manga_preview
Boruto TBV 07

Icha Icha (00) - Prolog

icha icha-uvod.png

„Pamatuju si ten den. Den, kdy to všechno začalo. Pár knih jsem již napsal předtím, ale byly to pouhé jednorázovky… žádné pokračovaní jsem neplánoval. A proto je pro mne ten den důležitým. Tenkrát jsem se prostě vracel do Konohy z hory Myouboku… Tak dobře, nevracel jsem se tam, ale kvůli jistému okamžiku, jsem se tam vydal.
Byly to pouhé čtyři roky po tom, co můj student, Yondaime Hokage, zemřel při záchraně Listové před liščím démonem. Hodně jsem litoval, že jsem se v tu dobu toulal po vesnicích s horkými prameny a nemohl jsem pomoci, i když bych toho zřejmě moc nezměnil. Byl jsem prostě moc zažraný do špehování v horkých pramenech, že jsem ani nepomyslel, že by se něco mohlo stát… Ale to teď neřešme a soustřeďme se na počátek příběhu mé tvorby Icha Icha! Určitě znáte, že-hehé? Protože jinak by jste tu dnes nebyli… No, nevadí.
*Dramatické odkašlání*
Tenkrát jsem se procházel lesem. Byla celkem tma, ale to mi vůbec nevadilo. Zvláště, když jsem v jeden moment zaslechl dívčí smích a zvuk vody nedaleko ode mne. Šel jsem to tedy omrknout a nenápadně pozoroval ono jezírko, ve kterém se cákala jakási dívka s černými vlasy. Pozoroval jsem ji a pomalu získával drahocenné informace, které jsem ještě později použil do své tvorby. Opět jsem se do toho šmírování dostával… Co jsem byl na hoře Myouboku, jsem neměl jednoduše koho pozorovat, takže jsem trochu zaostával, ale to se nedá přeci zapomenout.
Pamatuji si, jak jsem skoro vyskočil z kůže, když vykřikla a později na to utekla. Bál jsem se, že mě zahlédla, ale její pohled naštěstí nepatřil mě. Dívala se opačně, někam do keřů. Takže jakmile utekla, šel jsem to omrknout.
Mezi listím byla malá dívenka, odhadem šest let. Ležela tam a byla poškrábaná větvemi. I její oblečení nebylo zrovna bez poskvrnky. Černovláska, jež ji předtím zahlédla, si zřejmě myslela, že je mrtvá, protože zrovna nevoněla po fialkách, ale mě bylo jasné, že jen omdlela z hladu. A protože jsem nebyl zrovna daleko od Listové, rozhodl jsem se, že ji tam vezmu. Tohle dítě bylo důvodem mé krátké návštěvy rodné vesnice. Připomínala mi totiž děvče, které tam žije. Tak nějak mě napadlo, že jsou příbuzné a tudíž by i ona měla pocházet z Konohy a proto jsem se rozhodl ji tam vzít.
Docela mě pálila myšlenka, že to bude osudné pro budoucnost vesnice, ale mé doufání v opak bylo silnější.

Když jsem tedy dorazil do Konohy, zamířil jsem rovnou do nemocnice a zavolal Třetího, který okamžitě přišel. Chvíli jsme si povídali než se dostavila třináctiletá dívka, o které jsem se zmínil předtím. Sarutobi-sensei ji totiž nechal zavolat.
Jakmile se přiblížila k lůžku, na kterém ležela ta malá holčina, tak se zhrozila. Napadlo mě, že se jí honí hlavou něco ve stylu: ‚Si dělá legraci? Opustí mě a pak mě nechá naklonovat? K čemu mu to kruci je? Tak jsem se pro něj snažila! Tak jsem ho obdivovala a uctívala a on mě pak opustil, aby si udělal panenku s mou podobou? Tak proč mě jenom opouštěl?!‘.
Její myšlenky prostě byly dle jejího naštvaného, znechuceného pohledu, celkem lehké uhádnout.
„Znáš ji?“ přerušil tok mých i jejích myšlenek Hiruzen.
„Ne, ale bude to asi klon…“ odpověděla přimraženě.
„Je mi jasné, že sis to myslela, ale je to nemožné!“ odpověděl jsem bez obalu, „Je živá. Žádná známka experimentu… Není to Orochimarova práce, ale možná tvá rodina.“
„Nemám sestru!“ odsekla.
„Jak to můžeš vědět?“ zastal se Třetí mého mínění.
„Sice si nepamatuju na svou rodinu, ani na části u Orochimara, ale stejně mě k ní nic netáhne… až na znechucení! A kdyby byla mou sestrou, asi by to mé podvědomí poznalo a cítila bych při pohledu na ní něco jiného, ne?!“
„To tak nemusí nutně být. Vytváříš si svou vlastní pravdu a na okolnosti a jiná řešení nemyslíš,“ řekl jsem, abych jí vtloukl do hlavy i možnost sestry.
Ona mě však vůbec nechtěla poslouchat. Měla jenom za to, že je to Orochimarův výtvor.
Sarutobi v ní také neviděl nepřítele a proto se snažil se mnou přesvědčit tu paličatou Anko, aby ji přijala.
Pak jsem si však vzpomněl, že ta malá měla na sobě ještě bundu s jistým znakem.
„Hele… tady,“ podal jsem jí roztrhanou malou bundu.
Anko na to vyděšeně hleděla, ale přesto se pořád snažila přesvědčit sama sebe, že se jedná pouze o její malou napodobeninu. Pak začala dokonce prohledávat kapsy, ale jejich obsah ji to jednoduše nechtěl dovolit. Byla tam totiž stará fotka. Po okrajích špinavá a otrhaná. Na ní byla fialovovlasá žena s malou holčičkou a miminkem. Všichni tři měly stejné vlasy i oči. Každý by při pohledu na to řekl, že se jedná o malou Anko s její matkou a mladší sestrou.
Anko na fotografii ještě dlouho koukala než ji se slzami v očích upustila na zem. Byla to vždy tvrdá holka, takže jsem její slzy viděl prvně. Avšak poté z nemocničního pokoje utekla a nechala nás tam stát.

Zanedlouho poté se probrala i ta malá, ale byla dost vyděšená. Chvíli jsem na ni mluvil a ona se nakonec uklidnila. Začala mi vyprávět, co všechno prožila… dokonce i její hrůzné sny. Měl jsem jednoduše pocit, že mi důvěřuje. I s takovýmhle špuntem jsem si rád povídal… přeci jen jsem byl jejím zachráncem, no né? Hehehe.
Vytvořil jsem si k ní po čase i pouto, což bylo důvodem mých častých návštěv Konohy, ale pak konečně začala vycházet i s Anko a proto jsem více času zůstával v různých vesnicích, neboť jsem věděl, že je malá Ayano v pořádku se starší sestrou. Ale po určitém čase jsem se do Konohy vrátil… na delší dobu, ale co jsem zjistil mě velice překvapilo.“

Poznámky: 

Takže jsem se konečně rozhodla přepsat novou sérii z papíru do počítače xD
Nevím, jestli to bude schváleno, protože to není zrovna dlouhé a plné děje, ale doufám že ano, jelikož je to prostě jenom to, jak se Ayano dostala na scénu Laughing out loud Další kapitolky budou SNAD lepší... xD Smiling

Nultá kapitolka je vyprávěná Jiraiyou, ale ty následující budou jednoduše psané v ER formě Smiling
Tahle má série nejede přímo podle děje v anime/manze... prostě po určitém momentě se to začne vyvíjet jinak, ale do té doby tam nic moc nezměním Sticking out tongue ....Snad se teda bude líbit Smiling

4.906975
Průměr: 4.9 (43 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Adrise
Vložil Adrise, St, 2012-08-29 12:44 | Ninja už: 4411 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Ták a je to tady. Konečně sem si na tebe udělala taky trošku času v mém nabitém programu. Rozhodla sem se začít s Icha Icha, jelikož ten název je dobrý Laughing out loud .
A co na to řikám?
Ach bože xD ... prostě nemůžu z toho jak Jiraiya vždycky řekne to hehé :DDD však víš, jak já si představuju to co čtu xDD. No jo jsi prostě super spisovatel a tvoje díla podle tohovypadaj xD ... Možná se dneska kouknu i na druhej díl, ale tak což, času dost Laughing out loud
No jo si dobrá(y) Eye-wink

Obrázek uživatele Adrise
Vložil Adrise, St, 2012-08-29 12:44 | Ninja už: 4411 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Ták a je to tady. Konečně sem si na tebe udělala taky trošku času v mém nabitém programu. Rozhodla sem se začít s Icha Icha, jelikož ten název je dobrý Laughing out loud .
A co na to řikám?
Ach bože xD ... prostě nemůžu z toho jak Jiraiya vždycky řekne to hehé :DDD však víš, jak já si představuju to co čtu xDD. No jo jsi prostě super spisovatel a tvoje díla podle tohovypadaj xD ... Možná se dneska kouknu i na druhej díl, ale tak což, času dost Laughing out loud
No jo si dobrá(y) Eye-wink

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-08-29 15:33 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Sankyuu Laughing out loud No, vím moc dobře Laughing out loud A mocky děkuju, těší mě, že volba byla zrovna tahle povídka Sticking out tongue Díky, díky Sticking out tongue xD

Obrázek uživatele něco divnýho
Vložil něco divnýho, Po, 2012-08-20 11:34 | Ninja už: 4501 dní, Příspěvků: 444 | Autor je: Pěstitel rýže

jé, mladší sestra anko! super nápad;) líbí se mi i jak je to napsané Smiling)

všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-08-20 11:36 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mockrát děkuju Smiling) Napadlo mě to, když sem se dívala znovu na Chuuninskou zkoušku Laughing out loud Anko tam byla prostě zabitá, takže z toho vzniklo tohle Laughing out loud

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Po, 2012-06-11 17:25 | Ninja už: 4450 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Jéé tak to vypadá na slibnou sérii, brzy jedu na další dílek Smiling. O Anko jsem toho moc nečetla, až na povídky typu Anko+ Kakashi, ale to se nepočítá, no zní to velmi zajímavě. Četla jsem od tebe zatím jednu povídku a ta byla dost dobrá, tk se těším, jak se vyvine toto. Jinak hodnocení 10* (jak jinak), ten prolog mě spíš napíná, nudný neni. Ještě dodám, jeden z mých důvodů taky byl ten nadpis, tkže no... prostě se těším, co se bude dít dál Smiling.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-06-11 20:35 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud To jsem ráda Smiling Ze začátku je to takové... no... nudné, takže od toho zatím moc nečekej Laughing out loud Sticking out tongue
A jinak mockrát děkuju za příznivé hodnocení Smiling

Obrázek uživatele Ayumu-san
Vložil Ayumu-san, Ne, 2012-06-10 18:03 | Ninja už: 4428 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Etoo.. já to ještě nekomentovala? Hrůza, letím to napravit! Laughing out loud
Je to vážně skvělé a vypadá to zajímavě. Utíkám na další kapitolu Smiling

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-06-10 18:06 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Jéje... Radost, že vidím další známý nick Laughing out loud ...Vůbec nevadí, že si to nekomentovala, i když mě ovšem těší, že vím, že sis to aspoň přečetla, takže mockrát děkuju za koment, přečtení a názor Laughing out loud Smiling

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Čt, 2012-06-07 07:46 | Ninja už: 4568 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

mě se líbí, máš to hezky napsaný

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Čt, 2012-06-07 08:52 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smiling Mockrát děkuju Smiling I jenom takových pár slovíček děsně potěší Smiling

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Čt, 2012-06-07 08:55 | Ninja už: 4568 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

kdo říká že sem spisovatelka (osobně sem ráda že sem v nich neudělala chybu XDDD)

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Jabka
Vložil Jabka, Pá, 2012-05-25 15:05 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Moc skvělý! bezva začátek Mrk Líbí se mi to Smiling

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2012-05-25 18:41 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smiling Děkuju za koment... a sem megálně nadšená, že se ti to líbí Smiling Kují Smiling To autora prostě potěší Laughing out loud Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, St, 2012-05-16 15:52 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Úžasné Ríí, stejně jako všechno ostatní co si kdy napsala a i napíšeš :DDD ...Skvělej začátek Laughing out loud ...Ayano je strašně roztomilá Laughing out loud bych ji namočila do kafe ( v mém případě to kakaa, či čaje, protože kafe nepiju ) a snědla Laughing out loud ale neboj, nekousala bych, to by totiž asi bolelo :DDD ...Z pohledu Jiraiyi to bylo zajíímavééé Laughing out loud ...Tajně doufám, že bude mít úžasnou kamarádku Hitomi :DDD Né dělám si srandu, nějak mi jdou ty prášky už na mozek :DDD
Strašně se těším na další díl Smiling Jen tak dál Ririnko Laughing out loud Smiling))... a abych nezapomněla !! Laughing out loud Uctíváme Jashin-sama Eye-wink

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-05-16 16:06 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Děkujůůů Smiling Moooc mě těší, že sis Ayano oblíbila... to vždycky moc potěší, když se někomu líbí tvá OC Laughing out loud Uhůůů Smiling Super! Sticking out tongue Ohledně Hitominky... no samozřejmě, že jí tam zmíním, ale kdy to bude netuším Sticking out tongue Prostě až se mi to bude hodit, tak určitě ji tam dám Smiling A prostě Jiraiya je borec! Laughing out loud On je jednou z hlavních postav této série a protože Ayano byla špunt, tak prolog si musel vzít na starost on Laughing out loudLaughing out loud A další hlavní postavy jsou zatím tajné :DD
A to nejlepší na konec -> Uctíváme Jashin-sama! Sticking out tongue

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, St, 2012-05-16 16:08 | Ninja už: 4523 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Není zač :DDD Smiling ...o.O T-to m-myslíš vážně ? Laughing out loud já si dělala srandu, ale, ííík Laughing out loud to by bylo úžasný Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Út, 2012-05-15 20:57 | Ninja už: 4977 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mooooooooc líbí Sticking out tongue Jde tam i jednu z mých více oblíbených postav, takže jsem mooooc ráda Sticking out tongue Jiraiyův pohled je pěkný nápad, mladší sestra, no úžasný Laughing out loud Velká paráda Laughing out loud Strašlivě se těším, jak se to bude vyvíjet Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-05-15 22:16 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Smiling Jééé, aj ty si si to přečetla? Laughing out loud Tak to mě taky moc těší Smiling Jsem ráda, že se nápady líbí Smiling A tak teď, abych příštím dílkem nezklamala Shocked Laughing out loud Budu se snažit Smiling Kují moc Smiling xD

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Út, 2012-05-15 20:41 | Ninja už: 4843 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Milouši, tak jsi to napsala a je to úžasný Smiling Kakashi YES Z pohledu Jiraiyi to bylo zajímavý a nemůžu se dočkat dalších dílů Smiling Ayano mi navíc rychle přirostla k srdci, takže se to bude skvle číst Smiling jsi jednička a hurá do dalších dílů Laughing out loud já vím, to říká ta pravá :DDDD prostě krása, honem do oblíbených a ať se nám Ayano dál ukazuje na scéně Laughing out loud Kakashi YES

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-05-15 20:51 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

xD Jo, jo... konečně sem to napsala Laughing out loud Tohle jsem měla v hlavě rovnou... jakože to napíšu z pohledu Jiraiyi xD To bylo jasné xD Ale taky sem myslela, že to bude delší, ale což Laughing out loud Megálně mě těší, že si si to přečetla Smiling A že se ti to líbí Sticking out tongue Sem taky ráda, že máš ráda Ayano Laughing out loud Huííí Laughing out loud Krucinál, prostě každou chvíli asi vyskočím z kůže radostí, čoveče Laughing out loud I malý koment od tebe tak potěší Sticking out tongue Kují, kují... a snad příští dílek nezklame Sticking out tongue Smiling Smiling

Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, Út, 2012-05-15 19:29 | Ninja už: 5092 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

Já osobně nemusim když někdo přidává osoby do děje, ale tohle je zajímavej nápad.

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-05-15 20:49 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Sem ráda, že se to líbí, i když to nemusíš xD Smiling To mě opravdu moc potěšilo Smiling A samozřejmě mockrát děkuju za přečtení Sticking out tongue