manga_preview
Boruto TBV 08

Chimi

Obrázek uživatele Chimi
Chimi je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
13 roky 4 týdny
Poslední vstup do Konohy
Čtvrtek, Listopad 15, 2012 - 18:33

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Chimi se žádných misí neúčastnil(a).

Fan Art a Fan Fiction

Počet Fan Fiction: 4

Anime a Manga

Manga, kterou jsem četl(a)

Naruto, Každá jsme jiná, Upíří polibky, Maximum ride, Fairy tail, Kill me kiss me, Hall, Fly hight, Temné metro, Death note, Kanonina ruka, Rave master, Black cat, Cocona, Monster soul, X-mas heards... atd...

Nejoblíbenější Anime a Manga
Fairy tail
Anime, které jsem viděl(a)

Beelzebub, Naruto, Fullmetal alchemist, Pokemon, Yu yu hakusho, Chrono crusade, Soul eater, Fairy tail, Digimon, Yu Gi Oh!, One piece, Ao no exorcist, Zero no tsukaima, Ayakashi, Air gear, Kaze no stigma, , Bakuman, Bakugan, Blood+, Blood-C, Hellsing, Deadman wonderland, D. gray-man, Elfen lied, Fate/stay night, Final fantasy, HunterXhunter, Kiba, Kimi ni todoke, Kurozuka, Toradora, Ayakashi, Katekyo Hitman reborn, Saiyuki Reload, Kore wa zombie desuka, Akikan, Ano hana, Full metal panic, Bleach, Avatar, Kaleido star, Claymore, 11 království, Gravitation, Bleach, Shakugan no shana, Umineko no naku koro ni, seikon no qwaser, Sola, Shiki, Code geass,Es otherwise, Legen of the legendary heroes, Chobits, Dragon crisis, Black cat, .hack//SIGN, Mawaru penguin drum, Busou renkin, Rave master, Strike witches, Yumekui merry, Umi Monogatari Anata ga Kureta koto, Shangri-la, Ranma 1/2, Nurarihyon no Mago, Happiness!, Freezing, Binchou-tan, Akane-iro ni Somaru Saka, Asu no yoichi, Kuroshitsui, Skip beat, 07 ghost, Rio: Rainbow Gate!, High School of the Dead, Higurashi no Naku Koro ni, Clannad / after story, toaru majutsu index,Guilty Crown, Host club, Gravitation, Okane ga nai, Kuuro-kun >:D (spoooustu yaoi), Another, Black Rock Shooter, Black Lagoon ... Na víc si nevzpomenu Laughing out loud (mám špatnou paměť na názvy Laughing out loud)

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Shu =^o^= Je slaďounkej!!!

Naruto

Oblíbená postava
Minaaato ≧^◡^≦
Naruto sleduji
S Českými i Anglickými titulky
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

Skype
Krakena 456
Facebook
Kyasaka Chimi
Okres
Most
Věk
14
Bydliště
Litvínov
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

Nyappy theme! '¸' "Koncer An cafe "Nyappy go around the world" 20th November in Berlin ! Can' wait! o(≧∀≦)o
J-rock ( ´ ▽ ` )ノ タダイマァ Love this ☆ Yum Yum project ☆

K-pop (´・ω・`) Sexy lady!

Můj sen

∑(O_O;)Shock!!

Nejlepší jídlo
Surimi (*。_。)

Podpis

ポッ(*゚.゚)(゚.゚*)ポッ !!