
S babami ti to proste nedovolíme..
Ešte sa musím dozvedieť strašne moc vecí o ktorých nevieme..a ja som na niektoré vážne zvedavá..Laughing out loud vieš čo myslím však?..Laughing out loud
A ak ti ten pako ešte aj tu pokazí hodnotenie..Ja si vážne zistím kto to je a nech si ma nepraje!!..Smiling

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-10-28 21:39 | Ninja už: 4529 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Jéé, děkuju moc Smiling Opět další podpora Smiling Děkuju, hodně mi zvedáte náladu Smiling Sem ráda, že vás mám Laughing out loud Smiling ...A vím, co myslíš Laughing out loud nebo spíš myslím, že vím Laughing out loudLaughing out loud Ale tak, uvidíme no... nemyslim, že bych přestala úplně... ale nějaká ta pauza by tam asi byla, dokud bych se neuklidnila Laughing out loud Ale kdo ví, když píšete takovýhle komenty, tak prostě jaksi nedokážu říct ne Laughing out loudLaughing out loud Děkuju Smiling
...A tak... Sem zase moc potěšená, že i tobě se líbí IzuAnko Laughing out loud Sou sladcí mi připadá Laughing out loud Sticking out tongue Laughing out loud ...A no, nenapadlo mě nic jiného než tam strčit hovor o klukách Laughing out loud Nějakej pohodovej, tak jenom tohle mě napadlo, no Laughing out loud Laughing out loud tak sem ráda, že se páčilo Laughing out loud Smiling ...A jo no... Oroušek je holt sv*ňa :DD Co od něj čekat? Laughing out loud Ale to bude teprve eště zajímavé, zatím je to nic moc, no Laughing out loudLaughing out loud A Aya je přeci chytrá! Laughing out loud No, i když... trošku možná... no Laughing out loudLaughing out loud radši nic, nebudu tu shazovat svou OC Laughing out loudLaughing out loud
Takže nakonec opět moc kuju Smiling Za vše Smiling Sticking out tongue :3

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Ne, 2012-10-28 20:00 | Ninja už: 4870 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud Jůj zlatí, to bylo úpe boží, opět jsem nemohla oči odtrhnout od textu Kakashi YES Jíja a jeho vážný pohled.. uhuuu, suprácký, jsem moc ráda, že si Ay s Toki tak sedly, opravdu moooc! Smiling Hrozně moc se těšim na další díl a vůbec se mi nechce čekat na neděli xD To je příšerný, doufam, že to v tý potentěný škole uteče Smiling Juhuuj, strašně se mi dílek líbil a byl dlouhej, což u tvejch povídek miluju Laughing out loud Muhehe..
Jiraiya je naprosto boží s tím ochranářskym přístupem k Ay.. já si nejdřív myslela, že jí tam třeba Tokča nebude chtít, jakože je to nějaký tajný xDD Ale caaaajk, super, že by jí mohla navštívit Laughing out loud Aaano, naprosto mě to dostalo..
A Itíí byl na scéně Laughing out loud No pajáda, míří s Kisíkem k Oroušovi, jestlipak tam vůbec dorazí Laughing out loud
Anko a Izuma, muhehe, to mě vůbec nenapadlo, ale jsou kawaii ^^
Moooc chválim, opět úžasný díl a teď se objeví moje temná stránka.... moment, už přichází.........
... Ríí... Jak jen můžeš něco takového napsat! To, že je nějakej magor, kterej ti závidí talent, nebo super fanoušky jako jsem já xDDD tak ho vůbec nesmíš brát vážně! Víš přece, že je spousta lidí, kteří tvé povídky zbožňují a obzvlášť icha Icha a ty bys udělala takovej podraz, tak to nee děvenko... Ty budeš psát furt a jestli tě bude pořád vopruzovat ten debža, kterej se nevyjádří alias ten, kterého brzy nakopu, tak si řekneš "Jeden debil, proti všem mým úchvatným čtenářům? To nestojí za řeč ..........
.... Tak hotovo, pokud ještě někdy něco takového vypustíš, temná Tokime se vrátiiiii... bububu....
PS : Jestli nebudu první, tak toho přede mnou sežeru ... zatím ^^

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-10-28 21:32 | Ninja už: 4529 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tokí Laughing out loud Tvoje komenty prostě vždycky potěší Laughing out loud temná Toki Laughing out loud I když to bylo vážné a tak, tk mě to rozesmálo a hodně potěšilo Laughing out loud Si prostě úžasná, a jsem ráda, že takového čtenáře mám Smiling
...Laughing out loud A stím sežráním si to taky zabila Laughing out loud Ach, prostě úžasně ty Laughing out loudSmiling
...A teda mockrát jinak děkuju Smiling Mě nejdřív taky Izumo s Anko nenapadli, ale pak nějak při psaní a vymejšlení důvodu, proč ho vlastně zmlátila, mi z toho vyšlo tohle Laughing out loud takže děkuju za schválení Laughing out loudLaughing out loudSmiling
Jinak já taky doufám, že ta škola uteče... ale spíš proto, že mě to v ní vůbec nebaví Laughing out loudLaughing out loud ...A hezky si to vystihla... Ití a Kisák... jestli pak za Orouškem docupitají? Hůů? Laughing out loud To vím jen já Laughing out loudLaughing out loud ...A mno Jíja je holt takovej, no né? Laughing out loud Ktomu ji před lety zachránil, asi se mu nechce ji zachraňovat znova, tak ji chrání před nebezpečím asi Laughing out loudLaughing out loud Kdo ví? Laughing out loud Je to ťulda jeden Laughing out loudLaughing out loud
Btw... už sem ti řekla, že temná Tokča je hustá? Laughing out loud I když milá Tokče je nejlepší Laughing out loud Smiling
Takže nakonec opět kuju za všechno Smiling