Poslouchej své srdce 1 (NaruSaku)
Úvod
Předem píšu, že tato série je psaná na pár NaruSaku a jestli budete chtít tak ke konci i SasuHina. To mi můžete napsat do komentářů – bude demokracie, pište ano i ne .
Dále vám chci napsat, že další díly budu vydávat přibližně každé dva týdny nebo dřív. Jelikož jsou prázdniny, mám na psaní povídek čas. Někdy mi to ale nevyjde a to vám v komentářích dám vždy vědět, jestli se povídka zpozdí . (Pokud to teda někdo bude vůbec číst )
A teď k dílu
Bylo kolem poledne a Naruto zrovna dojedl svou poslední (desátou) misku rámenu. Zaplatil a šel se ještě na chvíli projít. Procházel se tak Konohou, a když se přibližoval k Dango restauraci, najednou ji uviděl. Krásnou, štíhlou dívku s polodlouhými růžovými vlasy, na kterých měla uvázanou ninja čelenku se znakem Konohy. Zavolal na ni a dívka se otočila. Nyní se na Naruta díval pár smaragdově zelených očí. Naruto k Sakuře přiběhl a hned ji pozdravil.
„Ahoj Sakura-chan, máš něco v plánu?“
„Jé ahoj Naruto, akorát jsem se chystala jít domů, Tsunade-sama mi totiž zadala nějaký projekt na vypracování. Potřebuješ něco?“
„Noo…umm…víš…chtěl jsem se tě zeptat, šla bys s…se m…mnou na rande Sakura-chan?“
Sakura se musela při jeho výrazu potichu zasmát. Normálně u něj nebylo zvykem, že by koktal, pohrával si nervózně s prsty a červenal se. A proto vždy, když ji Naruto zval na rande, se jemu chování trochu zasmála. Nedokázala ho odmítnout.
„Hmm...tak jo, ale ty budeš platit.“
„Super!“ začal se Naruto radovat, možná až moc. Sakura ho pak musela trochu uzemnit.
„Auu! Sakura-chan!“
„Nekřič tolik!!!“ zařvala na něj.
„No a tys říkala, že máš namířeno domů. Nechceš, abych tě…ehm…no…doprovodil?“
„Jéjda, no tak jo.“ zahihňala se Sakura. Tak vyšli k Sakuřině domu.
„A co to vlastně je za projekt Sakura-chan?“
„No, před pár dny tu v nemocnici byl jeden ninja z Písečné, který měl vážná, neobvyklá zranění. Je div, že to vůbec přežil. A já, jelikož jsem se podílela na jeho operaci, musím sepsat poznatky, objevy a postup této operace, aby se příště vědělo, jak postupovat při podobném případu. Děláme to vždy.“
„Aha, to musí být nuda.“
„Heh, no to máš pravdu, ale někdo to udělat musí.“
Tak si povídali a povídali a málem si nevšimli, že už jsou na místě. S Narutem se Sakuře vážně dobře povídalo, pokud ovšem neměl hloupé otázky a připomínky. Byla s ním sranda a cítila se s ním uvolněná. Ani si neuvědomovala, jak se s ním cítí skvěle.
„Tak jsme tady.“ prohlásila Sakura.
„Jé, už?“ podivil se Naruto, „A kdy chceš, abych pro tebe přišel?“
„Umm…tak co třeba v sedm?“ zamyslela se Sakura.
„Dobře, v sedm jsem tady.“ usmál se, „Tak zatím ahoj Sakura-chan.“
„Zatím Naruto.“ odpověděla Sakura a pak mu ještě mávala, dokud jí nezmizel za roh.
Sakura tvrdě pracovala na zadaném projektu od Tsunade. Už ho měla skoro hotový, když se podívala na hodiny. Ale čísla na budíku jí velmi překvapily. A zdálo se, že ne zrovna příjemně.
„Cože?!“ vykřikla, „J-jak?! Kdy?!“ Budík ukazoval tato zajímavá čísla - 18:44.
„To nestíhám!“ vyletěla z křesla a namířila si to do koupelny. Tam se rychlostí světla namalovala a vlasy si sčesala do drdolu tak, aby ji po každé straně obličeje padaly prameny vlasů do tváře. Když byla hotová, vydala se na exkurzi do svého šatníku. Vše, co šatník obsahoval, vyházela na postel, kde se utvořila pozoruhodná hromada látky. Vyházené oblečení po posteli trochu rozprostřela, aby si mohla nějaký ten zázrak vybrat. Nevybírala si dlouho, na to neměla čas. Sáhla po světle zeleném tílku, které bylo kolem výstřihu lemováno látkovými kytičkami. Šlo ji k očím. Dále se hromadou (sice rozprostřenou, ale i tak nebyla moc přehledná) prohrabala až k bílé sukni, která byla zakončená krajkovým, světle růžovým lemem a sahala jí nad kolena. Ještě se navoněla, nachystala si kabelku a byla hotová. A jako na zavolání zrovna „někdo“ zaklepal na dveře. Sakura k nim hned přiběhla a nečekala nikoho jiného než…
„Naruto?“ vyhrkla ze sebe Sakura.
„Můžeme jít Sakura-chan?“ vytrhl Naruto Sakuru z přemýšlení.
„A-Ano.“ řekla zaskočeně. Naruto se na ni usmál a vzal ji za ruku doufajíc, že mu za to nic neudělá. Ale k jeho překvapení, se nic nestalo. Jen si všiml, jak na něj Sakura pořád hledí, jako kdyby spadl z Marsu. A nemýlil se. ‚Udělal jsem něco blbě?‘ ptal se sám sebe Naruto. Sakura se na něj opravdu dívala nevěřícně, ale ne proto, že by Naruto na něco zapomněl. Právě naopak. Sakura si totiž uvědomila, jak je Naruto hezkej a nemohla z něj odtrhnout oči. Nikdy ho takhle neviděla. Bez čelenky mu padaly vlasy do očí, z kterých si udělal patku na pravou stranu. Měl na sobě oranžové kraťasy a černé tílko. ‚Vážně mu to sluší, proč jsem si toho nikdy nevšimla? Je mnohem hezčí než Sasuke-kun.‘ honilo se Sakuře hlavou. Ale po chvíli ji Naruto opět vytrhl z přemýšlení.
„D-Děje se něco?“ zeptal se opatrně Naruto, protože už mu to vážně začínalo být trapný.
„Uh? N-Ne! Všechno je v pohodě!“ ujišťovala ho Sakura. I když si tím nebyla úplně jistá.
Nooo, tak to byl můj první pokus o FF ^^. Je to sice kratší díl, ale snad se vám to líbilo. Určitě uvítám kritiku, abych příště věděla, co mám zlepšit Budu moc ráda za každý komentář
PS: Tuhle povídku věnuju speciálně všem fandům NaruSaku! ^^
A děkuju všem za komenty !!!
Jsem totálníě šílená yaoi fangirl a jsem hrozně úchylná - tak pozor na mě!!!
Hele lidi, všem se vám moc omlouvám, že sem tak dlouho nic nepřidávala, ale byla sem uplně bez fantazie a nedokázala sem dopsat ani stránku a doufám, že už se to nebude opakovat každopádně si na to zítra pěkně sednu a napíšu ji i kdyby mi Naruto zaklepal na okno, jestli s ním nechcu jít ven Prostě ji ZÍTRA MUSÍM NAPSAT,ať se děje co chce !!!!
A ještě jednou Gomenne !!
Jsem totálníě šílená yaoi fangirl a jsem hrozně úchylná - tak pozor na mě!!!
http://quizilla.teennick.com/quizzes/result/5264619/5015032/
My Category: Konan-= click to take @ NerdTests.com =-
yeah I'm Konan ;)
Proč ho milujem ?
-je to hlavní postava v Anime Naruto.
-dokáže všechny vždy přesvědčit (a daří se mu to).
-všechny vždy zachrání.
-chce zachránit Sasukeho za každou cenu,i když zradil Konohu a stal se nukennin.
-dokáže odpustit.
-je neuvěřitelně sexy.
-není ani trochu namyšlenej.
-zažil peklo světa.
-i když je jinchuuriki nezvrhl se.
-má mnoho,mnoho více důvodů přoč ho milujem :3.
V případě zájmu pište -Tatsuki-
Členové :
-Hinata-,naru-saku,Aideilisa,Lorraine,Sakura Sayuri Midori,Arina-chan,
NARU-SAKU
-jsi velký fanda páru Naru-Saku ? Přidej se.
Proč je zbožňujem ?:
-protože se k sobě hodí,jak vzhledem tak povahou.
-Sakura Naruta opravdu miluje a tím že ho bije mu chce pomoct, né ublížit.
-Sakura není zlá a strašná jak si o ní hodně lidí myslí.
-no Naruto to je zlatíčko :3.
podmínky:
-mít rád pár Naru-Saku.
-mít rád Sakuru a Naruta .
-psát si s ostatními členy.
-posílat si navzájem obrázky a videa.
-šířit o tomto páru jen dobré věci
a hlavně si o tomto páru skvěle popovídat.
pro vstoupení do klubu pište správkyni -Tatsuki-
členové:
Aideilisa,-Hinata-,naru-saku,Lorraine,Akuri Senju 7.HOKAGE,Konosuke,Hodzi,suzzana17,Mria,
Lightning,gagar,kubiaxk,Drew_Mcintyre ,Eliscape,Naruto - kun14,Sakura Sayuri Midori,
susan711993,Uzumaki Konan,Seidara,Seo,Arina-chan,Mayu-chan,Asari,NaruSaku4Ever
"Pošetilí fandové naruhina, jestli si přejete nás zničit, tak nás nenáviďte, zhnuste si nás a přežijte nehezkým způsobem. Pak běžte, běžte a přilněte k životu. A pak, jednou, až budete mít tolik FanClubu jako máme my, tak teprve přijďte."muhahahaha, majstrovské dielo.
Nevím jak to s touhle povídkou vypadá ale rád bych si přečetl nějaký to pokráčko teda pokud plánuješ ještě nějaký zveřejnit, poněvadž se mi začátek docela dost líbil.
Thank you for your hard work Konoha!!!
Skvělý, už se těším na další díl
Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.
Mě je jedno jaký pár zvolíš, ale povídka je krásná!
Yo!
ta povídka je fakt pěkná moc se mi líbí, jak píšeš a navíc NaruSaku je jeden z mých nejoblíbenějších anime párů.. jen tak dál!
"I don't have facebook. And I'm still alive."
Já sice tenhle pár moc ráda nemám ale povídka je super:-) Jo a plosím pár Sasuhina:-P
Miluji, tedy jsem. Samota není.
NaruSaku je prostě nejlepší....už se těšim na pokráčko
určitě bude pokráčko a moc děkuju sem ráda, že se vám povídka líbí. Další díl bude asi za 2 týdny, jelikož zítra odlítám na Kanárský ostrovy . Ale budu se snažit přidat ji i dřív
Jsem totálníě šílená yaoi fangirl a jsem hrozně úchylná - tak pozor na mě!!!
http://quizilla.teennick.com/quizzes/result/5264619/5015032/
My Category: Konan-= click to take @ NerdTests.com =-
yeah I'm Konan ;)
Proč ho milujem ?
-je to hlavní postava v Anime Naruto.
-dokáže všechny vždy přesvědčit (a daří se mu to).
-všechny vždy zachrání.
-chce zachránit Sasukeho za každou cenu,i když zradil Konohu a stal se nukennin.
-dokáže odpustit.
-je neuvěřitelně sexy.
-není ani trochu namyšlenej.
-zažil peklo světa.
-i když je jinchuuriki nezvrhl se.
-má mnoho,mnoho více důvodů přoč ho milujem :3.
V případě zájmu pište -Tatsuki-
Členové :
-Hinata-,naru-saku,Aideilisa,Lorraine,Sakura Sayuri Midori,Arina-chan,
NARU-SAKU
-jsi velký fanda páru Naru-Saku ? Přidej se.
Proč je zbožňujem ?:
-protože se k sobě hodí,jak vzhledem tak povahou.
-Sakura Naruta opravdu miluje a tím že ho bije mu chce pomoct, né ublížit.
-Sakura není zlá a strašná jak si o ní hodně lidí myslí.
-no Naruto to je zlatíčko :3.
podmínky:
-mít rád pár Naru-Saku.
-mít rád Sakuru a Naruta .
-psát si s ostatními členy.
-posílat si navzájem obrázky a videa.
-šířit o tomto páru jen dobré věci
a hlavně si o tomto páru skvěle popovídat.
pro vstoupení do klubu pište správkyni -Tatsuki-
členové:
Aideilisa,-Hinata-,naru-saku,Lorraine,Akuri Senju 7.HOKAGE,Konosuke,Hodzi,suzzana17,Mria,
Lightning,gagar,kubiaxk,Drew_Mcintyre ,Eliscape,Naruto - kun14,Sakura Sayuri Midori,
susan711993,Uzumaki Konan,Seidara,Seo,Arina-chan,Mayu-chan,Asari,NaruSaku4Ever
"Pošetilí fandové naruhina, jestli si přejete nás zničit, tak nás nenáviďte, zhnuste si nás a přežijte nehezkým způsobem. Pak běžte, běžte a přilněte k životu. A pak, jednou, až budete mít tolik FanClubu jako máme my, tak teprve přijďte."muhahahaha, majstrovské dielo.
milujem narusaku tato povietka ma zaujala hnet na zaciatku budem sa tesim na pokracovanie
milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!
tak jsem si přečetl tvoji povídku a je super a moc dobře se to čte no a jak je napsáno na hoře tak já by jsem byl pro a by to pokračovalo a skončilo s NaruSaku a už moc se těším na další díl
narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.