manga_preview
Boruto TBV 15

Bolest Světu: 3. Průzkum

V příštích pár týdnech začal Sasuke opět dělat mise a trénovat, líto mu bylo jen jediné věci, a to toho že z celé své generace už byli všichni jouninové, zatímco on byl poslední genin, ale věděl, že chuninské zkoušky jsou nedaleko a on na nich prohrát nemůže. Ze snění ho ale vyrušil známý hlas.
"Sasuke-kun! Sasuke-kun, Naruto nás volá do kanceláře tak pojď, prý je to důležité!" volala za ním růžovovlasá kunoichi.
Když po chvilce došel do sídla, v kanceláři už čekal bývalý pátrací tým Kurenai a Naruto, který měl ve tvářích dosti vážný výraz.
"Sasuke, právě se vrátil poslední tým ANBU, který jsem vyslal na prozkoumání úkrytů Akatsuki, jejichž polohy jsi nám dal. Týmy se vrátily všechny… až na jeden. Ten jsem poslal sem." řekl Naruto a zabodl prst do velikého X na mapě, "Chci, aby ses připojil k tomuto týmu, vzal si Sakuru, a šel to prohledat. Jelikož máš s Akatsuki největší zkušenosti, budeš této misi velet. Pokud je ten muž vážně tak nebezpečný, jak si říkal, tak se s ním za žádnou cenu nepouštěj do boje, jasné! Nerad bych, aby se někomu z vás něco stalo. Půjdete k úkrytu, zjistíte, jestli se tam skrývá, a zase se vrátíte zpět. Kdyby se něco stalo, dejte mi vědět a já za vámi pošlu posily, ale vyhněte se zbytečnému souboji. Je to mise třídy S, takže si dávejte obzvláště velký pozor. Rozchod!" zavelel mladý hokage a pětice před ním se v mžiku změnila v obláčky dýmu.

Po pár minutách už byla celá skupina kus cesty od Konohy, když si Sasuke vzpomněl, že narozdíl od ostatních proti rinneganu nikdy nebojoval. Jediné, kdy ho viděl, bylo, když bojoval Itami proti Madarovi. Zeptal se proto ostatních, co vlastně legendární doujustsu umí, a ve chvíli, kdy mu ostatní dostatečně podrobně vysvětlili, už byli nedaleko úkrytu Akatsuki, kam měli namířeno.
"Strategie bude následující. Úkryt je asi hodinu cesty na severozápad, Kibo, už jsi někdy bojoval proti Zetsuovi?"
"Ne Sasuke, ale jednou jsem na něj narazil…“ Kiba zmlkl a potemněl.
"Kdy? Nemáme čas na lelkování." naléhal na něj Sasuke.
"Když Madara napadl karavanu, která jela na chuninskou zkoušku do Oblačné, a zabil Tsunade-sama!" vykřikl Kiba.
"To je mi líto," zesmutněl Sasuke, "ale stejně nemáme čas na truchlení. Tato mise může navždy odvrátit zlo jménem Akatsuki, a také se můžeme dozvědět, kdo je vlastně ten muž, co zabil Uchihu Madaru. Víš tedy, jaký má Zetsu pach?"
"Ano."
"To je dobře. Jakmile bys ho někde poblíž ucítil, dej mi vědět, protože už dlouho pracuje pro Akatsuki jako špeh, a já bych byl velice nerad, kdyby nás našli. Slíbil jsem Narutovi, že se všichni vrátíme živí, a svůj slib také chci splnit. Hinato, půjdeš první, a budeš se poohlížet, po jeskyni, v jejímž vchodu bude veliký balvan. Druhý půjdeš ty Kibo, dávej pozor na nepřátele a hlavně na Zetsua. Pak půjdu já, abych mohl vydávat rozkazy čelu i týlu, potom půjdeš ty, Sakuro, protože jsi naše nejdůležitější podpora, a poslední bude Shino, jeho brouci budou skvělým nástrojem na krytí týlu." vysvětlil Sasuke ostatním strategii a společně se přibližovali k úkrytu.

Asi po hodině skutečně dorazili na dohled od veliké jeskyně, jejíž vchod byl zavalen obrovským balvanem.
"Hinato, podívej se, co je uvnitř." vybídl tmavovlasou ženu Sasuke.
"Ano," pokynula a dodala, "Baykugan!"
Zahleděla se směrem do jeskyně, a najednou vyhrkla překvapením, "Kolem celé jeskyně je bariéra, ale nikdy jsem nic podobného neviděla. Brání mi to podívat se dovnitř, jediné co mohu s jistotou říct je to, že se v ní nachází více než dvě osoby. Z jeskyně cítím čtyři chakry, ale bariéra mi brání určit, koho jsou. Omlouvám se."
"Nemáš se za co omlouvat Hinato. Shino, zkus tam dostat svoje brouky, alespoň zjistíme, jestli se tam dostaneme fyzicky, Kibo, ty nepřestávej pátrat po Zetsuovi a nepřátelích." rozkázal Sasuke.
Shino poslal k jeskyni brouky a ti se začali zavrtávat do skály, v níž byla jeskyně vyhloubená. Chvíli se nic nedělo, ale pak se ozvala série výbuchů. Všichni okamžitě zpozorněli.
"Sasuke, jakmile se té bariéry dotkneš, tak exploduje, je nemožné se tam dostat." otočil se na něj Shino, jehož brouci se mezitím vrátili k němu.
"To, je zlé, teď už určitě vědí, že tu jsme. Co budeme dělat Sasuke?" obrátil se ke svému veliteli i Kiba.
Ten zapřemýšlel, poté upřel zrak na Hinatu a pokynul hlavou. Ta opět aktivovala své jedinečné kekkei genkai a zadívala se na jeskyni.
Jen co tak učinila, vyhrkla, "Jedna chakra zmizela, ale bariéra také, takže mohu určit, kdo tam je… panebože!"
"Co se děje Hinato?" zeptal se jí Sasuke.
"To je Uchiha Itachi, druhá osoba je Konan z Deštné a ten poslední tudíž bude ten, o kom jsi mluvil Sasuke-kun. Má minimálně tolik chakry, co Naruto-kun, možná ještě víc. A je také velice temná, co je to sakra za člověka?"
"Uchiha Itachi? Jsi si jistá Hinato?" zeptal se jí Sasuke.
"Ano!"
"Sakra Sasuke, je tady Zetsu!" zakřičel na něj Kiba.
"Buď se můžeme pokusit o útěk, nebo bojovat. Vyberte si, já tu zůstanu, ale dám vědět Narutovi." řekl Sasuke, aktivoval svůj věčný mangekyou sharingan a zamířil rukou k nebesům, a vypustil z ní blesk.
Ostatní se také připravili k boji, když tu se před nimi objevil Itami, "Tak vy mě špehujete? To se nedělá." vyřkl, a všichni odlétli několik desítek metrů od sebe, všichni až na Sasukeho.
"Máte štěstí, teď nemám čas na to, učit tu nějaké děti základům boje, takže okamžitě zmizte. Jestli tak neučiníte, tak vás zabiju a vaše těla dopravím do Konohy po částech." s těmi slovy se mu na tváři objevil ďábelský úsměv.
Mladík před ním vstal ze země, "Už vím, co je to za techniku. Tohle používal Čtvrtý hokage, přemisťuješ se mezi těmito značkami. Madara mi tu techniku kdysi ukazoval, ale díky těmhle očím můžu bez problému určit tvou budoucí polohu."
"Hm, zopakuji to už jenom jednou, buďto odsud okamžitě zmizíte, nebo odtud Zetsu vynese zbytky vašich těl." odpověděl mu Itami, a Sasuke s ostatními se vypařil.
"Proč si je nechal jít? Tohle byla perfektní příležitost zabít je." divil se Zetsu tomu, jak se zachoval jeho nadřízený.
"Ještě bude dost příležitostí zabít je. Pokud bych se jich teď zbavil, Uzumaki Naruto by si dával mnohem větší pozor, a vyslal by na mě armádu. Navíc, ještě nejsme kompletní. Neboj se Zetsu, čas kdy se pořádně najíš, přijde zanedlouho, teď jen potřebuji, abys našel ty ostatní."
"Už jdu." řekl Zetsu a zmizel.

Sasukeho skupina se zastavila až daleko od úkrytu, všichni byli vystrašení a unavení.
"Sasuke, to byl on?", zeptal se ho Kiba.
"Jo."
"Nikdy jsem neviděl někoho takhle rychlého. Už jenom pohled na něj člověku bral odvahu." přidala se do konverzace Hinata.
"Každopádně, naše mise byla úspěšná, podařilo se nám nahlédnout do plánů nepřítele, a také jsme z toho všichni vyvázli bez zranění, můžeme jít domů, ale Shino, stejně nás zezadu kryj, lepší je být pro jistotu připraven." zavelel Sasuke k odchodu domů, když vtom si na něco vzpomněl, "a sakra!"
"Co se stalo Sasuke?" podivil se Kiba.
"Úplně jsme zapomněli na to, že jsme tam vypustili světlici. Musíme zastavit posily, co pošle Naruto, což ale znamená, že se budeme muset vrátit k úkrytu, protože jsme utekli na opačnou stranu, než kde je Konoha. Nebudu vás nutit, protože naše mise je už splněná, ale radši se vás stejně zeptám. Jdete se mnou?" zeptal se jich Sasuke.
"Ano!" odpověděla čtveřice jednohlasně.
Na to všichni vyrazili směrem k úkrytu.

Když už od něj byli asi dvacet kilometrů, zeptal se Sasuke Hinaty, "Jak daleko jsi schopná byakuganem dohlédnout?"
"Asi tak dvacet kilometrů."
"Výborně, až budeme asi tak pět kilometrů od úkrytu, tak se zastavíme, a ty Hinato, se podívej na posily z Listové, snad to stihneme včas."

"Ten blesk měl pravděpodobně zavolat posily, to abych byl připravený." pomyslel si Itami, vyšel ven z jeskyně, a napnul paže směrem k obloze, ze které začalo po pár vteřinách pršet.
"Takže vy se vracíte zastavit posily, které vyslal Uzumaki Naruto? Smůla, dorazíte sem asi tak ve stejnou dobu." usmál se vůdce Akatsuki.

Mezitím se déšť rozšířil i k Sasukeho skupině, a tak jejich velitel zvolal, "Tady se obvykle počasí mění tak náhle?"
"Ne Sasuke, to je poprvé od tvého souboje s Itachim, co vidím, že by začalo pršet tak rychle." odpověděl mu Kiba.
"V tom případě, Hinato pro jistotu aktivuj baykugan." otočil se teď Sasuke na ní.
"Ano… Baykugan!" v tom se Hinata zarazila, "V kapkách toho deště padá chakra, která se po dopadu na zem vrací zpět směrem k úkrytu, a ta chakra je toho muže, co nás tam překvapil."
"To znamená, že už o nás ví, a také pravděpodobně ví o posilách, co vyslal Naruto. Hinato, hlídej byakuganem okolí, a ty také Kibo." pokynul jim jejich velitel.
Za chvilku už byli nedaleko úkrytu, a tak začala Hinata hledat posily.
Asi po půl minutě hledání je konečně našla, "Sasuke-kun, našla jsem posily, jsou to tři skupiny ANBU po čtyřech, a tým Asuma, to jest Shikamaru, Ino a Chouji. Od úkrytu jsou asi tak daleko, jako my."
"Pak je tedy musíme zachránit za každou cenu, okamžitě k nim vyrážíme, nemáme času nazbyt." rozkázal Sasuke, a celá jeho skupina vyrazila směrem k úkrytu.

Poznámky: 

Je tady další dílek, zase prosím o komenty.

5
Průměr: 5 (22 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yzumi-chan
Vložil Yzumi-chan, Čt, 2011-04-07 11:20 | Ninja už: 4989 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

wau, zajímavé, jsem zvědavá, co bude dál.. Laughing out loud

"Omae wa yowai... Naze yowai ka... Tarinai kara da nikushimi ga."

Obrázek uživatele Kioshi Makoto
Vložil Kioshi Makoto, Út, 2011-01-25 18:01 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

uáááá jak to dopadne to zase asuma chcípne jako v shippudenu nebo co? Laughing out loud

jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
Festovní FanFikce - Animefest 2009
/>

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Út, 2011-01-25 15:52 | Ninja už: 5458 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Je to skvely!