Nová podoba postav
Koukám na Naruta úplně od začátku, teda doháněl jsem asi prvních 30 dílů . Celou dobu se postavy postupně vyvíjely a částečně měnily. Ale v těch posledních dílech, po hlavním souboji, se většině postav změnila podoba (nikdo nemládne ). Většinu postav udělali rozumně a pěkně to sedí. Ale dle mého názoru zrovna Naruta totálně odflákli. Vypadá spíš jako někdo jiný a především ten účes, ten mě opravdu totálně irituje.
Jaký je váš názor na nové podoby postav?
Podle mě všechny hlavní ženské postavy vypadají skvěle, i když třeba Temari se mi více líbila na konci Shippuudenu.
Z Shikamarua je jeho otec, což asi nikoho nepřekvapilo a ani já si nemusela zvykat, ale Naruto mi dal zabrat. Vypadá hrozně. Jediná slušně vypadající mužská postava je Sasuke. Pořád ho nemám ráda a myslím si, že ho měli dávno zabít nebo po válce popravit, ale má nejlepší outfit a i ty jeho vlasy vypadají lépe. Gaarův účes asi radši ani nekomentuju. Asi s Narutem navštěvují stejného kadeřníka...
Mele te uplne blbosti naruto vipadá dobre vy si umíte jenom ztežovat
Ne. To, že mají jiný názor neznamená, že melou hlouposti. Jinak, gramatiku by to chtělo trošičku zlepšit. Lidi pak mají tendenci brát tě míň vážně a víc opravovat tvoje pravopisné chyby.
Naruto vypadá hrozně. Stejně tak i Choji. Gaara a Anko se mi taky nelíbí. Co si tak vybavuju. Naopak ale Temari, Sasuke,Sakura, Ino se mi líbí. Zbytek nvm :DDD už. Ale asi to je o zvyku.
Sasukeho strážná víla
Súhlasím, že Naruta totálne odflákli, obrali ho o všetok šmrnc Vyzerá ako truhlík Sarada je ako ľahké devy, ktoré lákajú vodičov popri cestách. Asi má byť protikladom zahaleného otca Ale Boruto má krajšie nohy, aj Sasuke ako ona Pekné sú Ino, TenTen a hlavne Temari No, uvidíme...
Mně se všechny líbí. :3 A co se týče Naruta, musela jsem si zvykat. Když jsem si zvykla, uvědomila jsem si, že je to pořád stejněj fešák a že ho pořád děsně žeru!
Ty žereš Naruta ? Tak už vím co ho zabije.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Spapám ho samou láskou!
PS: Mluví se tu o The Last a Boruto The Movie nebo o nový manze?
Je spomenutý Narutov účes. A ten bol zmenený už vo filme the last. Tak isto boli zmenené účesy a outfity iných postav. Rovnež další premena vznikla o cca 12 rokov dopredu... Boruto manga - Boruto - Naruto movie.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?