manga_preview
Boruto TBV 09

Žltý blesk - Legenda pokračuje 2. - Dávny démon útočí

Minato za svoj mladý vek bojoval takmer s čímkoľvek. Ale vôbec nie s démonom, ktorý vie lietať.
Pokožku malo sfarbenú do bledomodra, miestami úplne bielu a miestami modrú. Krídla obrovské. Samotný Kyuubi bol rovnako vysoký ako vrch krídla. Predné končatiny tenké a mierne kratšie ako zadné. Krk mal dlhý. Na hlave veľké oči, uši. Z nosa a úst vydychoval oheň. Chvost mal jeden. Veď draci majú väčšinu jeden. Na končatinách mali veľké pazúry. Čisté zlo a tá chakra. Toto stálo proti nemu.
„Ako to mám poraziť?"
Démon neustále lietal nad ním v kruhu. Dráha letu sa však menila na elipsu. Keď ju obletel tretíkrát, prudko začal padať dole. Z úst vypustil obrovské množstvo ohňa na Minata. Minato vyskočil čo najvyššie.
„Kage Shuriken no Jutsu."
Ani niekoľko tisíc shurikenov mu nič nespravilo. Minato na neho hodil svoj kunai.
„Aspoň mám na ňom značku."
Démon opäť vyletel hore na oblohu. A opäť lietal v kruhu. Minato sa nemohol na neho pozerať. Lebo lietal tak, že keď sa na neho Minato pozeral, svietilo mu slnko do očí.
„Má nejakú inteligenciu."
Z neba však zrazu niečo padalo. Minato si to všimol tesne pred ním. Bolo to niečo ako tyč, len celé z ohňa. Premiestnil sa preč. Na chrbát toho démona.
„Rasengan."
Päťkrát ho trafil rasenganom do toho istého miesta, ale bez úspechu. Vždy sa mu tam spravila kruhová a krvavá rana, ale hneď sa mu vyliečilo. Pravé krídlo vyšvihol čo najvyššie a perie z neho vystrelilo na Minata. Ten sa premiestnil preč. Perie ostré ako britva trafilo démona do chrbta. Zajačal bolesťou. Bol to však nepríjemný krik. Minatovi, ako aj každému, kto bol nablízku, to pílilo uši.
„Aspoň viem ako ho zraniť."

„Kuchiyose no Jutsu."
Minato privolal Gamabuntu.
„Čo sa deje, Minato?"
„Pozri sa hore."
Gamabunta upriamil svoj zrak na oblohu.
„Je to to, čo si myslím?"
„Áno."
Gamabunta vytiahol z púzdra svoj meč.
„Toto bude peklo. Mali by sme sa presunúť mimo dedinu."
„Ako?"
„Nechaj to na mňa."
„Suiton: Teppoudama."
Démon sa tomu vyhol.
„Suiton: Teppoudama."
Aj tomuto sa vyhol. Z neba ohromnou rýchlosťou spadli opäť ohnivé tyče. Gamabunta ich zničil.
„Minato, kebyže ma dostaneš na jeho chrbát."
„Brzdi, tak veľkú vec som ešte nepremiestňoval."
„Všetko musí byť raz prvýkrát."
„Radšej to skúsme bez toho."
Minato sa premiestnil na Horu Hokage.
„Kage Shuriken no Jutsu."
Shurikeny namieril na hlavu. Démonovi to však takmer nič nespravilo. Iba shurikeny v oku mu spravili menšiu bolesť. Minato začal utekať z dediny na voľné priestranstvo. Démon ho nasledoval.

Popritom na neho posielal ohnivé útoky. Na Minato to však nedosiahlo. Vždy hodil pred seba kunai a hneď sa k nemu premiestnil, keď sa dostal z dosahu útoku. Potom kunai zobral a postup opakoval.
„Výborne, Minato," myslel si Gamabunta.
Gamabunta vyskočil taktiež na Horu Hokage.
„Suiton: Teppoudama."
Zasiahol ho priamo pod chvost.
„Suiton: Teppoudama."
Hneď potom ho trafil do pravého krídla. Démon sa zrútil na zem.
Minato si toho všimol a prestal utekať. Napriek tomu sa k nemu nepribližoval. Gamabunta k nemu doskákal a svojim mečom zaútočil. Démon na neho vypľul ohnivú guľu.
„Suiton: Teppoudama."
Gamabunta to zaregistroval. Jeho vodná strela ho ochránila a ešte viac zranila démona. Gamabunta mu mečom prepichol krk. Démon sa v tom momente rozplynul v dyme.
„Čože?"
„Niekto ho asi odvolal."
Minato sa začal rozhliadať. Na sever od nich uvidel dve postavy. Iba ich obrys. Obidvaja hneď ako ich zazrel odišli.
„Tam!" ukázal Minato.
„Suiton: Teppoudama."
Gamabunta tam vystrelil vodnú guľu, ale zrovnal zo zemou iba niekoľko stromov.
„Ušli."
„Nevadí. Hlavné je, že sme ho porazili. Možno aj zabili."
„Ako to, že len možno?"
„Podľa mňa ho tí dvaja odvolali."
„Aj tak by mal byť mŕtvy."
„Má veľmi silnú liečiacu schopnosť. Takže asi ťažko."
„Môj meč mu prepichol krčnú tepnu. jedna Teppoudama mu odtrhla krídlo a druhá, poseldná, trafila jeho srdce. Ak ho má tak ako ľudia, žaby a iné tvory, naľavo."
„Môžeš sa vrátiť Gamabunta. Už ťa nepotrebujem."
„Dobre. Aj tak je moja chakra takmer na dne. Tak by som ti moc nepomohol."
Gamabunta zmizol a s ním aj Minato sa dal do pohybe. Namieril si to naspäť do dediny.

Listoví ninjovia zatiaľ úspešne likvidovali narušiteľov.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
„Juuken."
„Gatsuuga."
„Mushidama."
„Chidori."

Každý pomáhal. Klany Uchiha a Hyuuga sa podieľali najviac na záchrane dediny. Aj ostatné klany pomáhali. Dokonca aj Kakashi bojoval v prvej línii. Zatiaľ čo Rin liečila, alebo aspoň pomáhala liečiť zranených. Iba Obito sa vyhýbal protivníkom a schovával sa.
„Shintenshin no Jutsu."
Jeden z Oblačných ninjov napadol jedného z Hmlovej.
„Čo to robíš? Veď sme spojenci!"
„Prepáč. Neovládam svoje telo."
„Kagemane no Jutsu."
Zrazu sa ani jeden nemohol hýbať.
„Čo sa to deje?"
„Ste chytený v mojom Kagemane."
„Čože? Takže ty si..."
„Kage Kubi Shibari no Jutsu."
Tiene, ktoré ich držali, im začali obmotávať telo a tieňová ruka ich chytila za krk a začala škrtiť.

Minato sa dostavil na Horu Hokage. Mal perfektný výhľad na dedinu. Videl ako útočiaci ninjovia sú vytláčaní z dediny a niektorí sa už dávali na útek. Všimol si aj niečoho iného. Niekoľko kilometrov od dediny videl stúpať dym. A nie jeden. Akoby tam bolo viacero ohnísk.
„Že by ich tábor?"
Utekajúci ninjovia aj utekali tým smerom. Posledný ninja bol zabitý a v dedine prepukla radosť. Ale len na chvíľu. Dedina bola zničená, ale zase nie moc. Minato zvolal núdzové stretnutie rady a vodcov dôležitých klanov.

4.666665
Průměr: 4.7 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Po, 2012-10-22 19:49 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

vyborny diel Smiling dufam ze bude dalsi Smiling

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele brodzo
Vložil brodzo, Út, 2012-08-28 18:23 | Ninja už: 4306 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

super diel Smiling čakám na ďalší Smiling