manga_preview
Boruto TBV 15

Návrat a co dál? 1

Moje první FF

Bylo krásné sluné ráno. Ke Konoze se blížila postava oblečená v černém plášti s kapucí na hlavě .
Byl to ninja, snažil se skrýt svojí čakru, celkem mu to šlo.
Když se blížil ke Konoze přemítal, jak se jeho přátele asi změnili.
Ale pak si řek, že nemá cenu nad tím přemýšlet, že to brzo zjistí.
Protože vycítil, že se k němu někdo přibližuje, byl to tříčlený tým. Poznal dva z nich, byl to Kakashi a Sakura, jednoho člena nepoznal, byl to kluk s bílou pokožkou. Byl překvapen, jak Sakura za ten čas, co se neviděli, vyspěla, Kakashi se tak moc nezměnil .

Všiml si, že ho tým také zahlédl.
„No tě pic, to mi ješte scházelo." řekl si sám pro sebe.
Kakashi si myslel, že je to jen obyčejný člověk, ale pak si všimnul katany, co měl přidělanou na zádech.
„No to asi bude taky ninja, pojdmě to zjistit." pověděl Sakuře.
„Hai, Kakashi-sensei," odpověděla Sakura a prohlížela si člověka, co stál naproti nim.
„Kdo jsi a co potřebuješ ve vesnici." zeptal se Kakashi.
„Promintě, ale to vám nemužu říct, ale brzo se to dozvíte, teď pospíchám k Hokage, takže mě nechte jít." řekla osoba a myslela si, že ho nechají jít, ale to se zpletla.
„Stůj, musíš nám říct kdo jsi, jinak tě nemužeme do vesnice pustit!" zakřičel za nim Sai.
„Ale já vám to doopravdy nemužu říct!" řeka osoba a bylo znát, že už je naštvaná.
Kakashi promluvil: „Ale v tom případě, tě budeme muset zajmout".
Osoba v duchu zaklela: „Přesně todle sem nechtěl." řekl si opět pro sebe.

„Je mi líto, ale nemužu se tu nechat zaujmout." odpověděla osoba.
„Budeš muset!" zařvala Sakura a rozběhla se proti němu a chtěla ho přaštil, ale on její pěst zastavil, jako by se nic nědělo.
Sakura překvapením zůstala stát na místě, osoba toho využila a odkopla jí do lesa, kde její let zastavil až čtvrtý strom.
„Ježiš, promiň to byl reflex, nechtěl jsem ti ublížit." řekla potichu osoba, bylo znát, že to myslí upřímě.
„Radši už pujdu, tak zatím." řekla osoba, než stačil kdokoliv něco udělat, tak osoba zmizela ve víru listí.
„To byla technika Čtvrtého, ale teď není čas se tomu divit, musíme to říct Tsunade!" řekl rozhodně Kakashi
Všichni přikývli a rozběhli se ke kanceláře Hokage.

Mezitím u neznáme osoby.

„Uf to bylo o fous, musím rychle k Tsunade." osoba běžela tak rychle, že byla vidět jenom černá šmouha.
Doběhl k Hokage skočil do kanceláře oknem, a hned se mu naskytnul výjev, kterýmu se prostě musel zasmát. Tsunade ležela na dokumentech, na který slintala, flašky od saké hodené na papírech.
To ale probudilo Tsunade, která byla strašně naštvaná, protože se jí zrovna zdálo, že vyhrála roční zasobu saké.
Hledala toho, kdo ji probudil, a když uviděla neznámeho tak zbystřila. „Kdo jsi a co chceš?" bylo první, co řekla rozespalá Tsunade.

Neznámý se musel znova pousmát. Ale nečekal, že to Tsunade vytočí a přeskočí stůl a bude mu chtít dát pěstí.
„No bezva zase. Je vidět, že mě zase rádi viděj." řekl si v duchu a musel se tomu zasmát.
To Tsunade naštvalo ješte víc a přidala čakru do své pěsti.
„A jé je, to jsem asi němel." poznamenala osoba.
A opět chytl pěst, stejně jako u Sakury. Tsunade to překvapilo, ale nerozhodilo jí to.
„Tak co tu chceš?" řekla už trochu klidněji Tsunade.
„Po tak dlouhý době se vrátím a všichni by mě nejradši zmlátili, sem se asi vůbec něměl vracet." řekla dotčěne osoba, ale v duchu se mohl potrhat smíchy.

4.77778
Průměr: 4.8 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Chimi
Vložil Chimi, St, 2011-03-23 17:32 | Ninja už: 5001 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Áno, je vidět, že máš asi ráda stejnej typ povídek jako já. Hned jdu na další díl!!

ポッ(*゚.゚)(゚.゚*)ポッ !!

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Čt, 2011-01-13 18:37 | Ninja už: 5428 dní, Příspěvků: 704 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No,začátek není špatný, ale při popisování oné osoby používáš oslovení TA OSOBA, a střídáš tam oslovení on a ona. Pokud nechceš vyzradit pohlaví té osoby, měla bys o ní možná psát pouze v jedné osobě, a to doporučuji právě oslovení ONA, jakožto TA OSOBA a nikoli ON. Osoba může být muž, ne? Smiling Ovšem, toho si nevšimne každý a zas až tak hrubá chyba to není, samozřejmě.

Zato mě tam pokaždé dost praštila do očí jakákoli jiná chyba. Navíc, u vět oné osoby bys mohla přidat více teček nebo vykřičníků, protože se samými čárkami nemá věta stejný význam, jako by v té situaci asi měla mít.

Např:
„Promintě, ale to vám nemužu říct, ale brzo se to dozvíte, teď pospíchám k Hokage, takže mě nechte jít."

Tahle věta mě vyvedla z děje i míry. Přece jen bych tam přidala nějaká zájmena nebo příslovce, aby se to oživilo a pak by vážně neuškodily tečky apod., aby ta věta dávala nějaký smysl.

Navíc, háčky nad některými písmenky, kde nemají co dělat, je ošklivá a přesto zbytečná chybka, která je pro všímavého čtenáře nepřehlédnutelná. Proto doporučuji si to po sobě ještě jednou přečíst a vychytat chybky.
Osobně píšu své povídky napřed ve Wordu. Smiling

Začátek z pohledu děje mě prozatím zaujal a já budu číst dál a netrpělivě čekat, co se z toho vyvine. Smiling

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, Po, 2011-01-10 20:43 | Ninja už: 5463 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

takže začátek povídky super......sice je trochu krátký ale to se časem dořeší ale jinak se mi to moc líbilo......pokračuj čekám na pokráčko....doufám že brzo přijde na tuto stránku jako.... Laughing out loud

Obrázek uživatele JiYong
Vložil JiYong, Po, 2011-01-10 14:29 | Ninja už: 5224 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

moc se teším na dalsi dilek a dujam ze bude brzi Smiling

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, Čt, 2011-01-06 21:19 | Ninja už: 5293 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

No, takže... Na to, že je tohle tvoje první povídka se povedla Smiling Nápad je dobrej, jen by to chtělo trošičku líp zpracovat slohově. Kdyžtak někoho popros, aby ti s tím pomohl. Taky si dávej pozor na řazení do odstavců (někde ten text působí hodně sekaně) pak na častý opakování slov a místy čárky ve větách. Ber to jako rady do budoucna Smiling Každopádně to putuje do oblíbených a budu sledovat, jak se to vyvíjí Smiling

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele iskachna
Vložil iskachna, Čt, 2011-01-06 20:16 | Ninja už: 5494 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

moc se těším na další díl