manga_preview
Boruto TBV 08

Icha Icha (01) - Návrat poustevníka

Konožská brána byla pohlcena ranní mlhou a jedna silueta si to k ní spokojeně vykračovala. Jakmile prošla branou, namířila si to do středu vesnice. Avšak tam bylo stěží vidět živáčka a proto ranní návštěvník zůstával nezahlédnut.
V těchto hodinách se totiž většina scházela před jistou budovou, neboť se mnoho dětí chystalo na akademii. A protože je tu dlouholetá tradice, že na zahájení chodí s dětmi i jejich rodiče, tak vesnice zůstávala v ranních hodinách liduprázdná. Avšak jedna rodina nebyla i tak úplná, neboť se dostavil pouze otec daného dítěte, zatímco matka uklízela jejich prostorný dům a starší bratr si máčel nohy v lesním jezírku.

„Itachi, proč si vlastně nešel se Sasukem? Přemluvil si otce, aby tam šel, ale pak ses na to stejně vykašlal. Proč?“ řekl dívčí hlas, vycházející za zády zmíněného.
„Když sem otce přesvědčil, nebyl už žádný důvod tam jít. Neřikám, že sem tam vůbec nechtěl, ale je to takhle lepší. Sasuke mě už takhle nenávidí… Chtěl sem jenom, aby byl konečně s otcem taky jeden den sám,“ odpověděl starší Uchiha, „…Krom toho je tohle jedinej den, kdy nemusim nic dělat. Protože až se otec vrátí… vlastně nejen on… tak budu zase zavalen povinnostmi.“
Dívka si povzdychla a vyšla ze stínu stromů. Posadila se vedle Itachiho a zírala na průzračnou vodu, jež se třpytila pod vycházejícím sluncem.
„A proč si tu ty? Neměla bys trénovat nebo tak něco?“ přerušil chvilkové ticho.
„Ani ne… náš sensei je taky na tom zahájení studia, takže máme trénovat sami. Ale kluci trénují spolu, takže já jsem zůstala na ocet,“ usmála se, „Ale ne… já jen, že jsem lékařskej ninja, takže teď jednoduše nemám s kým trénovat, když je sensei pryč.“
„Nemáš nebo nechceš? Protože vím jistě, že máš ohnivou podstatu chakry, stejně jako Anko, takže bys mohla trénovat aspoň Katon.“
Dívka se s překvapeným výrazem otočila k Uchihovi a chvíli na něj tak koukala, než se usmála.
„Že Katon?! To nezvládám už vůbec!“ říkala stále s úsměvem na tváři.
„Takže si teda volnej čas zpestříme a já tě to naučim,“ navrhl, mírně ignorujíc její poznámku.
„To myslíš vážně?“ vykulila své hnědé oči.
Uchiha pouze kývl a postavil se. Podal kamarádce ruku, aby ji pomohl vstát. Poté následovaly ukázky pečetí pro různá ohnivá jutsu.
Itachiho techniky však byly velice silné, neboť spálil v mžiku několik stromů. A proto se raději přesunuli na tréninkový plac, kde strávili hodně času, protože Ayano byla v Katon technikách velmi nemotorná.
Trénink se protáhnul až do odpoledních hodin, ale na ní to nebylo skoro vůbec znát, nýbrž se z místa nezkušených nepohnula.A protože měl Itachi své povinnosti, museli trénink předčasně přerušit.
„Až budu mít zase někdy volno, tak v tréninku budem pokračovat,“ řekl v pokleku starší Uchiha, neboť dívka ležela vyčerpaná na zemi.
„D-Díky!“ oddychovala stěží.
„No, takže já pudu… Měj se, Ayano,“ řekl s úsměvem, když se otáčel k odchodu. Při chůzi však jeho milý úsměv zmizel a vystřídal jej ztrápený až bolestivý výraz.
Ayano si mezitím sedla a pozorovala jeho záda jak mizejí v nedalekém lese.
„Měj se,“ řekla tiše.

Zanedlouho, když popadla dech a byla schopna chůze, se konečně zvedla. Šla do středu všeho dění ve vesnici, kde ji však někdo zaskočil. Stál totiž před ní vysoký muž s bílými vlasy.
„J-Jiraiyo?!“ vyhrkla v rychlosti se špetkou radosti.
„Ó, Ayano? Jsi to ty?“ doširoka se usmál, „Vyrostla si!“
„No, nepovídej! Na dva roky si zmizel! Tak se nediv!“ peskovala jej.
„Promiň, promiň. Začala si konečně vycházet se sestrou, tak jsem prostě chtěl, abyste se líp poznaly a tak… Proto jsem odešel, abych tě neobíral o čas, který si mohla trávit s ní.“
„Ale ani ses nerozloučil! To si říkáš zachránce a nejlepší přítel?!“ stále na něj naštvaně hleděla.
„Loučení s mou malou holčičkou bych asi nezvládl, takže jsem jenom odešel. Samozřejmě si mi chyběla a proto jsem teď tady,“ snažil se vše vysvětlit.
„Jasně, jasně! Jenom si slyšel o nových lázních v Konoze… žádný stesk!“
„To jsem ale zaslechl až při cestě!“ obhajoval se.
Mitarashi na něj však pořád nevěřícně hleděla a měla ruce složené na prsou. Jiraiya se pouze na malou Ayano šklebil a drbal se při tom na hlavě.
„No ták!“ přerušil napjatou atmosféru, „…radši mi vyprávěj co si ty roky dělala… A hlavně,“ změnil výraz na vážný, „Jak se ti spí?“
Ayano při jeho posledních slovech povolila na naštvaném pohledu. Zpočátku na něj překvapeně hleděla, ale později posmutněle sklopila zrak k zemi.
„No, to víš… Pořád to nepřestalo… Řekla bych, že teď je to ještě horší,“ opáčila, zatímco hleděla k Jiraiyovým nohám.
„Při cestách sem totiž na něco narazil, ale myslel sem, že už se to zlepšilo… Teď mi je tedy ta informace k ničemu,“ povzdychl smutně.
Ayano mu po chvíli konečně pohlédla do očí, „Ani nevím jaké to je… mít v noci sen.“
Žabí poustevník pouze povzdychl a pohladil po vlasech malou dívku před ním se slovy: „Já tě těch nočních můr zbavím… Určitě na něco přijdu, nepřestanu hledat!“
Jakmile to dořekl, poklekl a objal ji, aby ji dokázal důvěryhodnost svých slov.
Fialovovláska chvíli překvapivě koukala do prázdna než jeho objetí začala opětovat. Zavřela oči a hlavu zabořila do jeho ramene. Opět cítila Jiraiyovu vůni a teplo, a to ji velice utěšovalo. Ale přesto její mysl zatemňovaly hrůzy, jež v noci stále prožívá, i když se každý den snaží zapomenout a užívat si radostně den.

Poznámky: 

Takže ze začátku se chci omluvit za denní zpoždění Sad ...Šla sem totiž z praxe a ono začalo lejt jak z konve a pak ještě přibyla bouřka xD A to mělo za následek, že celej den pak nešel internet xDD Zprovoznili ho až v dnešních dopoledních hodinách, takže to posílám teda dneska Smiling Beztak na to asi nikdo nečekal, co? Laughing out loudLaughing out loud No, dost žvástů...

Dílek je tedy už normálně v ER formě a moc se omlouvám za tu 'délku' xD a že sem určitý části nerozpitvala víc do hloubky, ale jen je pár větama přejela... Ale prostě pár prvních kapitol takových bude než se dostaneme do děje v Shippuudenu Sticking out tongue Gomen, gomen Smiling
Jinak vám asi došlo, že toto je zhruba dva a půl roku po události v nulté kapitolce Smiling

4.923075
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Adrise
Vložil Adrise, St, 2012-08-29 13:55 | Ninja už: 4433 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Ehm ehm, no tak sem se pustila i do druhého dílu xD. Aspoň, že to není tak dlouhý a dobře se to čte, takže to rychle běží Laughing out loud.
Nemám ráda hodně nudnýho textu, ale tady není ani jedno xD ale to asi víš Laughing out loud .
Koukám, že sis prostě nemohla odpustit, aby tam nebyl ehm, ehm ,,ten co moc nemluví" Laughing out loud Laughing out loud . Ale tak jde to i s nim. Tím ,de to' mám spíš na mysli že je to úžasný Eye-wink Sticking out tongue.
No jo hold máš talent Kakashi YES.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-08-29 16:34 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Díííky Laughing out loud A ano, Itíka sem si odpustit nemohla, šak mě znáš! xD A není tam nudný text? Shocked Ooo, tak toto zjištění mě velice potěšilo Laughing out loud Opět mocky děkuju... a ano, od PSZNJ sem se poučila dle délek kapitol :DD

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Čt, 2012-06-14 06:45 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

1. díl byl super teda ten nultý a tenhle vlastně taky Laughing out loud. No fakt je to zajímavé a napínavé baví mě to číst, tvé psání mě prostě nenudí je to zábava to čítat. No když přišel tam Itachi bylo to fajn, chtěla jsem vědět co budou dělat Laughing out loud. No super 5*.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Čt, 2012-06-14 17:52 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

xDD Děkuju Smiling První dílky jsou nudné, to sem říkala... ale je to celkem podstatné pro začátek psaní Laughing out loud No, sem ráda, že se líbilo Smiling Snad nezklamou ani ty další díly Smiling

Obrázek uživatele Ayumu-san
Vložil Ayumu-san, Ne, 2012-06-10 19:07 | Ninja už: 4450 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

První díl a hned mě to ták chytlo! Skvělý prostě, -ttebane ^_^.. Né opravdu, zbožňuju Jirayiu, Anko i Itachiho, Ayano si taky určo oblíbím, takže paradá Laughing out loud.. Letím na další kapitolku ^-^

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-06-10 19:11 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jéj Laughing out loud To sem moc ráda Smiling Fáákt moc! Laughing out loud Smiling ...A zároveň sem taky dost potěšená, že máš jako celkově ráda i ty hlavní postavy... aspoň výběrem jsem nezklamala xDD Snad... asi? :DD Smiling

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Čt, 2012-06-07 08:47 | Ninja už: 4590 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

další pěkný díl Dattebane

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Čt, 2012-06-07 09:53 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smiling Mockrát děkuju... snad se budou líbit i další Smiling

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, So, 2012-05-26 11:00 | Ninja už: 4865 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud četla jsem to už v... kdy to vlastně bylo? O.o :DDD jenže na mamky noťasu, ale nebyla jsem přihlášená a pospíchala jsem, takže je zde koment až teď Laughing out loud = úžasný Kakashi YES :DDD je to vážně skvělý, délka je úpe dobrá :DDD a prostě se mi to moc líbilo Smiling Itachíček Laughing out loud kawaii :DD to je hezounký, muhehe, jenom mi pak musíš napsat, o kolik let jsou teda spolu s Itachim Smiling no bylo to vážně krásný Smiling Jiraiya :DDD to samozřejmě zabil :DD moc se těšim na to, jakou minulost má Ayano, takže šupky dupky do dalších dílů :DD taky by mě zajímalo, jakou jí bude mít u mě :DDD no prostě nádhera, jako všechno od tebe :)* šup do oblíbených Laughing out loud Kakashi YES

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, So, 2012-05-26 11:11 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smiling Vůbec nevadí, že až teď Smiling Stačí, že se tu jednou objeví :DD
...No, tak já ti to můžu napsat rovnou sem, protože to neni tajné Laughing out loud V Shippuudenu u mě jí je normálně 18, zatímco Itíkovi teda 21 Smiling -> Takže tříí roky Laughing out loud Smiling = Teda, pokud sem ten dotaz správně pochopila Laughing out loud
...Jíja, no jo Laughing out loud Začínám ho mít radši a radši Laughing out loud ....Doufám teda, že příštíma dílkama nezklamu Sticking out tongue ...A jinak se zase já těšim megálně na Ayu u tebe Laughing out loud Uhůůů, to bude bomba Smiling No, tak ještě jednou děkuju za všeckooo :)* ...Díky, díky xD Smiling

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Pá, 2012-05-25 19:56 | Ninja už: 5000 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jupííí, moc moc skvělý Laughing out loud Hrozně se mi líbí ten vztah mezi Ayano a Jiraiyou, otec a dcera, jupíí Laughing out loud Stejně tak se těším i na nějaké pokračování ve vztahu mezi Itachim a Ayano Laughing out loud Úžasné vymyšlené, úplně nádherné Laughing out loud Prostě ani tímhle dílkem si nezklamala jako vždycky Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2012-05-25 20:05 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkujů Smiling sem ráda, že se to líbí Smiling ....S Itíkem to bude ještě komplikované Laughing out loud Ale taky se moc těším na pokračování všech vztahů tam Laughing out loud ...No... Jíja a Aya Laughing out loud otec a dcera... mmm, to by mě nenapadlo Laughing out loud Chová se tak k ní, no Laughing out loud A ona vlastně taky Laughing out loud Přeci jen jí zachránil - daroval nový život Laughing out loud Takže je možný to takhle brát Laughing out loud Ale i jak řekla Hitomí Laughing out loud BFF Laughing out loud No, prostě to ještě bude dost času nad tímhle uvažovat Laughing out loud Pak až bude Aya starší, tak to bude (podle mě) dost hustý Laughing out loud No... snad mi teda do tý doby čtenáři vydržej Laughing out loud A děkuju za komentík, za přečtení a především za to, že se líbí Laughing out loud -> Však mě znáš... samý děkování a rozpouštění se radostí Laughing out loud Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Pá, 2012-05-25 19:58 | Ninja už: 4545 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

To není otec a dcera Laughing out loud ...Ale Jiraiya je Ayuščin BFF Laughing out loud ale pšššt Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Pá, 2012-05-25 20:01 | Ninja už: 5000 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak né otec a dcera, co se dá dělat Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Jabka
Vložil Jabka, Pá, 2012-05-25 16:22 | Ninja už: 4370 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

pánejoooo to je krutopřísný! Má to skvělý nápad! Líbí se mi to moc moc moc moc..! Laughing out loud Je to bezvadné! Nemůžu se dočkat dalších dílů Laughing out loud Ayanka je sladká! A Jira taky a uplně kawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Laughing out loud

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2012-05-25 19:42 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Jezuusí, mockrát děkuju (zase Laughing out loud)... Úplně mě těší, že se Ayano stala 'oblíbenou' Smiling To prostě... nemám slov... Valim oči a sem strašně nadšená Laughing out loud A ještě jsem ráda, že se líbí (zatím) i série Smiling Kují Smiling ...Doufám, že teda příštíma dílkama nezklamu Eye-wink

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Pá, 2012-05-25 07:09 | Ninja už: 4545 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Ríí, Jashiné ! Laughing out loud ^-^ Úžasný ! Laughing out loud Smiling... Strašně jsem se těšila na další díílek Laughing out loud A on je tadyý Laughing out loud
Jako za to že to je ze zpožděním se neomlouvej, když je bouřka, tak internet nám taky nejede... I když tady je ta bouřka asi tak jednou za uherský rok :DDD ....
Itachi doučuje Ayu ? Laughing out loud Hustýý Laughing out loud... Jsem zvědavá, kdy to vyvraždí, chci říct odejde nečekaně z vesnice :DD... Ayanka bobánek se bude trápit, nebo odejde s ním ? Laughing out loud Nechám se překvapit, teda pokud budeš vyvražďovat, což asi budeš :DD... Aspoň to tak bude lepší Laughing out loud... Ale věřím tomu, že se nám Ayano naučí Katon ovládat, je to přece šikovná holka :DDDD Jashiné, měla bych přestat mluvit Laughing out loud
Jiraiya je hodný strýček a BFF v jednom :DDD ....Kawaiskýý :DD... To obětí na konci mě málem rozplakala, né kecám, ale bylo to slaďoučký :DDD ...Protože chudáček strýček a BFF v jednom měl moc práce se špehováním :DD... Chudáček, musí to být vážně unavující :DDD
A stejně jak jsem psala Tokči : Nepodceňuj se tolik Ríí ! :)
Strašně se těším na další dííl Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2012-05-25 09:48 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vyvražďování se nám blíží, nooo - a tím odchodem z vesnice si to prostě nemálo zabila xDDDDDD A strýček Jiraiya, jo? :DDD To je jenom perverzní prasák :DDDDD Ne, je dobrej Laughing out loud ...A Aya a šikovná? Laughing out loud To je jednoduše jenom vemeno Laughing out loud No, dobře... nebudu tu urážet všechny hlavní postavy xDDD A to Jiraiyovský objetí sem neplánovala, ale nějak se mi to tam dostalo xDD S Itíkem sem byla spokojená... ještě má ty své city... ještě je nezabil Laughing out loud Ale už se k tomu schyluje, no Laughing out loud Takže stejně tím koncem sem to po-ee, ale co už xDD A děkujííí velice za přečtení dílu mé trapné série a komentík... a tak všechno... Však mě znáš Laughing out loud Díky, díky Smiling A megálně mě těší, že se to líbí a že se těšíš.... Laughing out loud Smiling