Já jsem … Epizoda 4: Itachiho prosba a blonďákovo tajemství
„Začni tím, jak to bylo s Danzem.“
„Dobrá, to bych to měl vzít úplně od začátku.“ Řekl Itachi a pověděl jim pravdu, o tom proč vyvraždil klan, že mu to nařídila vesnice, kvůli tomu, že klan Uchiha chystal převrat, až po souboj s Danzem a o tom jak si implantoval Shisuiho oči.
„Zajímavé, ale proč jsi nás tedy přišel požádat o pomoc?“ Zeptal se Kakashi.
„No proto, že se Akatsuki chystá …
Já jsem … Epizoda 4: Itachiho prosba a blonďákovo tajemství
„polapit všechny Bijuu a ovládnout svět.“ Odpověděl Itachi.
„A jak to jako chtějí dokázat. Teď je jich jenom osm pokud vím. Jsou to Pein, Sasori, Deidara, Kakuzu, Hidan, Zetsu, Kisame a jakýsi Tobi.“ Řekl Jiraya.
„No, víte je to trochu složitější.Pein patřil k nám, bohužel umřel, když jsme prchaly.“ Řekl a posmutněl mu výraz ve tváři a Konan ještě více stiskla Itachimu ruku.
„No abych pokračoval. Přidal se k nim Kabuto. Byl to Orochimarův pomocník, pohltil ho, ovládl jeho techniky a to včetně Edo Tensei. Pomocí s ní oživil několik mrtvých ninjů. A to Uchihu Madaru, první tři hokagy, ti byli už zapečetěni, dále pak ostatní kagy ale nevím, které přesně, potom šest mlžných šermířů, také Kinkakua a Ginkakua. To je vše co vím o jejich útočné síle. Málem bych zapomněl Kakashi, pravý uživatel tvého sharinganu žije, je to Tobi.“ Ukončil svůj výklad Itachi a při poslední větě se, podíval na Kakashiho.
Nikdo z přítomných nechápal, to co Itachi řekl. Všichni, si opakovaly jména ninjů, které se od Itachiho dozvěděli. Čím víc jsi ty jména, opakovali, tím víc tomu nemohly uvěřit.
„Obito?“ opakoval si stále v duchu Kakashi. Nemohl tomu uvěřit, ten co mu změnil život, ten který ho zachránil, žije. Kakashi se podíval na Itachiho a nadechoval se k otázkám.
„Víc toho o něm nevím, Kakashi.“ Odpověděl, když viděl Kakashiho výraz.
„A co nám řekneš o tvých společnících, Itachi?“ Zeptala se Tsunade.
„No, jak už jsem řekl, toto je Konan byla ve dvojici s Nagatem, neboli Peinem.“
„Počkej, Nagato? A ty jsi Konan. Ta jména … „ Nedokončil větu Jiraya.
„Yahiko, Nagato a Konan. Učil jste nás sensei.“ Skočila Jirayovi do věty Konan.
„No ovšem, Tsunade možná si pamatuješ, jak jsme bojovali s Hanzem, tak jsme narazili na tři sirotky a já je začal učit. Takže Nagato, chlapec s rinenganem umřel.“ Posmutněl Jiraya.
„Možná, bylo to už dávno.“ Odpověděla mu Tsunade.
„Tak jak se rozhodnete?“ Zeptal se po chvilce ticha Itachi.
„Nezapomněl jsi na někoho?“ zeptal se Kakashi.
„No, lepší by bylo, kdyby vám to řekl sám.“ Odpověděl mu Itachi a usmál se. Vytáhl si rukáv na pravé ruce, levou si po ní přejel a soustředil se. Začali se mu tam objevovat znaky. Po chvíli se před ninji z Listové, Itachim a Konan objevila skupina ninjů.
Nešlo si nevšimnout, že Sasuke, Neji, Lee a Hinata jsou značně domlácení a na zbytku šli poznat menší šrámy. Tsunade přišla ke skupince a začala pomáhat s ošetřováním. Mezitím než začala ošetřovat, hodila na blonďáka zlostný pohled. Ostatní senseiové se divili, jak se mohl tak zřídit.
„Řekl jsem ti snad, že s nimi nemáš bojovat.“
„Ale to byl jen trénink, Itachi.“ Itachi se na blonďáka naštvaně podíval. Mezi tím si Sasuke zase všiml Itachiho a chtěl na něho zaútočit, ovšem než stihl vstát, měl blonďákovu katanu u krku. Ten ale pokračoval v rozhovoru s Itachim, jako by se nic nedělo.
„A nedívej se tak ne mě, nebyl jsi tam.“ Řekl mu blonďák a nahodil uražený výraz.
„Sasuke musíš něco vědět.“ Řekla mu Tsunade a podívala se na Itachiho, blonďák pochopil, co se teď stane a založil katanu do pouzdra.
Itachi pověděl Sasukemu to co pověděl Tsunade a ostatním. Sasuke nevěděl co dělat. Nemohl tomu uvěřit, že ho Itachi celou dobu chránil.
„Já. Promiň, Itachi.“ Řekl Sasuke. Itachi se jen usmál.
„Bude to trvat dlouho, než si na to zvykneme, bráško.“ Řekl laskavě Itachi.
„Nerad ruším, Itachi. Ale nezapomněl si na něco, teda, spíš někoho.“ Zeptal se Jiraya a podíval se na blonďáka.
Itachi se podíval na blonďáka, který už na něj nebyl naštvaný.
„Můžeš jim to říct, příteli.“
„Dobrá, no jak bych začal.“ Řekl blonďák a zamyslel se. V tu chvíli všichni zpozorněli. Po chvíli si odkašlal a podíval se po všech ninjích.
„Jmenuji se Namikaze Naruto. Jsem syn Kushiny Uzumaki a Minata Namikazeho, známého jako žlutý blesk z Konohy nebo-li Yondaime Hokage. Navíc jsem Kyuubiho jinchuuriki“ Dořekl a začal zase přemýšlet jak pokračovat.
Všichni stáli jako opaření. On je syn čtvrtého a kyuubiho jinchuuriki? Přemýšleli všichni nad tím, co řekl.
„Proč by sensei zapečetil Kyuubiho do vlastního syna?“ Zeptal se po chvíli Kakashi.
„Protože věděl, že ho dokážu porazit a ovládnout.“
„Ovládnout!!! Možná jsi mě jednou porazil, ale neovládnul, jen jsem uznal tvoji sílu.“ Ozval se křiklavý a naštvaný hlas. Vedle Naruta se objevily rudé plameny, za kterých vystoupil Kyuubi v plné kráse a velikosti.
Jak ninjové z Konohy uviděli Kyuubiho, tak jim přeběhl mráz po zádech.
„Jednou? Pokud si dobře vzpomínám, tak ty jsi mě porazil v pěti soubojích a já tebe ve třinácti.“
„Co! Tak to nevím kde jsi na to přišel.“
„Najednou nám lištička zapomíná.“
„Já nejsem, žádná tvoje lištička!!!“
„Ale lištička se nám zlobí.“
„Neser mě ty skrčku!!!“
„Neměl bys, zapomínat, že tě ten skrček třináct krát porazil.“
„ Ta tvoje poslední výhra byla náhoda, zakopl jsem o kámen.“
„Jo zakopl o kámen. Tak to musel být velký kámen, když jsi byl v kompletní podobě.“
Konožané nechápaly co se děje. Ten blonďák se přehaduje s Kyuubim, jako by to byl jeho známý. Jenže Kakashi a Jiraya přemýšleli o tom, že Kyuubi Narutovi řekl, že uznal jeho sílu. Jak bude asi silný, když dokáže porazit Kyuubiho.
„Mohly by, jste to odložit na příště?“ Zeptal se Itachi.
„Máš pravdu, Itachi. Dořešte to tu, já jdu zatím spát.“ Řekl Kyuubi a zmizel v klubku plamenů.
„Tak, jak jste se rozhodli?“ Zeptal se Naruto.
„No podle toho co jste nám řekly, budeme muset svolat sraz kágů.“ Odpověděla Tsunade.
„Takže nám pomůžete?“ Zeptal se znovu Naruto.
„Ano.“
„Ale Tsunade-sama, když svoláme sraz, tak pochybuji, že je nechají jen tak jít.“ Řekl Kakashi a podíval se po trojici z Akatsuki.
„Ano já vím, proto, Uchiho Itachi, Konan a Namikaze Naruto. Nabízím vám tímto možnost stát se ninji ze Skryté listové.“ Řekla Tsunade a podívala se po trojici.
Všichni vyjeveně koukli po Tsunade. Nikdo nechápal, co právě teď řekla, ale nejvíc mimo z toho byly Itachi, Konan a Naruto.
„Myslíte to vážně, Tsunade-sama?“ Zeptal se Itachi.
„Ano. Tak jak se rozhodnete?“ Zeptala se Tsunade.
„No …“ Začal Itachi, jenže mu do řeči skočil Naruto.
„Itachi podívej.“ Řekl Naruto a ukázal na hejno vran.
„Našli nás, musíme odsud pryč.“ Řekl Itachi a podíval se po ninjích.
„Kdo vás našel?“
„Akatsuki.“ Odpověděla Konan, na Sasukeho otázku.
„Naruto, jak jsi na tom, můžeš nás odsud teleportovat?“
„Ano, jenže nejbližší bod je zhruba třicet kilometrů od Konohy a odsud je to asi padesát kilometrů. Takže Itachi postarej se pak prosím o mé tělo.“ Řekl blonďák a usmál se.
„Jak to myslel s tím, postarej se o mo…“ Nestihl dopovědět větu Kakashi, protože všichni zmizli ve zlatém záblesku.
Dnešní díl byl jeden z vysvětlovacích. Doufám, že vás nenudil .
A co bude příště? Vrátí se Itachi a Naruto domů? A koho ještě po cestě potkají?
Název příštího dílu: Nový domov a setkaní s …
Děláš si srandu, já to asi do příštího dílu nepřežiju.
mne sa tento diel pacil az na toho kiuubiho xD pise sa kyuubi
Pekne, pekne Toto si prečítam ďalej
~FC for mestekova~
Moje FanFiction
To jak Kyuubi zakopl o kámen bylo luxusní XD vůbec mě to nenudilo, jsem ráda, že se konečně provalilo blonďákovo tajemství a jsem hrozně zvědavá, co napíšeš příště a koho potkají... ve skratce-úžasné jako vždycky
Díky
narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.
No, byl to slabší díl, moc se tu nedělo (jak už si řekl) a od Naruta jsem čekala víc, ale snad se to zase zvedne
Ach ten sentiment...
Tak toto byl jeden ze tří "kecacích" dílů. Musel jsem to trochu vysvětlit, A neboj Naruto se za chvíli předvede.
narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.
Na to že to byl informační díl sem se docela bavil teda hlavně když se Naruto začal hádat s Kyubim
uzasne
vážně supr díl. Hádali se, jak dva dědci:-)
No upřímě, jak jsem poslouchala hádku Naruta a Kyuubiho, bavila jsem se, všem ve chvíli, kdy se Kyuubi vymluvil, že zakopl o kámen jsem dostala opravdu nevídaný záchvat smíchu. Co bych ti vytkla, že se to myslím dalo víe rozepsat, některé části mi přišly obzvlášť na to kolik je tam postav hodně strohé. Jinak se mi to líbí.
- povídky, fanart, cosplay
Někdy prostě stačí věřit...
___________________________________________________________________________
Díky za komentář a jsem rád, že aspoň někoho ta hádka pobavila
narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.
pěkný moc se těším na pokráčko