manga_preview
Boruto TBV 10

Neznámý 01 - První setkání

Tohle je moje první FF tak doufám že se bude líbit Smiling. Tento příběh je napsaný pro milovníky páru NaruHina ( i když to tak ze začátku nevypadá ) a odehrává se to rok po tom co Pein napadl Konohu. Prosím o shovívavost, protože japonština mi opravdu moc nejde, tak mi kdyžtak napište do komentů kdyby bylo něco blbě a já to opravím. Přeji příjemné čtení.

Hinata se vracela z mise. Pomalu se stmívalo a ona běžela hustým lesem, jen pár kilometrů od Konohy, když za sebou zaslechla hluk. Aktivovala Byakugan a ohlédla se. Uviděla tři postavy co se k ní hodně rychle blížily. Snažila se přidat, ale protože měla zraněnou nohu, tak bezvýsledně. Ohlédla se znovu a všimla si, že to jsou ninjové z Mlžné.
„Co že jsi tak pozdě venku v temným lese, co krasotinko?“ zařval ten uprostřed.
Zřejmě měli trochu připito.
Ten, co promluvil kývl a ti dva po stranách vyrazili, chytili Hinatu a začali se pochechtávat. Snažila se bránit, ale nešlo jí to. Byla až moc vyčerpaná.
„Přestaňte!“ zaječela. „Okamžitě mě pusťte!“
„Ale notak, uklidni se, holčičko. Takhle ti to nesluší.“ pronesl a dal jí facku.
„Sdá fe (škyt) še je to (škyt) ninza, Alfe!“ ozval se ten napravo.
„Na to bych přišel i bez tebe, baka!“ okřikl ho Alf.
Hinata volala o pomoc a doufala, že ji někdo uslyší. Příliš velké naděje si však nedělala.
„Mám ji umlčet kápo?“ zeptal se hlubokým hlasem svalovec, co jí držel tak pevně, že skoro nemohla dýchat.
„Ne. Chci si s ní ještě trochu pohrát.“ Usmíval se škodolibě Alf. Hinata začínala být zoufalá.
„A co, kdyby jste jí třeba pustili a šli si hledět svého?“ ozval se z korun stromů klidný hlas. Nedalo se přesně určit, odkud přicházel. Mohl být všude a zároveň nikde.
„To neberem!“ zařval znovu Alf.
„Ale jistě, že ano. Jen o tom ještě nevíte.“ a do stromu, asi půl centimetru od Alfovy hlavy, se zabodl kunai s jasně zelenou stuhou.
Všichni tři se vyděsili a začali se rozhlížet, odkud přiletěl.
„Byakugan!“ zašeptala skoro neslyšně Hinata.
Na větvi úplně nahoře nad jejich hlavami seděl muž.
Má obrovské množství čakry! pomyslela si zaskočeně. Zelené chakry!Pohnul se a ztratil se jí z očí. Ozvalo se hlasité křupnutí a železné sevření náhle povolilo. Odskočila a podívala se na svého věznitele. Byl probodnutý katanou a za jeho zády stál muž v kápi
Přelomil mu páteř! došlo Hinatě a zvedl se jí žaludek. Ale jak se tak rychle pohnul!? Před vteřinou seděl na větvi a z ničeho nic byl dole! Alf jen nevěřícně zíral na svého společníka.
„Tak co?“ zeptal se muž. „Už vám to došlo?“ pokračoval posměšně.
„A-ano! Ovšem že!“ vykoktal Alf, chytil toho druhého a zmizeli v obláčcích kouře.
„Zbabělci!“ ulevil si muž a zamířil k Hinatě.
„Jsi v pořádku?“ zeptal se ustaraně.
„A-asi ano. D-dě…“ nedořekla a vykašlala trochu krve.
„Z toho vyplývá jasné ne,“ odvětil. „Sundej si mikinu, myslím, že máš zlomená žebra,“ dodal klidně.
Hinata nepatrně zrudla, ale udělala, co po ní chtěl. Položil ji na zem a začal s léčením. Po celou dobu si přitom mumlal poznámky typu: „Já si to myslel.“ nebo „Měl jsem pravdu.“
Když byl hotov, začaly se objevovat mraky a vzdálené hřmění. Vzal ji do náruče (Hinata zčervenala ještě víc) a utíkal do nedaleké jeskyně. Tam jí položil a řekl, ať se nahýbá. Poslechla ho a on se asi po pěti minutách vrátil se dřevem. Chviličku na to se dalo do hustého deště. Zapálil oheň a poprvé shodil plášť s kapucí. Hinata zůstala nehybně sedět a zírala na něj.
„C-co se děje?“ zeptal se rozpačitě a upřel na ni pár blankytně modrých očí.
„N-Naruto-kun?“
„Cože?“
Hinata si ho prohlížela od hlavy k patě a došlo jí, že tohle Naruto není. Tenhle byl vyšší, svalnatější a se spoustou jizev. Obličej měl téměř totožný s tím Narutovým, pár rozdílů by se však našlo. Vlasy měl sice blonďaté, ale sem tam se objevovaly rudé pramínky. Navíc nebyly rozježené, ale splývaly jemně pod ramena. Mohlo mu být tak dvacet pět.
„O-omlouvám se. S někým jsem si vás spletla,“ pípla.
„Aha. To nic,“ odpověděl sametovým hlasem a usmál se. Klekl si a naklonil se k ní. „Ty jsi z klanu Hyuuga, viď.“ Nebyla to otázka ale konstatování.
Hinata zrudla jako rajče a přikývla.
„Hmmm…“ zahučel a výrazem v obličeji se tolik podobal Narutovi, že už to nevydržela a omdlela.
„Huh!? Hej co je ti!?“ zakřičel. Chvíli ji křísil, bezvýsledně.
No nic… Nechám jí spát. Potřebuje to. pomyslel si.
Naruto… to jméno mu bylo velice povědomé.

Poznámky: 

Tak doufám, že se líbilo a beru jakoukoli kritiku, abych věděl, co do příště zlepšovat Smiling

Můj FF seznam

4.714285
Průměr: 4.7 (63 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Po, 2011-08-08 19:24 | Ninja už: 4716 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

pani....zaujalo ma to.... no som zvedava co bude dalej. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud xoxo

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, Út, 2010-10-05 09:24 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

Já čtu Kakashi ^_^ Mám doma snad přes třicet knížek a ještě tucty jsou na chalupě na půdě Laughing out loud Ale čárky fakt nejsou moje silná stránka... A ještě jsem NaruHina maniak takže, co se dá čekat Kakashi ^_^

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Út, 2010-08-10 13:57 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Hm...tak teď marně přemýšlím, co ti k tomu mám říct xD. Jsem jaksi...vyschlá. Každopádně, i když to bylo opět NaruHina, moc zajímavé NaruHina. Já takový ještě nečetla (jestli ano, tak už si to nepamatuju).
Bylo to moc povedený, líbilo se mi to. Sice se mi při první polovině zvedal žaludek, ale v té druhé jsem se musela skoro pořád usmívat.
Psaní ti jde, tak to neházej za hlavu a pokračuj dál Smiling.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2010-07-19 21:30 | Ninja už: 6242 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavé ff

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, St, 2010-07-07 18:57 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

ok Eye-wink

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2010-06-30 22:54 | Ninja už: 5541 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Heej tak toto sa mi páči Eye-wink
Skvelý nápad na FF Smiling
Ale máš tam chyby Sticking out tongue Preklepy, čiarky, veľké a malé písmená... Na to si dávaj pozor, ok? n_n

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, Út, 2010-06-29 17:48 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

Druhý díl je na cestě Eye-wink už ho jen musí vydat Smiling

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele Taya-chan
Vložil Taya-chan, Út, 2010-06-29 13:16 | Ninja už: 5307 dní, Příspěvků: 95 | Autor je: Prostý občan

tahle FFka me dosloval nedchla......nevim jak ji mam pochvalit jelikoz to neumim moc poradne......fakt dobry začatek nikdy mě nenadchnul nikdo tak jako ty.....a tvuj pribeh.......pokracuj.....a hlavne pridavej dilky hodne rychle ....... uzasne....fakt....

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, Po, 2010-06-28 22:12 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

jj díky ale jak už jsem psal sem na češtinu totální pako Smiling

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele Tlačka
Vložil Tlačka, Po, 2010-06-28 22:03 | Ninja už: 5219 dní, Příspěvků: 437 | Autor je: Tsunadin poskok

Ty jo, dobrý! Laughing out loud Těším se na další díly. Akorát myslím, že když někoho oslovuješ, tak se má psát před to oslovení čárka (např. Na to bych přišel i bez tebe, baka!) Laughing out loud

Obrázek uživatele Envy - chan
Vložil Envy - chan, Po, 2010-06-28 20:44 | Ninja už: 5757 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

uz se nemuzu dockat pokracování Laughing out loud sem zvedava jak se to vyvine Laughing out loud

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Po, 2010-06-28 17:44 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

no, ehm... Takový začátkx mám vlastně v FF docela ráda, neděje se tam ještě nic tak úplně důležitého, spíše seznamování s hlavní postavou (hlavními postavami Smiling)
Takže, rozhodně pokračuj dál, a já si to vždycky ráda přečtu Eye-wink

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Po, 2010-06-28 16:31 | Ninja už: 5757 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

No vypadá to hodně zajímavě...takže si určitě počkám na pokračování...

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, Po, 2010-06-28 14:49 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

Hyuuga sem si opravil a na čárky si budu dávat pozor (na čeják moc machr nejsem) a druhej díl už se rýsuje (jak jinak než znovu o půlnoci protože ten měsíc mi fakt leze na mozek Eye-wink )

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Út, 2010-06-29 12:23 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

mě se dobře přemejšlí a píše, když pálí sluníčko xD asi proto mi nejdou psát horory xD tobě by to asi šlo xD a čárky sou sviňárna xD

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Po, 2010-06-28 14:13 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

supa, konečně pořádná FF na můj nej pár xD vypadá to zajmavě Laughing out loud hinata sebou jako vždy švihla xD
chyby tam v podtstě nemáš, jenom trochu bacha na čárky v souvětí xD jo a Hyuuga sou dvě U xD jinak to máš suprový Eye-wink

Obrázek uživatele Deva
Vložil Deva, Po, 2010-06-28 14:11 | Ninja už: 5540 dní, Příspěvků: 615 | Autor je: Prostý občan

je to dobré. Jen to nepodělej jako já.

6 let. Satane drž se!
Hluboký citát nutný k zapamatování a užití- "Huhl" (dle názoru mistra Kulhánka)
I AM THE ONE WHO WILL ESTABLISH PEACE AND ORDER. - Sage of the six paths, a taky naruto v jedné úžasné povídce v angličtině http://www.fanfiction.net/s/7972210/1/He-Who-Will-Establish-Peace-and-Or...

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, Ne, 2010-06-27 23:18 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

ps: o pokračování nemějte strach protože jestli napíšu to co mám v plánu tak to bude mít hodně dílů Eye-wink

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele Apacer
Vložil Apacer, Ne, 2010-06-27 21:08 | Ninja už: 5309 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Prostý občan

Začína sa to veľmi dobre, aj keď to je trochu kratšie ale to nevadí.Je vidieť, že nepíšeš prvýkrát, u začiatočníkov sú takmer vždy aspoň pravopisné chyby keď už nič iné.

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, Ne, 2010-06-27 20:50 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

děkuji za pochvaly píšu jen že to je můj první FF ne první spisovatelský dílo a vymejšlel sem to dneska o půl jedný v noci když mě chytla mánie Sticking out tongue

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele Ryu onee-chan
Vložil Ryu onee-chan, Ne, 2010-06-27 20:18 | Ninja už: 5198 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

je to výborné Eye-wink a ešte hovoríš, že tvoje prvé FF? neverím Laughing out loud
ale veľmi zaujímavo píšeš Smiling teším sa na ďalší dielik Smiling

Obrázek uživatele Nioru
Vložil Nioru, Ne, 2010-06-27 20:06 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Fakt zajímavé...kdo by to asi tak mohl být? Laughing out loud Pár typů mě napadá Laughing out loud Přesto si ale dám do oblíbených a budu sledovat dění Smiling Toto FF mě zaujalo Smiling

Obrázek uživatele Thanan
Vložil Thanan, Ne, 2010-06-27 19:44 | Ninja už: 5703 dní, Příspěvků: 117 | Autor je: Prostý občan

zajímavé Smiling doufám že to bude mít i pokračování _:-D