manga_preview
Boruto TBV 07

Červená řeka, díl 02

Bylo pro ni velice příjemné a osvěžující, znovu se vykoupat, i když měla trochu nervy z toho, že někdo přijde, protože byla celkem blízko vesnice. Vtom zaslechla, jak se někdo blížil k řece.

Rin rychle vylezla, hodila na sebe jenom plášť a schovala se za strom. Stihla to jen tak tak. K řece došel hnědovlasý kluk v zelené vestě a rukama v kapsách. Rozhlédl se kolem.
„Hej, vylez. Vím že se za tím stromem schováváš,“ řekl náhle. Rin tedy opatrně vyšla z poza stromu, tisknouc na sobě plášť tak moc, jak to jen šlo.
„Takže sis mě všiml?“ začervenala se a pohlédla na svoje bosé nohy. Kluk se podíval na opodál válející se oblečení a pak mu to docvaklo. Trochu se začervenal, potom se koukl na druhý břeh řeky a usmál se.
„Všiml jsem si tě tak před deseti vteřinami, takže buď v klidu,“ ujistil ji a sedl si pod nejbližší strom z takového úhlu, aby na ni neviděl a začal pozorovat oblohu s rukama za hlavou. Rin pochopila, ohnula se pro své věci a začala se oblékat.

To se musí stát zrovna mě, stěžovala si v duchu, když si v sedě nasazovala boty.
„A kdo vlastně jsi? Nikdy jsem tě v naší vesnici neviděl,“ zeptal se najednou.
„Jmenuji se Rin Ookami. Požádala jsem Hokage-sama, aby ze mě udělala ninju,“ odpověděla. „A tvoje jméno?“
„Jmenuji se Shikamaru Nara,“ odpověděl na její otázku. Tak já jdu do lesa přemýšlet a musím tu narazit na nahou holku. To je dneska ale divnej den, problesklo mu hlavou.
„A z jakého důvodu se chceš stát ninjou? Vždyť je to otrava,“ zajímal se. Dívčina se zamyslela. Nevěděla, jestli mu má povědět pravdu.
„Není nutné, abys to věděl,“ řekla nakonec a usmála se na něj. Lehla si do měkké trávy a pozorovala oblohu, která byla téměř bez mraků. Shikamaru se jenom pousmál a podíval se na ni. Všiml si, že i když se dívá jen tak na nebe, pořád se usmívá. To mu trošku připomínalo Naruta. Potom postřehl její batoh, ze kterého vyčuhovaly papíry. Zvedl se a sedl si ke stromu u batohu. Vytáhl z něj listy a začal si je číst. Rin si toho po chvíli všimla.
„To se všichni ninjové z této vesnice hrabou ve věcech jiných lidí?“ sykla na něj a sedla si.
„Upřednostňuji výraz sbírání informací,“ odfrkl.
„To tě můj život tak moc zajímá?“ zeptala se a posunula se ke stromu tak, aby přes jeho rameno taky viděla na papíry.
„Tobě je teprve 16?“ zeptal se Shikamaru s překvapením v hlase.
„Ale pořád se chovám dospěleji než ty,“ rýpla si Rin a vytrhla mu stránky z ruky.
„Moment, ještě jsem si to nepřečetl,“ ohnal se za ní.
„Smůla. Ale bude to tak lepší,“ zašklíbila se na něj, vstala a dala je zpátky do tašky. Vzala plášť a taky ho nějakým zázrakem narvala dovnitř.
„Tak si tu užij svoje přemýšlení. Já musím Tsunade-sama odevzdat ty papíry,“ sdělila mu.
„Doufám, že trefíš zpátky,“ pousmál se na ni.
Rin mu úsměv vrátila a řekla: „Nepodceňuj mě tak.“ Otočila se a byla na odchodu. Potom se zastavila a pootočila hlavu. „A taky bych ti byla celkem vděčná, kdybys o tom incidentu dneska nikde nikomu neříkal.“ Shikamaru chvilku zavzpomínal, potom se usmál a kývl hlavou. Rin se pousmála a vyrazila zpátky.

Ve vesnici si uvědomila, že ještě nic nejedla. Měla takový hlad, že šla hned do první restaurace, kterou našla. Jmenovala se Ichiraku ramen.
„Dobrý den,“ pozdravila a sedla si. Žádný jiný zákazník tam nebyl.
„Dobrý den. Co si dáte?“ pozdravil ji starý chlápek.
„Hm… Nechám se překvapit,“ řekla s milým úsměvem. Stařík přikývl a odešel. Rin se zadívala na strop a přemýšlela o dnešním dnu. Z myšlenek ji vyrušil blonďatý kluk, který se najednou přiřítil a sedl si vedle ní.
„Dobrý den staříku. Jeden rámen prosím!“ zakřičel na celou restauraci. Děvče se na něj dívalo s pobaveným úsměvem.
„Huh? Kdo jsi? Nikdy jsem tě tu neviděl,“ otázal se.
„Jmenuji se Rin Ookami. Přišla jsem sem teprve dneska,“ řekla s úsměvem.
„Já jsem Uzumaki Naruto a stanu se příštím Hokage!“ začal se chlubit. Rin se na něj jen pobaveně dívala. Potom přišel stařík a podal každému misku rámenu. Oba si vzali hůlky.
„Itadakimasu!“ popřál Naruto a dal se do jídla.
„Itadakimasu…,“ zopakovala dívka a ochutnala.
„Páni. To je výborný!“ usmála se a s chutí jedla dál.
„Taky jsi v Ichiraku ramen! To se dalo čekat,“ řekl hoch s plnou pusou.

„Říkala's, že jsi sem přišla teprve dnes?“ zeptal se, když dojedl svoji porci. Rin jen přikývla. Se svým jídlem byla teprve v polovině.
„Je tu hezky a vypadá to, že tu jsou všichni spokojení. Jen zatím nevím, kde budu bydlet. Pár nocí bych snad venku vydržela, ale hodlám se tu zdržet déle,“ řekla a snažila se zrychlit tempo v jedení rámenu. Naruto se na chvíli zamyslel.
„Tak víš co? Můžeš se nastěhovat ke mně!“ vyšlo z něj nakonec. Pro Rin to bylo takové překvapení, že jí zaskočilo jídlo.
„Myslíš to vážně?“ zeptala se nevěřícně.
„No jasně! Když se tam trochu uklidí, tak se v klidu vejdeš,“ sdělil s úsměvem od ucha k uchu. Dívka se zadívala do misky, ve které byl už jen zbytek polévky. Potom se usmála.
„Tak dobře, přijímám,“ souhlasila a vypila zbytek svého jídla. Potom zaplatili.
„Jdeme tedy?“ ptal se blonďák, když stáli před restaurací.
„Ještě musím jít za Tsunade-sama a odevzdat jí nějaké papíry,“ odpověděla mu. Protože by Rin sama k Narutovi netrefila, musel jít s ní.

Rin zaťukala na dveře.
„Dále,“ ozvalo se a tak vstoupili dovnitř.
„Dobrý den. Nesu vám ty papíry,“ pověděla rudovláska hned, jak vstoupila do místnosti. Za ní se vynořil i Naruto.
„Ehm… Promiňte mi, že jsou tak zmačkané. Neuvědomila jsem si, že je mám v tašce, když jsem do něj rvala plášť,“ řekla Rin s omluvným úsměvem a rukou ve vlasech.
„To nevadí. Já to nějak zvládnu,“ mávla rukou Tsunade, když v tom si všimla Naruta. „Chtěl jsi něco?“
„Ne, já jsem tu jen jako doprovod s Rin.“
„Ehm, nevěděla jsem, že se znáte. Každopádně, Rin, musíme ti sehnat nějaký byt…“
Vtom jí Naruto skočil do řeči: „To nemusíš, bábi Tsunade. Bude bydlet u mě. Už jsme se domluvili,“ řekl s úsměvem a rukama v kapsách. Blondýně se to moc nelíbilo, ale když Rin přikývla, nebyla proti.
„Dobře, můžete jít,“ řekla a Rin s Narutem odešli. Jsem zvědavá, jak si povede, zamyslela se Tsunade a dala se do čtení.

Obličej Rin: http://moje-naruto-vytvory.blog.cz/1201/rin-oblicej

Poznámky: 

Tak Laughing out loud Pokračování, krapet delší, než předchozí díl, ale to je dobře, ne? Laughing out loud Snad se vám líbilo a bude líbit, protože už mám napsaných dalších x dílů předem xD
P.S.: Dala jsem si tu práci a 3 hodiny malovala tam to, co původně měl být Rinin obličej Laughing out loud

4.708335
Průměr: 4.7 (24 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, So, 2012-02-18 12:14 | Ninja už: 4977 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jo pěkný, psaní ti jde, jenom by mě zajmalo, kolik je Narutovi a spol. v příběhu jen tak pro představu Smiling


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Kia
Vložil Kia, So, 2012-02-18 14:55 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkuji Laughing out loud No, pro představu je například Narutovi asi 18 Laughing out loud

Nemohu tasit. Na záštitu meče se usadila vážka.

Obrázek uživatele Kia
Vložil Kia, Pá, 2012-01-27 14:30 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkuju vám moc Laughing out loud už jsem se bála, že se to nikomu nelíbí a tak to radši ani nekomentujou xD to víte, já sem totiž hrozná sebekritička Laughing out loud

Nemohu tasit. Na záštitu meče se usadila vážka.

Obrázek uživatele LussyHatake
Vložil LussyHatake, Pá, 2012-01-27 11:53 | Ninja už: 4686 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Pěstitel rýže

Četla jsem si i první díl a vypadá to zajímavě ... jen je zrovna náhoda, že mám v příběhu taky Ookami, ale není to jméno Laughing out loud Eye-wink těším se na další díl Smiling

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2012-01-27 08:44 | Ninja už: 4502 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No, zase se to skvěle četlo a jsem ráda za tu délku! Smiling
Zároveň se mi líbí, že se tam objevil Shikamaru, takže jen tak dál a já budu číst taky dál xD
A pardón, že jsem to přečetla až teďka, ale do téhle doby jsem na to nenarazila Sad

Obrázek uživatele Kia
Vložil Kia, Po, 2012-01-23 14:57 | Ninja už: 4473 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Konohamarova chůva

Jasně, myslím na to Laughing out loud

Nemohu tasit. Na záštitu meče se usadila vážka.