manga_preview
Boruto TBV 08

Nejsmutnější/nejtragičtější osud shinobiho a volne pokracovani v diskuzi



Volné pokračování diskuze nad osudy a životy našich shinobi.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Po, 2011-03-07 22:30 | Ninja už: 5476 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

1. Myslím, že udělal správně. Bohužel zatím nevíme, kdo koho využívá. Ale rozhodně to je - zatím - v pořádku.

2. Tak nad tím jsem musel chvíli přemýšlet, a nakonec jsem přišel na to, že teď -

- by pro Sasukeho nebylo těžké Konohu místo zničení ovládnout. Tzn. pomocí genjutsu ošálit vedení města (Ano, vzpomněl jsem si na Čtvrtého Mizukage Laughing out loud).

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Po, 2011-03-07 20:54 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Kupa dalších? Takovou známou persónu jako mně řadit do kupy dalších... Pche.

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-03-07 20:58 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Tebe jsem drahý soudruhu nezmiňoval, abys neměl pocit, že tě vytrhávám z lidu a vyvyšuji nad ostatní, přeci jen si zakládáš na kolektivismu, tak jsem chtěl tě řadit "k ostatním" soudruhům.

To s převzetím Orochimarova impéria je zajímavá myšlenka ostatně... si myslím, že kdybych byl já na jeho místě, tak po zabití Orochimara, zabiju ještě Kabuta a provedu kompletní převzetí moci. Následně si osvojím Edo Tensei a hurá na Itachiho s bandou povolanců. Laughing out loud

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Ne, 2011-03-13 02:28 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

No, ale i mezi kolektivem jsem výrazná a proslulá osobnost XDD Ber to s humorem kámo, na urážky je tu smeťák Smiling

Hmmm... Kabuto by mohl být dobrý služebník Laughing out loud

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele Sin-chan
Vložil Sin-chan, Ne, 2011-04-03 21:12 | Ninja už: 4904 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

Kabuto a dobrý služebník Laughing out loud ? myslim ,že ten by si po mojí smrti přišil klidně i moje ruce ,jen proto aby byl silnější Laughing out loud

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Po, 2011-03-07 20:24 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Nebudu odpovídat na otázky, protože stejnak vím, že bysme se neshodli. Ale v jednom máš pravdu - chtít aby se Sasuke vrátil do Konohy je blbost. Blbost, kterou jsem já osobně nikdy nechtělo (možná proto, že mi připadala až moc... idelická. A já nemám ráda, když se kdokoliv snaží jasně vytvořit "happyend" když se tam vůbec nehodí).
To však neznamená, že souhlasím s celou tvou odpovědí Eye-wink

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-03-07 20:26 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Jen poznámka - já nepsal své odpovědi, kvůli tomu aby se s nimi souhlasilo, nesouhlasilo či se o nich diskutovalo (ne nutně), hlavně mě zajímaly VAŠE odpovědi na ty otázky.

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Út, 2011-03-08 00:21 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Takže Sasuke bude muset udělat zníčit radu, zabít každého kdo se mu připelete do cesty a který by nedovolil aby radu zníčil (to znamená většinu ninjů z vesnice) a zabít i toho kdo pomáhal klan vyvražidt a komu se věřit nedá takže i Madaru. A pak se radši někam vytratit. A dal už se o Konohu nestarat, pokuď by byla většina ninju mrtvá tak by stejně tahle vesnice padla a důvod. Země je oslabena vojáku už není moc jaká je šance že vyhraje proti zemi která má pořád spoustu vojáků.

Bohužel jak to vidím podle Kishiho nakonec se Sasuke do Konohy vrátí i přesto že rada je vyvražděna ho tam uvítají jako hrdinu.

Edit napíšu to takhle důvod proč si myslím že to dopadne stylem Naruto překecá Sasukeho ten se vrátí do vesnice jako hrdina a přátelství a láska zvítězi nad zlem a nenávistí a na to je velmi dobrý příklad vzpomínáte na ten krasný dil s Nagatem? Já si na něj krásně vzpomínám, ale opravdu pochybuji že nějaký spratek který pořádně nic neprožil dokáže překecat člověka co zažil válku a byl sirotek po mnoha let, navíc ti lidé (S Listové) mu zabili rodinu a ti lidé múžou částečně za smrt Yahika.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2011-03-08 20:58 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Zažil Jirayu - to je trauma na celý život Laughing out loud Eye-wink Mimo to bol Naruto svedkom kadečoho a hlavne nezabúdaj, že ho Nagato cielene nechal zažiť niečo podobné ako zažíval on, aby ukázal svoju pravdu.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Út, 2011-03-08 21:02 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

To s Nagatem byl přímo EPIC-FAIL obřích rozměrů. Nejhorší moment celé mangy i anime, je jen zázrak, že jsem to nepřestal sledovat (poměrně dost lidí co znám kvůli tomu s Narutem skončilo). Mě u seriálu udržel jen Sasuke, který má cosi do sebe (a na srazu Pěti Kage se parádně vyšvihl). Ti ostatní jsou jak přes kopírák. Navíc Naruto je vždy "ten nej" a za všech okolností vyhraje i kdyby nemohl a nejenže vyhraje, ale ještě vyhraje tak, že zachrání mrtvé (zajistí jejich oživení) atd... prostě děs, běs a hrůza. Klišé jak blázen a ubohost. Fakt nechápu, jak někdo může Kishimota v tomto (Konoha ressurrect) hájit.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2011-03-13 08:22 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Keď si odmyslíš prevedenie, tak to rozhodne zmysel má, pretože ak už nič iné, bolo treba oživiť Kakashiho, ktorý je pre ďalší dej potrebný.

To s Nagatom nebolo vo svojej podstate nič iné, ako oslobodenie sa Sasoriho z ET, alebo - a to bude hádam ešte lepší príklad - Zabuza.

Rozdiel je iba v tom, že Nagato bol takmer všemocný a mohol si dovoliť aj takúto srandu - z čoho vyplýva ďalšia vec: musel zomrieť, no nesmel ho zabiť Naruto a iný by to nedokázal.

Zároveň však musel aj prejsť na stranu "dobrých", aby neskôr došlo k boju medzi Konan a Tobim, ktorý priniesol zásadné dejové informácie.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Ne, 2011-03-13 10:09 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Je mi jedno jaký to komu dává smysl, oživit KOHOKOLIV z Konohy je otřesné! Už jsem vysvětloval proč. Doufám, že Sasuke jich pobije co nejvíc a NATRVALO. Už mě to, že jim všechno prochází leze krkem.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2011-03-07 18:41 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

1.- Ostať s Tobim a pripojiť sa hoci aj naoko k Akatsuki bola v danej chvíly jediná možnosť. Určite by Sasuke za žiadnych okolností nebol taký naivný, aby si myslel, že môže len tak ísť do Konohy, kde mu určití ľudia neustále pôjdu po krku. Tým zároveň odpovedám aj na otázku č. 2.

Každopádne Sasukeho momentálne správanie má ďaleko od logického úsudku typu "pôjdu po mne a mojich potomkoch, tak ich preventívne musím zlikvidovať" (obzvlásť, keď mu aj tak pôjdu po krku všetci, nie len Konoha). Je v riadne prekernej situácii, no aj tak, to čo predvádza od snemu kagov je proste AMOK.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-03-07 19:35 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

To jistě souhlasí - na Pětici Kagů chytl řádný amok (a ani se mu nedivím , jeden šupák se mu plete do cesty za druhýh = jeho pohled). Ačkoliv čistě technicky mohl zkusit Raikagemu rovnou říct, že mu KillerBee pláchnul, tak ať se mu neplete do cesty a sežene si svého brášku. Nicméně to by nejspíš vůbec nic nezměnilo.

Dodatek:

Jenom nechápu jednu věc: Jak si někdo tak "chytrý, úžasný a inteligentní" jako Itachi mohl myslet, že UCHIHU MADARU (Tobiho) může zadržet obyčejné Amaterasu. Někoho tak mocného ... nevím... přijde mi to jako jeho totální selhání.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2011-03-07 19:53 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

K tomu dodatku: To si Itachi celkom iste nemyslel. Ak totiž mal v úmysle, aby Sasuke získal EMS (jediná možnosť ako prekaziť Madarove plány), tak Tobiho potreboval. Sasuke by sám od seba jeho oči, o ktorých vedel, že sa ich okamžite zmocní Tobi, nezobral. Amaterasu pokladám iba za kamufláž, aby Tobi pokladal vec s Itachim za uzavretú.

Nie je mi len jasné, ako celé plánoval, aby pokračovalo a či ešte stále ide všetko podľa plánu a hlavne akú ulohu v tom má zohrať jeho dar Narutovi.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-03-07 20:02 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Pak je ale Itachi zodpovědný za Sasukeho činy též, protože stejně tak musel vědět, že mu Madara řekne pravdu a pokud nebylo hlavním cílem Itachiho ochránit Sasukeho před pravdou tak...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2011-03-07 21:36 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No tak Sasukeho činy ... pridanie sa k Akatsuki a šaškáreň na zjazde kagov (Danzo samotný, po tom ako sa znemožnil, nikomu nechýba) je zatiaľ vždy lepšie, ako ho nechať v nevedomosti, aby sa vrátil do Konohy po takmer istú smrť. A proti samotnému útoku na Konohu Itachi, verím, že zanechal dostatočné páky.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-03-07 21:43 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak možné to je, Itachi mohl plánovat takto dopředu - já ho nechci podcenit - ale zase nevím no... dal nějakou sílu do Naruta, takže s touto eventualitou počítal a pokud s ní počítal, tak možná... možná dal tam to Amaterasu, jen aby Madaru přesvědčil, že neuspěl se svým plánem... možné to je.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2011-03-07 17:45 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No tak ja preskočím ten úvodni predslov a začnem odpovedať na tie dve položené otázky.
1. Otázka
No čo mal urobiť po tom ako sa dozvedel pravdu o Itachim. Tam veľa odpovedí nieje. Mal na výber z dvoch možnosti. A výbral si to čo bolo v danej situácii viac menej jasnéé.
Toto rozhodnutie, ale bolo ovlyvnené hlavne tým, že mu to povedal Madara. Itachi to chcel udržať v tajnosti a aj by sa mu to podarilo, keby nie Madary.

2. Otázka
Nee... mohol to urobiť a aj by to urobil, keby sa nedozvedel pravdu. To, že mu Madara povedal pravdu, prekazil to čo chcel Itachi Sasukemu prenechať.
A hlavne ešte aj po jeho smrti sa snažil o to aby to poistil. ŽiaľBohu sa mu to nepodarilo. A ani Amaterasu ako poistka to proti Madarovi nezabralo.
A tento moment bol "začiatok konca".
Takže v zhľadom na to čo sa stalo a čo sa dozvedel. Varianta, že by sa vrátil do Konohy tým bola pre neho nepriateľná.

No a teraz tvoje odpoveďe.
1. Ok vezmem Ťa za slovo: Itachi zradil klan, ale čo urobili Uchiha. Oni zradili Konohu. Tým, že sa pokúšali o prevrat.

" ...že bych se sbalil s Itachiho očima, celou Takou a vypadl někam pryč. "

Píšeš, že Itachiho neznášaš a berieš ho za zradcu. Ale jeho oci by si si zobral. No zaujímavé...

2. A ne když vím, jak se mnou Itachi manipuloval a fakt, že mě chtěl nechat žít ve lži.
Áno, ale Itachi to nerobil len pre Sasukeho, ale aj pre seba. Ako som napísal je škoda, že sa to Sasuke dozvedel a hlavne od Madary.
Ale aj keby mu to povedal sam Itachi, tak by to pravdepodobne nič nezmenilo. Itachi svojho brata poznal a vedel čo by urobil, keby sa to dozvedel a práve preto to chcel uchovať v tajnosti.
To sa nestalo a jeho dôvody prečo a čo chce urobiť ...rozumiem, ale to čo už chce teraz urobiť. Toto už nepovažujem za rozumne dôvody. Toto je už čisté šialenstvo..., ale v poriadku. Radšej už ďalej nejdem.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-03-07 18:06 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

To, že někoho nesnáším, ještě neznamená, že odmítnu využít příležitost získat věčný mangekyo sharingan. To je z mé strany čistý pragmatismus. A prosím zkus odpovědět přesněji na jednu věc:

Madara řekl Sasukemu "pravdu" (lehce předělanou, elegantně z ní vynechal svou účast na Kyuubi ataku) - řekněme, že by mu to Sasuke nesežral a stále by věděl, že i Madara má svůj díl vinny. Takže i tak se dostaneme k tomu, že pokud má zůstat "v módu POMSTA" odstraní tedy Madaru a Konohu - dvě věci zodpovědné za zničení Uchihů. Konohu beru jako instituci - jako symbol, který musí být zničen (v tomto pohledu vnímání). Řekni mi sám - jak z toho ven? I kdyby se rozhodl "pouze" zabít radní, tak ti ostatní je budou bránit. Co pak? Co dělat, když se mu do cesty postaví lidi jako Kakashi, Gai atd... zabít je taky? Zkusit něco vysvětlit? Bude to mít "vůbec cenu". A i kdyby mělo - tak nechají mě (Sasukeho) pak odejít? Asi těžko, že? Bude to v rovině - buď já a nebo oni. Protože mě (Sasukeho) nemůžou nechat pobíhat venku jako nukenina. Vypíšou na mě odměnu. Co pak? Není logičtější je prostě preventivně zlikvidovat? Co bude až budu chtít obnovit rodinu a klan - budu mít děti, půjdou po nich taky? No jistě, že půjdou! Jak daleko bych musel utéct, abych se jim dostal ze "spárů"? Je vůbec na světě místo, kam bych jako Sasuke mohl utéct, aby po mě furt nešli nějací shinobi? Není prostě jednodušší zničit Konohu a tím vyřešit problém?

A poslední: Nepleť do toho pořád to, že Uchihové chtěli zradit, to mě jako Uchihu nezajímá (mluvím za Sasukeho). A za sebe jen říkám, že ani to neospravedlňuje to co Konoha (ne radní) dělal Uchihům po celou dobu (a opakoval bych se takže to nebudu řešit). Řešme POUZE Sasukeho rozhodnutí - ne historii, protože tam se nemáme šanci shodnout na výkladu.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2011-03-07 23:15 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

...že pokud má zůstat "v módu POMSTA" odstraní tedy Madaru a Konohu - dvě věci zodpovědné za zničení Uchihů. Konohu beru jako instituci - jako symbol, který musí být zničen (v tomto pohledu vnímání). Řekni mi sám - jak z toho ven? I kdyby se rozhodl "pouze" zabít radní, tak ti ostatní je budou bránit. "

Celý čas sa pisalo(čítalo) len o tom, že o tej údalosti vedeli štyria respektíve piati ľudia, tak mne nepríde správne zničiť celú Konohu.
Tajná misa, od ktorej boli dištancovaný všetci(Konoha) Sasukeho úmysel zničiť Konohu mi príde presne to isté ako TERORIZMUS
Ja proste prvotné Sasukeho dôvody chápem, ale to čo chce urobiť ďalej.. nie!!!

Áno oní ich budú chrániť. Však to je povinnosť vojenských sil chrániť radních a Hokageho. Pokiaľ by sa mu do cesty zamiešal Gai, alebo iný Ninjovia, tak v tom nevidím problém, ak ich zabije. Aj keď ja takýto postoj nezastávam.
Ale z jeho pohľadu to beriem, ale prečo aj radových občanov?
Zničiť celú Konohu v to už nieje pomsta, ale masaker/šialenstvo. Ninjovia, ktorý mu stoja v ceste a obyčajný radový obyv. sú dve odlišne veci.
A toto nikdy nezoberiem.

Neviem prečo by som o tom nemohol písať.
Spočiatku klan zradil Madaru, alebo Madara klan? A potom Itachi zradil klan alebo Konohu.
Itachi neurobil ani jedno ani druhé. Urobil to čo považoval za správne a to je celé a mne je jedno, že sa ti to nepáči. Ja to vidím tak ako to vidím!

" neospravedlňuje to co Konoha (ne radní) "
Čo Konoha robila Uchihom? Uchihovia sa dištancovali od Konohy. Nie naopak...
Nepopieram, že boli utáčani, ale mohli si zato sami....
Ale dobre.. radšej sa o tom nebudeme baviť.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-03-07 23:21 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Tuhle debatu jsem začal a dal jsem na počátku jisté mantinely... je to o Uchihovi Sasukem a jeho rozhodnutí zničit Konohu, není to o tom jaká byla historie a co dělal Itachi. To nechme být, akorát se zase pohádáme - já nejsem zvědavý na to (a věřím že ani ty ne) abych četl tytéž argumenty jako posledně.

Dále - ptal jsem se JAK Z TOHO VEN? Neptal jsem se na to zda souhlasíš či nesouhlasíš se Sasukeho jednáním. Ptal jsem se co dělat, když nakráčí do Konohy aby zabil radní a do cesty se mu postaví joninové. Když odpočítám civilisty - zůstane mi stejně vysoké % populace (možná i polovina, kdo ví), které patří mezi vojáky (přeci jen je to SHINOBI vesnice) ty vyhladit jako Sasuke (dle tebe) mohu? Ano nebo ne? Mohu zabít Kakashiho, když bude stát v mé cestě proti radním? Naruta, Sakuru, Ino, Inoichiho, všechny členy všech klanů... mohu? Mohu zabít všechny vojáky Konohy? A co když se mi do cesty postaví někdo jako Konohamaru? Je to děcko nebo voják? A mohu ho zabít? Určitě mě napadne. A když je všechny - veškerou vojenskou moc - vyzabíjím, nedosáhnu tím vlastně téhož? Vždyť Konoha jako taková - instituce - tím pádem padne! Z takového "masakru" se nevzpamatuje. Ale dobře - pokud tohle všechno schvaluješ, tak ok... nemám problém (jako Sasuke) s tím tam nakráčet a vybít všechny vojáky.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2011-03-07 23:37 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Už som odpovedal, viac už ktomu nemám čo dodať.

A ty si myslíš, že Sasuke všetkých porazí?
Ono v konečnom dôsledku ktomu ani nedôjde. Sasuke Konohu nezničí.. nie sám!
A keby sa tam dostal.
Naruto by tam nabehol taktiež. Takže Sasuke by sa najrpv musel postarať o Naruta.
A keby sa mu ho podarilo poraziť, alebo prinajlepšom zabiť, tak už by mu neostalo veľa sili na to aby pozabíjal celú Konohu.
Tvrdím si povedať, že po Narutovi by nabehol Kakashi a ten by ho už ľahko dorazil.

Ale aj tak. Konoha je teraz v pohotovostnom režime kvôli vojne, takže Sasuke by sa k tymto spomínaným ľudom dostal.
Boli by tam prinajmenšom nejaké menšie jednotky, ktorých by Sasuke zvládol a zabil Radnich... potom podľa toho by sa aj tak pustil do obyvateľov...
Takže tam nieje riešenie. Sasuke jednoducho pochytil šialený amok vyzabíjať všetko žíve a to mne sa nepáči... a týmto by som hádam skonšil.

Mne osobne sa aj tak nepáči to, že za chyby nejakého somára majú trpieť všetci.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-03-07 23:38 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

No a mě se nepáčí, že nepřátelé oživují Konohu. A co nadělám. Kill them all and show them no mercy!

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2011-03-07 23:44 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Tak vidíš, každému sa niečo iné nepáči! Smiling

Mne naozdieľ od všetkých ...mi to neprišlo b*bé. Je to svet, kde je všetko možné.
A už len to Nagatove gesto... znamenalo, že už nebol nepriateľ Konohy, ale priateľ.

Ale rozumiem Vám, nie každému sa to musí pačiť! Každý je nejaký. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-03-07 23:47 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Bylo to ubohé, trapné klišé... Kishimoto to tím celé shodil... fakt, trapas z mého pohledu. Je mi jedno - upřímně - zda Sasuke nakonec zemře, nebo ne... ale příšerně moc chci, aby vzal sebou co nejvíc konožskejch bastardů... a hlavně aby Naruto selhal v pokusu ho přesvědčit o čemkoliv jiném. Prostě tohle by bylo pořádný ... ne nějaká trapná pohádka plná happyendů. Ale toho se holt nedočkám no.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2011-03-07 23:58 | Ninja už: 5150 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Smola no! ;)

.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-03-07 23:59 | Ninja už: 4846 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Njn... ty si znechucený z toho, a my zase z onoho...

Obrázek uživatele Adrianna
Vložil Adrianna, Út, 2011-04-19 17:42 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Prostý občan

A ja som sa odhodlala precitat si cely vas rozhovor, co mi chvilu trvalo, no rozhodne som to nelutovala, lebo tato tema je ta, ktora ma zaujima najviac zo vsetkych v pribehu.
Tazko som sa vsak prehryzávala cez slovné spojenia ako: [i]a hlavně moc chci, aby Naruto selhal... bla,bla,bla trapné klišé...[i] pri ktorých ma až neprijemne šteklilo v bruchu.
Neviem pochopit, preco sa niektori ludia aj po tolkom utrpeni, co sa v pribehu udialo (a nechcite, aby som to tu vsetko menovala - ved o tom je predsa cela tato tema a asi miliarda prispevkov) tak strasne brania troche stastia, ktore nam Kishi moze svojim dobrym koncom priniest. Isteže očakavať extremny happyend je trúfalé (no v Kishiho stýle určite nie nemožne).
Čo sa Sasukeho týka, naozaj velmi pozoruhodne ste rozpitvali všetky detaily jeho útoku na Konohu, avšak domnievat sa, že to Naruto dopustí je takmer smiešne.
Dalej otázka: Ako z toho von?
Trufam si povedat, ze Sasukeho bolest nemá konca. Uprimne, keby som bola on, poskladala by som sa na tri kusy a uz by som nevstala (ešteže su chlapci taki silni Eye-wink ) Situacia je takmer neriesitelna - povedala by som, ze az beznadejna. Verim vsak, ze nove moznosti a pohlady na vec ukáže čas. Nieco sa este velmi zmeni, a my znovu ostaneme len cumiet ako puky.
Musime vyckat. Pretoze ta najdolezitejsia scena ešte v mange svetlo neuzrela. Narazam na rozhovor medzi Sasukem a Itachim, ktory ma teraz skutočne obrovsku šancu, aby sa stal skutočnosťou. Myslite, ze by Kishi taku šancu nevyužil?
Naozaj si myslím, že Naruto sám Sasukeho nepresvedčí, ale keby zasiahol aj Itachi... možno povie niečo, čo pribehu doda uplne iny rozmer. Ak ešte ma Sasuke nejaku poslednu šancu vrátiť sa - nie tak celkom do svetla, ale aspoň do šera - a hlavne ujsť pred temnotou, tak jediný kto mu pomôže bude Itachi.

Obrázek uživatele Yagurak
Vložil Yagurak, Po, 2011-03-07 17:44 | Ninja už: 5019 dní, Příspěvků: 349 | Autor je: Prostý občan

odpoved 1: od Sasukeho bych cekal ze by Madaru podrazil a zabil ho ale to ocekavam az ziska EMS

odpoved 2: nemyslim si ze ma dusevni masochismus proste se jen chce pomstit konoze za to co klanu Uchiha udelala (byt Sasukem udelam to same a budu ignorovat Naruta a spol. pro mne jsou tihle konohane odpad)

SEM SPAMER A NESTYDÍM SE ZA TO Laughing out loud
Jashin-sama vše vidí, a potrestá všechny bezvěrce Laughing out loud
Rayzo = Horazon a nikdo mě k opaku nepřinutí Laughing out loud