manga_preview
Boruto TBV 09

Nejsmutnější/nejtragičtější osud shinobiho a volne pokracovani v diskuzi



Volné pokračování diskuze nad osudy a životy našich shinobi.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-12-15 12:08 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Naprostý souhlas, neustálé výmluvy konohafilů na to, že obyč. lidi o tom neví jsou už trapné. To jsou stejné výmluvy jako to, že když se Němci vymlouvali na to, že nevěděli o holokaustu. Výmluvy! Nosíš čelenku Konohy? Tak souhlasíš se vším co Konoha dělá ať už o tom víš či ne. Laughing out loud Prostě Sasuke má právo srovnat Konohu se zemí a aplikovat pravidlo oko za oko, zub za zub. Laughing out loud Naprosto s tebou souhlasím.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2011-12-15 12:28 | Ninja už: 5157 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Nevedel som, že aj obyčajný ľudia nosia čelenku. Ale keď to tvrdíš ty, tak asi máš pravdu. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-12-15 12:36 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

No comment.

Obrázek uživatele Itachi no Kami
Vložil Itachi no Kami, St, 2012-01-04 14:05 | Ninja už: 5178 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Utírač Udonova nosu

No comment ---- No argument Smiling

"Najväčší stupeň ovládania je, keď si myslíte, že ste slobodní."

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2012-01-05 20:13 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

No comment = no flamewar intent

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2011-12-15 11:00 | Ninja už: 5157 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

" no ani konoha sa nemaznala s uchiha klanom, tiež zabila všetkých nevinných aj vinných "
Sry, ale samotná Konoha o týchto jatkách nevedela ako môžeš obviňovať celú Konohu. Jednak ich nezabila Konoha, ale iba ich vlastný ľudia Itachi a Tobi/Madara. A druhá vec v podstate sami si o to koledovali, že plánovali prevrat.
Je síce pravda, že Danzou využil priležitosť a pod toutou zámienkou nariadil Starším aby začali konať... oni následne túto špinavú prácu nechali na Itachimu..., on to taktiež mohol odmietnúť, no neurobil to.

Tu by som za vyvraždenie Uchihov pripisoval hlavne Danzovi, ktorý využil utok Kuubiho na Konohu ako zámienku k takémuto kroku. Prsty v tom mal aj Tobi/Madara, ktorý toto všetko spustil a ešte sa toho aj údajne zučastnil.
Vtedy túto záležitosť sa pokúšal vyriešiť vtedajší Hokage - S Hiruzen no jeho snaha bola márna. Doteraz to niektorý pripisujú za jeho neschopnosť. No pravdou je, že tam bol sled niekoľkých zlých rozhodnutí a udalostí. Bolo len otázkou času kedy k niečomu takému dôjde.

Pokiaľ by vedenie Konohy rýchlo nekonalo riskovalo by Občianskú vojnu a tým pádom viac mrtvých. Preto to riešili tajne a volili menšie zlo, aj keď osobne sa mi takýto scénar nepáči.
Ale treba sa na to pozrieť tak, že Konoha nemohla riskovať občianskú vojnu. Hlavne kvôli tomu, že keby sa to dozvedeli iné Národy mohli by ich v zápeti napadnúť. A v tom čase si toho bol vedomy azda každý kto bol vo vedení Konohy aj Hiruzen a to mohol byť jeden s dôvodou prečo mal zviazané ruky.
Ale samotná Konoha nezabila Uchihou. Priamo ich zabili ich vlastný ľudia - Itachi a Tobi/Madara.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, So, 2011-12-17 12:54 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

"A druhá vec v podstate sami si o to koledovali, že plánovali prevrat."
No, ale kvôli čomu sa snažili o ten prevrat hm? Taktiež chyba Konohy...

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2011-12-17 15:17 | Ninja už: 5157 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Im sa jednoducho nepáčilo, že nemali žiadny prístup k vedeniu vesnice.
Prečo tomu tak bolo je zjavne. Uchihom vedenie Konohy nedôverovalo, hlavne kvôli tomu o čo sa pokúšal Madara, ktorý im hneď po tom ako opustil dedinu vyhlásil vojnu.
Preto ich dali sledovať - ANBU. Všetko to prameniLo zo strachu.
Následne si namýšlali, že ich Konoha - vedenie utláča. No oni sami sa od Konohy dištancovali... už len tým, že sa do seba uzavreli.

Kde bol Uchiha klan pri Napadnutí Konohy Kuubim?
To bol zjavne posledný klinec do rakvy a aj, keď to zjavne neurobili. Vedenie malo pravdu v tom, že sa snažia o prevrat, tak museli konať čo najrýchlejšie a hlavne ako prvý.
Inak by to malo oveľa väčšie následky.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, So, 2011-12-17 15:33 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Uhol pohľadu, nič viac...

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2011-12-17 16:32 | Ninja už: 5157 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2012-01-04 14:23 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

U Uchiha klanu kolektivní vina zde diskutujícím konohafilům nevadí, ale běda jak by měl někdo požadovat princip kolektivní viny na Konoze. Vy jste vyhladili Uchihy (je mi jedno kdo, prostě "vaše vesnice") já (Sasuke) vyhladím celou konohu. Oko za Oko, zub za zub. Je to naprosto spravedlivé. Principy zůstávají stejné a toto je navíc aspoň otevřeně deklarované (v tom je Sasuke větší frajer, když to říká otevřeně a dává jim tak možnost se "připravit" - zajít třeba ke zpovědi Laughing out loud).

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2012-01-04 22:58 | Ninja už: 5157 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Zase ta samá pesnička.. o tom sa ja už nemienim baviť a hlavne nie stebou. Stále je to o tom istom.
Mne len ide o to, že na začiatku v tom mali prsty oni sami resp. ich vlastná krv... to ostatné už bolo len "varenie vody".

Takže keď už chce obviňovať Konohu ako celok, nech sa potom na to pozrie ešte o čosi hlbšie...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Akane
Vložil Akane, Čt, 2011-12-15 10:29 | Ninja už: 5264 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Pěstitel rýže

Je pravda, že Itachi je pro mě hrdina, a že Sasuke nepatří mezi mé oblíbené postavy, ale v tomhle máš asi pravdu. Nikdy mě nenapadlo uvažovat o Sasukem jinak, než jako o šíleným psychopaovy. Tohleto je důvod k zamyšlení. Máš like Laughing out loud

userbarz.com

userbarz.com

Free userbars


Akane podpis

Obrázek uživatele Yaaya
Vložil Yaaya, Út, 2011-08-09 00:44 | Ninja už: 4822 dní, Příspěvků: 91 | Autor je: Prostý občan

Gaara a Nagato

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-04-02 02:21 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak ještě jsem si vzpoměl na jednu tragickou postavu, mihla se jen v jediném dílu, ale když jsem se na něj dneska po mnoha měsících díval uvědomil jak skvělej "týpek" to musel být a jak krutý osud mu Kishimoto připravil.

Genyuumaru:

Víme o něm málo, byl vězněm Orochimara a byl použit namísto Sasukeho (jež nedorazil "včas") jako Orochimarovo tělo. Jeho klan byl zajat Orochimarem na jeho experimenty. Byl jen "jedním z mnoha" Orochimarových vězňů - určitě měl prokletou pečeť (aby mohl posloužit jako tělo). Kabuto dal vězňům slib, ve kterém jim řekl, že ten z nich který přežije v souboji na život a na smrt s ostatními, tak bude propuštěn. Genyuumaru vyhrál, ale namísto svobody se stal jen dalším Orochimarovým tělem. Dle toho co víme, tak nevypadal na někoho, kdo se přidal k Orochimarovi dobrovolně a svůj osud si nevybral a přesto, ve chvíli, kdy zjistil, že "nemá žádnou šanci" se dokázal zachovat naprosto dokonale a ve svém posledním přání (které mu Orochimaru "tak velkoryse" umožnil) požádal Orochimara, aby propustil všechny členy jeho klanu, které si vzal na experimenty. Snad to Orochimaru splnil (přál bych to Genyuumarovi opravdu hodně).

http://www.narutobase.net/manga/Naruto/199/11
http://www.narutobase.net/manga/Naruto/199/12
http://www.narutobase.net/manga/Naruto/199/14
http://www.narutobase.net/manga/Naruto/199/15

Z databooku (druhého) víme, že měl 17 let.

Vím, že je to jen epizodní postava, která nesehrála, žádnou velkou roli, ale přesto v těch párti větách vystižený charakter a osud... nevím proč, ale přijde mi mnohem krutější než u mnoha jiných charakterů, kterým Kishimoto přisoudil mnohem větší roli. A přesto, že byl Orochimarovým vězněm, přesto že věděl, že zemře jako nádoba pro Orochimarovo tělo - prakticky uprostřed beznaděje - vystrašený z brutálního Orochimara dokázal myslet na své přátele a zemřel snad smířený s osudem... Rest in Peace Genyuumaru.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2011-04-19 20:15 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Mám tak trocha pocit, že patríš k ľuďom s tendenciou neuvedomovať si tragickosť osudu každého, kto sa narodí s údelom shinobiho an blok. Sú to ľudia od detstva trenovaní ako prostriedok k zabíjaniu (vrátane Hinaty Eye-wink). Sú tiež vedení k bezvýhradnej loajalite ku klanu, dedine, zemi. Iba tak sa z nich môžu stať nástroje k presadzovaniu záujmov zmienených spoločenských jednotiek.

Genyuumarovo správanie v tomto kontexte nijako nevybočuje z toho, čo sa od neho od narodenia očakáva (a to od bojovníka všeobecne). S možnosťou svojej smrti bol konfrontovaný od samotného začiatku výcviku (nepoznáme praktiky jeho klanu, ale vzhľadom na to, že bol nútený prežívať mimo garancií takej komunity, akou je dedina, boli asi dosť podobné Danzovmu poňatiu) a jeho koniec je iba jedným zo širokej palety "nepekných" (zober si také obetovanie pri ET, ktoré je porovnateľné).

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Út, 2011-04-19 20:23 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

To ale nemění nic na jeho tragičnosti. Laughing out loud

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, So, 2011-04-16 21:15 | Ninja už: 4882 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Tenhle tvůj příspěvěk jsem četl už před pár týdny a neměl jsem čas na něj reagovat, ale přemýšlel jsem nad ním a můžu říct, že ten patos mi přijde trochu přehnaný. Takže - můj pohled (pokusím se být objektivní):
O postavě Genyuumara, o jeho minulosti ani klanu vůbec nic nevíme. Fakt, že žádal svobodu pro svůj klan jako své poslední přání, je diskutabilní. I největší zločinci odsouzeni na smrt dělají v posledních minutách života dobré skutky, protože většina lidí se bojí smrti / neznáma / nejistoty. Ale z toho, jak se Genyuumaru chová předtím, než zjistí, že Orochimaru je silnější, lze usuzovat, že by zabil kohokoli, kdo by mu stál v cestě. Ale nechme domněnky.
Uvedu dva pohledy (a ani u jednoho nenacházím důvod, abych ho litoval):
1. Z hlediska lidské "spravedlivosti": Kolik ostatních vězňů Genyuumaru předtím zabil, aby zvítězil? Tedy sám zavraždil jiné, aby se dostal ven.
2. Z hlediska přírodní selekce: Přežívají jen ti nejsilnější. Ať už v případě Genyuumara (který jako silnější zabil ostatní vězně) nebo Orochimara (který jako ještě silnější porazil jeho a vzal si jeho schránku). Slabší je vždy pohlceno silnějším - a tohle funguje bez ohledu na formu nebo způsob. A pokud Genyuumaru pozabíjel vše slabší, aby se dostal ven, tam mohlo čekat něco ještě silnějšího (třeba Velký had Smiling )
Toť vše. Teď možná subjektivněji.
Bez ohledu na to, jestli mu Orochimaru jeho přání splnil nebo ne, aspoň se ho zeptal. Mohl ho pohltit bez otázek. "Do not worry... your strong intentions will reside within me as remnants in my subconsciounsess". Mně se ta věta líbí. Lidé většinou umírají s mnohem menší nadějí.
Btw v manze to až tak nevypadá, ale v anime je to docela působivá scéna (díl 118/Naruto).

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Út, 2011-04-19 18:24 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Takhle oproti osudu Gaary, který (ten osud) je nejzvrácenějším příkladem na logiku (zk***enej vrah se stane šéfem vesnice a všichni ho berou) spravedlnosti v Kishimotově světě my Genyumaru vychází dost dobře. Krom toho, kdyby nebojoval, tak by ho zabili ti ostatní vězni, takže i tenhle argument smetávám tímto ze stolu. O jeho minulosti nic nevíme, ale z toho, že byl vězeň usuzuju, že byl jen Orochimarovou obětí, nic víc - stejně jako zbytek jeho klanu, který Orochimaru (stejně jako Genyumara) nejspíš zajal pro nějaké své pokusy. Takže z tohoto pohledu mi vychází jeho osud opravdu tragický a netvrď mi prosím, že ona Orochimarova věta na kterou odkazuješ mu měla dát nějakou naději... tss... moc dobře věděl, co to znamená být jeho tělem, takže i tohle považuju za dost podřadný argument, ale budiž.

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, St, 2011-04-20 11:57 | Ninja už: 4882 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

S Gaarou bych to nesrovnával, protože tam je jeden dosti podstatný rozdíl - a sice ten, že u Gaary známe jeho život do detailů, zatím co o Genyuumarovi nevíme ani jedinou základní informaci. Takže u Gaary je pak jednoduché něco posuzovat, ale u Genyuumara se můžeš jen domnívat a tudíž si ho idealizovat (nebo ne).
Podle mne nemusel být každý Orochimarův vězeň zákonitě oběť. Kdoví, kde je posbíral (někteří vypadali jako totální odpad). A pokud nevím aspoň něco z minulosti nějaké postavy, těžko můžu soudit, jestli to byla oběť, nebo zločinec (a jaký by měl osud, kdyby byl na svobodě). Takže to jsou vše jen domněnky - a kdybych měl takhle uvažovat, pak v celém příběhu byla spousta zde nezmíněných postav s rádoby "tragickým osudem".
Navíc stále zůstává faktem, že slabší je vždy pohlceno silnějším - což funguje tak v přírodě, jako ve světě shinobi.
Btw: Já nenapsal, že ta věta mu měla dát naději. Já napsal (subjektivně), že mně se ta věta líbí a že lidé umírají často s mnohem menší nadějí. To je rozdíl.

Pokud ti jeho osud připadá tragický, je to tvůj názor a já ti to neberu. Napsal jsem pouze svůj pohled na věc. Mně prostě tak tragický nepřijde.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-04-20 13:04 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Je tragický (pro mě). Oproti jiným - Neji, Gaara, Naruto, kteří jsou pomalu předváděni jako "ubozí trpící chudáčci" tento osud tragický je. Ad vocem Orochimarových vězňů či služebníků - mnozí za tragický považují osud Kimimara. O osudu Hakua coby souvěrce Zabuzy nemluvě. Takže proto já si myslím, že s ohledem na jiné tzv. "tragické osudy" je i tento tragický. A krom toho - u Genyuumara je JASNĚ ŘEČENO - že jeho klan získal Orochimaru pro své pokusy a zajal ho, to mi moc "zločinecké" nepřipadá (od toho klanu). A jistě - silnější požírá slabšího - zajímavé jak se všichni tohoto pravidla přestanou držet jakmile by někdo silný mohl "sežrat" Konohu...

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Čt, 2011-04-21 00:56 | Ninja už: 4882 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Kimimaro nebo Haku je trochu jiný případ. Tyhle dva osudy i mně připadají tragické. A je to právě to, o čem jsem už psal - u obou známe jejich minulost, takže víme, o jaké charaktery se jednalo a že jejich život byl dramatický. Jde o postavy, které se projevily něčím, čím i u mne vzbudily zájem a soucit. Na rozdíl od Genyuumara, který (když ho Kabuto pustí ven) jen pronese: "There is another bug flying around?" A když zjistí, že před ním stojí někdo mnohem silnější - Orochimaru, tak poté se celý roztřese a žádá svobodu pro svůj klan jako své poslední přání. Stručně - nebylo nic v jeho osobnosti, minulosti nebo chování, čím by na mne zapůsobil. Ale jak už jsem psal, jde o můj subjektivní pohled. A nemusíš psát capslockem - vím úplně přesně, co tam bylo řečeno. Ale přesto nevíme, za jakých okolností byl ten klan zajat, nebo co byli vůbec zač. Třeba klan Kaguya (s výjimkou Kimimara) byl jen banda tupých neandrtálců, které bavilo zabíjet. Co když byl Genyuumarův klan podobný? Podle toho, jak se on sám choval, tak klidně být mohl. To jsou ony nesmyslné domněnky, o kterých nemá smysl diskutovat.
Souhlasím s tím, že u Kishiho přírodní selekce a vítězství silnějšího nad slabším někdy dost pokulhává. I když ocasatý démon nebo dva týmy z Konohy proti jednomu záporákovi by se v jistém smyslu taky dalo považovat za silnější proti slabšímu Laughing out loud

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-04-21 00:58 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Capslockem jsem napsal DVĚ SLOVA (a nyní taky), takže na to mě upozorňovat nemusíš.

Co se týče ostatního - nesouhlasím s tebou, prostě pro mě je Genyuumarův osud mnohem tragičtější než mnoha jiných (Kimimarův osud považuju za tragický jen v tom, že nestihl vzít sebou do pekel ještě Gaaru, ale to je o něčem jiném) víc zmíněných postav.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2011-04-21 07:30 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Genyuumaru so sebou akúrát nestihol zobrať Orochimara. A keď už sme pri Orovi, tak ten vo svojej zvrátenosti zbieral hlavne krvilačné kreatúrky so sklonmi k sadizmu - viď napr. Yuugo, alebo Suigetsu. Genyuumaru sa od zmienených odlišuje tým, že sme nemali možnosť spoznať i kladnejšie stránky jeho charakteru a od zvyšku Orových obetí tým, že poznáme jeho meno. To je všetko.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-03-07 15:04 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

DOPŘEDU JEDNOZNAČNĚ ŘÍKÁM, ŽE NESTOJÍM O DALŠÍ VYHROCENOU DISKUZI!

Trochu jsem přemýšlel o tom, proč pokaždé, když dojde na diskuzi kolem Sasukeho, ve které figuruje standartně čtyřka: já, Horazon, Rayzo a příp. Etarashi + kupa dalších dojde na poměrně solidní flame hraníčí s vzájemným "fuckováním" a posílám do míst "kde slunce nesvítí". A voilá - přišel jsem na to - my se totiž neustále bavíme o tom, že Sasuke je takový, nebo makový atd. Na téhle úrovni se jednak nemůžeme nikdy shodnout, druhak se jen pohádáme a třeťak si nemáme šanci sdělit naše stanoviska o tom "jak by to mělo být" což je to hlavní na celé věci (neboť díky tomu, že každý máme představu o tom, jak by to mělo být se hádáme a protože neznáme vzájemně představy o tom, jak by to mělo být, tak se nemáme jak v rámci diskuze "obohatit).

Rád bych JEŠTĚ JEDNOU řekl, že další případnou diskuzi bych rád pojal trochu jinak, položím zde několik otázek o Sasukem, které budou položeny tak, aby mi vaše odpovědi osvětlily vaše stanoviska. Budu se HODNĚ SNAŽIT, abych diskuzi držel v mezích těchto otázek. Takže... Let´s go:

Otázka č.1:

Co si myslíte, že měl Sasuke udělat poté co se dozvěděl od Madary pravdu o Itachim?

Otázka č.2:

Mnozí Sasukemu vyčítají, že se chce jen pomstít a sleduje své sobecké zájmy. V KONTEXTU SITUACE dané mangou se ptám: Myslíte si, že se měl Sasuke "smířit s osudem" a prostě se vrátit do Konohy? Pokud odpovíte ano, řekněte mi prosím, jak chcete řešit ten problém - že se 16ti letý kluk vrátí do vesnice, o které ví (či má silné podezření), že mu zabila klan (skrze bratra), a kde mu každý kout připomíná vyhlazený klan. Nepřijde vám to trochu jako "duševní masochismus"? (Chci zkrátka vědět, jak se s tím poperete, já na to odpoveď např. neznám.)

MÉ ODPOVĚDI NA OBĚ OTÁZKY:

Obrázek uživatele Elessar
Vložil Elessar, Pá, 2011-03-18 22:12 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

Otázka č.1:

Otázka č.2:

Obrázek uživatele Hyuuga Mikomi
Vložil Hyuuga Mikomi, Po, 2011-03-14 13:17 | Ninja už: 4793 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Pěstitel rýže

Asi to vidím podobně. Kdybych byla Sasuke, bylo by mi proti srsti vyhladit Konohu. Časy se mění, ti co rozhodli o zničení klanu Uchiha už tam dávno nejsou. Alespoň myslím? Žije ještě nějaká osoba, která pro tuto misi rozhodla? Ví se s jistotou, kdo to byl? Omlouvám se za svou děravou pamět. Na Sasukeho místě bych buď odešla někam hodně daleko, nebo pátrala po těch, kteří Itachimu zadali tuhle misi. Ale to je všechno jen spekulace - kdybych byla Sasuke. Mám pocit, že mu z toho muselo trochu cvaknout. Ono komu by necvaklo...



This is the best fight ever...
https://www.youtube.com/watch?v=haCW1Tu5cv8

Trolling the monsters...
http://www.youtube.com/watch?v=7Cz7idYv5nA

Jalapenos FanClub

Obrázek uživatele Sin-chan
Vložil Sin-chan, Ne, 2011-03-13 00:06 | Ninja už: 4911 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

1.otázka

2.Otázka

Obrázek uživatele 村正
Vložil 村正, Út, 2011-03-08 22:43 | Ninja už: 4882 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Shrnu obě otázky dohromady. Jak už jsem psal, umím pochopit Sasukeho emocionální stav potom, co mu Madara řekl. Ale něco jiného jsou momentální emoce a něco jiného, když si to člověk časem utřídí v hlavě. Takže nejspíš měl trochu popřemýšlet nad tím, jestli není manipulován - koneckonců, už byl celý život manipulován Itachim (přesto že si to neuvědomoval). Ale že by se měl vrátit do Listové je proti mému přesvědčení (a taky proti jeho vlastnímu). Taky kvůli čemu by se měl vrátit - jen proto, že si to přáli ostatní? Směšné. Pokud je sobecké, že se někdo nechová podle představ jiných, pak je taky otázkou, co je vlastně uvažování těch druhých, když se jednotlivec nechová podle jejich představ Laughing out loud
Navíc Sasuke má (jak bylo tolikrát naznačeno) temnotu v duši, takže vrátit se do Listové by bylo klišé nejvyššího kalibru. Každopádně, já být na místě Sasukeho, tak se vykašlu na nějakou momentální pomíjivou pomstu a především ovládnu vše, co Orochimaru za ta léta vybudoval - nenechal bych si ujít takovou moc, protože jejím prostřednictním bych mohl svou pomstu realizovat plánovaně, klidně třeba po letech a s mnohem větším dopadem. Toť můj názor (a pokud mi chce tady někdo zase kázat o morálce, ušetřete si čas).

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Út, 2011-03-08 22:45 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Souhlasím, rozhodně si myslím, že si neměl nechat proklouznout mezi prsty Kabuta a Edo-Tensei. Laughing out loud