manga_preview
Boruto TBV 08

Hokageho muž I.

„Keď pôjdeš, tak sa nemusíš vrátiť," hovoril Pa.
„Viem, ale keď nepôjdem, tak nezistím, čo je Pein zač. Sme len kúsok od odhalenia jeho tajomstva."
„Aj za cenu tvojho života?"
„Áno."
„A kto zaujme tvoje miesto?"
„Naruto."
„Je to silný ninja, ale..."
„Ale nevie sa pohybovať potichu. Preto spolieham na Kakashiho. Zdeľte to potom Tsunade."
Jiraiya vyšiel zo svojej bariéry. Po jednom z Peinov hodil niekoľko kunaiov. Ten sa im vyhol. Pri Jiraiyovi boli okamžite ďalší piati Peinovia a svojimi tyčami ho prepichli. Jiraiya ešte žil. Z posledných síl povedal niečo Fukasakovi.
„Ten pravý nie je medzi nimi."
Jeden z Peinov vystrelil na neho raketu. Fukasaku a Shima medzitým odišli. Jiraiya sa sám ponoril do vody a útok ho nezasiahol. Pomaly sa potápal a umieral.

Sasukemu došla chakra. Takisto aj Itachimu. Ten sa ale dokázal hýbať. Pomaly prišiel k Sasukemu. Položil mu prsty na čelo a padol na zem. Nejavil žiadne známky života. Sasuke padol tiež. Chvíľu potom prišiel sem aj Tobi so Zetsuom.
„Tak nakoniec aj Itachi zomrel. Máš to nahraté?"
„Mám."
„Potom si to pozriem. Teraz zoberieme Sasukeho k nám a presvedčíme ho aby sa k nám pridal. A potom zaútočíme na Konohu."
Madara zobral Sasukeho a spolu so Zetsuom odišli.
Onedlho prišla skupinka z Konohy.
„Je už po všetkom," povedal Kakashi.
„Zase. Zase sme prišli neskoro," hovoril Naruto.
Prišli k Itachiho telu. V momente, keď k nemu boli blízko, tak sa celé telo premenilo na kŕdeľ vrán a rozletelo sa na všetky strany.

O dva dni v Konohe
Bolo ráno. Naruto sa druhýkrát prebúdzal s pocitom, že mu niečo chýba, ale nevedel čo. Počul klopanie na okno. Za oknom stál Kakashi. Naruto otvoril.
„Obleč sa, Tsunade ťa chce vidieť."
Aj keď sa mu nechcelo, tak išiel. Pred sídlom Hokage boli Gamabunta s Gamakichi.
„Čau Naruto."
„Ahoj, čo tu robíte."
„No..."
„Buď ticho, Gamakichi!" okríkol ho Gamabunta.
Naruto to bolo divné, ale pokračoval ďalej. Keď prišli do kancelárie Hokage, stáli tam Yamato, Sakura, Sai aj Shizune všetci mali smutné tváre. Takisto tam bol aj Fukasaku.
„Čo sa deje? A čo tu robí táto stará žaba?"
„Naruto!!!" začala kričať Tsunade, „Čo si to dovoľuješ? To je jeden z veľkých senninov z hory Myouboku. Sensei Jiraiyu."
„Áno, áno, áno..." Naruto nejavil záujem.
„Tsunade-sama, nechajte ho tak. Nečakajú ho práve najpríjemnejšie chvíle."
Naruto spozornel.
„Naruto, Jiraiya-chan je mŕtvy."
Naruto zostal bez pohnutia stáť na mieste.
„Čože? A-a-a-ako je to možné? Kto to spravil?"
„Najskôr sa ukľudni. Jiraiya zomrel v boji s Peinom, vodcom Akatsuki. Ukrýval sa v Dažďovej."
Naruto sa chystal odísť.
„Stoj!"
„Ja musím..."
„Nikam nepôjdeš. Čo by si spravil proti niekomu, kto zabil Jiraiyu? Keď sami nepoznáme jeho tajomstvo."
„Tajomstvo?"
„Áno. Pein nie je jeden človek. Ale hovoria si tak šiesti ľudia. Navyše všetci mali rinnegan.
„Rinnegan?!" čudovala sa Shizune.
„Rinnegan je len mutácia a Rikudou Sennin je mýtus," povedal Kakashi.
„Nerobím si srandu. Skutočne všetci mali Rikudov rinnegan. Všetci mali spoločné zorné pole. Čo videl jeden, videli aj ostatní piati. Každý z nich mal svoju unikátnu techniku, ktorú ovládol na veľmi, veľmi vysokej úrovni. Jiraiya v nich rozpoznal svojho žiaka, Nagata. Ale ten medzi nimi nebol. Naopak, Yahiko, ďalší jeho žiak, bol medzi nimi. Pri tom sa vyjadril, že Yahiko je mŕtvy a už je len Pein. A tiež zanechal dva odkazy. Prvý je: „Ten pravý nie je medzi nimi." Sami viete, čo to znamená. Druhý, súvisí s istou vecou a o nej môžu vedieť len niektorý. Je to v záujme Konohy."
Tsunade už vedela, o čo tu ide.

„Sakura, Sai, Shizune, Kakashi. Mohli by ste odísť?" požiadala ich Tsunade.
„Počkajte. Kakashi tu môže zostať."
Všetci ostatní odišli.
„Naruto-chan, teraz sa musíme porozprávať," hovoril Fukasaku, „Tsunade-sama, mohli by ste začať?"
„Áno. Naruto, pamätaj si. O tom, čo tu zaznie, nesmie nikto vedieť. To platí aj o tebe Kakashi."
Obidvaja prikývli.
„Môj starý otec, Prvý Hokage, po tom, ako sa stal Hokage, vytvoril veľmi tajnú funkciu. Zastávať ju mohol jeden človek. Podliehala prísnemu utajeniu. Vedeli o nej len ten dotyčný a hokage. Ten muž sa stal Hokageho mužom. Bol to hlavný ochranca Hokageho a tiež celej Konohy. Jeho úlohou bolo zabezpečiť bezpečnosť Konohy. Keď uniesli niekoho významného, musel ho priviesť späť. Likvidoval nukeninov, ninjov, ktorí boli oproti obyčajným joninom oveľa silnejší. Mal tiež za úlohu zabiť banditov, ktorí by ohrozovali dôležitých ľudí, ktorí smerovali do alebo z Konohy. Ale len na území Ohnivej zemi. V čase vojen mal za úlohu špehovať ostatné dediny, či chystajú útok a podobne. V poslednom čase aj Akatsuki a informovať o všetkom Hokage."
„Nemohli to plniť aj obyčajní špehovia?"
„Nie. Toto nebola S-misia, ale niečo vyššie, oveľa vyššie. Musel to byť nesmierne silný ninja, ktorého schopnosti presahovali ostatných. Musel byť neviditeľný. Špehovia pracujú v skupinkách, prípadne dvojiciach. Tak by ich ľahko objavili. Aby som to skrátila. Posledným Hokageho mužom bol Jiraiya."
„Čože?"
„Jeho úlohou bolo vybrať si následníka a vycvičiť ho, aby ho nahradil. Jiraiya si vybral teba. Preto musím jeho prianie splniť."
Naruto bol prekvapený. Nevedel, čo má povedať.
„Avšak, tvoj tréning nie je u konca. Nedokážeš tak dobre špehovať ako Jiraiya. Kebyže ťa pošleme do Oblačnej, aby si zistil, koľko tam majú ninjov, tak by ťa hneď odhalili. Chápeš, kam tým mierim?"
„Áno."

Fukasaku začal hovoriť: „Teraz budem pokračovať ja. Podľa Jiraiyovho želania ti má v tomto smere pomôcť Kakashi."
„Áno, Jiraiya mi o tom hovoril."
Tentoraz pokračovala Tsunade: „Kakashi ťa bude najbližšie dni trénovať. Potom si ťa otestujeme počas jednej misie. Keď prejdeš, tak sa staneš oficiálne Hokageho mužom. Keďže Hokageho mužom nesmie byť genin ani chuunin, tak si samozrejme ihneď povýšený na jonina."
Naruto stále nevedel, čo má povedať a len tak tam stál.
„Pamätaj si, nikto o tom nesmie vedieť. Počas misií si môžeš vybrať tím ,ktorý pôjde s tebou, ale nikto, hovorím nikto, nesmie vedieť, že si Hokageho muž. Ani o tom, že táto funkcia existuje. Chápeš?"
„Chápem. Ak sa môžem opýtať, kto bol predchádzajúci Hokageho muž?"
„Prvým bol otec Tretieho, Sarutobi Sasuke. Po ňom nasledoval Kakashiho otec, Hatake Sakumo. Pri jednej z misií zomrel, aby zachránil svojich spolubojovníkov. Aby sa zachovala jeho pozícia v tajnosti, tak Tretí vymyslel príbeh, ktorý to zachránil. Keďže nevybral svojho nasledovníka, tak Tretí začal trénovať ďalšieho. Bol ním Orochimaru. Našťastie, skôr ako by sa ním stal, tak sa Tretí rozhodol, že Jiraiya sa stane Hokageho mužom. O pár rokov Orochimaru a keď by sa Tretí nerozhodol tak, ako sa rozhodol, tak by to bolo prezradené. Jiraiya si najskôr vybral svojho žiaka za nasledovníka, ale ten sa stal štvrtým Hokagem, tak sa to nemohlo stať. Po jeho smrti, si vybral ako svojho nasledovníka teba."

Naruto bol už na odchode.
„Naruto, priprav sa. Za tri hodiny začíname s tréningom," povedal Kakashi.
Naruto prikývol a prišiel domov. O chvíľu za ním prišiel Fukasaku.
„Naruto-chan."
„Čo?"
„Viem, že sa to nehodí, ale musím ti to povedať. Tsunade s týmto nesúhlasila, keďže máš v sebe Kyuubiho."
„Chápem. Čo s tým spravíme?"
„Keď prejdeš tréningom a skúškou, tak na tom popracujeme. Sage mód ovládaš lepšie ako Jiraiya, ale to nemusí stačiť. Nikto ti to nepovedal, ale máš kekkei genkai. Po svojom otcovi."
„Kto bol môj otec?"
„Včas sa to dozvieš. Ide o Yuton, snežný element. S Kakashim som o tom tiež hovoril."
Fukasaku hneď odišiel. Onedlho odišiel Naruto na tréning.

4.68889
Průměr: 4.7 (45 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2021-02-19 15:57 | Ninja už: 5184 dní, Příspěvků: 6228 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia pre V: Dám tomuto šancu, no nielen že si sekol Narutov sage výcvik, ale si hneď aj odhalil Jiraiyov kódovaný odkaz. Takže snežný element? Hádam len nevysvitne, že haku bol narutov príbuzný? A som zvedavý, či otca bude mať Naruto toho, čo v mange, alebo Kakashi vie o nejakom Kushininom prešľape. Evil

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Po, 2012-03-19 17:50 | Ninja už: 4618 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Začátek mně příjde hodně dobrý nějak se do toho začínám zažrávat a to čtu teprv první díl Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Hatake
Vložil Hatake, Ne, 2012-01-15 02:27 | Ninja už: 6087 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Prostý občan

Nápad dobrý i to pomíchání je originální, ale moc se mi nelíbí sloh. Je to na můj vkus moc strohé, málo to opisuje situaci a je to až moc zrychlené (Jiraiyův boj, Itachiho boj atd.) Dal bych tomu více času a třeba to rozdělil i na dvě kapitoly, ale pořádně opsané. 3 z 5

Už tu straším 1000 dní

Mažu, banuju, upravuju, ničím i tvořím - zkrátka práce všeho druhu.

"Oproti vám jsem fakt Prasátko ... vy jste prasata!" Péťa po vypití něčeho, čeho bylo více než jsme očekávali.

Můj výtvor - Písničky pro charaktery z Naruta
Moje povídky - Ishidate, Příběh (ne)obyčejného ninjy
Moje obrázky - Obrázky

Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ

"Žij, užívej si života a žij"

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Ne, 2012-01-15 11:17 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

No, z Jiraiyovho aj Itachiho boja som dal len zámerne koniec. K ostatným veciam len poviem, že sa budem snažiť zlepšiť.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, So, 2011-12-17 15:22 | Ninja už: 4656 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Super...eh...zajímavé bylo Sarutobi Sasuke xD

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Po, 2011-12-19 21:56 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

thx Laughing out loud

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele niky.riky
Vložil niky.riky, Po, 2011-12-26 01:07 | Ninja už: 4677 dní, Příspěvků: 227 | Autor je: Student Akademie

ale pravda to je

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, So, 2011-12-17 09:47 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Skvelé Smiling Len možno by som medzi tú priamu reč dávala trochu normálného textu lebo som sa niekedy v tom stratila Laughing out loud Akože napríklad: "Čože?" vykríkol Naruto prekvapene. Ale možno je to len moja nejaká divná reakcia, je na tebe ako to robíš Laughing out loud

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2011-12-17 10:13 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Díky, mohlo byť toho textu menej, ale myslím si, že sa v tom ešte dá vyznať

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, So, 2011-12-17 03:55 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

skvělý nápad, pokračuj Eye-wink

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2011-12-17 10:14 | Ninja už: 5148 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Dík, pokračovať budem

Zoznam mojich FF