manga_preview
Boruto TBV 08

ANBU láska - Kapitola 11.


Kapitola 11. - Zamotané city

„Přestaň TenTen,“ okřikla ji Hin, „Miluji jenom Kakashiho, a tak to zůstane! Žádný Naruto už nemá v mém srdci místo!“
TenTen se ani nepohnula. Byla šokovaná její odpovědí.
„Ka-kakashi?“
„Jo, je mi jedno, co si budete myslet, já ho miluju a on mě! A teď pojď, musíme jít, nebo přijdeme pozdě,“ zakončila jejich rozhovor a vyšla ven z TenTenina domu.
TenTen na nic nečekala a utíkala i s věcmi za ní. Když jí dohnala, přešla na její tempo chůze.
„TenTen, byla bych ráda, kdyby si nikomu neříkala o mém problému. A už vůbec nepotřebuji, aby ses do toho zapletla,“ poprosila ji.
Co zbývalo TenTen, než souhlasit s tím.
Konečně přešly na jiné téma. TenTen vyprávěla věci, které se staly v Konoze, když byla pryč. Jak Shikamaru usnul na Chuninských zkouškách, jak si Kiba s Narutem a Leem dávali závod v pojídání ramenu, či jak Neji trénoval geniny a odnesly to jeho úžasné vlasy.
Když přicházeli k bráně, uviděli dvě siluety, jak od sebe stojí na tři metry. Hned v nich poznali růžovlásku a blonďáčka.
„To je to mezi nimi opravdu, tak zlé?“ zeptala se Hin.
„Bohužel ano, ale bývalo to i horší,“ odpověděla jednoduše TenTen.
„Jéé, ahoj Hin,“ usmál se na ni Naruto, když jí zpozoroval.
„Ahoj, Hinato,“ zareagovala i Sakura.
„Ahoj,“ usmála se nesměle na oba dva.
Sakura k ní okamžitě přiskočila a začala vyzvídat.
„Hinato, je pravda, že chodíš s Kakashim-senseiem?“
Jakmile uslyšela tuhle otázku, málem se tam složila.
Trošku rozpačitě odpověděla: „Ehm… jo chodím.“
Na Sakuřiný tváři se objevil škleb, zatímco Narutův úsměv povadl.
„A to ti nevadí, že je tak starej?“ zeptala se.
„Ehm… ehm,“ odkašlala si TenTen, aby upozornila, že jde Neji a aby vysvobodila nebohou Hinatu od Sakuřiných spárů.
Hin se otočila a uviděla Nejiho. Hned zamířila jeho směrem.
Zastavila se před ním, on jí napodobil a koukal jí do očí. Viděl v nich strach, lítost a smutek, ale především odpovědnost za své skutky.
„Sumimasen, Neji! Já, beru na vědomí, že za smrt mého otce můžu já. Nevím, jak to mám vyjádřit jinak, než velkou omluvou a zodpovědností za mé činy,“ dokončila a sehnula se k zemi v klasickém gestu omluvy.
Neji byl v rozpacích. Člen hlavní rodiny Hyuga se před ním sklání, aby převzal zodpovědnost za svoje činy. Problém byl, že Neji to tak nemyslel. Byl pouze rozčílený, kvůli rychlému sletu dějů. A tak se k ní sehnul.
„Hinato, to já se ti velice omlouvám, mlel jsem bláboly a nepřemýšlel nad tím, co jsem ti řekl! Byl jsem rozrušený, že se událo takových věcí po sobě, že jsem ze všech obvinil Tebe. Omluvám se, velice se ti omlouvám,“ vysvětloval Neji a zvedl Hin ze země.
Všichni okolo na ně nevěřícně koukali, ale byli rádi, že se to mezi nimi dalo opět do pořádku.
Neji objal Hin, která to vůbec nečekala.
„Vítej zpátky, sestřičko,“ usmál se na ni a poté ji pustil z obětí.
Za nedlouho se tam objevil Shikamaru a s ním i Kiba a Akamaru.
Už chyběl jenom poslední člen jejich skupinky a zároveň velitel.
„Kde sakra vězí, ten Kakashi-sensei? Toho ty jeho pozdní příchody neomrzely?“ zeptal se Naruto a koukal přitom na Hinatu.
Ta jen pokrčila rameny a usmála se.
Po třech minutách, se ozvalo hlasité „PUF“ a vedle Hin se objevil Kakashi i se svým románem Icha Icha.
„To jsem zvědav, s jakou výmluvou přišel dneska,“ neodpustil si ještě do něj rejpnout Naruto.
„Promiňte, že jste museli čekat. Potřeboval jsem se přivítat s mými oblíbenými knihami, to víte, když jste v ANBU, tak na takové věci nemáte vůbec čas,“ ospravedlnil se.
„To je zase výmluva, Kakashi-sensei!“ rozčilovala se Sakura.
„To je otrava,“ nezapomněl dodat Shikamaru, načež se všichni hlasitě rozesmáli.
„Dobrá tedy, konec legrace! Vyrážíme do Suny!“ zavelel Kakashi a popadl Hinatinu ruku a už si to pelášili jako první.
„Berte to, jako trénink, kdo bude poslední, je lenoch!“ křikl, aby ho všichni slyšeli.
„To už jsem teď, tak klidně půjdu poslední,“ konstatoval Shikamaru, ale přesunul se dopředu. Teď běžel vedle Hin.
„Tak co, jaký to je u ANBU?“ zeptal se.
„Musím říct, že se mi tam líbí, ale stále to není jako doma, i když…“ nedokončila a podívala se na Kakashiho. Ten se usmál.
„Jo, jasně chápu,“ řekl a myšlenkami se dostal k roztomilé blondýnce, která ho tak okouzlila.
Běželi celý den, a k večeru se utábořili na malé mýtince.
Hin se nabídla, že skočí pro dřevo. Naruto se k ní okamžitě přidal, zatímco ostatní stavěli stany a vybalovali.
Když byli kousek od nich v lese, začal se Naruto vyptávat.
„Hin, proč si vlastně odešla do ANBU?“
Hin zamrazilo, jelikož se o tom nechtěla bavit.
„Měla jsem k tomu důvod, ale to nemusíš vědět. Stejně ti to bude k ničemu,“ odpověděla jednoduše.
Mlčel.
„Hin, potom co skončí tahle mise, se tam vrátíš, že ano?“ následovala další otázka.
„Mám tam přátele a jsem tam šťastná. Víc si nemůžu přát,“ odpověděla mu.
Hin už měla plnou náruč dřeva, že skoro neviděla na cestu. A tak se pomalu začala vymotávat z lesa.
„A co kdybych se k vám připojil,“ napadlo najednou Naruta.
Hin sebou trhla a zastavila se.
„Naruto, ty jsi hrdina Listové, tak by si měl zůstat v Konoze a chránit ji. Navíc si musíš splnit svůj sen a stát se Hokagem!“ oponovala mu Hin.
Naruto, nechtěl slyšet takovou odpověď. Následoval rychlý slet dějů.
Naruto si k sobě pevně přivinul Hin a zašeptal jí do ucha: „Miluji Tě! Já se Tě nikdy nevzdám!“
Hin strnula, ale hned se zase vzpamatovala, upustila všechny nasbírané klacky Narutovi na nohu a dala se do běhu.
Naruto jí následoval a volal na ni.
„Hinato, počkej! Neutíkej! Hinato!“
Hin běžela jak splašená, hlavně aby mu utekla. Otočila se, aby viděla, jestli jí nedohání, ale to neměla dělat.
Nohou škobrtla o kořen stromu a svalila se na zem. Ještě uslyšela, jak jí křuplo v kotníku. Ležela na zemi a nemohla pohnout bolavou nohou. Najednou uslyšela kroky a rychlý dech. Před ní se objevil Naruto.
„No tys tomu teda dala,“ řekl a chystal se jí vzít do náruče.
„Ne, Naruto, nech mě tady. Nechci, aby si mi pomáhal! Já to zvládnu sama!“ křičela na něj hystericky.
Naruto se nedal odbít a vzal ji do náruče a nesl do tábora.
Tam už stály postavené stany a všichni čekali na přinesené dřevo. Když však zjistili, že jediné dřevo, které Narut nese, je Hinata s vymknutým kotníkem, okamžitě řešili, co se stalo.
Hin je odbila tím, že přes velkou haldu dříví neviděla na zem a zakopla o kořen. Stejně nepotřebovali vědět podrobnosti a Hin se k té vzpomínce nechtěla vracet. Od tohoto incidentu se stranila Narutovi.
Sakura jí kotník ošetřila a výslovně nakázala, že nemůže dva dny chodit.
Když se setmělo, tak zapálili oheň, nově nasbíraným dřívím a sedli si okolo. Hin se usadila Kakashimu do klína a nechala se výskat ve vlasech, po chvíli jí zmohla únava a hlava jí padla Kakashimu na rameno.
„Dobře tedy, pokračujeme zítra, tak se všichni dobře vyspěte!“ zavelel Kakashi, který vzal Hin do jejich stanu. Ostatní si šli taky zalézt, až na Shikamara,který měl hlídku. Toho později vystřídal Kiba.
Ráno nevypadalo, tak růžově. Celou oblohu pokrývaly černé mraky. Ohniště už dohořívalo a Kiba chodil okolo tábořiště, aby se trochu zahřál, jelikož mu byla zima.
Po nějaké té chvíli začali vstávat ostatní, mezi prvními, také Hinata. Nejobtížnější však bylo vzbudit Naruta, který při tom děsně slintal a chrápal.
Kiba si neodpustil žertík a nechal Akamara, aby si s ním trošku pohrál. Akamaru mu oslintal celý obličej a párkrát mu zaštěkal do ucha. Naruto okamžitě reagoval a snažil se zbavit všech přebytečných slin na svém obličeji.
Začali balit, aby opět mohli vyrazit na cestu.
„Máte vše sbalené?“ zeptal se Kakashi a čekal odpověď.
Všichni kývli.
Kakashi přišel k Hinatě a hodil si ji na záda. (Nemyslím to doslova! Laughing out loud)
„Počkej! Já půjdu sama,“ začala se vymlouvat.
„V žádném případě!“ zpražila ji pohledem Sakura, „Jasně jsem ti řekla, že aspoň dva dny nebudeš chodit!“
Hin už nic nenamítala a nechala se nést.
Cesta byla dlouhá a pro Hin dost vyčerpávající. Začala jí být zima a po chvíli omdlela únavou.

4.65625
Průměr: 4.7 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele NaruHin
Vložil NaruHin, St, 2011-12-28 00:18 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

prosím pokračování..Eye-wink rychle +už nemůžu dočkat dalšího dílu..Eye-wink

Obrázek uživatele Ivu
Vložil Ivu, Čt, 2011-12-15 20:11 | Ninja už: 4532 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Pěstitel rýže

AA..ja chcu pokracovani,rychlee!..Angel nejlepsi FF,ktere sem kdy cetla..fakt.Mas veliky talent:P

Hinata < 3

Obrázek uživatele Neteri Samenava
Vložil Neteri Samenava, Út, 2011-12-13 22:16 | Ninja už: 4519 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Recepční v lázních

Z láskyKakaHikaZ lásky Miluju tenhle pár *.* Z láskyZ láskyZ lásky

Obrázek uživatele Neteri Samenava
Vložil Neteri Samenava, Ne, 2011-12-11 02:16 | Ninja už: 4519 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Recepční v lázních

Tohle je ta nejúžasnější povídka kterou jsem kdy četla a to jsem jich četla poměrně hodně Laughing out loud Máš opravdu ohromně veliký talent =) Vše je dokonalí, děj, páry (*I LOVE KAKAHINA*), naprosto úžasný *.* těším se na další dílek =0) *.*

Obrázek uživatele Kohaku Mizuna
Vložil Kohaku Mizuna, Út, 2011-11-29 22:11 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prostý občan

Je to opravdu skvělé... tato Tvoje FF je jedna z mých nejoblíbenějších... (pokud se ovšem Hinata nerozejde s Kakashim) Opravdu netradiční dvojice ale vážně dokonalá... Laughing out loud úplně jsem si jí zamilovala, bohužel jsem unáhleně na poprvé hodnotila pouze 4* za to se Ti omlouvám... Laughing out loud moc ráda bych to naprajila,obávám se,že to nejde a tak ti alespň slovy řeknu, že pro mě má tento příběh hodnotu min 8* takže stupnice nestačí.... promiň... Laughing out loud

Obrázek uživatele YoshieH
Vložil YoshieH, Ne, 2011-10-30 20:26 | Ninja už: 4771 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Konohamarova chůva

Lidičky, chci vás jen upozornit, že s novou kapitolkou to bude trošku složitější. V týdnu 31.10. - 6.11. nevím, jestli nějaký díl vyjde, jelikož celý týden mám pěkně nabitý! Takže buď vyjde až ten další týden a nebo možná o víkendu, ale opravdu nevím. Tak snad to čekání vydržíte! Eye-wink)

Naruto Online OAS - Bandai
TADY

Obrázek uživatele HiKaRiXD
Vložil HiKaRiXD, Ne, 2011-10-30 12:34 | Ninja už: 4785 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

subaraší Smiling to bylo skvělí, tušila jsem že tam nějaký podobný malý zádrhel dáš ale vážně dobrý Laughing out loud Laughing out loud Eye-wink

I LOVE ANIME FOREVER!



Obrázek uživatele Nico
Vložil Nico, So, 2011-10-29 21:48 | Ninja už: 4603 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

mne sa to páči aj napriek tomu že Kakashiho v láske nemám, som zvedavá čo bude dalej

Preto sa dívaš do diaľky,
i keď neveríš na rozprávky,
chceš byť mágom
a nechať zmiznúť samotu.

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, So, 2011-10-29 08:59 | Ninja už: 4648 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

pani, ty ju chceš fakt potrápiť. Laughing out loud ja nechcem spoilerovať ale už vieš s kým ju dáš nakoniec dokopy alebo to necháš na momentálnu náladu??? Smiling

Obrázek uživatele YoshieH
Vložil YoshieH, So, 2011-10-29 13:06 | Ninja už: 4771 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Konohamarova chůva

Naruto Online OAS - Bandai
TADY

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Pá, 2011-10-28 16:04 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Tak se nám to začíná pěkně zamotávat... XD
Těším se na další pokračování!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, Čt, 2011-10-27 22:22 | Ninja už: 5007 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

super Laughing out loud ale pořád se mě to zdá krátké Laughing out loud jinak chudák hinata Laughing out loud

Obrázek uživatele YoshieH
Vložil YoshieH, So, 2011-10-29 13:11 | Ninja už: 4771 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Konohamarova chůva

děkuju! ^^ Jasně, chápu, že je to krátké, ale já mám čas pouze na tři stránky ve wordu. Prostě nestíhám, ale jsem ráda, že aspoň ty tři stránky stihnu za týden. To víš mám ve škole fofr. Smiling) Ale budu se snažit, to vylepšit! Smiling

Naruto Online OAS - Bandai
TADY

Obrázek uživatele The Berry
Vložil The Berry, So, 2011-10-29 13:42 | Ninja už: 5007 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

hlavně piš dál Eye-wink