manga_preview
Boruto TBV 09

Prvá časť- 1. Lastovičí spev

Neosvetlenou chodbou kráčal muž. No tma mu nevadila, videl v nej lepšie
ako iní za svetla. Vo svojom živote už musel prejsť mnohými temnými chodbami a táto nebola o nič horšia ako predchádzajúce.

Ale predsa len chvíľami cítil vzrušenie, veď na konci tejto cesty ležal jeho
cieľ. Celé tie roky len plánoval, snoval úklady a schovával sa a teraz prichádza jeho chvíľa, čas, kedy sa znova ukáže na svetle. Všetko čo v živote robil, to všetko sa dnes ukáže. V diaľke sa začalo mihotať svetlo a tak pridal do kroku. Kľud, nie je dôvod znepokojovať sa. Všetko zatiaľ vychádzalo podľa jeho plánu.

Svetlo žiarilo čoraz jasnejšie Chvíľu bude trvať, kým si na to moje oči zvyknú,
pomyslel si. Ako tak kráčal, ucítil vanúť čerstvý vzduch, už aj zabudol aké to je. Na strmom svahu uprostred lesa priamo pod rozkošateným stromom, bol východ z jaskyne a z neho sa vypotácala postava, ktorá bola celá zahalená do tmavofialového plášťa. Vykročila po svahu, no na okamih zakolísala, po chvíli získala rovnováhu a vykročila pevným krokom. No vidíš nebolo to až také hrozné, povzbudzoval sa v duchu. Na svetlo si zvykol rýchlejšie ako čakal, čo bolo pre neho len dobré. Ani nie celú míľu pred ním ležala čistinka, cieľ jeho cesty. Ako tak kráčal, svojimi chodidlami drtil vetvičky, ktoré vydávali praskavý zvuk.

Mohol by som sa aj plaziť a byť tam hneď, ale načo by to bolo dobré? Odplata za
netrpezlivosť je hrozná, dokázal som vydržať roky, vydržím aj toto, no aj tak pridal do kroku. Slnko začalo zapadať a zafarbilo oblohu do oranžova a k čistinke sa blížila navonok nekoordinovaná skupina ľudí. Hovorili si ANBU, svoje tváre zakrývali maskami a slúžili miestnej veľmoci, Konohe. Ponáhľali sa do Konohy už celý deň a ako prechádzali čistinkou všimli si niečo neobvyklé. Priamo uprostred niečo stálo, pripomínalo to postavu no všetky jej obrysy boli zahalené plášťom. Okamžite zastali, veliteľ vpredu a ostatní traja vo formácii za ním.
,,Hej!“ skríkol veliteľ k postave, no žiadna reakcia. Jeden z ANBU bleskovo hodil kunai do tesnej blízkosti k postave, no stále nič. Ďalší ANBU sa rozbehol k postave a odrazu zastal.

Čakal tam asi hodinu a oplatilo sa, už ich počuje, najprv naňho volali teraz k nemu
hodili kunai a ANBU, ktorý k nemu pribehol na chvíľu zmeravel. Bol to vycvičený vojak a svoje rozrušenie by ovládol, no táto chvíľa sa mu stala osudnou. Využil túto chvíľu, jeho ruka sa premenila na skalpel a prerezala ANBU krčnú tepnu s desivou rýchlosťou a presnosťou. ANBU bezvládne klesol k zemi a vzduchom začali svišťať kunaie. Bez problémov sa im vyhol. Zostávajúci ANBU si vymenili pohľady, vedúci skupiny sa proti nepriateľovi vrhol, zatiaľ čo sa zostávajúci dvaja držali vzadu. Skúšal proti nemu zopár základných výpadov no bez úspechov . Možno bude nutné použiť... muž v plášti urobil rýchly pohyb. Veliteľ sa mu len len stihol vyhnúť, keď si uvedomil, že jeho maska je rozseknutá na polovicu, nesmie zaváhať, vedúci ANBU si rýchlo strhol masku.

Pod maskou bola dievčenská tvár, ktorej dominovali zvláštne biele oči.
Dievča malo dlhé tmavomodré vlasy a okrúhlu tvár, v ktorej bol momentálne zúfalý výraz. Hoci tomu sama nerozumela, jej oči až teraz odhalili proti čomu stojí. Jasne si uvedomovala situáciu a premýšľala. Spomínala na všetko, čo ju učili ale brala do úvahy aj hrozivú silu nepriateľa. Pokúsíme sa ho zajať, v prípade, že nám prvý pokus nevyjde, okamžite sa stiahneme a podáme správu Konohe! Ako si ju tak prezeral cítil obrovské uspokojenie Presne ako som predvídal. Chvíľu len stál a díval sa, keď v jednej chvíli okamžite vyrazil vpred, no modrovlasé dievča stihlo uskočiť. Stál tam, kde pred chvíľou ona, vtom ucítil, ako ho celého oboplo lano. Lano malo tvar slučky a na stranách stáli ANBU, ktorí držali jej konce. Ruky mal slučkou stiahnuté k telu a v tej chvíli sa naňho vyrútilo dievča, ktoré ho chcelo omráčiť úderom do zátylku. Mysľou mu prebehla myšlienka, ktorá mu vykúzlila úsmev na tvári: Mám ťa!

4.53846
Průměr: 4.5 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2013-11-14 17:51 | Ninja už: 4330 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Au, to toho ANBU mohlo bolet, jak mu prořízl krk Laughing out loud Nevím, jak někdo jiný, ale nejspíš pořád netuším, kdo je ten hlavní hrdina. Ještě, že nemusím na další díly čekat Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Seiji
Vložil Seiji, Čt, 2012-03-15 20:16 | Ninja už: 4437 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Pěstitel rýže

Začíná to dobře,jdu na další díl.

Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.


Obrázek uživatele fekyyy3
Vložil fekyyy3, Po, 2012-02-27 14:26 | Ninja už: 4447 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Začiatok bol neobyčajný ale nakoniec to pekne nadväzovalo ,
A ten boj bol pekne popísaný , dalo sa do toho vžiť a aj si to živo predstaviť ak máte aspoň trochu dobrú fantáziu =D