manga_preview
Boruto TBV 09

Nejsmutnější/nejtragičtější osud shinobiho a volne pokracovani v diskuzi



Volné pokračování diskuze nad osudy a životy našich shinobi.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 17:50 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Víš co ... já to říkám pořád dokola:

Itachi je masový vrah, pachatel a vykonavatel genocidy, zrádce klanu Uchiha a člověk, který je zodpovědný za to, co dnes ze Sasukeho je. (Jistě Madara taky přispěchal se svou "troškou do mlýna.) Pokud už přistoupíme na to, že se Itachi obětoval pro vesnici (má interpretace: zradil klan), tak měl poté spáchat Harakiri a už se nikdy neplést do Sasukeho života. Ten by měl svatý pokoj a nikdy by netoužil po pomstě. A argument, že by jej bez Itachiho mohl Danzo chtít zabít neberu - dokavad tam byl Třetí tak na 100% ne a poté tam byli přece Tsunade, Jiraiya a Kakashi, takže Danzo by si ani neškrtl. Já Itachiho nesnáším ještě víc jak Konohu, je pro mě symbolem zrady, masové vraždy a ničeho jiného. A ještě víc mě irituje interpretace o tom, jak se "chudáček Itachi obětoval pro vesnici"... figu borovú - zradil klan a vlastní rodinu a to je pro mě neodpustitelné.

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, St, 2011-02-09 18:58 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Myslím, že kdyby Danzo neměl strach z Itachiho, tak by si našel cestu jak Sasukeho zabít i přes Třetího.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, St, 2011-02-09 15:13 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Slova "I want to kill entire village" přece nemusí znamenat vyvraždění všech obyvatel, ale třeba zničení vesnice jako takové...

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-02-09 15:25 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Já to čtu tak jak je to napsané. Kdyby chtěl říct destroy, tak by myslím Kishi do té bubliny napsal destroy. Když by měl mluvit o vyvraždění, tak tam napsal kill. Nějaké interpretace toho všeho, aby Sasuke nevypadal tak špatně, pouze proto, aby Sasuke nevypadal tak špatně, ze své strany neberu.

Podpis:

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, St, 2011-02-09 19:06 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Asi jsi mě špatně pochopil, tím zničením vesnice jako takové jsem myslel například nastolení nových řádů. Na což mimochodem stačí ono zabití Homury Koharu nebo jiných nepohodlných lidí (ale myslím, že určitě neplánuje zabití všech obyvatel Konohy).

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-02-09 19:14 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Ale vždyť tam říká, že nebude zabíjet pouze stařešiny. Že to řekl pouze před Takou. Že chce vyvraždit všechny. Mě se zdá že jsem pochopil správně.

Začíná to už tady vlevo dole. Viní z toho celou vesnici, ne-jen stařešiny.

- http://www.narutobase.net/manga/Naruto/416/13

Podpis:

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, St, 2011-02-09 19:22 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Tvrdil jsem, že jsi špatně pochopil . Ale jinak máš možná pravdu, já jen říkám svůj názor, nečekám, že budou všichni souhlasit.

Já vím, že tebe... (Horazon)

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 13:21 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Já souhlasím se Sasukeho cílem vyhladit celou vesnici, dokud ta sama nepřistoupí k očistě. A protože to nedělá - tak platí: Crush Konoha! Je zcela legitimním cílem. Co se samurajů týče atd. - to byli vojáci a ze Sasukeho hlediska nepřátelé, do té doby bylo jen Sasukeho dobrou vůlí, že nechával své soupeře naživu.

Co se Madary týče - ten velmi správně předpověděl co se stane, když se Uchihové zpaktují se Senju, což se naprosto potvrdilo, když Senju urvali všechnu moc pro sebe. Co se týče "nekonkurenceschopnosti" Uchiha klanu vůči Senju, tak s tím nesouhlasím. Pouze První a Druhý Hokage (Mokuton a Edo Tensei) byli pro běžné smrtelníky neporazitelné... o ostatních Senju se toho moc neví a i Uchiha bez Mangekyo byl ve většině případů silnějším soupeřem pro kohokoliv - stačí si vzpomenout na slova Chiyo, když mluvila o taktice v boji s Uchihy: Když je to jeden na jednoho... uteč.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-02-09 13:44 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Tak Minato byl např. pokládán za nejsilnějšího hokageho společně s Hiruzenem. I Kishi to v rozhovoru říkal. Že jsou mezi mrtvími ninji nejsilnější. A Hiruzen se narodil před založením Konohy, tak se dá předpokládat, že byť nemá příjmení Senju, tak do Senju určitým způsobem patřil. Stejně jako Danzo. A dle mě stejně jako Minato.

Uchihové mohou být v průměru stejně silní jako Senju (či obecně zbytek Konohy). Ale bez MS či EMS nedosahují tak často či obecně kage úroveň. Ostatní ano. Já neslyšel o žádném S Uchihovi, který by neměl MS či EMS (maximálně chvíli Sasuke, ale ten se tou dobou hokagem stát nemohl). Pokud bys měl někoho o kom bys mohl říct, tento by mohl být zvolen za kageho místo, tak bych to chápal. Ale jediný takový je Madara. A to byla první volba. Pak už o žádném takovém nevíme. Ale víme o mnoho neuchihů z Konohy, kteří S úrovně dosáhli. Jako je Kakashiho otec či Jiraiya, Orochimaru, Danzo. Ti nebyli kageové a jsou S ninjové. Který Uchiha je S ninja bez MS či EMS a měl možnost stát se kagem? Že tedy byl S ninja v období kdy se kage volil.

Podpis:

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-02-09 13:29 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Co jsem chtěl napsat jsem napsal. Pořád si za tím stojím. Asi máme jiné morální hodnoty.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 13:32 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

To je možné, já chci vidět Konohu platit - a to pořádně. Nechci závěr, kde zločin bude nepotrestaný, protože NARUTO přinese nějakou pohádkovou změnu o ničem.

Obrázek uživatele Capsior
Vložil Capsior, Čt, 2011-02-10 14:21 | Ninja už: 4982 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

jak psal horazon asi máme jiné moralní hodnoty.

Obrázek uživatele BoogieBoogie
Vložil BoogieBoogie, St, 2011-02-09 19:11 | Ninja už: 4911 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Jenže to přesně Naruto je, pohádkovej dokonalej Hrdina s velkým H, a Listová jako jeho rodná vesnice bude vždy brána jako vesnice spravdedlivých. Sad

V každé organizaci je vždy alespoň jedna osoba, která ví o co jde. Tu je třeba najít a zastřelit...

HEADSTRONG SMASHER ©

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2011-02-12 09:48 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

A v pohádkách umírají dobří, jo? Laughing out loud
(Nic proti, ale Naruto vážně není pohádka - narozdíl od jiných věcí se u něj dá normálně přemýšlet a - aspoň s některými lidmi - i diskutovat. Uchihové jsou toho zářným příkladem)

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele BoogieBoogie
Vložil BoogieBoogie, Ne, 2011-02-13 16:32 | Ninja už: 4911 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Neříkám, že Naruto je pohádka, ale že Uzumaki Naruto je pohádkovej klaďas.

V každé organizaci je vždy alespoň jedna osoba, která ví o co jde. Tu je třeba najít a zastřelit...

HEADSTRONG SMASHER ©

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, So, 2011-02-12 10:11 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pro japonskou část populace je opravdu tohle pohádka Laughing out loud

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2011-02-09 01:41 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan


Asi to nikdy nepochopíš a názor nezmeníš, ale aj tak nerozumiem... na čo bol tento príspevok dobry...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 01:52 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Jasně jsem napsal na úvod, že stojím nekompromisně na straně Uchihů a Sasukeho - nevím proč se tomu pořád divíš, ty stojíš zjevně na straně Konohy a Naruta.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-02-09 12:57 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Hiruzena bych se zastal. Je divné, že jakoby prohrál hlasování, když byl hokage a Tsunade si přes stařešiny prosazuje svou. Dle mě to prostě nějak musel Kishi obhájit, protože je těžké si představit, že by to skrze Hiruzena prošlo. Spíš mi to připadá jako trošku nedomyšlené.

Podpis:

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2011-02-09 12:08 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Ja nestojím na ničej strane. Snažím sa na to pozerať aj z jednej a zdruhej strany..., o čo ty sa vôbec nesnažíš.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 13:27 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Já obě stanoviska a oba pohledy znám - jak ten konožský, tak ten uchihovský a zvolil jsem si uchihovský - nepotřebuju se na to dívat z druhé strany, protože to už znám. Na ostatní asi nemá moc smyslu odpovídat, protože je to pořád to samé, takže jen to řeknu takhle:

Největší současným hříchem konohy je to, že NIC NEDĚLÁ ve věci Uchihů - Kakashi i Yamato vědí pravdu A NIC NEDĚLAJÍ (nebo to aspoň nebylo vidět). Pokud nic nedělají, tak tím pádem de-facto souhlasí s tím co se stalo. A tím pádem jsou vinní stejně jako ti co to provedli. Dokud se konoha nedokáže sama očistit, nebo aspoň neprojeví nějakou vůli, tak je celá zcela legitimním cílem.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-02-09 13:34 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

A proč není Madara zrádcem, když také vyvraždil Uchiha klan? Protože to nedělal pro Konohu, ale pro sebe? Kdyby Itachi vyvraždil Uchiha klan pro otestování vlastních schopností, jak původně říkal, bylo by vše ok?

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 13:39 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

To je irelevantní - právě v období války se dají věci řešit "operativně" a rychle. Co se týče Madary, tak jeho role při masakru Uchihů stále není zcela objasněná. Co se týče toho, že je zradil taky tak pak ano - samozřejmě je též zrádce klanu, to nepopírám. Jenomže stejně pořád víme prd jak to s tou nocí přesně bylo, nějak nechápu proč měl Madara Itachimu pomáhat, když jeho zájmem bylo rozpoutání války, čemuž by možná převrat Uchihů pomohl. Já být na místě Madary, tak Itachiho prostě odkrágluju a hotovo (a netvrďte mi nikdo, že na to Madara neměl, když mohl předtím bojovat se 4. Hokage), vůbec se s ním nebavím. Proč to neudělal je podle mě dost důležitá záhada, která snad bude ještě objasněna.

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-02-09 13:49 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 14:00 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

"Každý stát má takovou vládu jakou si zaslouží..." --> tohle je opět něco z moderní politické teorie. Mohlo snad 100% Němců za to co Hitler dělal? Věděli snad běžní Němci o Holocaustu? Ne! A koho to zajímalo? Nikoho - a už rozhodně ne jejich nepřátele... bombardování Německa, vyhnání Němců ze všech zemí mimo Německo... prostě tohle je válka. Lid je zdrojem vší moci (demokracie) a jediný lid má právo dopouštět se omylů (zvolit si špatnou vládu), protože TENTO LID TAKÉ NESE ZA SVÉ OMYLY NÁSLEDKY. Je to jasný jak facka - občané Konohy jsou zodpovědní za vládu jakou si zvolili takže smůla. A navíc - v případě Konohy a její radnice by se toho dalo najít mnohem víc - prostě je to mocenská žumpa plná kostlivců ve skříni co si nevidí ani na špičku vlastního nosu. A pak když proti nim jeden člověk povstane, tak i když znají pravdu (mohli by si jí snadno ověřit u radních) tak jediné nač myslí je na to jak zabít onoho rebela. Naruto vůbec nepřemýšlí o jiné variantě - jenom o boji se Sasukem, kterého považuje za "šíleného".

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-02-09 14:13 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

A ty by si za to snad všechny Němce vyvraždil? Já mám pocit že ne. Bombardování je součástí války. To se dělo aniž by věděli co vše Německé velení ve skutečnosti dělá. A bombardovalo by se to i kdyby to nedělali. Protože to prostě byla válka.

Ajá to vůbec nechci zatahovat do našeho světa (a už vůbec ne k starým známým nacistům). Držme se Naruto světa. Ten má do značné míry vlastní pravidla. Tedy na další přirovnání už reagovat nebudu.

Podpis:

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 14:16 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Samozřejmě, že bylo bombardování "tzv. součástí války" - obzvláště kobercové nálety na civilní města, že? X-DDD Bože to je postavené na hlavu. Já chci jen říct, že každý občan Konohy je zodpovědný za svou vládu stejně tak, jako bylo každé dítě Uchihů učiněné zodpovědným za ono povstání. A protože žádnou spravedlivější variantu Kishimoto nenabízí tak podporuji řešení - OKO ZA OKO, ZUB ZA ZUB. To je celé.

Obrázek uživatele Capsior
Vložil Capsior, Čt, 2011-02-10 14:37 | Ninja už: 4982 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

myslel jsem že to nikdy nebudu muset napsat, ale chlape ty jsi pořadný kus debila. Omlouvám se moderatorům za to že používám vulgarismy, očekávám zároveň i trest, ale toto je opravdu debilita nejvyššího stupně.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-10 17:13 | Ninja už: 4852 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Žádám moderátory, aby autora článku na který reaguju NIJAK NEPOSTIHOVALI. Netrpím narozdíl od jiných problémem nutnosti mluvit stále uhlazeně.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2011-02-09 14:31 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Konoha nevie presne čo sa stalo.
Je známe, že Uchiha klan vyvraždil Uchiha Itachi.
Koho by napadlo, že to rada starších dala rozkaz na vyvraždenie Uchihov. Človek môže zvoliť niekoho do funkcie a len dúfa, že svoju moc nezneužije a použije na blaho svojho ľudu.
Oni predsa nemohli vedieť čo sa chysta.

Takže mi prosím Ťa povedz prečo sú za to zodpovedny aj obyčajný ľudia. To mi chceš povedať, že ich majú kontrolovať čo môžu a čo nemôžu urobiť?
To je smiešne.
Chápem to, že chce Sasuke pomstiť klan, zabiť radních a Danza, ale Konohu nech s toho vynechá!
To čo už chce Sasuke urobiť to už ani nieje pomsta, skôr šlialenstvo. Nech sa mstí tým, ktorý to spôsobili, ale Konohu do jedného koša nehádž!!!

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “