manga_preview
Boruto TBV 09

Hokageho muž - XI.

O tri dni sa v Konohe zišli všetci kagovia s doprovodmi. Prišiel aj Mifune, ako vodca samurajov. Všade po dedine behali jednotky ANBU. Aj jounini mali pohotovosť. Museli tiež dávať pozor na prípadný útok nepriateľov. Ľudia radšej nevychádzali z domov. Pre istotu. Konoha sa premenila na tento na mesto duchov.
Kagovia a Mifune sedeli za okrúhlym stolom. Jeden ich strážca stál za nimi a druhý bol na balkóne, ktorý bol celý zakrytý sklom, takže by sa dalo povedať, že to bola ako keby ďalšia miestnosť.
„Ak dovolíte, začnem prvá," povedala Tsunade.
„Zdá sa, že zloženie kage sa zmenilo. Musíš byť dobrý, Kazekage, že si sa stal kagem v tak mladom veku," odbočil Tsuchikage.
„Môžte pokračovať, Tsunade-hime," povedal Raikage.
„Ako viete, zvolala som vás sem kvôli Akatsuki."
„Nemyslíte, že je sa o nich baviť trochu neskoro?"
„Prečo si to myslíš, Gaara?"
„Už pochytali veľa démonov. V tejto chvíli je na spoluprácu neskoro."
„Niekto, kto si nechal ukradnúť bijuu, by nemal takto hovoriť," povedal Tsuchikage.
„Už nechaj toho, Tsuchikage," okríkol ho Raikage.
„Využívali ste Akatsuku vo svoj prospech. Akatsuki sú tvorení ninjami z vašich dedín. Prečo si teda myslíte, že mám chuť sa o tom s vami baviť?"
„Využívali Akatsuki?"
„Čo sa tak čuduješ, Kazekage? Opýtaj sa vašej rady."
„Viete, Kazekage. V dnešnej dobe hrozí stále vojna. Preto dediny potrebujú zvyšoval vojenskú silu. To je ale nákladná záležitosť a zaťažuje to rozpočet. Na čo vám bude tisíc ninjov, keď ich nebudete mať ako vyzbrojiť, ani vycvičiť."
„Aha. Takže jedinou možnosťou je najať si žoldnierov. Z radov Akatsuki."
„Presne. Nechajú sa najať za málo a majú dobré výsledky."
„Nechajte toho, Tsuchikage."
„Nie som rád, že sme tu takto všetci. Nechcel som sem ísť, ale bol som donútený."
„Prestaňte to dookola opakovať, Raikage."

„Aby sme sa vrátili k dôvode, prečo som vás zavolala. Tak ide zhruba o to, že Akatsuki rozširujú svoje rady."
„Doplňujú stavy. Vy by ste to nerobili, keby ste mohli?"
„Rozširujú svoje rady tak, že oživujú mŕtvych členov."
„Čože?"
„Áno. Máme potvrdené od klanu Nara z našej dediny, že z ich lesa zmizli zvyšky člena Akatsuki, ktorí bol nesmrteľný, a bol tam zakopaný, aby nemohol pokračovať v boji. Ďalej z našej márnice ukradli telo ďalšieho člena."
„Ako je to vôbec možné?"
„V Akatsuki je ninja s rinneganom. S chakrou siedmich démonov to podľa nie je nemožné."
„Rinnegan? Doteraz som myslel, že je to len legenda."
„Ako vidíte, Raikage, tak nie," povedal Tsuchikage.
„Ďalej ešte získavajú nových členov. Zatiaľ vieme o troch ninjoch. Jeden je nukenin z Vírovej. K boji používa pečate. Každý určite poznáte Hatake Kakashiho. Známe ho tiež ako Sharingan Kakashi."
„Nedalo by so o ňom nevedieť."
„No, on zapečatil Kakashiho sharingan a teraz ho nemôže používať. Počítame s tým, že je sila je ďaleko väčšia ako pečate. Druhým členom je neznámy ninja. Ale veľmi silný. Dokáže premeniť svoje na rôzne elementy. V boji proti našej jednotke dokázal zmeniť svoje telo na oheň, vodu, blesk aj zem. Pokiaľ je takto premenený, tak dokáže pohltiť elementárne útoky."
„Čiže, keď má ohnivé telo, tak pohltí ohnivé techniky?"
„Áno. Čo je ale dôležitejšie. Dokázal pohltiť techniku Mangakyou sharinganu a použiť ju proti používateľovi. A nie raz."
V miestnosti bolo ticho. Každý bol ohromený.
„Tretím členom je Kabuto, Orochimarov poskok. Implantoval si Orochimarovu DNA, preto predpokladáme, že dokáže používať aj jeho techniky. Zvolala som vás sem preto, aby sme sa spojili. Táto situácia to vyžaduje."

„Nemám záujem sa s Konohou spojiť. Skôr mám chuť jej vyhlásiť vojnu!" povedal Tsuchikage.
„Prečo?"
„Netvárte sa ako neviniatko, Tsunade. Prikázali ste svojim ninjom, aby mi zabili syna a vnukov."
„To je klamstvo!"
„Tak to dokážte!"
„Za tým bude určite Danzou. Využije každú možnosť, aby sa uchopil moci. Určite on poslal svojich ninjov, aby to nastražili tak, že to vyzeralo, že som ich poslala ja. Ale nemôžete tomu veriť."
„Prečo by som mal veriť ja vám?"
„Lebo hovorím pravdu."
„Sú to len výhovorky! Týmto vyhlasujem Konohe vojnu! Som si istý, že ma Mizukage podporí."
„Som s Tsuchikagem."
„Vy! Vy ste sa na tom dohodli."
„A čo vy, Raikage? Kam sa pridáte?"
„Ja zostanem neutrálny. Aspoň zatiaľ. Vojna proti Konohe by nebola teraz dobrým riešením. Neviete, akú majú silu."
Tsunade sa to zdalo divné. Že by vedel Raikage niečo, čo ona nie?
„Teba, Kazekage, sa pýtať nebudem. Lebo ako spojenec Konohy s k nim pridáte. Ale čo vy, Mifune?"
„Zdá sa mi to, alebo sa tu rúti celý svet ninjov? Dediny sa postavia proti sebe, a zatiaľ čo budú bojovať, tak Akatsuki budú posilňovať, až vás na konci vojny zničia a ovládnu svet. Ale ak by som si mal vybrať, tak volím Tsuchikageho. V rámci starých vzťahov."
„Tsuchikage. Dosť si trúfate vyhlásiť vojnu v našej dedine."
„Ale nie. Ak by som sa nevrátil, tak by bola, tak či tak. Teraz, ak dovolíte, odchádzam."
„Ja tiež."
„Aj ja."
Spolu s ním odišli aj Mizukage a Mifune.

„A čo teraz?" pýtal sa Gaara.
„Čudujem sa, že si sa k nim nepridal," povedala Tsunade Raikagemu.
„Vieš, Tsunade, jeden muž toto predpovedal. Preto som sa zachoval neutrálne."
„Kto to bol?"
„Naruto."
Tsunade sa pri tom tvárila prekvapene.
„Tesne pred smrťou povedal, že Danzou bude chcieť zaútočiť na Tsuchikageho rodinu a tým vyprovokovať vojnu a teba zosadiť. Taktiež, že ťa bude chcieť potom vyhostiť."
„Len pár dní bol Hokageho mužom a už toľko zistil," divila sa Tsunade. Samozrejme, nepovedala to nahlas.
„Každopádne, som na vašej strane. Tsuchikageho nemám rád. Alebo skôr, stále mu neverím."
„Čo vieš o Narutovi?"
„V podstate to, že je mŕtvy a že bol jinchuuriki."
„A čo Kyuubi?"
„Ako som písal v liste. Keď vyberiete jinchuurikiho, tak ho osobne zapečatím."
„Na dnes už stačilo. Stretneme sa neskôr."
„Kedy neskôr?"
„O tri dni. Na hraniciach s Trávnatou je skrýša. Dám vám presnú polohu."
„Dobre."
Raikage aj Kazekage odišli.
„Dúfam, že vtedy ešte budem Hokage."

4.75
Průměr: 4.8 (28 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2021-02-20 18:43 | Ninja už: 5201 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia pre V: V tomto príbehu v súvislosti s Rinneganom každý stráca pamäť - Naruto si nepamätal, že zdieľajú zrak a teraz Raikage, že ten, čo zaútočil na Oblačnú mal Rinnegan a dokázal oživovať ostatných. A celkovo sa akosi nezmienil o napadnutí svojej dediny, takže to celé mohol byť z jeho strany aj zámer ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Po, 2012-03-19 19:31 | Ninja už: 4634 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super část zajimavě se to vyvijí jak s válkou tak se spojenectvím sem zvědaví na další díl Smiling Du číst Sticking out tongue

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Út, 2012-02-28 13:26 | Ninja už: 4526 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

fajnove, nemam slov namiesto toho aby sa spojili a porazili akatsuki tak budu bojovat proti sebe ale prekvapilo ma ze sa mifune pripojil k tsushikagemu....tym je to vlastne zaujimavejsie len by ma zaujimalo kedy sa dozvieme identity postav ktore boli so asukem v minulom dieli neviem sa docka uz aby bolo pokracko

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-02-28 18:12 | Ninja už: 5164 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Díky, každý koment poteší. Čoskoro sa to dozviete, kto to boli

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Út, 2012-02-28 13:22 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Waaaaaa! Laughing out loud to je super Laughing out loud boze, nech uz je dalsia caast! Koniec bol najlepsi! A posledna veta to zakoncila ako ceresnicka na torte. Uplna pecka Laughing out loud A ako Raikage povedal o Narutovi Tsunade... proste uzasne! Laughing out loud rychlo dalsi dieeel! ^-^

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-02-28 18:14 | Ninja už: 5164 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ďalší diel bude o týždeň. Viem, že by si ho chcela hneď, ale to nejde.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Po, 2012-02-27 22:59 | Ninja už: 4586 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Úžasné ako vždy Laughing out loud

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-02-28 18:12 | Ninja už: 5164 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky

Zoznam mojich FF