manga_preview
Boruto TBV 09

Co by, kdyby...

Zdravím všechny Naruto šťouraly a odborníky na fantazii.
Vytvořil jsem tuto sekci, aby jsme si mohli společně pokecat a prodiskutovat, hlavně na téma: "Co by se stalo, kdyby se to nestalo."
Myslím, že je to docela zajímavé téma a dává prostor pro velkou škálu možností. Položme si otázku a zkusme na ni vyhledat odpovědi a společně se na nich shodnout. Ale samozřejmě není potřeba diskutovat jenom o tomhle, otázky jako proč nosí Kakashi masku nebo proč vypadá Juubi jako nějaká kytka jsou zde taky vítány. Takže vám přeji dobrý pokec a doufám, že se tady někdo objeví.

Jak by skončil Naruto bez Kyuubiho?

Co kdyby Obito "nezemřel"?

Co kdyby se Yondaime Hokage stal Orochimaru?

A tak dále.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, St, 2017-02-08 12:03 | Ninja už: 4728 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Co kdyby se Kakashi nechoval jako idiot a zabil na místě týpka, který hlídal unesenou Rin, místo aby ho jen zranil?

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2017-02-08 13:34 | Ninja už: 5209 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Zistili by sme, že týpek, ktorého bodol Obito, ešte mal dosť sily urobiť tú istú techniku. Laughing out loud Alebo by posily z kamennej prišli o kapánek skôr ... Sticking out tongue

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, St, 2017-02-08 18:20 | Ninja už: 4728 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

No jo, ale já se tu bavím o tom, že by Obito "neumřel" pod šutry. Myslím, že ten druhý týpek tu techniku vůbec umět nemusel. Posily, které by přišly dřív, by je nezasypaly, protože by si počkaly, kdo vyleze.
Možnosti, které si představuji, jsou:
a, tým Kakashi vyleze ven, Obito umře (!) ještě během mise a Kakashi dostane, příp. nedostane sharingan
b, tým Kakashi vyleze ven, Obito přežije, Kakashi nemá sharingan
Tvůj názor na vývoj příběhu?
Šlo mi spíš o to, jak taková hloupá chyba měla svým způsobem naprosto radikální dopad na příběh.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2017-02-08 18:49 | Ninja už: 5209 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No, pokiaľ by Madara nezískal Obitovo telo (bez ohľadu na to, či by samotný Obito umrel alebo nie), tak by celkom iste prežila aj Rin a nestalo by sa nič z toho, čo urobil neskôr Obito. pravdepodobne by nedošlo ani k vyvraždeniu klanu Uchiha, lebo tam sa mnohé odvíjalo práve od útoku Kyuubiho.
... a Zetsu by zrejme musel čakať na ďalšiu generáciu.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Klarin
Vložil Klarin, Po, 2017-01-23 20:00 | Ninja už: 2938 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Pěstitel rýže

Co kdyby Shisui neumřel?
(To by pak neměl Itachi Mangekyo, že?)

Obrázek uživatele chapadloXIV
Vložil chapadloXIV, Čt, 2016-10-20 20:28 | Ninja už: 2762 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Co kdyby se Kishimoto rozhodl použít za základ "Narutoverse" namísto "středověkého Japonska" něco jiného?
Třeba středověkou Evropu? Namísto katan a shurikenů nože a palcáty, namísto klanů nindžů rytířké řády? :DD
A desetiocasý by mohl být drak, kterého na počátku věků porazil velký mudrc (třeba Merlin xD)

Obrázek uživatele Lukas IV. Baruto
Vložil Lukas IV. Baruto, Ne, 2016-10-23 11:20 | Ninja už: 4274 dní, Příspěvků: 521 | Autor je: Pěstitel rýže

Myslíš to středověké japonsko s vysílačkami? Laughing out loud

Tvůrce, který pořádně neví, kdy přestat.

Obrázek uživatele Klarin
Vložil Klarin, St, 2016-09-07 15:01 | Ninja už: 2938 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Pěstitel rýže

Co by se stalo, kdyby Itachi nevyvraždil Uchihy?

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., So, 2017-01-28 12:49 | Ninja už: 3831 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Tohle mě taky napadlo a čistě ve fantazii:D .. Kdyby Itachi nevyvraždil Uchihy, tak bby se do toho pustil Danzo a ten jeho root a zautočili by na ně .. A mezi klanem a vesnicí by byla válka.. Sasukemu tehdá bylo 8 a Itachimu 13. Jelikož Itachi nedodržel misi, tak by to vyvraždění postupně za něj udělala Konoha. Nejprve by zautočili nečekaně, jelikož by se o své tajné misi Itachi nezmínil. Zautočili by a na nějáký nazvěme to "varování" by zabili Sasukeho tak, že by nejprve ho zřídili tam na místě a pak ho odvedli a Itachimu by poslali dopis, že se mají dostavit tam a tam v ten a ten den. A pak by se tam dostavili a před zraky by tam oběsili Sasukeho. Sasuke je mrtvý a klan chystá pomstu. Takže by pak začla válka mezi klanem a Listovou. Ve válce by poumíralo spoustu Uchihů okolo Itachiho, nejprve by umřel Otec a matka, pak třeba ta Itachiho holka a dále. Umřela by třeba i Shisuiho rodina.Nakonec by bylo málo Uchihů. Vůdcem klanu y se stal Itachi- ostatní by ho zvolili. Nakonec by válka skončila v dobách, kdy 3 a Danzou by byli už dávno mrtví a Naruto byl hokagem. Naruto by válku nechtěl a tak by si dal mír s klanem. Itachi by řekl, že mír bude jen tehdy, pokud uplně všichni přežívší klanu budou souhlasit, pokud že se najde jediný, kdo je proti, že mír nedá. Naruto by řekl, že to chápe a tak by se hlasovalo a nakonec by se teda rozhodli, že když všichni, co mohou za tu válku jsou vlastně mrtví a Naruto je skvělý hokage, tak že mír dají, usmířili by se. Ale spousta lidí by bohužel už byla mrtvá ... Sad Nvm, jestli je to pochopitelné a logické Laughing out loud

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, St, 2016-09-07 16:57 | Ninja už: 4206 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Itachi s Uchiha klanom:
možnosť A:
Ovládli by Konohu (predsa len boli dosť silní a početní), Itachi by sa možno stal Hokagom (ale typujem skôr Fugakuho),
možnosť B:
Konoha by ich útok obránila a buď by ich zatkli, alebo zabili

Itachi s Konohou
možnosť A:
Ovládli by Konohu a Itachiho uväznili hneď potom, čo by zistili, že je proti nim
možnosť B:
Konoha by ich útok odvrátila a Itachi by bol hero of da year za to, že im pomohol/informoval ich, eventuálne by sa možno stal Hokagom
možnosť C:
Ovládli by Konohu, ale Itachi by skrýval to, že je s Konohu a eventuálne by usporiadal vzburu Konožanov.
možnosť D:
Itachi by skrýval to, že je s Konohu navždy.

Obrázek uživatele Jiraya33
Vložil Jiraya33, Ne, 2016-02-14 10:10 | Ninja už: 3224 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Pěstitel rýže

co by se stalo kdyby Jiraya přežil boj s Peinem a spolu s narutem ho poto porazil

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, Ne, 2016-02-14 12:02 | Ninja už: 3366 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Dopadlo by to stejně jako teď, tedy válka, Kabuto, Madara atd. Jiraiya by dle mého názoru děj po Peinovi moc neovlivňoval.

Obrázek uživatele schwarz007
Vložil schwarz007, Pá, 2016-02-12 20:38 | Ninja už: 4185 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Pěstitel rýže

Co by bolo podla vás keby Madara neskončil tak ako skončil ? Podla mňa by ho Naruto zo Sasukem a Kakashim nezvladli keby začal kombinovať 3 oči a ešte k tomu bol skoro nesmrtelný.

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, Út, 2016-02-09 21:03 | Ninja už: 3366 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

1. Co kdyby v záchranném týmu, který přišel bojovat proti Kakuzovi, chyběl Naruto?

2. Co kdyby Hidan porazil Shikamara?

3. Co kdyby se Sasori nenechal zabít?

Obrázek uživatele avanaka
Vložil avanaka, Ne, 2013-10-13 14:33 | Ninja už: 4429 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Co myslíte, že by se stalo, kdyby Itachi nebyl nemocný, to by přece nad Sasukem vyhrál ne?

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., So, 2017-01-28 12:55 | Ninja už: 3831 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Osobně si myslím, že už byl Sasuke dost silný. Smiling Bylo tam řečeno, že by si prodlužoval život užíváním léků, ale to je fuk. Já si myslím, že by boj proběhl a vyhrál by Sasuke, protože Itachi chtěl, aby byl Sasuke hlavně silný, ale nemohl čekat... Jen by možná opravdu proběhl boj dýl a nebo by byl delší.... Smiling Ale nemyslím a nikdy jsem si nemyslela, že Itachi NECHAL Sasukeho vyhrát. Myslím si, že Sasuke je silnější. Jen Itachi možná víc používá mozek a je hodnej. Zatím co Sasuke sice používá mozek, ale je drsnější. Smiling Ale zároven by Itachi Sasukeho samozřejmě nikdy nezabil Smiling

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2017-01-28 16:36 | Ninja už: 4728 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Tak vyhrát ho nepochybně nechal, jinak by byl Sasuke dávno pod kytičkama. Laughing out loud Bez MS byl Sasuke proti Itachimu směšný.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Ne, 2013-10-13 14:44 | Ninja už: 4206 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

ne, bojoval by, ale ak by to išlo so Sasukem do tuhého, vzdal by sa. Nechcel Sasukeho zabiť... chcel aby sa vrátil do Konohy...takže by sa vzdal...

Obrázek uživatele eternal jutsu no kawari
Vložil eternal jutsu n..., So, 2013-10-12 18:47 | Ninja už: 3899 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Čo si mylíte kto je silnejší naruto alebo sasuke obidvoch mám rád ale predca kto je silnejší?

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2017-01-28 16:54 | Ninja už: 4728 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Oba závisí na výjimečné schopnosti (kyuubi, EMS).
Kdyby Naruto neměl kyuubi mód a Sasuke EMS, vyhrál by Naruto. (V sennin módu by se vyrovnal a dost možná by překonal Sasukeho taijutsu a Sasuke nemá způsob, jak se ubránit FRS.)
V plné síle je to těžko říct. Logicky bych myslela, že Naruto vydrží déle, protože zásoby liščí chakry jsou nesrovnatelně větší než Sasukeho. A vzhledem k tomu, že jejich techniky jsou v podstatě na podobné bázi a podobně silné (Naruto obalen liščí chakrou, Sasuke Susanoo, Naruto má rasengan, Sasuke chidori, Naruto FRS, Sasuke Susanoo šípy, oba jsou velmi rychlí (ovšem Naruto je rychlejší), Amaterasu by na Naruta asi fungovalo, ale není velká šance, že ho zasáhne, genjutsu na Naruta nefunguje...) bude souboj logicky dost vyrovnaný, takže záleží na tom, kdo se dříve vyčerpá, což podle mě bude Sasuke.

Ergo je Naruto silnější.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., So, 2017-01-28 12:56 | Ninja už: 3831 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Těžko říct, ale myslím si, že je silnější Sasuke Smiling

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele orinka
Vložil orinka, St, 2014-01-15 20:51 | Ninja už: 4355 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Kankurova kosmetička

Tak tohle je rozhodně otázka, na kterou se dá těžko odpovědět.

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Čt, 2013-10-10 16:01 | Ninja už: 4206 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Čo myslíte, že by sa stalo, keby bol Itachi fakt zlý?

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., So, 2017-01-28 13:00 | Ninja už: 3831 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Otazku jsem pojala tak, že mu tedy nikdo nepřikázal, aby klan vyvraždil, ale že opravdu vyvraždil klan jen skrz tu svoji sílu. Myslím si, že kdyby byl zlý, tak že by zabil nahned i Sasukeho, dejme tomu, že je teda zlý. Myslím si, že by nevraždil klan v době, kdy byl Sasuke na akademii, ale začal by s vraždou až by byl doma a pěkně před ním a myslím si, že by nakonec zabil i Sasukeho. Pak by se přidal k akatsuki a dostal by Naruta, kvůli devitiocasýmu a zabil by i ho. Nebo pokud by Sasuke jako malej přece jen přežil a utekl, tak by ho Itachi zabil v tom díle, jak je myslím ve 4 serii Naruta, kdy si příjdou pro Naruta a tam se ho snaží Sasuke zabít, ale nepovede se mu to. Myslím, že by ho zabil třeba i tam Smiling

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2013-10-11 23:18 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Možností je dost...

Doba před Uchiha masakrem
- Mohl by z něj být Hokage a Uchiha clan by vládl listové aneb vyvraždění by proběhlo v radě Laughing out loud

Masakr proběhl normálně
- Sasuke by umřel, Itachi by měl nová očka a pak bych byl hodně zvědav kdo by se našel silnější Laughing out loud (Stále je tu eventualita té jeho nemoci, ale pro teď ignoruji)
- Sasuke by přece jen nějakým zázrakem vyhrál (Itachiho dostala nemoc) a pak by jsme se možná opravdu dočkali jeho návratu do listové.

Nicméně nejpravděpodobnější je tohle
- příběh by skončil sakra brzo po té co by Itachi chytil Naruta Laughing out loud

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Pá, 2013-10-11 21:43 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Príbeh by som mala radšej. Žiadne ospravedlňovanie genocídy a žiadny odveci Hashiramov flashback.
Sasuke by vyhral bez toho, že by ho Itachi nechal vyhrať, alebo by zomrel a Narutovo smútenie za Sasukem by tak konečne nabralo hĺbku. (Ak by Sasuke vyhral, možno by bolo KakaSasu *slint*.)

~Jalapenos

Obrázek uživatele moríno kika
Vložil moríno kika, So, 2013-09-14 20:22 | Ninja už: 4043 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Pěstitel rýže

prave som si pozrela časť kde bol súboj gaara vs seimei (na konci naruta) ... a tak ma napadlo... co keby naruta vtedy chytil "amok" a nevypustila by sa kyuubiho chakra (niaky ten jeden chvostík Laughing out loud )
... čo by sa stalo ??

život je pes,.... preto žiť je psina !!

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2013-09-14 20:25 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Gaara by ich rejpol.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Jirakamaru
Vložil Jirakamaru, St, 2013-08-28 23:11 | Ninja už: 3930 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Pěstitel rýže

Co kdyby se objevil někdo kdo by měl sharingan rinengan i byakugan byl by někdo skopen ho porazit nebo ne?

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2017-01-28 16:56 | Ninja už: 4728 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Jasně. Stačí ho podříznout ve spánku. Nebo prostě bojovat tak dlouho, až dotyčnému dojde chakra. (Stejně by pravděpodobně užíval vždy jen jedno doujutsu, jinak by to žralo chakru až hrůza.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!