manga_preview
Boruto TBV 09

Nejsmutnější/nejtragičtější osud shinobiho a volne pokracovani v diskuzi



Volné pokračování diskuze nad osudy a životy našich shinobi.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., St, 2017-04-19 16:08 | Ninja už: 3811 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Možná to bude obsahovat spoilery, tak bacha, ale většina stejně už vše viděla, ale tak pro jistotu upozornuji:D hned na začátku, nebudu psát před každej spoiler ,,spoiler" sorry:D : Každá postava má něco, i tak jednu vyberu.Podle mě má smutnej osud Sasuke a ano, i s Itachim, ale jak tu bylo zmíněno, Itachi si to vybral opravdu sám, i když chápu, že se asi bál o Sasukeho a neměl rád války (nadruhou stranu ho to dle mého názoru neomlouvá), navíc na to, že neměl rád války a i násilí, tak vyvraždil klan a vedl dá se říct takovou celkem válku mezi ním a Sasukem a ještě mu řekl, at' zabije nejlepšího přítele, jako to udělal on. Jak to vnímám celej Sasuke příběh: Sasuke byl hodnej malej šikovnej milej kluk do doby, než se stala tragedie-vyhlazení klanu Uchiha. Pak se v něm probudila nenávist vůči Itachimu, bratrovi, kterýmu tak věřil, měl ho rád ...A za to taky ale může Itachi, protože mu ten nápad jakoby vtlačil do hlavy si myslím.Trochu (hodně) s ním manipuloval.. Nenávist Sasukeho dohnala až k Orochimarovi, kterej mu měl dát sílu. Smutný je ale to, že vlastně Itachi řekl Sasukemu, at' zabije svýho nejlepšího kamaráda-Naruta a Sasuke se o to pokusil,(jako jo, vím že je to ještě nějak skrz toho Indru a Ashuru či koho)to mu dává většina lidí za vinu si myslím a pak obdivujou Itachiho..., to mi příjde někdy vtipný. A nevím, co jsem pochopila nebo nepochopila, ale příjde mi nedomyšlený, že nejdřív Itachi mu řekl, že at' zabije svýho nejlepšího přítele (vlastně at' ho zradí, tím pádem logicky i vesnici) a pak když ho oživili, tak mu to vytknul (mám dojem), to nemá logiku si myslím.A k Sasukemu : Žil nejdříve v rodině a pak musel být sám (později s přáteli, je pravda, že si vybral pak zase samotu) od 7 tuším (nejsem si jistá) neměl rodinu a vlastně přišel i o bratra, kde se jejich láska změnila v nenávist. A nakonec jediné, na co myslel byla pomsta.Když se ale teda konečně pomstil, tak se dozvěděl, že žil několik let ve vesnici a nenáviděl svýho bratra, který ho teda dejme tomu miloval, která mohla (nebo alespon ,,ti nahoře,,) za vyhlazení klanu, smrt jeho rodiny..To fakt musel být šok a ani se nedivím tím pádem, že se do té vesnice nevrátil a začal se bouřit. A i když za většinu věcí si taky Sasuke může sám, tak najednou neměl rodinu, bratra a ani přátelé.Byl uplně sám... (jakoby vlastně ale nebyl, Naruto byl jeho přítelem pořád). Ale vybral si to. Chápu, že se mu to nelíbilo a chtěl zničit vesnici, ale chtěl zabít i nevinný lidi včetně jeho přátel, což je fakt mazec.Řekla bych, že byl po tom všem trochu zmatenej a nevěděl, kam patří.A je smutný, že si Itachi vybral radši nenávist svýho bratra než lásku (I když potom, když ho oživili, tak mu všechno řekl a litoval toho, že Sasukemu neřekl pravdu) Ted' nevím, jestli to dává smysl, budu doufat, že jo :DD. Jak říkám, každá postava má něco. I když tam jsou postavy i s veselejšíma osudama Smiling . Ale podle mě je na tom tak nějak nejhůř Sasuke.

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Po, 2017-04-24 00:35 | Ninja už: 5190 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ahoj, díky za koment, jinak pokud máš něco do spoileru, klidně se neboj použít toto (viz spoiler):

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., Út, 2017-04-25 17:34 | Ninja už: 3811 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Taky děkuju za koment Smiling s většinou souhlasím Smiling i když mám na to malinko jiný pohled. Smiling Ale to je na každým Smiling

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Út, 2017-04-18 16:23 | Ninja už: 5190 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

xDDD Po dvou letech od hlasování ještě stále někdo přispíval, to je moc pěkné Smiling Je vidět, že to bylo opravdu dobré téma Eye-wink

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele comablack
Vložil comablack, St, 2012-02-15 04:02 | Ninja už: 4452 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

Haku

comablack podpis

Obrázek uživatele _Annie-Hime_
Vložil _Annie-Hime_, Út, 2012-01-31 17:26 | Ninja už: 4478 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

ja neviem ako vy ľudia ale podľa mňa mali/jú všetci okrem rozmaznanej sakury zlý osud/detstvo Tak teď ti nevím... Tak pre mňa je to napríklad Gaarov príbeh a Narutov aj keď sa skončili šťastne Smiling ďalej Haku,Ranmaru(Filler) ,Nagato a úplne najhorší ITACHI Sad

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., St, 2017-04-19 16:11 | Ninja už: 3811 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Podle mě teda není Sakura jediná, kdo měl dobrej osud...Takových ppostav je tam víc.. Smiling

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Út, 2012-01-31 17:44 | Ninja už: 4552 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

souhlasím, ale ještě horší osud měl Nagato a Konan

Obrázek uživatele Minato25
Vložil Minato25, Čt, 2012-01-05 18:21 | Ninja už: 4995 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Podle mě Nagato zabily mu rodiče,když byl ještě malý a Yahiko mu taky zemřel prřed očima a navíc byl ještě manypulovaný Tobim/Madarou.

Obrázek uživatele Kinji-sama
Vložil Kinji-sama, St, 2012-01-04 15:47 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan

ja si mysli ze yamato ... jenom se staral o naruta a tým 7 a dopadlo to takhle Sad

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2012-01-04 15:57 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Nijak to nedopadlo. Dokud Kishimoto neukáže Yamatovu historii, tak je neoddělá (totéž platí o Anko a dalších). Takže jsem klidný jako flegmatický vlkodav.

Obrázek uživatele vorry
Vložil vorry, Út, 2012-01-03 23:13 | Ninja už: 4730 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

no hrozný osud měl i yagura(4. mizukage) měl v sobě sanbiho což je sice výhoda i nevýhoda ale byl ovládán "madarou",oživen edo tensei a opět ovládán "madarou" Laughing out loud

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Čt, 2011-12-15 16:18 | Ninja už: 4709 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Hatake Sakumo, protože podle mě, bylo jeho rozhodnutí správné, ačkoli ho potom všichni odsoudili a nakonec se i on sám odsoudil.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele lisak_jake
Vložil lisak_jake, Čt, 2011-12-15 13:23 | Ninja už: 4520 dní, Příspěvků: 96 | Autor je: Prostý občan

Haku měl zdrcené a smutné dětství. Ale Naruto a Gaara na tom byli úplně stejně a asi i ostatní Jinchuuriki, ale když berem do ůvahy Sasukeho i Itachiho, ty měli taky hrozné dětství, Sasuke v mládí a Itachi v pubertě.
Takže když to shrnu, 90% Shinobi mělo hrozné dětství. Kdyby ne, tak to není takový Naruto (Anime i Manga) jaký je.

Sekai Ni Itami O!

-Pein

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-12-15 13:24 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Itachi si svoje "hrozné dětství" vybral. Mohl vyhladit ANBU namísto Uchihů.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, St, 2012-01-04 18:11 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

To, že si ho vybral neznamená, že takové nebylo ^^

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., St, 2017-04-19 15:14 | Ninja už: 3811 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Přímo to není odpověd na tenhle koment, ale k téhle diskuzi. Itachi si opravdu vybral to, co se mu stalo sám. Jak bylo řečeno, mohl začít válku s proti Konoze s Uchihy. Já tu postavu mám celkem ráda, teda spíš jejich (i Sasukeho a toho mám radši Laughing out loud) příběh.Chápu, že se říkalo, že neměl rád války a násilí, proč teda ale, když tyhle věci neměl rád, dokázal vyvraždit tak krutě klan a svýho bratra tím proti sobě pobouřit ? A taky ho pěkně dobít do bezvědomí a tuším, že mu zlomil ruku, když teda neměl rád to nasilí...

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, St, 2012-01-04 20:21 | Ninja už: 4546 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

To je ako povedať že vrah zabije schválne milión ľudí v mladom veku, chytia ho, a prežije zvyšok svojho života vo väzení... Takže má smutný život... Napísala si v podstate pravdu, ale spôsobil si to sám...

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, St, 2012-01-04 21:17 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Ano, způsobil si to sám. Sám se rozhodl - jenomže z jakých možností? Buď zabít svůj klan, nebo se dívat na válku. Takže je to spíš jako když člověk může buď umřít, nebo zabít toho, kdo vás chce zabít, a potom jít do vězení Smiling (já vím, není to zrovna nejpřesnější... ale co Laughing out loud)

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2012-01-05 09:50 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Kdyby zůstal oddaným Uchihou a vyhladil nepřátele Uchihů (všechny Senju, Radu, ANBU atd...) tak mohl být happy. Zrádcům patří krutý osud hell yeah!

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Čt, 2012-01-05 19:22 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Takže, zaprvé by byl pravděpodobně mrtvý, ale i kdyby ne... Víš vůbec, jakou má Itachi povahu? Laughing out loud Ne, po vyvraždění tolika lidí by fakt happy nebyl Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2012-01-05 19:34 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Kdyby byl mrtvý, tak by necítil bolest a neměl by "tragický život". Laughing out loud A jeho povaha? ANo vím o jeho psovsky zvrácené povaze vyznávající zločinnou ideologii zvanou "Ohnivá vůle" a vymatlanou z nějakého "bebí" v dětství kvůli III. válce shinobi (ve které asi sotva 5ti letý Itachi bojoval).

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Čt, 2012-01-05 20:25 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

achjo, ty ho máš fakt "rád"... Laughing out loud
No, raději to nebudu rozvádět... Všichni víme, že bysme pořád mleli každý svoje, ty bys mě neposlouchal a pořád říkal, jak je Itachi hnusnej... tohle s radostí přenechám někomu jinému Laughing out loud

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Čt, 2012-01-05 16:22 | Ninja už: 4709 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Věříš, že by byl happy? Ze strany Uchihů by zrádce nebyl, ale zase by byl zrádce ze strany Konohy. Kdyby zrada Senju jednoduše znamenala, že by byl happy, proč to neudělal?

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2012-01-05 16:53 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Zrada Konohy by znamenala pouhou zradu svého zaměstnavatele. Nic víc. Zrada Uchihů je zradou vlastní krve a to je neodpustitelné.

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Čt, 2012-01-05 18:17 | Ninja už: 5020 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Konoha nebyla jeho zaměstnavatel, Konoha byla jeho vlast a vlast je nutné chránit i za cenu obětí.

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2012-01-05 20:10 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Pro tuhle republiku bych já nehnul ani prstem. Takže ne... vlast není nutno bránit (když to sám jako povinnost necítíš).

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, Pá, 2012-01-06 18:17 | Ninja už: 5020 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Ano, ale Itachi očividně nebyl křivák, který by byl ochoten zradit svojí zem pro mocenské zájmy svého rodu. Netvrdím samozřejmě že kdo neslouží vlasti je takový a makový, to je každého volba. Jen jde o motiv Itachiho a to nebyla zrada rodu, jak stále vykládáš, ale služba vlasti.

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Čt, 2012-01-05 20:25 | Ninja už: 4709 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Nemůžeš konstatovat, že vlast není nutno bránit, jen proto, že ty sám bys ji nebránil.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Pá, 2012-01-06 11:09 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Ne - říkám, že vlast není třeba bránit, když to sám jako povinnost necítíš. To je celé co jsem řekl. Nelze nikomu nařídit "braň vlast".