manga_preview
Boruto TBV 09

Žltý blesk - Legenda začína VI. - Tajomstvá Rikudua Sennina

Po pár minútach dorazil Minato k Hokagemu.
„Čo si želáte, Hokage-sama?"
„Na území Skrytej Trávnatej sme stratili niekoľko ANBU. Tvojou úlohou bude zistiť prečo sa to stalo a čo to spôsobilo."
„Takže infiltrácia."
„V podstate áno."
„Hmmm. Pôjdem sám alebo s niekym."
„Pôvodne som chcel, aby si išiel s Inoichim, Shikakom a Chouzom. Ale situácia sa vyvinula inak. Všetkým trom sa misia predĺžila."
„Tak s kým pôjdem?"
„Jiraiya bude veliteľ tímu."
„Dvojčlenného?"
„Nie, trojčlenného."
„Kto je tretí?"
„Viem, že to nie je práve najvhodnejšia možnosť, ale stratilo sme niekoľko ninjov, niekoľko stráži hranice a niekoľko je síce v dedine, ale tí sú moc mladý a nie sú vhodný na to."
„Tak kto?"
„Pôjde Kushina."
„Čože? Ale predsa..."
„Viem. Je to jinchuuriki a keď sa to Tsuchikage dozvie, tak ju bude chcieť uniesť, ale od toho ideš ty s Jiraiyom. Navyše, keď pôjde ona, tak sa dozvieme viac o tom."
„Aha. Dúfate, že okrem toho, čo vie, príde na niečo ďalšie, alebo k tomu pomôže mne."
„Presne."
„Kedy odchádzame?"
„Hneď!"
„Hneď?"
„Je s tým problém?"
„No, viete. Pôvodne mal Jiraiya dohliadať na môj tím."
„Tsunade sa o nich postará. Môžeš odísť bez starostí."
„Dobre."
Minato odišiel z kancelárie a vyrazil domov sa pobaliť. O pár minút sa stretol pri bráne s Kushinou a Jiraiyom.

„Nevedel som, že sa uzdravíte tak rýchlo."
„No, vieš, že sa rýchlo uzdravujem."
„Nie, neviem o tom nič."
„Tak už vieš."
Minato sa pozrel na Kushinu. Moc sa jej nechcelo ísť na misiu. Ale komu sa chcelo. Jiraiya by najradšej špehoval v kúpeľoch a Minato chcel pokračovať vo vytváraní novej techniky. A Kushina k tomu mala tiež určitý dôvod.
„Tak, ideme!" rozkázal Jiraiya.
Dali sa do pohybu.
„Smer: Skrytá Trávnatá!" zahlásil Jiraiya.
Minato ho ignoroval. Rozmýšľal nad novou technikou. Kushina rozmýšľala tiež. O nej a Minatovi. Po poslednej jeho misii, keď ju musel zachraňovať, to vyzeralo nádejne. Ale odvtedy sa nestretli. Že by k nej nič necítil? Že by ju ignoroval? Tie najhoršie možnosti chcela dostať rýchlo z hlavy.

Pomaly, ale isto sa blížili k cieľu. Nastal čas na otázky.
„Kushina!"
„Čo je?"
„Čo ste skrývali v dedine?" pýtal sa Jiraiya.
„Viete, že kedysi na tomto svete žilo jedno monštrum. Juubi. A Rikudou Sennin ho premohol a zapečatil do seba. Na smrteľnej posteli rozdelil Juubiho na deväť častí a z jeho tela vytvoril mesiac. Avšak, teraz sa legendy rôznia. Jedna hovorí, že sa mu to úplne nepodarilo a vytvoril ďalšieho démona. Iná legenda hovorí, že tu boli dvaja démoni, ktorý zápasili o nadvládu nad svetom. Rikudou ich oboch porazil, ale len Juubiho rozdelil, lebo bol väčšia hrozba. Tohto naveky vekov zapečatil do nejakej jaskyne. Legenda nášho klanu hovorí, že keď Rikudou porazil Juubiho, tak tento démon ožil. Rikudouvi nezostali sily na úplne zabitie a tak ho len zapečatil. V tej chvíli z Juubiho vytvoril deväť démonov, ktorí ho mali strážiť. Ďalej sa o ňom nehovorí, až po moment, kedy bol oslobodený klanmi Senju a Uchiha. Bolo to ešte pred dobou Senju Hashiramy. Ani jeden klan ho nedokázal ovládnuť, tak ho spoločne zapečatili. To bol asi jediný moment, kedy spolupracovali. Strážil ho náš klan a každých päť rokov sme obnovovali pečať, lebo by unikol."
„Aha. A akou disponuje silou."
„Nie je taký silný ako Juubi. Tu sa to tiež líši. Od Uchihov a Senju sme sa dozvedeli, že je rovnako silný ako Juubi. Aj dôvod, že sme museli obnovovať pečať tomu svedčí. Ale, jeho výhoda je v tom, že vie lietať a nie je schopné ho tak ľahko zasiahnuť. Podľa môjho klanu je je slabší ako Juubi, ale silnejší ako Kyuubi. Nevieme, čomu máme veriť. Jeho pôvod, aj sila je otázna. Jediné, čo vieme je, ako ho zastaviť."
„To je obsiahnuté v tom zvitku v Trávnatej."
„Áno."
Jiraiya aj Minato si to dávali už dohromady. Vedeli, čo majú čakať.

„Rikudou tesne pred smrťou napísal na zvitok päť svojich najsilnejších techník."
„Aké to boli?"
„Prvou technikou je pečať, ktorá tohto démona zapečatí. Do hocijakého predmetu. Aj do listu, keby to niekto chcel. Potom sa ten list spáli a démon je preč."
„Je na to potrebné veľké množstvo chakry. Aké veľké?"
„Nikto to nevie. Ale podľa zakladateľa Vírovej, by chakra normálneho ninju nestačila na zapečatenie. S vašou chakrou by ste ho dokázali zapečatiť, ale Rikudouvov pečaťou, lebo ona sama o sebe berie veľmi veľa chakry. Ale takáto pečať neexistuje."
„Veď ste obnovovali pečať."
„Ale nie jeho. A nebola to jedna pečať, ale desať rôznych."
„Aha."
„Aké sú ďalšie techniky?" pýtal sa Minato.
„Druhou technikou je Izanagi. Jediná z techník, ktorá má meno. Dokáže premeniť ilúziu na realitu. Možné ju vytvoriť aj sharinganom, ale pri tom prídete oň. Preto ju Uchihovia vyhlásili za kinjutsu."
„Ako o nej vedeli?"
„Mali sme šťastie, že vtedy ešte nežil Madara. Lebo by si ho nechal. Jeho predchodcovia zvitok ukryli."
„Zaujímavé."
„Avšak, to je nedokonalé Izanagi. Na dokonalé potrebujete rinnegan. A vtedy dokážete vytvárať ľubovoľné veci. Kebyže chcete vytvoriť, napríklad nejaké zviera, tak len na to pomyslíte a máte to."
„Platí to aj o technike?"
„Áno."
„Technicky môžete vytvoriť genjutsu, z ktorého sa súper nedostane."
Jiraiya a Minato sa začínali trochu báť. Len sila týchto dvoch techník bola ohromná.
„Treťou technikou je ultimátne taijutsu. Zvýši tvoju rýchlosť a silu. Sharingan dokáže sledovať nepriateľove pohyby a predvídať ich. Ale tejto rýchlosti nebude stíhať, ani keď sa vyvinie na rinnegan. Aj s rinneganom by si mal problém to stíhať a vidieť protivníka. A sila? Malíčkom na ruke by si pohol najväčším pohorím."
„Tak, takúto silu získaš, keď otvoríš ôsmu bránu."
„Nie. Keď ju otvoríš, získaš len zlomok sily."
„Ďalšou technikou je čo?"
„Ultimátne ninjutsu. Tiež to nie je možné dosiahnuť bez veľkej zásoby chakry a dosiahnuť toho môžu len vyvolený. Sú na to potrebné nejaké podmienky. Môj klan prepísal zo zvitku len účinky týchto jutsu, nie ako ich ovládnuť. Takže neviem, aké sú to podmienky. Takže, pri tomto útoky vytvoríš päť útokov, každý bude mať inú podstatu. Katon, Fuuton, Raiton, Doton a Suiton. Útoky týchto elementov sa skombinujú a vytvoria jeden lúč, ktorý nezastavíš a smrť nastáva pri prvom dotyku s telom. Pri všetkých technikách nastáva smrť po chvíli, okrem tejto. Rýchlosť toho lúču sa vyrovná rýchlosti svetla."
„Čože?"
„Áno. Je to tak."

„Všetky tieto techniky sú zamerané na útok. Takže, logicky je piatou technikou dokonalá obrana. Zároveň je to však aj dokonalý útok."
„Prečo?"
„Touto technikou znehmotníš svoje telo. Každý útok cez teba prejde. Preto je to dokonalá obrana, lebo ťa nič nezasiahne. Nedokonalá verzia ti nedovolí takto zostať dlhšie ako päť minút a zároveň nemôžeš útočiť. Ľahšie sa ju naučíš. V dokonalej verzii môže takto zostať aj celý život, keď chceš. A tiež môžeš útočiť. Ale berie to ohromné množstvo chakry."
„Neuveriteľné."
„Môj klan opisoval z toho zvitku techniky. Ale len, čo tá technika dokáže a odvodené jutsu. Napríklad, od toho taijutsu je odvodený Hachimon, čiže osem brán. Od tej pečati je odvodená technika Shiki Fuuin. Pri každej však zomrieš. Tento zvitok ti ukáže, ako ich treba prežiť."
„Takže my chceš povedať, že..."
„Nie. Ako ovládnuť tieto techniky sme neopísali odtiaľ. V tom zvitku máš kompletný návod na ovládnutie a ako to jutsu prežiješ. Keďže na to potrebuješ veľké množstvo chakry, tak je tam aj návod, ako dosiahneš minimálne použitie chakry. Teda, keď prvýkrát zaútočíš, minieš celú svoju chakru. Keď úspešné zvládneš tento krok, tak ti bude stačiť aj množstvo chakry, ktoré ti stačí na vytvorenie jedného klonu."
„Takéto neuveriteľné techniky. Takéto niečo nemal napísať."
„Je tam poistka. Naučenie jednej techniky trvá minimálne desať rokov. Zníženie chakry čo i len o percento ďalších päť rokov. Sharingan, byakugan a rinnegan to skrátia."
„Je tam ešte niečo?"
„Áno. Ako získať rinnegan. Toto však je možné prečítať len ak máš nejakú očnú techniku, alebo si priamym potomkom Rikudua."
„Teda, on musí byť mojim prapraprapraprapraprapraprastarým otcom?"
„Áno. Ešte je tam niečo o jeho summonovi a to je asi všetko."
„Keďže tvoj klan mal k dispozícii tento zvitok, tak by si mala vedieť, aj kde sa nachádza."
„Niekde v Trávnatej. Existuje k nemu mapa, ak ju Tsuchikage má, tak vie, kde je."
„Aby sme si to zhrnuli. Tak ten zvitok obsahuje najsilnejšiu pečať, genjutsu, taijutsu, ninjutsu a dokonalú obranu. Ďalej hovorí ako prežiť odvodené techniky od týchto. Ako získať rinnegan a o jeho summonovi."
„V podstate áno. Kto má zvitok a má očnú techniku, vládne svetu."
„A tie odvodené jutsu, normálny človek ich dokáže používať, ale pri tom zomrie."
„Áno."
Už boli za hranicami.
„Oh. Ešte som na niečo zabudla. Rikudou v tom zvitku hovorí aj jeho piatich pokladoch. Päť unikátnych zbraní, ktoré má však v držaní Oblačná."
„A čo s nimi?"
„Kto ich má, je tiež takmer neporaziteľný. Len potrebuje chakru. Len raz ich použiješ k útoku a si mŕtvy. Na ich používanie potrebuješ chakru bijuu."
„Sú to veľmi cenné informácie. Máme šťastie, že ťa máme," povedal Minato.
Cesta im ubehla rýchlo, takže už boli pri Trávnatej.

4.714285
Průměr: 4.7 (14 hlasů)