manga_preview
Boruto TBV 09

To jediné, co kdy vzdal

Byl unavený, unavený, unavený... příjemné teplo dohasínajícího ohně mu zahřívalo nohy, ležel zachumlaný pod dekou a toužil si jen tiše užívat překrásného brzkého rána, ničím nerušen, se zavřenýma očima, poslouchat tiché švitoření ptáků ve větvoví a praskání větviček, nehýbat se... Takhle by vydržel třeba celý den, a proč vlastně ne, není kam spěchat, je tak krásné ráno...

„Sensei, vstávejte!“
Ruka naslepo zašátrala ve vzduchu a pokusila se zakrýt alespoň jedno ucho, ovšem neúspěšně, neboť ji během letu cosi popadlo a zatřáslo s ní jako s pytlíkem bonbonů.
„Je ráno, senseii, ráno! Je přesně pět čtyřicet pět!“
To snad ne... Zasunul hlavu ještě hlouběji pod deku, ta mu však byla v následující vteřině nemilosrdně odebrána a do ucha mu společně s chladným ranním vánkem opětovně zaječel čísi hlas:
„Musíte vstát, Naruto-sensei, dokažte všem vaši sílu mládí!“
Hlava s rozčepýřenou blonďatou kšticí se lehce otřásla a záblesk jednoho modrého oka zamžoural směrem k tušenému narušiteli.
„Zmlkni, Michio,“ zachroptěl rezignovaně.
„Ale Michio má pravdu, Naruto-sensei,“ ozvalo se odkudsi. „Jsme přece na misi, tak nemůžeme celý den vyspávat... myslím, že je to náš osud!“
Jéžiš...
„Ty aby sis nepřisadil, Unmeii,“ zavrčel blonďák, opřel se o lokty a s vyřízeným výrazem přehlédl celý svůj tým.
Dvanáctiletý chlapec s impozantním obočím, který jako by otci z oka vypadl, ve svém příšerném zeleném oblečku hyperaktivně poskakoval okolo ohniště, zatímco abnormálně světlé oči jeho týmového kolegy probodávaly svého senseie nesmlouvavým pohledem. Dívka usazená mezi nimi jako obvykle s lehce arogantním výrazem absolutně ignorovala své okolí.

Proč zrovna on musel schytat tyhle tři... kolikrát si asi přesně tohle musel říkat Kakashi-sensei? Až se z téhle mise vrátí, musí se mu omluvit... teď vidí, jaké to je, mít na starost takovouhle nezkrotnou bandu...
Posadil se a promnul si oči.
„Ale ne, ještě jste měl chvilku zůstat ležet,“ okomentoval to zkroušeně Leeho syn. „Vsadili jsme se s Unmeiem, že když do pěti padesáti nevstanete, obskáču tenhle les stokrát po jedné noze!“
Blonďák vyvrátil oči v sloup.
„Tak já si klidně zase lehnu, jestli ti to udělá radost, a vzbuď mě, až si ten svůj nesmyslný úkol splníš, -ttebayo...“
Než si však stačil znova lehnout, zaregistroval oči své jediné žačky, v nichž se poněkud nebezpečně červeně zablýsklo.
„Už si nelehejte,“ doporučila mu vražedným tónem.
„No dobře, dobře,“ zamrkal a zamával rukama v obranném gestu, „dobře, vždyť už vstávám! Koukej ty svoje oči přepnout zase do normálního režimu, Akako.“

Zamračil se. Zatracenej Sasuke! Mít v týmu jeho dceru bylo to poslední, co si přál. Kdoví, za co se mu to Pátá vlastně pomstila, když mu tenhle tým přiřadila.
„Jestli se chceš stát Hokagem, tak tohle prostě musíš zvládnout!“ Prý že je to zkouška... samozřejmě, od někoho, kdo dokázal zajistit světový mír, se zřejmě očekávalo, že se dokáže i postarat o děti svých přátel, třebaže jsou ještě nezvladatelnější, než byli jejich rodiče. Zatímco jeho vlastní dceru dostala do výuky Sakura... Kde je, sakra, spravedlnost?!
„Prohrál´s,“ ušklíbl se mladý Hyuuga směrem ke svému parťákovi. „Vidíš, vždycky prohraješ... říkám, že je to tvůj os - “
„Tak se vsadím s Akako!“ povykovala vítězoslavně Třetí zelená šelma z Listové, nepřestávaje kmitat nohama, a otočila se k dívce, jejíž oči už zase nabyly obvyklou černou barvu. „Vsaď se, že neudělám dvě stě kliků za deset vteřin! Když se mi to nepovede, udělám jich tisíc za půl minuty!“
„To určitě... usuratonkachi,“ protáhla jediná ženská zástupkyně Týmu 3 znuděně.

... I to slovo po něm zdědila. A Sasuke žádný tým nedostal! To se tak někdo má... nejdřív dělá takové divadlo, uteče z domova, pokouší se zničit Listovou, pak najednou obrátí o sto osmdesát stupňů, zabije Kabuta, po válce se vrátí, zbouchne TenTen a přidá se k ANBU! A výsledkem je jeho geniální nesnesitelná dcera, ovládající Sharingan od svých devíti let. Není to k pláči?
Naštvaně vstal a vytáhl z batohu několik balíčků.
„My už snídali,“ odbyl ho Unmei, zatímco Michio zuřivě klikoval a nejmladší Uchiha mu počítala vteřiny.
„Třicet dva, třicet tři...“
„Stop, vypršel ti čas!
Baka.“
Zelený mladíček okamžitě vyskočil na nohy a vesele se rozesmál.
„Teď musím splnit, co jsem slíbil! Vidíte, senseii, jsem jako vy, nikdy se nevzdávám! To je moje cesta ninji! Akako, odpočítávej!“
Naruto to nekomentoval - jen v sobě utvrdil pocit, že si po návratu z mise bude muset s Leem vážně promluvit. A s Nejim koneckonců taky, o Sasukem ani nemluvě.

„Tak dost,“ prohlásil nejautoritativnějším hlasem, na jaký se zmohl.
„Máte pravdu, jsme na misi. Michio, uhas oheň, Akako a Unmei zatím zahladí stopy. Odcházíme.“
„Ale Naruto-sensei, ještě jste nesnídal a mně zbývá ještě devět set osmdesát dva kliků...“
„Řekl jsem dost, dattebayo!“
Všichni tři sebou trhli, neboť na takovýhle tón nebyli u svého mistra příliš zvyklí. Pustili se do práce, kterou jim uložil, a za chvíli už stál tříčlenný tým vzorně nastoupený před rozčileným blonďákem, připravený vyrazit vstříc poslední fázi primitivní mise typu C.
„Dobrá, můžeme vyrazit.“ Naruto pokrčil rameny. Jako by od něj ti tři ještě něco čekali...
„Ale mistře, musíte projevit trochu nadšení!“ vytkl mu Michio a udělal přemet ve vzduchu.
Akako blýskla směrem ke svému týmovému partnerovi podezřele načervenalým pohledem.
„Kdybys pořád nemlel, mohli jsme být dávno na cestě,“ ucedila chladně.
„Musíme se vrátit do Listové, než začne Chuuninská zkouška,“ připomněl jim Nejiho syn a Naruta udivilo, že zapomněl svou větu doplnit poznámkou o osudu. Ušklíbl se.
„Tak jdeme,“ a popohnal tři geniny kupředu.

...

Mise skončila úspěchem. Překvapivě. Ještě toho večera se obrátili na cestu zpět.
„Chuuninská zkouška začíná za tři dny,“ uvažoval nevzrušeně Unmei s aktivovaným Byakuganem, zatímco se ho mistr taijutsu Michio neúspěšně pokoušel zezadu zasáhnout jakýmsi „zakázaným chvatem“. Akako pochodovala vedle nich s elegantní důstojností a výrazem „jsem-ta-jež-zasadila-nepříteli-finální-úder-tak-mě-koukejte-obdivovat“. Co na tom, že nepřítelem jim nakonec byl jen notně opilý šedesátiletý děda před hospodou.
„Tak poběžíme desetkrát rychleji a budeme tam desetkrát dřív!“ navrhl nadšeně malý tlustoobočnatec. „Co říkáte, Naruto-sensei?“
Žlutovlasý shinobi mlčel. Uvažoval o slovech, jež mu od rána zněla v hlavě. Jsem jako vy, nikdy se nevzdávám! To je moje cesta ninji!
„Hej, mistře, dejte si se mnou závod! Kdo doběhne k bráně Konohy jako druhý, platí všem ramen v Ichiraku!“
„Jasně,“ zamumlal nepřítomně Naruto a odevzdaně provedl pečeť, načež se vedle něj zjevila jeho přesná kopie. Podíval se na ni. „Víš, co tě čeká,“ pronesl omluvným tónem a klon chmurně přikývl.

„Tak běžte... Tři, dva, jedna, teď!

Michio a nebohý klon zmizeli jako dvě šmouhy a zanechali za sebou tým v oblaku prachu. Narutovi bylo už nyní jasné, kdo že to bude zítra večer platit nudle. Povzdechl si.
Nikdy se nevzdávám... nikdy... Ale tihle tři mě jednou zničí...

...

Klečel v kanceláři Hokage a upínal prosebný zrak k ženě, jež očividně měla co dělat, aby se nerozesmála.
„Tsunade Obaa-chan, snažně tě prosím... dej mi nějaký jiný tým, nebo budu po smrti, než mi stihneš předat úřad, -ttebayo!“

Poznámky: 

Hm, hm... moje prvotina tady na Konoze. Co říct? Nejsem si vůbec jistá, zda je to dobrý začátek, ale nějak jsem tomu nápadu nemohla odolat Eye-wink totiž, často se řeší, jak to všechno dopadne, jak skončí válka a podobně... leč, o tom já žádnou konkrétní představu nemám, a tak nezbývá než si ji vymyslet! Ačkoli si rozhodně nemyslím, že by to dopadlo takhle, alespoň co se Sasukeho týče. Mrk

Prosím, pusťte se do kritiky, budu vděčná za každý komentář. A... Doufám, že když už nic, tak vám to vykouzlilo aspoň úsměv na tváři.

4.97059
Průměr: 5 (34 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2014-11-29 17:33 | Ninja už: 5208 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Tak prvotina? Fajn! To zbuchutie Tenten Sasukem, Nejiho a Leeho synovia. Čo na to povedať? Osobne som mal celý čas pocit, že Tenten je v skutočnosti matkou všetkých troch. V čase vojny už bola tehotná s Nejim a hneď po tom prišli Lee a Sasuke. A za alimenty si otvorila obchod so zbraňami. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, So, 2014-11-29 17:39 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Laughing out loud Díky.. jen narutovská prvotina. Jinak už jsem tou dobou psala asi šest let, s tehdy asi jednoletou fanfikční přestávkou.. která je na téhle povídce hodně, hodně znát Laughing out loud každopádně, pěkná teorie, ty vidíš hluboko, to se musí nechat. Někdy bychom měli napsat něco spolu, to by byl trhák. Laughing out loud

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2014-11-29 17:46 | Ninja už: 5208 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nezačínaj s tým znova. Smiling Nezabúdaj, sľúbila si pred rokom tandem na tú Inuzukovskú poviedku, ktorú zašlem teraz v polovici decembra. A neviem, či sa aj Tall nemal pridať.Najprv toto a potom môžeme rozmýšľať o ďalšom projekte.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, So, 2014-11-29 17:54 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Oh, ok. You got the point. Laughing out loud Já přes ty sliby moc nejsem, co. No, jsem zvědavá, jestli ještě někdy něco narutovského napíšu.. každopádně, tohle roční období je totálně neinspirativní. Pokud vůbec, tak nejdřív až začne sněžit. Laughing out loud

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2014-11-29 20:10 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

*náhodou prochází kolem* Tenhle tvůj komentář si budu pamatovat. Laughing out loud

Obrázek uživatele Nakamura Kumiko
Vložil Nakamura Kumiko, Ne, 2013-10-06 18:50 | Ninja už: 4515 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Recepční v lázních

Krásné. Tak příjemně čtivé. A úsměv na tváři mi to taky vykouzlilo. (Ač v této depresivní době mi asi příliš dlouho nevydrží.)
SasuTen? Wau, to jsem ještě neslyšela! Laughing out loud

Sténajíc ve svých trámech škola šílí, že jsem se zrodil, abych zapálil ji.


Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Ne, 2013-10-06 21:02 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkuji! Upřímně mě to hrozně potěšilo, vidět na své tříleté výročí komentář u své vůbec první konožské povídky Laughing out loud krásná symbolika.

Taky mě to donutilo si ji po velmi dlouhé době po sobě přečíst a trochu se zhrozit. Laughing out loud Ale stejně děkuju Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Isilmee
Vložil Isilmee, So, 2011-05-28 23:23 | Ninja už: 4983 dní, Příspěvků: 135 | Autor je: Prostý občan

Mi se to líbí. Hlavně proto, že to není samá deprese Smiling

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Po, 2011-02-21 21:39 | Ninja už: 4952 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Boží boží boží! Naprosto úžasná povídka, jen tak dál Kakashi YES

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2011-01-16 22:31 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Useknutý konec mi nevadí, náhodou ta Narutova poslední hláška to zabila. xD Líbí se mi tvůj styl psaní, to, jak popisuješ věci s lehkostí a nadhledem. A taky to, jak ze sebe dokážeš vysypat naprosto originální věci typu "Sasuke zabil Kabuta, zbouchnul TenTen a stal se ANBU". Laughing out loud Geniální.

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Út, 2011-01-18 16:57 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Achjo... já bych měla pracovat, ne tu odpovídat na komentáře! Laughing out loud Jenže ono to nějak nejde, nepoděkovat lidem, co si přečetli něco z mé tvorby a jsou schopni tvrdit, že je to "geniální". Takže ještě jednou, tisíceré díky a lehkosti a nadhledu zdar! Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2010-12-04 20:23 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hih, to ma teda bavilo Laughing out loud Skvelá poviedka a na prvú narutovskú vynikajúce Smiling Oživenie Konohy Laughing out loud
Ale som rada, že som neni jediná, komu sa ten koniec zdá taký..useknutý Smiling Viem si predstaviť viac k tomu Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Ne, 2010-12-05 14:39 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Inu... každému, co jeho jest. U mě je to tak, že kdykoli čtu, pak "otevřené" konce nesnáším, a kdykoli píšu, zamiluju se do nich. ;-D Možná, kdoví, k tomu někdy za sto let napíšu pokračování a uvidíme, jak se to nakonec vyvrbilo. Eye-wink

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele r6nd99l
Vložil r6nd99l, Út, 2010-11-30 14:43 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

Na to, že je to tvá první povídka na konoze, smekám...
Jen mi to přišlo na konci useklé, jakoby nedořešené. Nicméně je to i tak o hodně čtivější, než halda jiných věcí tady na konoze.
Gratuluju, máš ve mě fanouška Laughing out loud (ta čest Kakashi ^_^ Laughing out loud)

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Čt, 2010-12-02 17:57 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Popravdě, je to sice první povídka na Konoze, avšak rozhodně ne v životě Eye-wink těší mě, že se ti to líbilo...

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Po, 2010-11-29 00:45 | Ninja už: 5392 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

jestli se dcera potatila, tak může být rád, že ju v týmu nemá
jinak u mě tahle povídka úsměv na tváři vykouzlila Kakashi YES

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Po, 2010-11-29 23:32 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Laughing out loud No, to máš nejspíš pravdu... představa dvou blonďatých modrookých stvoření, řvoucích "DATTEBAYO" na celé kolo je skoro stejně děsivá jako to, co jsem tu popsala Eye-wink ale Naruto je i tak silně frustrovaný...

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Mrs.Hyuuga-
Vložil Mrs.Hyuuga-, So, 2010-12-04 19:40 | Ninja už: 4942 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud

OTAKUISMUS
Jejich revírem je internet.
Jejich tempo je vražedné.
Jejich nepřáteli jsou anti-otaku, Farmář hledá ženu a Ordinace v růžové zahradě.
Otaku pracují ve dne v noci.
Jejich úkolem je číst mangy a dívat se na anime.
Vyznávají OTAKUISMUS!

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Po, 2010-11-22 00:53 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Vřelé díky vám oběma. Upřímně, na tregédie jsem nikdy moc nebyla Eye-wink ty dokážu psát jen ve stavu naprosté deprese, který mě však jako zarytého optimistu navštěvuje málokdy...

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Faith
Vložil Faith, Ne, 2010-11-21 20:39 | Ninja už: 5605 dní, Příspěvků: 225 | Autor je: Prostý občan

huh
po hoodně dlouhé době(když má někdo zaracha, tak je to těžký no..) jsem se mrkla do seznamu FF Smiling ten nadpis upoutal mojí pozornost.
Upřímně, čekala jsem nějakou tragédii, ale jsem ráda, že je to "jenom" tohle Smiling v podstatě to tragédie je xD chudák Naru, myslím, že bych na tom byla podobně Smiling ale co? Vždyť je to fuk!
Na první FF velmi dobře napsané Eye-wink

  • Vím, že nic nevím.
  • Dokonalost je nudná.

Zůstat sám sebou ve světě, jenž se dnem i nocí pokouší udělat z tebe stejného člověka, jako jsou všichni ostatní: to je nejtěžší úkol, jaký si člověk může stanovit: úkol, který nikdy nekončí.
E. E. Cummings


Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.

Obrázek uživatele Shiwa
Vložil Shiwa, Ne, 2010-11-21 19:54 | Ninja už: 5826 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Dobrý nápad, tkerej se ti povedlo i dobře napsat Eye-wink

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, St, 2010-11-17 23:24 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Ve svém minulém komentáři jsem říkal, že vetšina "nováčků" má neoriginální témata. Tady je vidět že i ty vyjímky se najdou. Je to zábavné, dobře napsané...
Pokud se ti něco co Yamata upravila doopravdy hodně (a ona ví co dělá) vadí, tak to můžeš změnit. Ona tě za to neukousne. (Vlastně si toho asi ani nevšimne.)

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Čt, 2010-11-18 19:14 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkuji za poklonu (smím-li to tak brát). Jinak... rozhodně si nemyslím, že by editoři nevěděli, co dělají, nesmírně je za jejich práci obdivuji a mají mé velké uznání. Smiling Jen mi chvilku trvalo, než jsem se sžila s tím systémem tady... nejsem tak úplně nováček, píšu už nějakých... skoro pět let (ačkoli to samozřejmě dřív nebylo Naruto fanfiction) a za tu dobu jsem si vytvořila jistý vlastní styl, bez kterého si připadám tak trošku... nesvá, jestli víš, jak to myslím. Možná to někdy upravím, ale postupně jsem došla k názoru, že takhle to pro čtenáře vypadá úplně stejně Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2010-11-30 19:50 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2010-11-17 16:12 | Ninja už: 5204 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Tak vážny název a tak zábavný děj. xD Upřímně, musím se usmívat, bylo to skvělé. Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, St, 2010-11-17 17:34 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Eye-wink Jo, ten vážný název to má schválně, aby to pak vypadalo jako ještě větší paradox. Děkuji Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele elis23
Vložil elis23, Po, 2010-11-15 20:05 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Prostý občan

naprosto geniální nápad Eye-wink a moc dobře napsané Smiling

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Po, 2010-11-15 20:37 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Tisíceré díky, jsem moc ráda, že to někdo okomentoval Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Ne, 2010-11-14 21:31 | Ninja už: 4968 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Omlouvám se a díky za upozornění Smiling pravidla jsem četla už předtím, měla jsem však za to, že některé věci si mohu poupravit k obrazu svému, viz například ono entrování, na které jsem si přespříliš zvykla, poněvadž mi Word entruje automaticky a jak to vídám každý den, připadá mi to přirozenější. Ovšem za ten CapsLock se omlouvám dvojnásob, neb jsem ho v pravidlech prostě a sprostě přehlédla.

Mimochodem... nemohla bych to ještě poupravit? Jeden odstavec mě tam trochu štve... ono totiž to „Jestli se chceš stát Hokagem, tak tohle prostě musíš zvládnout!“ není tak úplně přímá řeč, je to přeci jen "vzpomínka na přímou řeč", a připadalo mi logičtější nechat to v jednom odstavci... šlo by to?

Jsem jen příležitostný pisálek, ale jestli nějaké "příště" bude, bude to už v pořádku, přísahám při síle mládí. Eye-wink

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2010-11-14 20:38 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Pro příště - přečti si Pravidla FF sekce,

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!