manga_preview
Boruto TBV 09

Nejsmutnější/nejtragičtější osud shinobiho a volne pokracovani v diskuzi



Volné pokračování diskuze nad osudy a životy našich shinobi.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-02-12 15:58 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Už mě tlačí trochu čas takže jen v rychlosti:

Zaprvé - souhlasím...

Zadruhé - tak především neměli Uchihy 6 let předtím systematicky ostrakizovat a utiskovat, plán na povstání byl až poslední řešení Uchihů. Co se Sasukeho týče - tak se opakuji již po sté: "OKO ZA OKO, ZUB ZA ZUB" - v tom je stejně tolik spravedlnosti jako v tom co udělala Konoha.

Zatřetí - vzato v potaz, nemám k tomu co říci.

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, So, 2011-02-12 15:51 | Ninja už: 5022 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Jenže on do toho začal tahat mezinárodní právo první. A on má touhu tady pořád mluvit jak před valným shromážděním OSN, nebo někde u soudu.

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-02-12 15:55 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Doporučuji tohle dořešit přes PM... už jsme out off topic. A politika sem vážně nepatří, nechci to dál zde řešit.

Obrázek uživatele Charok
Vložil Charok, So, 2011-02-12 16:09 | Ninja už: 5022 dní, Příspěvků: 284 | Autor je: Prostý občan

Doporučuji smeťák, tam si to můžou všichni přečíst a Alu bude mít radost Laughing out loud

Woohoo, your amazing uke is back! *double peace sign* Laughing out loud

Víte co je pech? Když jste osobní lékař šíleného diktátora a máte mu oznámit že trpí Hippopotomonstrosesquipedaliophobii, což je strach z dlouhých slov.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, So, 2011-02-12 15:55 | Ninja už: 4951 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

To ano, taky mi to chvílemi trochu připomíná soudní jednání Smiling reagovala jsem převážně na -SU-, obecně ale debata na téhle úrovni podle mě nemá už skutečně nic společného ani s Narutem, natožpak s nejtragičtějším osudem shinobiho, což by mělo být jejím předmětem. Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, So, 2011-02-12 15:27 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Nejen tobě to někdy nedá i když nechceš. Smiling

Podpis:

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, So, 2011-02-12 15:30 | Ninja už: 4951 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

To jsem ráda, že v tom nejsem sama Eye-wink tuhle debatu sleduju už několik dní a byla to pro mě zkouška síly vůle, nakonec jsem ten boj sama se sebou prohrála, přiznávám... Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, So, 2011-02-12 16:18 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pro mě to zkouška vůle ještě stále je Laughing out loud Vrrr držím se, abych na vás všechny tady neskočila a nepomuchlovala vás do jedné kopy Sticking out tongue

A basta tragický osud má Madara Laughing out loud

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-02-12 16:21 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Tohle je jen zkouška mojí vůle ... všichni proti mě, tak se mi to líbí. Chcíp A souhlasím, Madara má taky těžký osud, obzvláště proto, že je odsouzen k porážce. Chcíp

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-02-12 07:14 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Dokud nedojde na vzájemné osočování z čehokoliv tak klidně reaguji, jakmile je však překročena jistá mez, tak se odmítám dále účastnit. A není to žádná mizerná výmluva, vím jak tyhle diskuze následně konči.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2011-02-11 15:46 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač


Takže. Všechno, celé tvoje tvrzení, je vysloveno na základě podmínky, že Uchihové měli právo vraždit kvůli svým cílům. Oni byli připraveni vraždit - tak proč neočekávali na druhé straně stejnou reakci?
Pokus se podívat trochu do budoucnosti. Itachi by si nevybral menší zlo (méně mrtvých) a Uchihové by válku proti Listové vyhráli. Jak velká je pravděpodobnost, že by se to nedozvěděla jiná vesnice? Jak velká je pravděpodobnost, že by toho nevyužila a nezaútočila by? Jak velkou možnost by potom měla ubránit se? Ať by vyhráli Senju nebo ne, Konoha by byla zničena. Vážně skvělý výsledek. A víš co? Mohl by za to Třetí HOkage, který nechal zradu Uchihů zajít tak daleko. JO, má to těžký. Ať udělá co udělá, vždy je on ten špatný.
Takže jak by se měla situace řešit? Uchihové by vládli spolu s Senju. Stačilo by jim to? Můžu jenom diskutovat, ale podle předlohy od Kishiho můžeme jasně vidět, že Uchihové jsou opravdu hodně mocichtivý. Stačilo by jim mít jenom půlku? Podle předlohy si myslím, že ne. A skončilo by to zase stejně.
Takže se možná zkus podívat, co by se stalo kdyby... možná potom pochopíš Hokageho, který tímto způsobem do budoucnosti viděl...

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-02-12 01:48 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Uchihové jsou best. Chcíp Nemám co víc dodat.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2011-02-11 16:06 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Ja by som sa tretieho zastal.
On to nechcel urobiť, ktomu ho dotlačili radni spolu z Danzou. On chcel nájsť iné riešenie, pretože aj vyvraždenie klanu je neodpustitelne...
O to sa on pokúšal, ale nepodarilo sa mu to.

Takže nepíš, že urobil správnu vec, pretože on to nechcel urobiť. V tomto je vina v radních a Danzovi. A myslím, že aj strach tam hral svoju úlohu.
Inak suhlasím s tvojím názorom, ale nie štýlom akým si to dala najavo.

Týmto čakaj dosť obšírny proti argument od -SU-. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2011-02-11 17:23 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Jo, on to nechtěl udělat. Ale nakonec to stejně dopustil - ale to je jedno. Stejně zastávám názor, že i Rada v tomto případě jednala správně. Nelidsky? Možná, jen tak rozhodla o vyvraždění klanu. Ale správně. Oni měli zodpovědnost za všechny životy v Konoze. Oni museli najít tu nejlepší cestu - kterou v jejich době byla tato, protože napravit toho už moc nemohli Smiling

No, já se snažím psát normálně. Ono to někdy v těch komentech vyzní strašně útočně, ale já to tak vážně nemyslela Eye-wink

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2011-02-12 00:38 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Pokud tvrdíš, že rada rozhodla "správně", pak já tvrdím, že Sasuke rozhodl také správně a Konoha by měla být vyhlazena do posledního děcka, stejně jako oni vyhladili klan Uchihů.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2011-02-12 09:34 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Naše tvrzení má potom naprosto jiné základy - kdyby se Uchihové nepokusili o převrat, Rada by je nikdy nedala odstranit. Jinými slovy, Konoha byla svým způsobem v právu. Protože zrada je věc, která by se neměla tolerovat (samozřejmě, může za to i Konoha - ale o zradě se Uchihové rozhodli sami, to jim Rada určitě nenaplánovala Laughing out loud)
Zatímco Sasuke už jde jenom za hloupou pomstou. A ještě k tomu nespravedlivou (podle mého názoru). Tento názor je vyřčen s tím, že Konoha je ta špatná. Ale s tím většina lidí nesouhlasí, takže nebude souhlasit ani s tímto Laughing out loud Jinými slovy prostě se musí první vyřešit spor Uchihové proti Senju, aby se mohlo řešit potom něco takovéhoto Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Pá, 2011-02-11 17:30 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

To je holt problém internetových diskusí. Že příspěvky často vyzní hůř než jsou myšleny. Smiling

Podpis:

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Pá, 2011-02-11 17:36 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Jo, to je přesně můj problém Laughing out loud Pac v těch delších komentech už ani nepoužívám smailíky, kteří by to trochu odlehčili Smiling
Ale vážně jsem to nemyslela nijak zle Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2011-02-11 19:39 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Rozumiem...
Tak to potom niesi jedina. Eye-wink Tuším, že je to aj môj prípad. Laughing out loud

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Eratashi
Vložil Eratashi, Pá, 2011-02-11 20:00 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Přidávám se k vám, už se mi několikrát stalo, že to vyznělo úplně jinak, než jsem chtěla Laughing out loud A pak je pěkně složitý to dovysvětlit a uvést na pravou míru Laughing out loud

Takže tímto se i dopředu omlovám za nedorozumění, která jistě vzniknout, tomu se zkrátka nedá vyhnout Eye-wink

Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...

Obrázek uživatele Capsior
Vložil Capsior, Čt, 2011-02-10 14:16 | Ninja už: 4983 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Nechci být nějak utočný, ale trochu ti to leze na mozek.
Tvůj názor je silně subjektivní (což je u nás lidí zcela normalní) a ovlivněn tím co chceš vidět, tys ukazal pouze 1stranku věci a to není objektivní zhodnocení.

Mimochodem dej mi jediny rozumný důvod proč se snížit k pomstě (potrestání viníků genocidy smrtí). Existuje jedna pravda kterou nedokážeš nijak vyvrátit(pokud ano tak jsi hotový genius(spíše idiot)) "Ten kdo spáchá vraždu na vrahovi je také vrah" vše ostatní je sprostá demagogie.
Nepopírám že by si většina zločinců smrt zasloužila, ale brát život někomu jinému není v naších kompetencích.

Tímto jsem vyslovil svůj názor.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Čt, 2011-02-10 17:11 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Ano - kdo páchá vraždy je vrah, ale jak jest známo, tak "vražda na tyranu není zločinem" a stejně tak po dlouhou dobu bylo v právním systému civilizovaných zemích pravidlo: "Oko za oko zub za zub" --> vem si třeba Chamurabiho zákoník ze starověku. Nebo ať nejdeme tolik daleko, tak i pozdější zákony. Křesťanská tradice vychází z téhož:

Přikázání NEZABIJEŠ x nemilosrdná poprava vraha, který toto přikázání porušil.

Moderní anglická filosofie = pokud upřednostníte zájem vlastní nad cizím životem (spácháte vraždu) dopouštíte se nemorálního jednání a jediným možným trestem je smrt.

Nebo ruská literatura - Dostojevského dílo ZLOČIN A TREST.

Co chci říct - KAŽDÝ ZLOČIN MUSÍ BÝT POTRESTÁN, A POKUD TAK NEUČINÍ ORGÁNY ČINNÉ V TRESTNÍM ŘÍZENÍ (státní složky), TAK JE ZCELA JASNÉ, ŽE PRÁVNÍ SYSTÉM NEFUNGUJE A LIDÉ JSOU OPRÁVNĚNI PROSAZOVAT SVÁ PRÁVA DLE SVÉHO ÚSUDKU - je to necivilizované jednání (o tom žádná), ale pokud selžou řády a pravidla, tak nastupuje chaos a odveta. Což v tomto případě (Konoha x Uchihové platí). Pokud by mi někdo zabil rodinu, tak samozřejmě, že se jako civilizovaný člověk nejprve obrátím na stát, aby je potrestal, ale pokud ten tak neučiní, nebo jim dá směšně nízké tresty (evergreen v ČR), tak se nebudu rozpakovat vzít spravedlnost do vlastních rukou. A nikdo mi tohle nevymluví - jistě existují v reálném životě jisté meze. Nepůjdu zastřelit řidiče auta, který mi nechtít srazí ženu - samozřejmě, ten chlápek z toho bude mít výčitky sám celý život. Ale pokud narazím na vyloženého vraha bez citů, kterému to bude jedno a nadto ještě unikne právnímu systému - tak ho prostě sundám a nebudu o tom s nikým diskutovat. To je moje osobní morálka - a pokud se někomu nelíbí - prosím, povíme si až se vám něco stane.

Obrázek uživatele BoogieBoogie
Vložil BoogieBoogie, Pá, 2011-02-11 11:47 | Ninja už: 4911 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Ať si říká kdo chce co chce, zní to rozumně. Problém je v tom, že pokud by v naší zemi měli lidé brát spravedlnost do vlastních rukou, už by tu asi nikdo z nás nebyl. U nás totiž nefunguje vůbec nic. Možná se ČR v tomhle ohledu začíná podobat Konoze - kvůli tomu právnímu systému o kterém jsi psal.

V každé organizaci je vždy alespoň jedna osoba, která ví o co jde. Tu je třeba najít a zastřelit...

HEADSTRONG SMASHER ©

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Pá, 2011-02-11 20:07 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Zniet to môže rozumne, ale nieje to tak.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Čt, 2011-02-10 14:39 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Niečo podobne som písal nižšie aj ja, ale ty si to napísal výstižne, pekne a presne. Ale hlavne si napísal - pravdu.
Klobúk dolu. Rozhodne súhlas. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, St, 2011-02-09 12:40 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Já se také jen tak vyjádřím.

Podpis:

Obrázek uživatele kaci.chan
Vložil kaci.chan, Pá, 2011-02-11 14:18 | Ninja už: 5465 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

To je přesně můj případ. Do té chvíle jsem obhajovala Sasukeho chování, ale touhle větou se pro mě definitivně zbláznil. Pokud se chce mstít starším, má mojí plnou podporu, ale zabíjet civilisty i nezasvěcené shinobi je zbytečnost a projev zoufalé touhy po nějakém cíli. 15 let ho hnala dopředu touha zabít Itachiho, teď je mrtvý a všechno bylo jinak. A co teď? Vrátit se do vesnice? To mu Uchiha hrdost nikdy nedovolí a žít někde sám a rozjímat, na to příliš miluje boj, takže hledá, kde se pomstít za svůj zpackanej život. Ale proč na obyčejných lidech, proč na Narutovi? V čem je ta absolutní nenávist k němu? V tom, že tam jsou ta jediná pouta, která ho ještě vážou k rozumu? Na Sakuře mu nikdy ani za mák nezáleželo, Kakashi byl jen postupový stupínek na cestě za větší silou, ale Naruto je poslední záchvěv citu v Sasukeho vyprahlé duši. A to, že ho ještě nedokázal zabít ho podle mě nutí vraždit všechny bez rozmyslu. Protože pro Naruta je psychická bolest ze ztráty blízkých horší, než jakákoliv fyzická bolest. Sasuke zešílel, ale inteligentní je pořád stejně. Proto se těším na jejich další, snad už finální střetnutí. Protože doufám, že se Sasukemu konečně "rozsvítí".

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, St, 2011-02-09 17:25 | Ninja už: 5520 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Tak s tvojím príspevkom úplne súhlasím.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-02-09 17:37 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Fajn ... zajímavý názor... a klidně na tu argumentaci přistoupím:

Já ho totiž v tom všem podporuji a jsem přesvědčen, že jedná naprosto správně a oprávněně. A proč? Protože chci, aby konečně někdo pořádně namlátil Konoze, která se halí do hávu "spravedlnosti". Chci ji vidět v plamenech a Sasuke je ten co mi to přání může splnit. (Resp. vím, že díky Kishimotovi nesplní, ale tak co... fandit mu můžu.

Obrázek uživatele Aticus
Vložil Aticus, St, 2011-02-09 17:42 | Ninja už: 5520 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Prostý občan

Jasné chápem. Nakoľko ku Konohe necítim takú nenávisť ako ty, nezdielam tento názor. Osobne sa mi páči temný Sasuke, ved je to moja najoblúbenejšia postava, ale Konoha si nezaslúži takýto osud. Itachi sa obetoval a všetko prečo celé roky trpel výde nazmar.