manga_preview
Boruto TBV 09

Sarah Nara 5: Láska sa skrýva v nenávisti

Sarah vedela že Pein si prezerá Kagene. Nemohla tomu zabrániť. Teraz už nie lebo dovŕšila osemnásť a tím sa Kagene načisto aktivovalo. Len pozdvihla obočie a následne na to vyšla izby. Mala namierené do svojej izby ktorá nanešťastie bola na druhom konci chodby. „Sarah!“ zakričal niekto za ňou. Otočila sa usmiala sa na prichádzajúceho.
„Suigetsu, čo ty tu robíš?“ spýtala sa s miernym prekvapením.
„Sasuke si spravil tým a chcel tam mať len tých najlepších!“ vyhlásil a frajersky sa usmial. Sarah sa začala rozhliadať po celej chodbe.
„Koho hľadáš?“
„Sasukeho,“ odvetila.
„A na čo?“
Uškrnula sa. „Či to s tvojím výberom myslel vážne.“ Rozbehla sa smerom k svojej izbe a bleskovo otvorila dvere, no to už Suigetsu bol za ňou a zvalil ju na posteľ.
„Odvolaj to!“ vražedne sa na ňu pozrel.
„Neodvolám!“ nahučala mu do ucha. No on vedel ako na ňu a začal ju štekliť.
„Odvolaj to!“ zopakoval no ona len potriasla hlavou. Ešte viacej ju začal štekliť a to už nevydržala a zrúkla: „Odvolávam! Ale prestaň... prosím!“
Ozvalo sa klopanie a keď Sarah skríkla ďalej vošiel Sasuke. Za vtedy sa obidvaja Suigetsu i Sarah posadili. „Aj ty si tu...“ prekvapene sa pozrel na Suigetsua ale potom pokračoval, „dobre, Suigetsu nezabudni na tréning, bude ako zvyčajne. Sarah, ak chceš príď.“ Potom odišiel.
„Prídem, ale čo myslel tím zvyčajne?“ pozrela na Suigetsua.
„Zvyčajná zostava. To znamená ja, Juugo, Karin, Sasuke, Itachi a teraz zrejme aj ty,“ meno Itachi zvýraznil.
„Takže aj tebe sa to dostalo do uší?“ povedala z hnevom v hlase.
„To že ste tí najväčší nepriatelia v Akatsuki? Áno, niekde som to začul,“ uškrnul sa.
„Ach jo! O koľkej je tréning?“
„Za hodinu,“ zdvihol sa že chce odísť ale vo dverách ešte povedal, „a Pein si myslí že je dobrý nápad vás nechať v jednom týme. Tak zatiaľ!“ Vyrútil sa von pretože vedel že by ho inak zabila.
„S Itachim? To nie je dobrý nápad. Zabijeme sa ešte skôr ako vyrazíme na misiu,“ pomyslela si.
O hodinu sa teda všetci dostavili na lúku pred Akatsuki sídlom. Itachi začal rozprávať:
„Budeme vo dvojiciach. Suigetsu proti Karin, Juugo proti Sasukemu a ja si beriem do dvojice Sarah. Bojuje sa do vtedy kým sa jeden nevzdá alebo nie je schopný pokračovať. Môžeme bojovať!“ na to sa všetci pobrali preč, každý na inú stranu lúky.
„Vzdaj sa kým ešte môžeš,“ povedal jej Itachi.
„Nápodobne!“ odsekla a utvorila pečať tigra. „Katon: Housenka no Jutsu!“ Itachi sa premiestnil priamo za ňu. Otočila sa a pozerala sa priamo jemu do očí. „Tsukuyomi...“ zašepkala.
Púšť. Znovu, už tretí krát v jej živote. Tentoraz však Itachi nestál ale sedel pri nej. „Sarah,“ prehovoril, „chcem ukončiť túto nezmyselnú vojnu. Ty si si začala ale nechápem dôvod, tak mi ho teraz povedz. Prosím!“ Sarah sa na neho iba vyjavene dívala.
„To som bola až taká bezvýznamná? Veď vlastne ty si zabil toľko ľudí že si nemôžeš pamätať osemročné dievča ktoré si držal v Tsukuyomi týždeň,“ začala, „bolo to na púšti pri Sune. Chránil ma jeden tým. Zohla som sa pre šatku a keď som ju zdvihla všetci boli mŕtvy. Vytrhol si mi šatku a mučil si ma v tomto genjutsu. A ty mi povieš že ja som si začala vojnu?“ Celé to povedala tichým a zachrípnutým hlasom. Zatvorila oči a čakala dáku reakciu od Itachiho. Namiesto slov však Itachi zrušil genjutsu.

„Vzdávam to!“ zakričali naraz. Sarah sa mu pozrela do očí ale potom sklopila zrak. Potom sa premiestnila za Sasukeho a šepla mu do ucha: „Musíme sa porozprávať, poď za mnou.“ Po týchto slovách šla smerom k lesu a Sasuke za ňou. Pozrela na neho keď boli pri lese a kývla mu na znak že budú bežať. Rozbehla sa. Takto bežali asi dvadsať minút a potom sa ocitli pri jazere. Tam zastali. Sarah si sadla do trávy a Sasuke ju nasledoval. „Tak o čom si sa chcela rozprávať?“ prehovoril ako prvý Sasuke. „O Itachim. Poviem to v skratke a hlavne sa nesmej! Čo si mám vybrať nenávisť či lásku?“ vysúkala so seba pomaly.
„Jednoznačne si vyber druhú možnosť. Skrývať sa v nenávisti nie je rozumné,“ povedal a Sarah sa začala smiať na celé kolo. „To hovorí ten pravý!“ prestala sa smiať a pokračovala, „I keď si vyberiem to čo naozaj cítim bude mi to nanič. Itachi...“ Nedokončila vetu a pozrela na Sasukeho ktorý sa jej uprene díval do očí.
„Sarah, Itachi to dnes skončil preto...“ nadýchol sa, „lebo ťa miluje!“
Sarah vedela že teraz nejde o žiaden blbý žart. Bola to pravda.

Poznámky: 

Tak toto bol asi zatiaľ najväčší zvrat v tejto poviedky... Konečne som to napísala. Ten boj mi robil značný problém lebo som netušila čo tam mám dať. Tak snáď sa páči Laughing out loud

4.70588
Průměr: 4.7 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, St, 2012-11-28 21:59 | Ninja už: 4275 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

milujem keď je to v láske zamotané Laughing out loud aby bolo jasné hovorím o Sarah Laughing out loud najprv Neji teraz Itachi Laughing out loud ako to asi dopadne? Laughing out loud no nič idem sa vrhnúť na ďalší diel a zistiť to Laughing out loud

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, St, 2011-08-10 10:45 | Ninja už: 4880 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Krásne Smiling Teším sa na ďalší diel Eye-wink