manga_preview
Boruto TBV 09

Žltý blesk - Legenda pokračuje 1. - Narušená svadba

V Listovej bol deň ako každý iný. Slnko svietilo, na oblohe ani jedného mráčika, vtáci veselo štebotali a ulice boli preplnené ľudmi. Každý mal iný dôvod, aby bol vonku. Nákup, prechádzka...Proste obyčajný deň. Ani nebolo poznať, že je vojna. Možno preto, že nevydareného útoku Listovej na tábor Kamenných ninjov, sa nič nedialo. Celých päť rokov sa neodohrala ani jedna bitka. Maximálne boli hlásenia o pohybe vojsk a špehoch, ktorí boli chytení.
Pre dvoch ľudí to nebol obyčajný deň. Namikaze Minato a Uzumaki Kushina mali svoj významný deň. Čakala ich svadba.
Svadba sa konala za budovou Hokage pod hlavami Hokage. Tam bol umiestnený oltár. Pred ním stáli dvaja muži. Jeden nervóznejší ako druhý. Každý z iného dôvodu.
Hiruzen, ako Hokage, mal povinnosť chrániť dedinu. A každým dňom, v ktorom sa nič neudialo, sa bál, že útok na dedinu je čoraz bližšie. Kto by sa nebál.
Minato, ako budúci manžel, a možno aj niečo viac, bol nervózny zo svadby. Kto by však nebol. Len jeden moment a zmenímu to celý život. Na tento moment však bol pripravený. Celý včerajší deň nad tým premýšľal a pripravoval sa na svadbu. Oblečený bol v krásnom čiernom obleku šitom na mieru. S Hiruzenom si mohli podať ruky. Obidvaja mali ten istý oblek.

K oltáru viedla ulička lemovaná kvetami. Povedľa nej boli stoličky na ktorých sedeli hostia. Nikto zvláštny. Väčšinou priatelia svadobčanov, ich spolužiaci. Vpredu mali rezervované miesto sanninovia, avšak jeden z nich chýbal. Ďalej radní a rodina budúcich manželov. Bohužiaľ, ani jeden nemal rodinu. Minatova rodina, podobne ako tá Kushinina, bola vyvraždená. Celá však nie. Strýko a dve sesternice prežili, ale viac už o nivh nebolo počuť. Pri Hiruzenovi sa zhromaždili traja ľudia. Kakashi, Obito a Rin. Zvyčajne bývajú dvaja svedkovia, ale tentoraz boli traja.
Začala hrať hudba a z budovy Hokage začala vychádzať budúca manželka s doprovodom, ktorý ju viedol k oltáru. Bol to Jiraiya.
„Stále si to môžeš rozmyslieť a utiecť."
„Na čo by som utekala?"
Predsa, o tomto Kushina vždy snívala. Že sa jedného dňa vydá a budema mať dve deti. Syna a dcéru.
„Ja neviem, aby si si užívala slobodu?"
„Každý nie je ako vy, Jiraiya-sensei."
Jiraiya doviedol nevestu k oltáru a sadol si na miesto. Medzi Orochimara a Tsunade. Orochimaru nejavil o svadbu záujem. Za to Tsunade už teraz plakala.

Nie len pre týchto dvoch to bol šťastný deň. Tsuchikage sa radoval nemenej.
„Konečne. Kto by si pomyslel, že ten zvitok z Trávnatej je len kľúč k pravému zvitku. A kto by si pomyslel, že tam budú všetky techniky Rikudua Sennina, a nielen tých päť. Pravda sa ukázala byť iná, ako sa zdala byť pred piatimi rokmi."

Hiruzen si odkašľal.
„Drahí prítomní, zišli sme sa tu, aby sme spojili dve rôzne cesty. Dva rôzne spôsoby života, dvoch ľudí a v neposlednom rade dvoch vynikajúcich ninjov. Keďže sme vo vojnovom stave, tak to skrátim."
Hiruzen otvoril knižku, ktorú mal v rukách. Nie preto, že by ju potreboval, ale pre efekt.
„Namikaze Minato, berieš si tu prítomnú, Uzumaki Kushinu, za svoju manželku?"
„Áno."
„A ty Uzumaki Kushina, berieš si tu prítomného Namikaze Minata za svojho manžela."
„Áno."
Kakashi predstúpil pred oboch svadobčanov.
„Kuchiyose no Jutsu."
Objavil sa Pakkun a v ústach držal krabičku. Kakashi ju zobral a otvoril. Boli tam dva prstene a na nich vyryté mená.
Minato zobral jeden z prsteňov a nasadil ho Kushine. Tá ho napodobnila.
„Z moci mi zverenej feudálnym pánom Ohnivej zeme, vás prehlasujem za manžela a manželku.
Minato hneď pobozkal Kushinu.

Zarovno ich bozkom sa ozval výbuch. Smeroval od hlavnej brány. Zároveň boli počuť aj výkriky. Nad ich hlavami začalo lietať akési monštrum, ktoré onedlho aj zaútočilo ohňom.
„Suiton: Suijinheki no Jutsu."
Každý, kto vedel vodné techniky, nejako pomáhal.
Spoza budovy Hokage vyskočili desiati ninjovia. Hneď však boli mŕtvy.
„Do boja!" rozkázal Hiruzen.
Každý sa rozpŕchol. Utekali na všetky smery. Iba Minato zostal a postavil sa tomu lietajúcemu tvorovi.
Ešte predtým sa pozrel na čelenky ninjov.
„Hmlová a Oblačná. Tak predsa."

Poznámky: 

Tak a je tu pokračovanie. Chcem tu vidieť komentár, od každého, kto sa pýtal kedy bude pokračovanie. Aby som vedel, že nenapísali len tak

Dnes síce kratšie, ale nechcel som začínať útok na Konohu.

4.75
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sasuke ...
Vložil Sasuke ..., Po, 2012-08-27 19:43 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Nevíte proč mě to nechce pustit na další díl ?

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2012-08-27 20:03 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ešte nebol schválený, neviem prečo

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele brodzo
Vložil brodzo, St, 2012-08-22 11:56 | Ninja už: 4306 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

super aj ekd to nie je presne žltý blesk ako som čakal ale aj tak to začína pekne chcem další Smiling a nech nie ej taký krátky Laughing out loud

Obrázek uživatele SakuraAngel95
Vložil SakuraAngel95, Út, 2012-08-21 08:06 | Ninja už: 4531 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

Skvělý díl, už se na další moc těším.

Moje fan-fiction: Návrat Naruta Namikazeho (dokončená) a ještě Pocítit smrt (pracuje se na tom Laughing out loud )
.........................................................................................................................................................................................................................
Keep calm and be Hokage
Z lásky Z lásky Z lásky
Keep calm and be a Whovian
Z lásky Z lásky Z lásky
Keep calm and say SHANNAROOOOO!
Z lásky Z lásky Z lásky

Obrázek uživatele YuraYura
Vložil YuraYura, Po, 2012-08-20 19:44 | Ninja už: 4668 dní, Příspěvků: 185 | Autor je: Předseda třídy

Úžasné!!!
Kedy bude ďalší diel Smiling


Moje FF: http://147.32.8.168/?q=node/92768

Moje moto: "Netráp sa minulosťou! Nezaoberaj sa budúcnosťou! Ži prítomnosťou!!!"

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2012-08-20 19:45 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky Smiling ďalší diel bude budúci týždeň, s najväčšou pravdepodobnosťou v pondelok

Zoznam mojich FF