Bolest Světu: 2. Vítej zpět!
U brány do Konohy se toho moc nedělo, a tak Izumi a Kotetsu, kteří ji měli opět hlídat, hráli shougi, když vtom zaslechli kroky, mířící směrem k nim. Přestali hrát a podívali se, kdo to sem jde, ale nevěřili vlastním očím.
"Kotetsu, okamžitě to vyřiď hokagemu a zavolej mi sem nějaké posily, dělej! Já se je zatím pokusím zdržet." zakřičel na něj jeho věrný kamarád.
"Nezklamu tě!" zazněla odpověď od druhého a rozeběhl se směrem pryč. Už za pár vteřin, ještě než vetřelci vstoupili do vesnice, byly kolem tři skupiny ANBU.
"To je mi ale přivítání." řekl černovlasý mladík v plášti s rudými mraky svým třem společníkům, a dodal, "Zavolejte pro hokageho a vyřiďte mu, že Uchiha Sasuke se vrátil!" Jeden ANBU zmizel v obláčku kouře a k ostatním se přidalo asi dalších padesát shinobi z Listové. Tým Taka, stále čekající u brány, se ale na boj vůbec nepřipravil a ani se nepohnul, což všechny kolem dost překvapilo. Po chvilce se tu objevil i hokage.
"Naruto, za ty tři roky si se vůbec nezměnil."
"Sasuke?"
"Mám na tebe jednu otázku, i když vzhledem k tomu, co jsem dělal poslední tři roky, nevím, jak mi na ni odpovíš, ale chtěl bych se tě zeptat, jestli bys mě nevzal zpátky do vesnice." zeptal se hokageho jeho dávný přítel. Narutovi začaly téct slzy po tvářích, načež mu odpověděl, "To je snad samozřejmé, Sasuke."
"A taky, vzal bys i ty tři, co stojí za mnou?"
"Samozřejmě, jenom bych si s tebou potřeboval promluvit, a s nimi také." odpověděl Naruto, otočil se k ostatním a zvolal, "Vyřiďte všem, že Uchiha Sasuke se vrátil!!!". Dav začal jásat a po chvilce se rozprchnul, aby se tuto radostnou novinu dozvědělo, pokud možno co nejvíce lidí. Naruto s Takou a pár ANBU si to zamířili k sídlu hokage, kde měli Sasukeho a ostatní vyslechnout a zjistit tak, co se stalo.
Cestou se dali Naruto a Sasuke konečně po slouhé době do řeči.
"Co se stalo, že jsi změnil názor Sasuke?"
"Nikdy jsem nechtěl vstoupit do Akatsuki, když mě Madara vzal po souboji s Itachim, použil na mě svou techniku, a de facto mě tak celou tu dobu ovládal. Omlouvám se ti za vše, co jsem v té době způsobil, a také je mi moc líto smrti Tsunade. Kdybych byl silnější a nenechal se Madarou ovládnout, mohl bych tomu zabránit."
Ale to už byli u sídla hokageho, kde Taka převlékla a spálila své staré pláště. Sasuke a ostatní tam Narutovi vše vysvětlili, a ten nevěřil vlastním uším. Sasuke pak popsal, kde se nacházejí všechny úkryty Akatsuki a Naruto dal všem ANBU pokyn aby je prohledali, a také dal tuto zprávu vědět ostatním velikým zemím. Neuběhlo ani půl hodiny od jejich vstupu do sídla a rozlétly se dveře, ve kterých stála v slzách Sakura, "Takže je to pravda, Sasuke-kun vrátil ses." Propukla v pláč a běžela ho obejmout, on byl také rád, že ji opět vidí a tudíž si to nechal líbit. Zanedlouho se přiřítili i ostatní jeho přátelé, až už v kanceláři nebylo k hnutí.
"Tak to tedy pojďme oslavit! Všechny vás zvu!" pokynul Naruto a za pár minut už všichni popíjeli v nedaleké restauraci.
Sasuke byl konečně po dlouhé době šťastný, a nebyl sám. Pro většinu jeho přátel bylo těžké zadržovat slzy, slzy radosti.
"Vidím, že za tu dobu, co jsem tu nebyl, se vztahy mezi vámi značně prohloubily." otočil se Sasuke k Nejimu a Tenten, na níž již bylo vidět rostoucí bříško.
"To víš, měli jsme spoustu času.", odpověděl mu Neji.
Když se Sasuke podíval na své kamarády kolem stolu, hned mu došlo, kolik toho zameškal, "Nikdy bych si nepomyslel, že až se jednou vrátím, uvidím vás tady tolik spolu," při těch slovech se podíval na Shikamara s Temari, "že někteří se dokonce odstěhují ze své rodné vesnice, aby mohli být se svým milým, že Temari."
"To víš, i když si tenhle pořád jenom na něco ztěžuje, srdci se nedá poručit." odpověděla mu.
Poté ještě pohlédl na další dvojice, Ino se tulila k Saiovi, ale nejvíce ho překvapilo, když viděl Naruta s Hinatou, "To by mě ani ve snu nenapadlo, že se vy dva dáte dohromady. Když si vzpomenu, jak jsi pořád běhal za Sakurou, kdo by řekl, že to nakonec bude Hinata."
"Za tu dobu, co jsi tady nebyl, se hodně věcí změnilo, ale některé se nezmění nikdy," odpověděl svému dobrému příteli Naruto, pokynul hlavou směrem k dívce, na konci stolu a dodal, "víš, co tím myslím, ne."
Sakura ještě stále plakala, a to od doby, kdy po dlouhé době zase spatřila Sasukeho.
Tomu to ale vše hned docvaklo, a otočil se na ní, "Sakuro, už nebreč, nevypadáš pak hezky, raději se s námi pojď napít." a vrazil jí láhev saké do ruky.
Ta se na něj otočila, utřela si slzy, a potichu mu dopověděla, "Díky, Sasuke-kun."
Celý večer se všichni dobře bavili a jediný, kdy byl ještě střízlivý, byla Tenten, která kvůli těhotenství pít nemohla.
Sasuke se otočil k Sakuře, jejichž vzdálenost se během večera zmenšila na pár centimetrů, a pošeptal ji do ucha, "Omlouvám se za to, jak jsem ti celá ta léta pošlapával city, byl jsem zaslepen svou pomstou, ale neboj se, všechno ti vynahradím."
Ta se jen usmála, a hodila do sebe další saké.
Jak čas utíkal, postupně všichni usínali, až na Nejiho, kterého domů odtáhla Tenten, protože už v sobě měli tolik alkoholu, že by nebyli schopni dojít domů, až nakonec zůstal vzhůru jen Naruto se Sasukem.
"Ani nevíš, škyt, jak jsem rád, že ses nakonec vrátil." podíval se blonďák na svého dávného přítele.
"Ale vím, protože to v srdci cítím stejně, jako ty." odpověděl mu Sasuke, hodil do sebe další saké, a chtěl se vydat směrem k Narutovi, ale ve chvíli, kdy se postavil, ho opilost donutila si zase sednout.
Netrvalo dlouho, a usnuli i oni dva.
Mezitím nedaleko Deštné
"Zetsu, mám pro tebe připraven speciální úkol, a také očekávám, že ho splníš. Já se teď budu muset vrátit k těm dvěma, a pomoci jim s jejich výcvikem." podíval se na dosti podivně vypadajícího člověka v plášti Akatsuki jeho nadřízený.
"Ano, ale některé bude dosti těžké najít." odpověděl mu černý Zetsu.
"Věřím, že mě ale nezklameš. Tvé schopnosti jsou dostatečné, abys to zvládnul."
Zetsu zmizel, a ten druhý muž se podíval směrem ke Konoze, "Uzumaki Naruto, čas tvé smrti se rychle blíží, tak buď připraven."
Další ráno vzbudila všechny spící, asi v osm hodin, uklízečka, "Všichni vstávejte a okamžitě se běžte vyspat domů, tohle není noclehárna!!!" Byla tak nahlas, že snad muselo vzbudit půlku Listové, a tak se všichni vydali do svých domovů dospat noc.
"Naruto, je mi to sice trochu trapné, ale nemohl bych prosím přespat u tebe? Ještě nemám nic zařízeného." zeptal se ho Sasuke.
"Ale jistě, pokoj pro hosty je ti celý k službám." odpověděl mu mladý hokage.
Sasuke tedy lehnul u Naruta v pokoji pro hosty, kde vesele spal až do oběda. Pak se vzbudil, a po obědě s Narutem, se vydal ke svému starému domovu, sídlu klanu Uchiha. Dosti ho překvapilo, že se za tu dobu vůbec nezměnilo. Začaly se mu vybavovat vzpomínky na přátele… na rodinu… na bratra. Strhnul pásku, která zde již léta visela, a rozhodl se, že bude bydlet tam, kde byl od narození.
"Mami, tati, Itachi, přísahám vám, že vaše oběti nebyly zbytečné. Obnovím klan i jeho zašlou slávu tak, aby již nikdy nebyly problémy, s jakými se potýkali naši předkové. Obnovím ho tak, aby se nikdy nikdo nemusel stydět za nošení jména Uchiha, ale aby na něj byl hrdý!" řekl Sasuke u hrobu svých příbuzných, kam také položil květiny.
V sídle hokage dostal od Naruta novou čelenku se znakem Listové, a hrdě si nasadil na čelo, "Už nikdy ji neodložím a nezradím svou milovanou rodnou vesnici, už nikdy Naruto. Jenom jsem se chtěl na něco zeptat, kde je Kakashi-sensei, rád bych ho také šel pozdravit."
Naruto zesmutněl a odpověděl, "Pojď se mnou."
Zavedl ho na místo, kde se před sedmi lety stali všichni shinobi, a ukázal mu tmavý kámen.
"To snad ne," řekl Sasuke, když si prohlédl, "kdy se to stalo?"
"Před dvěma lety, se konala chuuninská zkouška v Kumogakure no sato. Rovněž bylo rozhodnuto, že se tam bude konat další sraz kagů. Babča Tsunade tam jela také, ale byla, stejně jako ostatní, napadena Uchihou Madarou, a jeho armádou. V nastalé bitvě zachránila mnoho životů, výměnou za ten svůj. Madarovi šlo také o to, aby se zbavil vůdců klanů, a také se mu to víceméně povedlo. Podařilo se mu zabít vůdce klanů Inuzuka, Yamanaka, Nara, Aburame, Akimichi a také Hyuugu Hiashiho, který do té doby vedl klan Hyuuga. Jednou z jeho obětí byl i Kakashi-sensei. Já jsem tehdy trenoval s jinchuurikim hachibiho, ale od ostatních jsem slyšel, že se tam všichni obětovali, aby zachránili budoucí generace." pověděl mu smutně Naruto.
"Dokud bude na světě Akatsuki, nebude nikde bezpečno, a přátelé budou stále umírat. Proto se toho muže s rinneganem musíme zbavit, Naruto," otočil se na něj od kamenu Sasuke, "aby se naše děti narodily do bezpečného světa, kde se tolik nebudou muset bát o svůj život."
"Jasně Sasuke, nikdy se nevzdáme, protože to je cesta, kterou jsme si zvolili."
Co se týče Taky, tak Karin se vrátila do jednoho z orochimarových úkrytů, kde pokračovala ve svém výzkumu. Nebyla se totiž schopná přenést přes to, že by Sasukeho měl mít někdo jiný než ona. Suigetsu se vrátil do Mlžné, jelikož na něj byla Listová moc klidná, a navíc chtěl získat další meče šermířů z mlžné, a Juugo odešel do lesů, aby nemohl nikoho zranit. Takže v Konoze zůstal už jen Sasuke, ale byl tam šťastný, neboť byl obklopen přáteli, kteří ho uznávali a měli ho rádi.
Dneska je to trošku slabší, ale potřeboval jsem ujasnit vztahy mezi hlavníma postavama. Příště se vracíme k bojům. Zase prosim o komenty.
zajimavé ff
dobrý ale ta ironia uklízečka vyžene hokageho
Nadhera!