manga_preview
Boruto TBV 09

Já jsem … Epizoda 3: Trénink nebo boj

V minulém díle:

„Jak si to myslel s tím, že víš co je tajemstvím Byakuganu?“ Zeptala se ho Hinata.
„Jednoduše. Vím, jak funguje.“ Řekl blonďák, usmál se a otevřel oči. Jak mile se na něj podívali, okamžitě ztuhli. Jeho oči, už nebyli blankytně modré, ani veselé, byly plné smutku, nenávisti a zloby. Měly tmavě modrou barvu a v nich, černou osmicípou hvězdu s otvorem uprostřed, ve kterém, byl malý černý vzor, ve tvaru shurikenu.
„ Je načase, se do toho konečně pustit.“ Řekl blonďák a vrhl se proti přesile.

Já jsem … Epizoda 3: Trénink nebo boj

Teď proti němu nestála jen šesti členná skupina, ale do boje se přidali i ostatní, kteří dosud jen seděli mimo. Takže to byla jedenácti členná skupina jouninu z Listové proti stejně starému mladíkovi z Akatsuki.

„Tak dobrá, Sakura, Ino, TenTen a Shino budou první skupina a budou útočit z dálky. Neji, Lee, Sasuke, Hinata budou druhá skupina a soustředí se nablízko. Já, Kiba, Chouji budeme podpůrná skupina. Rozuměli jste?!“ Křikl Shikamaru jako odpověď se mu dostalo sborové „Hai.“
Ninjové se okamžitě rozdělili do skupinek.

Blonďák si to namířil přímo k první skupině, kde byli Sasuke, Hinata, Neji, Lee.
„Hmm, dva Byakugany, Sharingan a ten v té zelené kombinéze je mistr na taijutsu. Aspoň si je otestuju.“ Řekl si pro sebe blonďák.
„Hlavně je nesmíme podcenit, ještě nejsme v plné bojové kondici po boji s Akatsuki.“ Ozval se znovu ten tajemný hlas.
„Já vím příteli, já vím.“ Ukončil, debatu se své mysli.

Skupina předním se rozdělila na dvojice, Hinata a Sasuke. Neji a Lee.
Jako první zaútočil Neji s Leem. Lee se dostal pod blonďáka a kopl ho do břicha ten, však úder vykryl a otočil se, jenže nad ním byl Neji.
„Juuken!“ Zakřičel Neji a mířil si to dlaní na blonďákovo břicho.

Ovšem, co se stalo poté, nikdo nečekal. Byla to taková rychlost, že to viděli jen Sasuke a Hinata. Blonďák jemně chytil Nejiho za zápěstí a obtočil se kolem něj. Neji strefil Leeho přímo do hrudníku. Ovšem to nebylo vše, blonďák se dostal za Nejiho a dal mu ránu do zad. Byla to tak obrovská rána, že Neji s Leem byly v bezvědomí. Blonďák stál pár metrů od nich a z jeho pravé ruky vlála oranžová čakra.

„Můj bože, co to je, taková čakra.“ Zděsil se Sasuke.
„Jdeme na něj Uchiho.“ Zavelela Hinata a spolu se Sasukem se vrhly na blonďáka.
Blonďák se na ně zaútočil první.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu!“
Obrovská ohnivá koule mířila na Sasukeho a Hinatu.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu!“
Ozval se Sasuke, ale stálo ho moc čakry, vytvořit tak velkou kouli.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu!“
„Futon: Mini Renkuudan!“
Blonďák na ně poslal dvě techniky, které se spojily v jednu ohnivou kouli velkou zhruba 25 m.
„Susanoo!“
„Hakkeshou Kaiten!“
Použili jako obranu, ninjové z Listové.

Sasuke vypadal unaveně po použití Susana, jenže Hinata na tom byla ještě hůř měla spálenou jednu celou ruku.
„Chidori!“
„Raiton: Jibashi!“
Při střetu obou technik nastal výbuch, Sasuke vzal Hinatu k ostatním.
„Pane bože, co je to za ninju.“ Řekl se strachem v hlase Kiba.
„Vždyť on není ani zadýchaný.“ Řekla slabě Hinata.
„To je vše co umíte.“ Řekl blonďák, jakoby se do teď vůbec nic nestalo.

„Počkejte, musíme zanalyzovat situaci, podle toho co jsme do teď viděli, dokáže ovládat všech pět elementů a tři z nich na mistrovské úrovni, je rychlý a navíc ty jeho oči. Vůbec nevíme, co dokážou a ten pohled, se mi vůbec nelíbí“ Řekl Shikamaru.
„Počkej, ale nikdo nedokáže ovládat všech pět elementů.“ Odpověděla mu TenTen.

„Ať si ovládá, co chce, tomuto se nevyhne. Amaterasu!!!.“ Řekl Sasuke a z jeho oka začala téct krev.
Blonďák zatím uhýbal černým plamenům, jenže se dostal ke skále a byl v pasti, černé plameny, se zformovali do tvaru draka a zaútočili na něj. Blonďáček se usmál, složil sedm pečetí, ale na konci měl zajímavou pečeť, která neodpovídala žádné, kterou znali.
„Zakázaná technika Katon: Gatsuga.“

Proti černým plamenům, se objevili červené, až rudé plameny, které měli od, klasických plamenu daleko. To horko cítili i ninjové z Konohy, kteří stály zhruba 300 metrů od střetu obou technik. Rudé plameny překonaly Amaterasu a zastavili se těsně před ninji z Konohy. Z plamenů vyšel blonďák, teď už šlo poznat, že ho ta technika stála hodně síly. Sasuke opadl do bezvědomí a Ino, ho hned začala ošetřovat.

„Teď!“ Zakřičel Shikamaru.
Na blonďáka se vrhli Shinovy brouci, ten jen vyskočil nad brouky, jenže se ocitl v pasti.
Pod ním byli brouci, ze shora se na něj řítily všechny zbraně, co měla TenTen u sebe, zleva Shikamarovi stínové ruce a zprava Sakura s napřaženou pěstí.
„Že bych použil Shorasu? Ne, nebudu si zbytečně ničit zrak.“ Řekl si pro sebe blonďák.

„Hyaton:Jinheki Justu.“ Řekl blonďák a pod ním se objevila sněhová stěna. Do stěny narazili Shinovy brouci. Blonďák se odrazil od stěny, vyhnul se zbraním od TenTen, ale dostal plný zásah od Sakury.
Zastavil, až o sedmý strom. Pomalu se zvedl a uviděl, jak se k němu blíží stínové ruce a brouci.

„Kage Kubi Shibari no Jutsu!“ Zakřičel Shikamaru.
„Máme ho.“ Pomyslel si.
Kolem blonďákovy ruky se začala objevovat rudá čakra, která se shromažďovala v dlani, čím víc čakry shromažďoval, tím víc byla rudá. Blonďák jen mávl rukou a tlaková vlna z rudé čakry odrazila stínové ruce, brouky, Shikamara a Shina zpět k ostatním.
Blonďák jen bolestivě sykl, poklekl a chytl se za zraněnou ruku ze souboje s Madarou. Toho chtěla využit Sakura a rozběhla se na blonďáka.

„Shanaroo!“ Zakřičela růžovláska a chtěla udeřit blonďáka. Jenže ten zdvihl hlavu, podíval se na dívku a usmál se. Jakmile byla Sakuřina pěst pár milimetrů před jeho obličejem, zmizel. Objevil se vedle Sakury a podkopnul ji nohy. Ta se v letu otočila a dostala ránu do břicha, letěl zhruba pět metrů, když se za ní objevil blonďák a ranou do zad ji poslal zpět k přátelům.

„Můj bože, kdo je to. Nejdřív ta divná čakra, rychlost, ovládá pět elementů, má minimálně dvě kekkei genkai, divný oheň co překoná Amaterasu a ty jeho divný oči. Bože, jak může být tak silný?“ říkal si v duchu překvapený Shikamaru a pomáhal Sakuře vstát.

„No, asi jsme to trochu přehnali. Omlouvám se. Dáme si pauzu. Vy se mezitím postarejte o své přátele.“ Řekl blonďák a posadil se.
Neji, Lee a Sasuke byli v bezvědomí, Hinata měla ošklivě popálenou ruku. Shikamaru a Shino měli hodně drobných řezných ran od té tlakové vlny, co je zasáhla, TenTen byla bez zbraní. Sakura byla trochu domlácená, sice dostala jen dvě rány, ale byly to pořádné bomby, že by se za ně ani Tsunade nestyděla. Ino, ošetřovala zraněné a Kiba s Choujim nevěřícně zírali a místo toho aby se vrhli na sedícího blonďáka, tak radši pomáhali, Ino.

„Dělej, běž za ním! Vidíš, jak má zraněnou ruku. Ošetři mu ji!“ křičela vnitřní Sakura.
Sakura se zvedla a šla směrem k blonďákovi. Ten seděl na zemi a meditoval. V momentě když se Sakura blížila, otevřel oči. Už měl zase ty blankytně modré a díval se do těch Sakuřiných.

„Co potřebuješ?“ Optal se blonďák.
„Uviděla jsem tvoje zranění, no a chtěla jsem ti ho ošetřit.“ Odpověděla mile Sakura.
„Děkuji, ale řekl bych, že tvoje kamarádka potřebuje víc pomoct, jak já.“
Sakura se zklamaně otočila a šla zpět k přátelům. Ti se na ni dívali pohledem proboha, co to děláš?
Zhruba za čtvrt hodiny se probudily Sasuke, Lee, Neji a Hinata už byla ošetřená.

Blonďák se podíval na svou levou ruku, kde se začal objevovat nápis. Zvedl se a odešel k ninjům z Konohy.
„Je čas vrátit se k ostatním.“ Řekl a všichni zmizeli v záblesku světla.

Mezitím v průběhu boje, u Itachiho, Konan a dalších ninjů z Listové

„No, když jsme tu teď sami tak abych začal.“ Řekl Itachi a chystal se začít, jenže mu do toho skočila Tsunade.

„Začni tím, jak to bylo s Danzem.“
„Dobrá, to bych to měl vzít úplně od začátku.“ Řekl Itachi a pověděl jim pravdu, o tom proč vyvraždil klan, že mu to nařídila vesnice, kvůli tomu, že klan Uchiha chystal převrat, až po souboj s Danzem a o tom jak si implantoval Shisuiho oči.

„Zajímavé, ale proč jsi nás tedy přišel požádat o pomoc?“ Zeptal se Kakashi.
„No proto, že se Akatsuki chystá…"

Poznámky: 

Futon: Mini Renkuudan - Živel vítr: Mini Stlačená vzduchová koule - tento útok používal Shukaku akorát ve zvětšené podobě, je to Bijuu (Shukaku)

Raiton: Jibashi - Živel blesk: Elektromagnetická vražda

Hyaton:Jinheki Justu - Živel sníh: Sněhová stěna

Zakázaná technika Katon: Gatsuga - toto je nejsilnější ohnivý útok co bude v mé povídce, útok Bijuu (Kiuubi)

Název příštího dílu: Itachiho prosba a blonďákovo tajemství

4.849315
Průměr: 4.8 (73 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele E-Fox
Vložil E-Fox, So, 2012-09-22 21:48 | Ninja už: 4314 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Pěstitel rýže

To je kruté! nechápu jak to děláš Laughing out loud je to prostě boží, boží, boží a božejší, snad jedna z mých nejoblíbenějších povýdek a to je teprve třetí díl Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud ať už je další díl... néééé, to čekání mě zničí T.T

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, So, 2012-09-22 21:55 | Ninja už: 4283 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

díky za koment, ani nevíš jak mě těší, že mám tak zapáleného fanouška jako jsi ty Laughing out loud

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele mikisek
Vložil mikisek, So, 2012-09-22 20:53 | Ninja už: 4447 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Pěstitel rýže

Pana bože. Tenhle díl se ti povedl. Akorák v tom mám zmatek.

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, So, 2012-09-22 21:26 | Ninja už: 4283 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

neboj v příštích dílech se vše vysvětlí

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, So, 2012-09-22 14:41 | Ninja už: 4644 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Pane bože to je fakt super. Tak takhle nějak by měla vypadat moje nejoblíbenější povídka Laughing out loud Strašně se těším na další Eye-wink

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Rokudaime_Hokage
Vložil Rokudaime_Hokage, So, 2012-09-22 05:08 | Ninja už: 4406 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

budem sa tešiť na další diel moc zauimavé


milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Obrázek uživatele viovi
Vložil viovi, Pá, 2012-09-21 17:00 | Ninja už: 4288 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

skvělý Smiling moc se těším na pokráčko Smiling

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Pá, 2012-09-21 13:56 | Ninja už: 4283 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Všem děkuji za komentáře, jsem rád že se má povídka zatím ujala Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele 222
Vložil 222, Pá, 2012-09-21 10:06 | Ninja už: 5108 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

skvělé
napínavé
tajemné
takové mám ráda

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Pá, 2012-09-21 06:36 | Ninja už: 4734 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Hezký díl. Je to sice napsané hodně... Neuvěřitelně, ale číst budu dál.

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, Pá, 2012-09-21 01:14 | Ninja už: 4310 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

kdyby šlo poslat po internetu tleskání, tak bych to udělal. Bezva příběh. Po dlouhé době zase něco ke čtení. už se těším na další díly.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2012-09-20 22:54 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.