Výsledky!!!
Musela jsem nejprve přehodnotit počítání hlasů kvůli tolika odpovědím, a mám proto dvě výsledné tabulky. První považuji za regulérní, tedy jsou v ní jenom platné hlasy. Ve druhé jsou sečteny naprosto všechny hlasy, které se dali sečíst, i ty, které asi nebyli myšleny doopravdy a byli i po časovém limitu.
Zajímavosti v hlasování:
Několikrát na úkor Sasukeho byl raději zvolen Itachi.
Jako jediný celý tým byl dohromady volen jenom: Nagato + Yahiko + Konan.
Všichni, kteří mají v nicku jméno Itachi, volili bez výhrad zásadně Itachiho.
Zjištění k zamyšlení: Orochimaru měl tragický život. Hidan měl tragický život, země mu buď lehká na jeho hlavě. Smiling Hidanova hlava má tragický život…(díky Ninno za upozornění Laughing out loud )
1. výsledná listina:
Kdyby to mělo být podle dříve nastaveného principu počítání hlasů, tzn. podle důvodu hlasujícího jsem postavu přiřadila buď do kategorie nejsmutnější život nebo osud (bohužel někteří z vás s vyjadřováním svých důvodů nesouhlasili…), pouze jeden platný hlas včas odevzdaný, tak by pořadí skončilo takto:
(Je tu menší problém se zařazením týmu Nagato, Yahiko, Konan, kteří byli několikrát jmenováni společně a taky měli společné odůvodnění, proč mají tragický život či osud, tím pádem by celkově vyhrál s pěti hlasy tento tým.)
V kategorii NEJTRAGIČTĚJŠÍ OSUD
vyhráli Nagato a Naruto se 4 hlasy, na druhém místě se umístil Haku se 3 hlasy, třetí byli Gaara a Hyuuga Hizashi se dvěma hlasy, na dalších místech se umístili Neji a Juugo.
V kategorii NEJTRAGIČTĚJŠÍ ŽIVOT
vyhrál Itachi s 15 hlasy, na druhém místě Kakashi s 5 hlasy, na třetím místě se umístili Sasuke, Konan a Jiraiya s dvěma hlasy, následovali Kimimaro, Hinata, Yondaime Minato, Hidan a jeho hlava, Sakura.
Upřímně blahopřeji, protože si myslím, že i takto to mělo dopadnout, a podle mého to vystihuje i Kishimotův záměr.
2. výsledná tabulka:
Ale jelikož tu padlo daleko více hlasů, při celkovém sčítání hlasů, dokonce i ty, které byly odevzdány po časovém limitu, je v jedné celkové kategorii, kam spadají naprosto všichni, pořadí takové:
Po jednom hlasu získali:
Zaki
Hidanova hlava
Deidara
Juugo
Orochimaru
Chibi
Tsunade
Anko
Kankuro a Temari
Kisame
Konohamaru a jeho dva kamarádi
Kakuzu
Mikoto
Madara
Dva hlasy obdrželi:
Hinata
Yondaime Minato
Sasori
Chiyo
Sakura
Yamato
Tři hlasy:
Hyuuga Hizashi
Kushina
Čtyři hlasy:
Kimimaro
Hidan (asi ještě s hlavou)
Hatake Sakumo
Jiraiya
Šest hlasů získal Yahiko a Neji.
10 hlasů získal Kakashi, čímž by se umístil na 6. místě.
11 hlasů získala Konan, na 5. místě.
12 hlasů získali Gaara, Sasuke a Haku, na 4. místě.
13 hlasů získal Naruto, na 3. místě.
18 hlasů získal Nagato, který se tím pádem umístil na vyslouženém druhém místě.
A první místo, jak jistě nikoho nepřekvapí, obsadil Itachi s neuvěřitelnými 34 hlasy.
Blahopřeji :-)
Možná to bude obsahovat spoilery, tak bacha, ale většina stejně už vše viděla, ale tak pro jistotu upozornuji:D hned na začátku, nebudu psát před každej spoiler ,,spoiler" sorry:D : Každá postava má něco, i tak jednu vyberu.Podle mě má smutnej osud Sasuke a ano, i s Itachim, ale jak tu bylo zmíněno, Itachi si to vybral opravdu sám, i když chápu, že se asi bál o Sasukeho a neměl rád války (nadruhou stranu ho to dle mého názoru neomlouvá), navíc na to, že neměl rád války a i násilí, tak vyvraždil klan a vedl dá se říct takovou celkem válku mezi ním a Sasukem a ještě mu řekl, at' zabije nejlepšího přítele, jako to udělal on. Jak to vnímám celej Sasuke příběh: Sasuke byl hodnej malej šikovnej milej kluk do doby, než se stala tragedie-vyhlazení klanu Uchiha. Pak se v něm probudila nenávist vůči Itachimu, bratrovi, kterýmu tak věřil, měl ho rád ...A za to taky ale může Itachi, protože mu ten nápad jakoby vtlačil do hlavy si myslím.Trochu (hodně) s ním manipuloval.. Nenávist Sasukeho dohnala až k Orochimarovi, kterej mu měl dát sílu. Smutný je ale to, že vlastně Itachi řekl Sasukemu, at' zabije svýho nejlepšího kamaráda-Naruta a Sasuke se o to pokusil,(jako jo, vím že je to ještě nějak skrz toho Indru a Ashuru či koho)to mu dává většina lidí za vinu si myslím a pak obdivujou Itachiho..., to mi příjde někdy vtipný. A nevím, co jsem pochopila nebo nepochopila, ale příjde mi nedomyšlený, že nejdřív Itachi mu řekl, že at' zabije svýho nejlepšího přítele (vlastně at' ho zradí, tím pádem logicky i vesnici) a pak když ho oživili, tak mu to vytknul (mám dojem), to nemá logiku si myslím.A k Sasukemu : Žil nejdříve v rodině a pak musel být sám (později s přáteli, je pravda, že si vybral pak zase samotu) od 7 tuším (nejsem si jistá) neměl rodinu a vlastně přišel i o bratra, kde se jejich láska změnila v nenávist. A nakonec jediné, na co myslel byla pomsta.Když se ale teda konečně pomstil, tak se dozvěděl, že žil několik let ve vesnici a nenáviděl svýho bratra, který ho teda dejme tomu miloval, která mohla (nebo alespon ,,ti nahoře,,) za vyhlazení klanu, smrt jeho rodiny..To fakt musel být šok a ani se nedivím tím pádem, že se do té vesnice nevrátil a začal se bouřit. A i když za většinu věcí si taky Sasuke může sám, tak najednou neměl rodinu, bratra a ani přátelé.Byl uplně sám... (jakoby vlastně ale nebyl, Naruto byl jeho přítelem pořád). Ale vybral si to. Chápu, že se mu to nelíbilo a chtěl zničit vesnici, ale chtěl zabít i nevinný lidi včetně jeho přátel, což je fakt mazec.Řekla bych, že byl po tom všem trochu zmatenej a nevěděl, kam patří.A je smutný, že si Itachi vybral radši nenávist svýho bratra než lásku (I když potom, když ho oživili, tak mu všechno řekl a litoval toho, že Sasukemu neřekl pravdu) Ted' nevím, jestli to dává smysl, budu doufat, že jo :DD. Jak říkám, každá postava má něco. I když tam jsou postavy i s veselejšíma osudama . Ale podle mě je na tom tak nějak nejhůř Sasuke.
Sasukeho strážná víla
Ahoj, díky za koment, jinak pokud máš něco do spoileru, klidně se neboj použít toto (viz spoiler):
Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...
Taky děkuju za koment s většinou souhlasím i když mám na to malinko jiný pohled. Ale to je na každým
Sasukeho strážná víla
xDDD Po dvou letech od hlasování ještě stále někdo přispíval, to je moc pěkné Je vidět, že to bylo opravdu dobré téma
Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...
Haku
ja neviem ako vy ľudia ale podľa mňa mali/jú všetci okrem rozmaznanej sakury zlý osud/detstvo Tak pre mňa je to napríklad Gaarov príbeh a Narutov aj keď sa skončili šťastne ďalej Haku,Ranmaru(Filler) ,Nagato a úplne najhorší ITACHI
Podle mě teda není Sakura jediná, kdo měl dobrej osud...Takových ppostav je tam víc..
Sasukeho strážná víla
souhlasím, ale ještě horší osud měl Nagato a Konan
Podle mě Nagato zabily mu rodiče,když byl ještě malý a Yahiko mu taky zemřel prřed očima a navíc byl ještě manypulovaný Tobim/Madarou.
ja si mysli ze yamato ... jenom se staral o naruta a tým 7 a dopadlo to takhle
Nijak to nedopadlo. Dokud Kishimoto neukáže Yamatovu historii, tak je neoddělá (totéž platí o Anko a dalších). Takže jsem klidný jako flegmatický vlkodav.
no hrozný osud měl i yagura(4. mizukage) měl v sobě sanbiho což je sice výhoda i nevýhoda ale byl ovládán "madarou",oživen edo tensei a opět ovládán "madarou"
Hatake Sakumo, protože podle mě, bylo jeho rozhodnutí správné, ačkoli ho potom všichni odsoudili a nakonec se i on sám odsoudil.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Haku měl zdrcené a smutné dětství. Ale Naruto a Gaara na tom byli úplně stejně a asi i ostatní Jinchuuriki, ale když berem do ůvahy Sasukeho i Itachiho, ty měli taky hrozné dětství, Sasuke v mládí a Itachi v pubertě.
Takže když to shrnu, 90% Shinobi mělo hrozné dětství. Kdyby ne, tak to není takový Naruto (Anime i Manga) jaký je.
Sekai Ni Itami O!
-Pein
Itachi si svoje "hrozné dětství" vybral. Mohl vyhladit ANBU namísto Uchihů.
To, že si ho vybral neznamená, že takové nebylo ^^
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Přímo to není odpověd na tenhle koment, ale k téhle diskuzi. Itachi si opravdu vybral to, co se mu stalo sám. Jak bylo řečeno, mohl začít válku s proti Konoze s Uchihy. Já tu postavu mám celkem ráda, teda spíš jejich (i Sasukeho a toho mám radši ) příběh.Chápu, že se říkalo, že neměl rád války a násilí, proč teda ale, když tyhle věci neměl rád, dokázal vyvraždit tak krutě klan a svýho bratra tím proti sobě pobouřit ? A taky ho pěkně dobít do bezvědomí a tuším, že mu zlomil ruku, když teda neměl rád to nasilí...
Sasukeho strážná víla
To je ako povedať že vrah zabije schválne milión ľudí v mladom veku, chytia ho, a prežije zvyšok svojho života vo väzení... Takže má smutný život... Napísala si v podstate pravdu, ale spôsobil si to sám...
Ano, způsobil si to sám. Sám se rozhodl - jenomže z jakých možností? Buď zabít svůj klan, nebo se dívat na válku. Takže je to spíš jako když člověk může buď umřít, nebo zabít toho, kdo vás chce zabít, a potom jít do vězení (já vím, není to zrovna nejpřesnější... ale co )
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Kdyby zůstal oddaným Uchihou a vyhladil nepřátele Uchihů (všechny Senju, Radu, ANBU atd...) tak mohl být happy. Zrádcům patří krutý osud hell yeah!
Takže, zaprvé by byl pravděpodobně mrtvý, ale i kdyby ne... Víš vůbec, jakou má Itachi povahu? Ne, po vyvraždění tolika lidí by fakt happy nebyl
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Kdyby byl mrtvý, tak by necítil bolest a neměl by "tragický život". A jeho povaha? ANo vím o jeho psovsky zvrácené povaze vyznávající zločinnou ideologii zvanou "Ohnivá vůle" a vymatlanou z nějakého "bebí" v dětství kvůli III. válce shinobi (ve které asi sotva 5ti letý Itachi bojoval).
achjo, ty ho máš fakt "rád"...
No, raději to nebudu rozvádět... Všichni víme, že bysme pořád mleli každý svoje, ty bys mě neposlouchal a pořád říkal, jak je Itachi hnusnej... tohle s radostí přenechám někomu jinému
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
Věříš, že by byl happy? Ze strany Uchihů by zrádce nebyl, ale zase by byl zrádce ze strany Konohy. Kdyby zrada Senju jednoduše znamenala, že by byl happy, proč to neudělal?
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Zrada Konohy by znamenala pouhou zradu svého zaměstnavatele. Nic víc. Zrada Uchihů je zradou vlastní krve a to je neodpustitelné.
Konoha nebyla jeho zaměstnavatel, Konoha byla jeho vlast a vlast je nutné chránit i za cenu obětí.
Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign*
Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.
Pro tuhle republiku bych já nehnul ani prstem. Takže ne... vlast není nutno bránit (když to sám jako povinnost necítíš).
Ano, ale Itachi očividně nebyl křivák, který by byl ochoten zradit svojí zem pro mocenské zájmy svého rodu. Netvrdím samozřejmě že kdo neslouží vlasti je takový a makový, to je každého volba. Jen jde o motiv Itachiho a to nebyla zrada rodu, jak stále vykládáš, ale služba vlasti.
Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign*
Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.
Nemůžeš konstatovat, že vlast není nutno bránit, jen proto, že ty sám bys ji nebránil.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Ne - říkám, že vlast není třeba bránit, když to sám jako povinnost necítíš. To je celé co jsem řekl. Nelze nikomu nařídit "braň vlast".