manga_preview
Boruto TBV 11

Mám rád běh

Předklonil jsem se. Pak jsem předsunul levou nohu, sevřel ruce v pěst, zhluboka se nadechl a rozběhl se. Nohy mi kmitaly v pravidelném rytmu. Otřesy jsem téměř nevnímal. Jak minuty přibývaly a dech se mi zrychloval, cítil jsem blahodárný účinek endorfinů, který přenesl mou lehce pochmurnou náladu na hranici bezmezného štěstí. Teplo se mi rozlévalo celým tělem a má bytost se ztrácela ve výbuších čisté euforie střídajících se s železnou pravidelností. Ichi, ni, ichi, ni, ichi, ni… Stále jsem přidával na tempu, až mi vítr hvízdal kolem uší. Já dobře vím, proč trénuji více než ostatní, proč cvičím do úmoru, proč kvůli tréninku ani pořádně nespím. Není to jen proto, že se chci stát silnějším. Dělám to pro ten pocit. A když vidím něčí protáhlý obličej poté, co mu s ryzí upřímností navrhnu, jestli si nechce jít jen tak zaběhat, v duchu ho polituji. Ani chudáci nevědí, o co přicházejí.

Zrovna jsem někoho minul. Ohlédl se po mně nejdříve s překvapeným a poté vševědoucným výrazem, který říkal naprosto výmluvně: Já věděl, že je to tenhle blázen. Blázen. Aťsi. Šťastný blázen. Doběhl jsem k místu, kde jsem začínal a se zdravým elánem vyběhl vstříc druhému kolu. Tenhle pocit je ta nejkrásnější věc v mém životě a za nic na světě bych ji nevyměnil. Dokonce ani za lásku Sakury-san. Vzpomněl jsem si na starou paní odvedle, co vždycky říkávala: Jen se směj, chlapče! Kdo je šťastný, má všechno. Dokud jsi takhle veselý, svět bude krásným místem. Chodíval jsem k ní na svačinu, když jsem byl mladší. A i poté, co jsem se stal geninem, jsem se tam občas stavoval. Protože ona byla jediná krom Gai-senseie, která se na mě nekoukala spatra, když jsem nic neuměl. Vždycky mě podporovala. Měl jsem ji rád. Nedávno zemřela. Bylo jí pětaosmdesát. Na jejím pohřbu jsem se smál. Spoustu lidí to pohoršilo, ale jsem si jist, že jí by to nevadilo.

Z čiré nepozornosti jsem málem narazil do stromu. Na poslední chvíli jsem uhnul a ze stromu se náhle vyklubal Gai-sensei. Pochválil mě, jaký jsem pilný student a požádal mě, ať se za ním po tréninku zastavím. Horlivě jsem přikývl a z prudkého přešlapování jsem bez dalších řečí přešel do sprintu. Nechal jsem na chvíli myšlenky utichnout a jen běžel. Pět minut, deset, padesát? Nevím. Ale když jsem si znovu uvědomil své okolí, začínalo se smrákat. Kolik je asi hodin? Netušil jsem a vůbec mi to nevadilo. Koneckonců mě to ani nezajímalo. Vzpomněl jsem si na svůj slib senseiovi. Nakonec jsem usoudil, že už je pozdě, a navíc jsem ještě ani nedokončil trénink. Zajdu za ním zítra. Vesnice začala utichat a náhodných chodců valem ubývalo. Přemýšlel jsem, kolikáté bylo poslední kolečko a jestli bych měl skončit. Nakonec jsem to vzdal. Koho zajímá pitomý počet koleček? Poběžím dál, dokud budu moct. Dokud budu chtít.

Chtěl jsem jen tak ze zvyku zakřičet frázi o síle mládí na prvního náhodného chodce, kterého potkám a docela nepříjemně mě překvapilo, že jsem na žádného nenarazil. Copak už je tak pozdě? Měsíc se ještě nevyšel a ulice již byly liduprázdné. Co mi asi Gai-sensei mohl chtít? Uklidni se, přikázal jsem sám sobě přísně. A přestaň těkat, dodal jsem a raději zrychlil, abych zahnal nepříjemný pocit, který mě zničehonic překvapil. Pche! Nic, na co by nestačilo mé mladé tělo a odhodlání. Znovu jsem přidal, ve snaze vymačkat ze svého těla ještě větší rychlost a nepříjemný pocit zmizel tak rychle, jak se objevil.

Zrovna jsem obíhal čtyřiatřicáté kolečko (po krkolomné úvaze jsem začal počítat od začátku), když se Konožská severní brána s velikým třeskem zřítila a zanechala po sobě jen oblak prachu. Zbystřil jsem. Někdo útočí na Konohu? Když spadla druhá brána, byl jsem si jist. Trvalo mi jen chvilku se rozhodnout. Beze ztráty tempa jsem zamířil přímo k centru dění. Překvapivě jsem necítil strach. Shinobi je vychováván jako nástroj, ale většina z nich navzdory tomu strach cítí, když jdou bojovat. Stejně tak já. Ale teď to bylo jiné. Hloupě jsem se usmíval a představa nadcházejícího boje o život mě naplňovala div ne hrdostí, že se budu také moci účastnit bitvy. Dlouho mě mrzelo, že jsem nebyl při útoku na Konohu tehdy, když ji napadl Pein. Co na tom, jestli padnu. Jestli se tak stane, zemřu šťastný. A dokud jsem veselý, svět je krásným místem.

Mám rád běh!

Poznámky: 

Napadlo mě to, když jsem pospíchala na kroužek. Psalo se mi to moc hezky. Snad se vám to bude stejně tak dobře číst.
Velký dík patří opět Strizze (aby taky ne Smiling ), jenom doufám, že se mnou bude mít i nadále trpělivost.

4.8
Průměr: 4.8 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruki-Nee-chan
Vložil Naruki-Nee-chan, St, 2012-12-19 15:14 | Ninja už: 4248 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Pěstitel rýže

to má bejt vtip jako povídka dobrý ale nepchopila jsem to jelikož člověk ani ,,ninja z konohy''ps.lee nemůže běhat 3 dny v kuse to je nereálný,nemožný,chápete to? já teda ne!!! a popravdě je mi to celkem ukradený ale vážně téma dobrý,přívěh taky ale průběch nereálnej

„Ve světě ninjů jsou ti,kteří porušují pravidla a nařízení považováni za odpad ale,ti kteří opustí své přátele jsou horší než to“.......bohužel se toto „pravidlo“ může pěkně vymstít

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, St, 2012-12-19 19:14 | Ninja už: 4803 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Nikde nestojí, že tam běhal tři dny, v reálu šlo asi o tři nebo čtyři hodiny, což ninja, který putuje ze země do země za pár dní, zvládne hravě. Ale díky za komentář. Smiling

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, St, 2012-12-19 19:08 | Ninja už: 4808 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Nemůže? Proč by nemohl? Chápu, že pro lidskou bytost z relity je to nepochopitelné, ale pro ninju? Jestli bude mít dost velkou zásobu čakry tak proč ne? A než začneš psát komentáře, zkus se naučit alespoň základy diakritiky, protože se zdá, že něco jako čárky a velká písmena ti nic neříkají. A to není příliš chválihodné...

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, So, 2012-04-21 14:14 | Ninja už: 4572 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

No docela pěkná povídka, 5 hvězd udávám Laughing out loud

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2012-03-28 21:41 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Musela jsem ubrat jednu hvězdičku, protože... protože jak řekl Tall, nejde mi do hlavy sled Leeho myšlenek nebo to, cos celou povídkou asi chtěla říct. Což není chyba autora, nýbrž mě jako čtenáře.
Jinak samozřejmě povedená, kvalitní práce, co se mluvnických a pravopisných a stylistických a vůbec všech stránek spisovatelských týče. ^^

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Čt, 2012-03-29 12:05 | Ninja už: 4803 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Díky.
Je to logické. Jak jsem již psala Tallovy: Čím víc je to "moje", tím víc to může být nepochopitelné. Mám už napsanou další povídku, tak doufám, že tentokrát budeme spokojeni všichni. Smiling
Díky za komentář. Už jenom to, že jsi to přečetla mě moc těší.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Seiji
Vložil Seiji, Ne, 2012-04-22 22:10 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Pěstitel rýže

Bezvadná povídka!
Hezký nápad, Lee a běh k sobě prostě patří, líbily se mi malé vedlejší příběhy, hlavně o staré paní od vedle.
Takže za 1 (chci říct za 5 Laughing out loud )
Lee patří mezi mé nejoblíbenější postavy a tahle povídka si rozhodně zaslouží být zařazená k elitě- Oblíbeným Laughing out loud

Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.


Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2012-03-22 23:07 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Tohle je povídka, na kterou bych strašně nerad dělal Betu. To protože mě na ní něco vadí, něco neidentifikovatelného. Možná to jak Lee myslel, možná něco jiného (možná to zítra až se probudím budu vědět.)
Každopádně konec je supr.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Pá, 2012-03-23 21:29 | Ninja už: 4803 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Sedí.

Minulá povídka se svým způsobem snažila být dobrá na obě strany. Aby ji mohli pochválit laici a trochu i ti zkušenější. Tahle povídka taková není. Psala jsem jí hodně pro sebe, těšilo mě to a měla jsem z ní lepší pocit než z té minulé. A čím je povídka tímto způsobem bližší autorovi, tím více může být vzdálenější případnému čtenáři.
Díky moc za komentář.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Po, 2012-03-19 18:22 | Ninja už: 4808 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc povedené. Neslo to v sobě jakési kouzlo... No, jen tak dál! Eye-wink

Ach ten sentiment...