manga_preview
Boruto TBV 08

Icha Icha (13) - Klíč ke všemu...

Bylo tomu již několik hodin, co jedno namodralé stvoření navrhlo útok na bývalého člena Akatsuki. Itachi se coural nesměle lesem za Kisamem, který si to doslova vyskakoval vpřed dobrodružství a u toho si cosi pískal. Černovlasý na něj mezitím znuděně hleděl. Nikam se mu totiž nechtělo, neboť měl moc práce s urovnáváním myšlenek, a i když Orochimara nesnášel a chtěl ho zabít, nýbrž zverboval jeho milovaného mladšího bratra, tak v tuto chvíli na to neměl jednoduše chuť.
„Um… Kisame,“ začal potichu, čímž si vysloužil žraločkovu pozornost, „Proč chceš jít najednou na Orochimara?“
Kisame se zatvářil zcela překvapeně, ale poté mu dal odpověď, „To je jasný… Má určitě něco za lubem, což mu musíme překazit. Teda ne, že by mi o to zrovna šlo, ale dlouho sem s nikým nebojoval,“ zazoufal.
„Před pár hodinami si bojoval přece s Gaiem, ne?“ namítl chytrácky Itachi.
„To je sice fakt, ale já mám rád vzrůšo… Krom toho ty musíš přijít na jiný myšlenky, takže prostě Orochimaru!“ zašklebil se.
Itachi pouze sklopil zrak a potichu cosi zaklel, ale svého modrého přítele následoval až k jednomu z Orochimarových úkrytů.

***
Jiraiya sledoval současnou situaci. Vracely se ty krásné časy… ne-li krásnější, neboť jim do party přibyla další kráska. A k tomu všemu to byla blondýnka, což byl jeho vkus, který však úspěšně a pracně zatajoval.
Pohledem přejel na ní. Usmívala se, čímž působila téměř božsky, takže na ní mohl oči nechat. Avšak poté mu došlo, že je dívka zhruba stejně stará jako Ayano, ne-li mladší, takže se nakonec rozhodl, že s ní bude vést pouze přátelský vztah.
„Nad čím přemejšlíš?“ všimla si jeho zamyšleného výrazu Ay.
„Ale… ani nevím,“ zalhal přesvědčivě, neboť nad tím fialovovláska pouze pokrčila rameny.
„Nee-san, kde si vlastně byla celou dobu?“ obrátila poté pozornost ke své sestře.
„Na misi. Promiň, že sem tu nebyla, když si ležela v nemocnici… Ale byla sem se tam podívat před pár hodinami,“ odpověděla Anko. Ayano na ní nevěřícně pohlédla.
„Vážně!“ zareagovala okamžitě starší Mitarashi, když si všimla jejího pohledu, „Izumo byl děsný nemehlo, takže při cestě zpátky zakopl a narazil si nohu… a možná předtím ještě mozek. Takže jsem ho musela doprovodit do nemocnice, jen co sme se vrátili zpět. A jelikož sem na tebe myslela, došla sem se podívat i tam, kde si byla ty. Samozřejmě sem si myslela, že si v pořádku, takže už tam nebudeš, ale kdyby náhodou. Prostě sem tě chtěla vidět,“ vysvětlila.
Ayano se pouze usmála. I přesto, že tam Anko původně nešla kvůli ní, byla ráda.
„A kdože je tohle?“ zeptala se Anko poté, když se zaměřila pro ní na novou tvář.
„To je Tokime,“ představila blondýnku Ayano, „Sice ji sotva znám, ale… Myslím, že ji smím označit za svou kamarádku, ne?“ tázala se pohledem. Tokime se doširoka usmála a radostně kývla.
„Aha,“ řekla jednoduše Anko, „To je samá nová tvář,“ dodala ještě.
Jiraiya se zarazil při jejích posledních slovech a podezřele se zatvářil.
„Cože? Potkala si někoho dalšího?“ tázal se.
„Ano, po cestě domu. Co vím, tak je z ní teď i člen Konohy. Prošla výslechem, ověřením a tak,“ její odpověď ho zarazila ještě víc.
„Mohu s tebou mluvit?“ šťastně se usmál. Anko pouze odsekla, ať spustí, ale on ji vražedným pohledem naznačil, že myslí o samotě a zároveň si nepřeje, aby rozrušil dívky. Anko tedy nakonec souhlasně vstala.

„Kdo je to?!“ vyjel na ní hned, jakmile byli z doslechu.
„Nějaká holka, já nevím. Proč tě to najednou tak zajímá?!“ vrátila mu.
Jiraiya se na chvíli odmlčel, ale poté spustil, „Víš proč sem vzal Ayano před lety s sebou?“
„Ne, ale co to má společného s tou novou?“ nechápala jeho náhlou změnu tématu.
„Protože je v nebezpečí. Než sem potkal Naruta, tedy, když jsem se sem po letech vrátil, bylo to z několika důvodů… Jedním z nich byla i Ayano. Jsem snad jediný, kdo o tom ví, ale mám obavy, že na to už někdo přišel. Proto sem ji vzal s sebou. Na té cestě sem nechránil jenom Naruta, ale i ji. Sama o tom neví, ale prostě podezřívám každou novou osobu v Konoze.“
„A co ta Tokime?“ tázala se Anko.
„Ta tu žije odjakživa, ale měla přísné vycházení a omezený pohyb. Jedná se totiž o jedinou členku významného klanu Kawari, který je spojen se Senju. Proto byla hodně často hlídána… je něco jako princezna Konohy. Ale co oslavila před rokem šestnácté narozeniny, tak má větší prostor.“
„Cože? Jak to víš?“ vykulila oči.
„Říkám ti, že každá nová osoba v Konoze mi připadá podezřelá… Mnoho lidí se pokusí Ayano unést, když to zjistí. A i když má Tokime překrásnou tvářičku, v podezření mi to nezabránilo,“ odpověděl poustevník prostě.
„A proč má být proboha moje sestra cílem mnoha lidí?!“ vyštěkla.
„Znáš legendu o krevním klíči?“ zeptal se a když spatřil, že zatřásla hlavou, pokračoval, „Jedná se o osobu, jejíž krev je klíčem ke všemu. Akatsuki by s tou krví mohli získat všechny Bijuu, ať je chtěj k čemukoliv. Anebo rovnou ten jejich cíl a to i bez Bijuu. Orochimaru by na druhou stranu mohl získat věčný život i s tím jeho Sharinganem a nemusel by se každé tři roky převtělovat. Nebo by taky mohl Konohu smést z povrchu zemského. Jednoduše může ten, kdo vlastní klíč, dostat to, co si jeho srdce nejvíc přeje,“ vysvětlil.
„Tím chceš říct, že tenhle legendární klíč je moje malá sestra?“ řekla nevěřícně.
„Přesně to chci říct… ale je tu jedna věc. Klíč samotný nemůže využít svou sílu, kterou skrývá. Slouží pouze ostatním. A také má jen jedno použití… Takže aby fungoval, musí Ayano vykrvácet.“
„Cože? Opovaž se!“ vykřikla hystericky starší Mitarashi.
„Co blázníš?! Nikdy by mě nenapadlo ji zabít! Ani abych docílil míru! To musí jít i jinak, tak mě tu zbytečně neobviňuj! Ale… doufám, že ty nezradíš její city! A moje taky, když sem ti to tajemství svěřil!“
„Jsem její sestra! Její krev! Nikdy by mě nenapadlo pomýšlet na její smrt výměnou za mé nejtajnější přání… Možná proto, že moje přání je takové, aby měla šťastný život. I když sem se tak asi zprvu nechovala, tak teď to tak cítím!“ Jiraiya jen rukama naznačoval, že to chápe a může tedy přestat jančit.
Jakmile se tedy oba dostatečně vyřvali, promluvil opět Jiraiya, „Dobrá. Takže to nikomu nesmíš říct. Musíme ji za všechno na světě ochránit!“
Anko souhlasně kývla a poté se, již konečně uklidnění, vrátili zpět k dívkám.

„C-Cože??“ zašeptala jakási silueta nevěřícně v temné uličce, když si vyposlechla ono zjištění. Nedopatřením to tedy teď vědělo o jednoho člověka navíc...

__________________

Poznámky: 

Zdravíčkoo... Laughing out loud Takže protože byl minulý díl vydán až v neděli, tak další posílám taky v neděli... a asi to tak budu posílat vždycky už... takže termín je teda teď nedělka Laughing out loud Etooo... dílek je opět krátký, ale nejspíš vám to vynahradím zase patnáctkou (čtrnáctka bude taky asi krátká Laughing out loud) Eye-wink

Jinak... mno, tak je odhaleno teda cože je to ten Klíč, o kterém se zmiňoval kdysi Orouš... Laughing out loud Sice jeho plán je furt záhadou, tak víme alespoň k čemu Ay chce... k jeho tajemnému přání... ale jaké vlastně to přání je? Laughing out loud Hmm... to ví jenom Jashin, páč i já se pořád nemůžu plně rozhodnout, no Laughing out loudLaughing out loud A taky tam bylo něco málo o Tokčině minulosti... sice jenom pár vět, ale aspoň něco Laughing out loud A taky tam byl Itík :33
Tak snad dílek nestál úplně za nic... Doufám Laughing out loud Smiling

4.75
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kia
Vložil Kia, Út, 2012-10-23 12:47 | Ninja už: 4493 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Konohamarova chůva

Další díl téhle skvělé povídky Laughing out loud Ach, jak já miluju to tvoje psaní Laughing out loud Moc se mi to líbí a jsem fakt zvědavá, co se stane dáál Laughing out loud Moc se těším na pokrečování ^^

Nemohu tasit. Na záštitu meče se usadila vážka.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-10-24 20:22 | Ninja už: 4522 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smiling Děkuju :3 Jsem ráda, že se líbí Smiling

Obrázek uživatele Kimi_Uchiha
Vložil Kimi_Uchiha, Út, 2012-10-23 08:20 | Ninja už: 4412 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Takže ide sa na vec..Laughing out loud Laughing out loud Ríí..Laughing out loud Možno neni táto časť najdlhšia ale neni ani krátka!.Laughing out loud Má dobrú dĺžku..Laughing out loud A musím povedať že bola úžastná..Laughing out loud (ako všetky)..Laughing out loud Ten začiatok s Itachim..Laughing out loud To nemalo chybu..Laughing out loud A to s Kisamem že už dlho s nikím nebojoval..Laughing out loud To ma tiež dostalo..Laughing out loud To s Jíjou bolo tiež úžastné..Laughing out loud Ten začiatok ako okukával Tokime..Laughing out loud a potom ten rozhovor s Anko..Laughing out loud A to o tom kľúči..Laughing out loud vyzerá to zaujímavo..Laughing out loud Aspoň už vieme prečo ide Orochimaru po našej Ayano..Laughing out loud A nakoniec to ako si to všetko spísala podľa času..Laughing out loud Nemohlá som..Laughing out loud Musím povedať že som sa smiala skoro na všetko..Laughing out loud Takže Ríí..Laughing out loud skvelý diel..Laughing out loud A hádam ti ani nemusím hovoriť ako sa teším na nový..Laughing out loud Dúfam že sa neomeškáš!!!..Laughing out loud
PS: Keď sa stretneme na skype vieš na čo čakám..Laughing out loud Laughing out loud Priprav si nejaké poznámky..Laughing out loud

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-10-23 12:33 | Ninja už: 4522 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loudLaughing out loud a teď si to zabila ty xD Jej... sem se usmívala u celýho komentu xD zabité Laughing out loud Hezky si to napsala xD ...Yep, yep... ale to, co si bude přát zůstává pořád tajné, snad Laughing out loud Nebo ne? Laughing out loud ale určitě... však sama nevím, co to bude, tak snad dobrý Laughing out loudLaughing out loud Sem ráda, že se vám všem tak líbí a zabíjí vás to moje sepsání časem Laughing out loudLaughing out loud To sem ráda... že vím, že ste si to aspoň přečetli Laughing out loud uhůů... radost Laughing out loud
PS: Ano, připravím si Laughing out loud ale zase si myslím, že sem už je dávno připravila a dala ti je :DDD Ne?Shocked Laughing out loud Nebo nevim, co bych měla eště připisovat Laughing out loud Ty kámo, co sis dal?! Laughing out loud
Mno a teda nakonec eště mockrát děkuju :3 Laughing out loud Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Po, 2012-10-22 16:32 | Ninja už: 4543 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Úžasný dílek, jsem ráda, že dnešní díl rozebíral i někoho jiného, než je ta otravná osoba, jejíž jméno nemusím snad ani vyslovovat. Jsem ti přece říkala jakej je to magor ne?? Laughing out loudLaughing out loud
Jinak k dílu, byl úžasnej, strašně se mi líbíl, tak jako vždycky.. Ta Tokiščina minulost, ten úsek s Kisamem a Itachim, to kde byla Anko v roli jakožto velké sestřičky, přes kousek úchylného, nejlepšího strýčka a BFF v jednom Jiraiyiho, až po ten poslední kousinek, kde byl a oxidoval někdo, kdo neměl.. :DD Úžasné, skvělé! Laughing out loud
11:00 - Orochimaru začne pitvat Hitomi... Tak ale tohle mě odrovnalo.. Jsem se díky tobě, málem zadusila rohlíkem! Laughing out loud Dnešní díl byl jak vtipnej, tak i takovej prostě no, né přímo deptáckej, ale vš jak to myslím ne? Laughing out loud Ale takhle napínavě utnout, to se dělá? Laughing out loud
No nic, dílek byl skvělý a já se těším na další! Laughing out loudSmiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-10-22 18:16 | Ninja už: 4522 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ano dělá, má drahá Hitominko Laughing out loud Dělá a dělá a dělá! Laughing out loudLaughing out loud
...Laughing out loud Jééj, hezky si to napsala Laughing out loud Tokiminčina minulost bude eště zajímavá mno Laughing out loud tak jsem ráda, že aspoň tenhle kousililínek se líbil Laughing out loud Smiling ...A eště aby se ti nelíbil kousek, kde je moje láska... to by jsi snad ani nebyla z tohohle světa Shocked Laughing out loud O ději teď samozřejmě nemluvím, to může být hrůzou hrůzoucí, ale jde o to, že se tam objevoval on... ten, jehož jméno je přímo posvátné... On, jež ukradl mé srdce :DDD A tak dále... Laughing out loud Sticking out tongue
A jinak... to tvoje označení Jíjy mě prostě dycky zabije Laughing out loud Jen tak dál Laughing out loud ....Mno jo mno... tak co bys čekala, že v jedenáct bude Orouš dělat ? Laughing out loud Shocked Laughing out loud Je do toho celej hrr, tak to dělá i před obědem Laughing out loudLaughing out loud A promin, že ses málem zadusila... to bychom nikdo nechtěl Sad Sad *fňuQ* Laughing out loud ...A yep... oxidoval tam někdo, kdo neměl... Laughing out loud Kdo to je se dozvíte až zááá hodně dlooouho Laughing out loud

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Po, 2012-10-22 14:08 | Ninja už: 4997 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Já jsem věděla, že Anko nebude Ayano ukradená Eye-wink Přeci jen je to její mladší sestra, potěšilo mě, jak konečně piznala, že jí na ní fakt záleží. Ještě aby ne. To s tím krevním klíčem je pěkně vymyšlený, i o jak to nemůže sama Ayano použít, a přitom musí vykrvácet, aby to nebylo moc jednoduchý. Kousek s Itachim a Kisamem se mi zdál fajn, ten Kisame mi v tomhle přijde takový... uvolněnější, nebo jak to popsat, ale to není špatně Laughing out loud A hezky udělaný to s tou Tokime, přitom si nedokážu představit, že zrovna té někdo něco zakazuje Laughing out loud celkově díl skvělý, sice takový krátký, ale sama jsi psala, že se to vynahradí, tak na to spolíhám Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-10-22 15:00 | Ninja už: 4522 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Ano, ano... Jednou to přijít prostě muselo Laughing out loud Chtěla sem tam dřív zakomponovat eště nějaký neshody, ale z toho nakonec sešlo, tkaže sem tam dala rovnou sesterskou lásku Laughing out loud ...Jinak mockrát děkuju Sticking out tongue ...Yep, yep... ráda komplikuju životy, takže i kdyby Ay to použít mohla, tak jí je to celkem k ničemu, když pak umře Laughing out loud Jsem tedy ráda, že se to líbí Smiling)
...Mno... já nevim, já takhle Kisameho prostě píšu, ani se nad tím nepozastavuju Laughing out loud On byl dycky s Itachim takovej, že hodnej si myslim... možná i trochu poslušnej Laughing out loud Prostě respektoval mojí lásku Laughing out loud A celkově oni dva spolu vycházeli dost dobře Laughing out loud Jasně, sice by asi nežádal, aby mu něco vysvětlil, nebo aby přišel na jiný myšlenky a tak, ale to bude taky tím, že ve skutečným anime není Ay :DDDD Ach no nevadí, prostě se mi to takhle psalo samo, tak snad nevadí, no Laughing out loud Smiling
...Jinak s Toki to bude eště zajímavé, takže teď ten, kdo zná Toki ze SS, tak mu to může připadat divné, ale tady má k tomu trochu i důvody, aby ji někdo něco zakázal, aby měla třeba strach a tak Laughing out loud Mno, vysvětlení přijde jindy Laughing out loud A na konec mockráát děkuju Smiling) :3

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Ne, 2012-10-21 22:53 | Ninja už: 4863 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Ježíškuu, to bylo úžasný.. tenhle dílek se mi úpe meeega moc líbil... kjááá ^^ To tvoje popsání děje v časové "ose" mě naprosto odrovnalo Laughing out loud .. Normal = bolela mě hlava, chtělo se mi spát a měla jsem špatnou náladu, říkám si.. "půjdu spát.. ale Rí už tam měla další dílek, tak třeba ho schválili," a taky že jo, čtu, čtu a křenim se a naprosto se rozplývám Laughing out loud Bože, jak jsi tam zmínila to o Toki mě naprosto dostalo Laughing out loud jezůůs, jsem ti strašně vděčná. Stačí troška k mojí trubce a úpe jsem na měko xDD
Jak už jsem psala, dílek byl naprosto parádní, jsem moc ráda, že už trochu vím o Ayano alias klíč ke všemu Laughing out loud A k Tokče Laughing out loud Jůůj, je hrozně boží, když nevim, co s ní zamejšlíš a takhle s dalšíma dílkama zjišťuju a zjišťuju Smiling
PS : Nejspíš budu první = Supeeer.. Udělalas mi obrovskou radost Kakashi YES

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-10-22 14:51 | Ninja už: 4522 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tvoje trubka, ale podle mě milouš Laughing out loud je tam zapotřebí, takže jsem ráda, že si ráda Laughing out loud A prostě je to princezna Konohy! Laughing out loud Kápeme, že?Laughing out loudLaughing out loud ...A jsem ráda, že ti to zvedlo náladu Smiling To mě moc těšíí Smiling ....Mno, původně, když sem to začala psát, tak Ay byla normální, ale pak mě trklo, že bych mohla udělat právě něco, čím by Ay byla něčím jiným, takže tak Laughing out loudLaughing out loud Huhů... Laughing out loud Jsem teda ráda, že se dílek líbil Smiling A že si spokojená i s tím málem, co o své holčině víš Laughing out loud Smiling ...A mno pro Hit tam byl dílek 11-12, a pro tebe tam mám delší 15-ku Sticking out tongue ...tak snad ti nebude vadit, co se tam bude dít Laughing out loud Ale já se na to strašně těšíím Smiling Laughing out loud
Btw... jinak mě zase odrovnalo, že tě to odrovnalo Laughing out loud Nevim proč, ale děsně se mi ta věta páčí :DDD Smiling
PS: Yeeep... bravo! Laughing out loud To je tak potěšující, když si ráda, že si první Laughing out loud A ještě víc mě těší, že máš radost Smiling Super! :3