manga_preview
Boruto TBV 08

ANBU láska - Kapitola 6.


Kapitola 6. - První trénink


Hinata mu pomalu vzala masku a uviděla jeho obličej. No obličej, dá se říct spíš polovinu jeho odhaleného obličeje, což tvořili hlavně oči.
Ty oči okamžitě poznala. Nejen tím, že přes levé oko se mu táhla velká jizva, ale taky proto, že ho znala.
„K-kakashi-sensei?“ zeptala se udiveně.
Yuu, vlastně Kakashi jen kývnul.
Hinata nevěděla, jak má zareagovat. Byla zároveň překvapená, ale i… šťastná.
Kakashi na ní koukal a čekal, co se stane. Její reakce ho překvapila.
Hinatina ruka mu stáhla jeho masku, která mu zakrývala rty. Pomalu se k němu přiblížila a zlehka ho políbila.
Tohle opravdu nečekal.
Hinata se od něj odtáhla na pět centimetrů a hleděla mu do očí.
Tentokrát zareagoval Kakashi, který si ji přitáhl blíž a oplatil jí polibek.
Hin se usmála a odtrhla se od něj. Lehla si mu na hruď a spokojeně se usmívala.
„Je mi jedno, že jsi můj nadřízený, já tě prostě miluju a s tím nic nenaděláš,“ řekla Hin po chvíli.
Kakashi ji začal hladit ve vlasech. Hin byla štěstím bez sebe.
Po chvíli jí začali klesat víčka. Nedokázala je udržet a usnula v Kakashiho náruči.
Probudila se do slunečného rána, když si uvědomila, kde je a co se v noci stalo. Začervenala se.
To neušlo dalšímu páru očí, který tu ležel s Hinatou.
„Ty ruměnce ti moc sluší,“ zašeptal ji do ucha a následně ji pohladil po tváři.
Hin se na něho otočila a vrazila mu polibek.
„Je čas vstávat, musíme toho dneska plno zařídit a navíc máme trénink,“ řekl jí Kakashi a už vstával z postele.
Hin ho poslechla a taky vstala. Šla se umýt do své malé koupelny, která byla hned vedle pokoje. Nasadila si své chrániče a masku a společně s Kakashim vyrazili pryč.
Cestou šli pomalu a drželi se za ruce. Oba byli neuvěřitelně šťastný, už jen kvůli tomu, že byli spolu.
Došli před nějaký malý domek a Kakashi zaklepal. Otevřely se dveře a v nich stál nějaký muž.
Hinatu nejvíc zaujal obličej. Měl světle modré oči, menší nos a rty, které se na ni neustále usmívali. Obličej měl orámován hnědými krátkými vlasy, které mu spadaly do obličeje.
„Tak už jste tady, Yuu?“ okamžitě se ho zeptal.
„Jojo, Otsuyu,“ odpověděl mu.
V tu chvíli Hin věděla, že se jedná o jeho partnera z týmu.
„Pojďte dál,“ řekl a díval se na Chiyo, která držela za ruku Yuua. Hned pochopil, co se stalo.
„Minoru je tu za chvíli,“ odpověděl, aniž by se někdo ptal.
Otsuyu je zavedl do místnosti se židlí. Ihned si začal připravovat nádobíčko.
Hinata zpočátku nevěděla, co dělá, ale když v jeho ruce uviděla papíry s ANBU tetováním. Pochopila.
„Chiyo, tady si sedni,“ vyzval ji a ona ho poslechla.
Kakashi se opřel o zeď naproti a sledoval ji s úsměvem.
„Jestli by ti to nevadilo, sundej si prosím svou masku, abychom věděli, kdyby se ti udělalo špatně,“ poprosil ji ještě.
Hinata nic nenamítala a sundala ji.
Pocítila na svém obličeji oči Otsuya, ten nemohl uvěřit, že je tak krásná.
„Pozdě, kamaráde,“ zasmál se Kakashi, když viděl, jak se na ni dívá.
Otsuyu to nekomentoval a dál se věnoval svému nádobíčku.
Najednou se rozrazily dveře a objevil se Minoru. Chvíli zaujatě koukal na Hinatinu tvář a potom své oči stočil na Otsuya.
„Tak jsem tu,“ řekl zadýchaně.
Hinata si ho prohlížela. Taky na sobě neměl masku. Měl červené vlasy, které měl v menším culíku, hnědé oči a vypadal velmi sympaticky.
„Začneme,“ řekl Otsuyu a tím vyrušil Hin.
Byla to jenom chvilka a Hinata se také pyšnila svým ANBU tetováním, které měla na pravém rameni na rozdíl od kluků, kteří ho měli na levém.
„Dáte si někdo čaj?“ zeptal se Otsuyu.
„Klidně,“ řekl Kakashi a šel s úsměvem k Hinatě.
„Teď oficiálně patříš mezi nás,“ řekl a chytil ji za ruku. Společně se vydali do kuchyně, kde už byl připraven čaj.
Otsuyu ho každému nalil a začali si povídat.
„Takže, Chiyo, ty jsi z hlavní větve Huuga klanu?“ zeptal se Minoru.
„Ano, a jsem taky dědička tohoto klanu. Ale já takovéto věci nemám ráda, takže jsem to nechala na mladší sestře. Taky pro to jsem se k vám přidala, i když to bylo ještě z jednoho důvodu,“ řekla a koukla se na Kakashiho.
Otsuyu a Minoru se začali hlasitě smát, ale přestali, jakmile je zpražil Kakashiho nevrlý pohled.
Když měli vypitý čaj, vydali se na jedno cvičiště, kde měl začít Hinatin trénink.
„Tak začneme s tréninkem, ať víme, jak na tom jsi,“ řekl Kakashi.
Vytáhl svou katanu a přišel k ní.
„Držela si to někdy v ruce?“ zeptal se jí.
Hinata zakroutila hlavou.
„Dobře tedy, vezmi svou katanu a chyť ji pevně do obou rukou. Ze začátku cvič s oběma rukama, pak se můžeš naučit jenom s jednou. Víc se to využívá a nejsi potom tak zranitelná, jelikož se můžeš krýt druhou rukou, v které můžeš používat ninjutsu,“ vysvětloval, aby to pochopila.
Hin kývla a vytáhla svou katanu. Chytila ji pevně do rukou. Její katana byla pro ni lehká jako pírko, což se dalo také využít v boji. Pro všechny ostatní je totiž děsně těžká.
Kakashi naučil Hin základní věci ohledně boje s katanou. Nejjednodušší útoky, úhyby a strategie, při kterých se neobešla bez zranění. Kakashi ji velice obdivoval, jelikož měla veliký talent. A těch pár škrábanců na rukách, jí vůbec nevadilo.
„Jsi opravdu dobrá. Jde ti to fakt dobře. Ale budeme pokračovat zase zítra,“ řekl a vrátil svou katanu do pochvy.
„To je škoda,“ kývla smutně, jelikož ji to velice bavilo.
Kakashi byl výborný učitel ve všech ohledech.
„Kdy jsi se naučil, takhle dobře ovládat katanu?“ zeptala se ho po chvíli, když šli domů.
„Když jsem byl malý, dostal jsem od otce wazikaši. Je to vlastně zmenšenina katany. Můj otec mi ji dal před tím, než zemřel, takže mi vlastně zbyla jako památka na něho. Využil jsem toho a začal jsem trénovat. Od té doby jsem ji měl vždy u sebe. Spoléhal jsem na ni snad ve všem. Pak se mi ji, ale jednoho dne podařilo zlomit. Byl jsem velice naštvaný, jelikož se už nedala dát dohromady. Po několika letech jsem se přidal do ANBU, kde jsem dostal opravdovou katanu. Byl jsem konečně rád, že zase můžu držet takovouhle zbraň v ruce. V té době jsem byl jeden z nejlepší ANBU, jelikož už odmala jsem pracoval s wazikaši,“ dořekl a usmál se.
„Páni!“ vydechla. Nevěděla, co jiného říct.
„To nic není. Myslím, že teď už tu je někdo lepší než já,“ řekl a políbil jí na tvář.
„Opravdu ti to jde dobře. Skoro bych si myslel, že s katanou umíš už hodně dlouho,“ řekl, když zrovna vcházeli do dveří.
Hin se začervenala. Takovouhle pochvalu už dlouho nedostala.
„Jdu se umýt, a pak přijdu za tebou,“ řekla a zmizela ve svém pokoji.
Kakashi taky zalezl k sobě.

4.88889
Průměr: 4.9 (27 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HiKaRiXD
Vložil HiKaRiXD, So, 2011-09-17 09:44 | Ninja už: 4784 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

Krása moc dobrej dílek. Těším se na další. Smiling

I LOVE ANIME FOREVER!



Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, So, 2011-09-17 08:00 | Ninja už: 4647 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

pekny diel. a aj ten zaciatok. som zvedava na pokracko, tak sadaj a pis. Laughing out loud