manga_preview
Boruto TBV 09

Zase spolu - III.

Prišiel do Ichiraku a ako vždycky si objednal to isté.
„Tri rameny."
Hinata spozornela, keď počula ten známy hlas. Pomaly sa otáčala a jediné, čo vtedy videla bol Naruto a celá sčervenala.
„Ahoj Hinata." pozdravil ju.
„Ahoj." povedala a odpadla.
„Hinata, preber sa." kričal na ňu.
„Naruto, tu máš vodu, oblej ju." povedal Teuchi.
Naruto ju oblial pohárom vody. Pomohlo, Hinata sa prebrala.
„Prepáč, že som omdlela. To sa mi v teple stáva často."
„Čo? Veď je sotva dvadsať stupňov." Hinata zase sčervenala.
„Kedy si prišiel Naruto."
„Včera."
„Neji mi hovoril, že si prišiel, ale som mu neverila."
„To teraz počúvam často."
„A tiež som počula, že sa zúčastníš chuuninskej skúšky."
„No, počula si dobre."
„Ja už musím ísť. Ahoj." povedala a ihneď odišla.
„Ahoj a ešte sa stretneme." pri tejto vete Hinata ešte viac sčervenala.

Naruto dojedol a vybral sa domov. Nikam sa neponáhľal, mal celá popoludnie pred sebou. Ale potom, čo si spomenul na chuuninskú skúšku a to, že začína pozajtra, sa vydal na miesto, kde predtým trénovali. Keď tam prišiel, stretol Sasukeho. Ten si ho všimol a povedal.
„Zdá sa, že nie som jediný, kto trénuje na skúšku. Ale tréning ti nepomôže, aby si ma porazil."
„Moc si o sebe nemysli. Nezabúdaj, že okrem svojej chakry, mám ešte sage chakru a Kyuubiho chakru. A ani nevieš ako som sa zlepšil za dva roky."
„To môžem povedať aj ja."
Naruto na to nereagoval a odišiel ďalej od neho.
Kuchiyose no jutsu
Privolal Kyuubiho zo svojho vnútra.
„Čo chceš Naruto?"
„Vieš čo chcem. Jedno z tých vecí, čo si mi sľúbil, že mi s nimi pomôžeš."
„S ktorú chceš pomôcť."
„S teleportačným jutsu. Buď mi pomôžeš vylepšiť Hiraishin no jutsu, alebo vymyslíme iné."
„S jedným jutsu mám skúsenosť, ale pomôžem ti vylepšiť Hiraishin."
„Dobre."
„A prečo sa nemôžeme rozprávať v tvojej mysli?"
„No..," Naruto hovoril a pri tom sa pozeral niekde inde, „vieš...je lepšie keď sa dohodneme takto. A najprv chcem, aby si pomohol s jutsu, ktoré sme trénovali tesne predtým, než som sa vrátil."
Naruto s Kyuubim sa dali do tréningu. Z kríkov ich sledoval Sasuke, aby niečo od nich odpozeral, ale neúspešne. Naruto padol večer vyčerpaný k zemi. Kyuubi ho zobral a doviedol domov.

Ráno sa prebudil plný energie. Rovno z postele odišiel trénovať.
Keď prišiel, privolal Kyuubiho aj Fukasakeho.
„Tak čo Naruto. Ako pokračuje tréning?" pýtal sa Fukasaku.
„Dobre, už vie to, čo trénovali." odpovedal mu Kyuubi.
„Prečo ste ma teda privolali?"
„Potrebujem pomoc s vylepšením rasenganu."
„A ako?"
„Presnejšie Fuuton:Rasen Shuriken chcem vylepšiť, ale nejde to. Keď postupne tam začnem pridávať Kyuubiho chakru, tak sa začne zmenšovať a nakoniec vybuchne."
Fukasaku sa na chvíľu zamyslel a nakoniec povedal.
„To preto, lebo nemáš vyrovnaný pomer sage chakry a Kyuubiho chakry."
„Aha."
Naruto vytvoril dvetisíc klonov a tí sa dali do tréningu. Najprv sa mu to nedarilo. Postupne sa však zlepšoval a netrvalo mu dlho, aby to dokončil.
„Dobre Naruto, teraz si dáme obednú prestávku."
„Dobre, vy si dajte. Ja pokračujem."
„Stále je tvrdohlavý." hovoril Kyuubi a Fukasaku súhlasil.
Po krátkom odpočinku prišli k nemu Kyuubi a Fukasaku a vysvetľovali mi techniku, ktorú ho naučia.
„Ide o časopriestorovú techniku. Pri ktorej zmeníš čas aj priestor podľa seba. Ťažko sa vysvetľuje ako ju zvládneš, ale musíš využiť k tomu sage mód.
Táto technika sa volá Hensen Jikiri."
„Počkať, o tejto technike mi hovoril Jiraiya. Môj otec zlepšil Hiraishin no jutsu, ale nikdy ho nepoužil. A toto je vylepšená verzia."
„Nie Naruto. To ti hovoril o Hiraishine, len bez použitia pečate." povedal mu Kyuubi.
„Nie, on..."
„Naruto, ja som ho počúval, keď ty nie."
Po krátkom rozprávaní sa pustili do tréningu.

Po dni strávenom tréningom, Naruto zase odpadol od únavy a Kyuubi ho doniesol domov. Ráno sa tentoraz prebudil celý zlámaný. Napriek tomu vyskočil z postele a smeroval do akadémie, kde mala prebiehať prvá časť chuuninskych skúšok. Tam sa stretol so Sasukem aj Sakurou.
„Sasuke, prečo si ma sledoval pri tréningu?"
„Ja som ťa nesledoval." hovoril a bol celý červený.
„Nezapieraj, dobre viem, že si ma špehoval, aby si vedel akú techniku sa učím."
„Viem to, lebo jediné, čo si mohol vidieť boli neúspešné pokusy spraviť rasengan. Pri tom ja som robil niečo iné."
„Ako to vieš."
Po chvíli mu to došlo:„Genjutsu."
„Naruto predsa nevie genjutsu." pridala sa Sakura.
„Ja nie, ale Fukasaku vás dostali do genjutsu."
„Ale ako? To by som zistil sharinganom. To muselo byť nejaké silné genjutsu. Od niekoho iného."
„Nechaj to tak. Potom ti to vysvetlím."

Prechádzali sa akadémiou, až našli miestnosť, kde sa konala prvá časť skúšky.
„Presne ako pred siedmimi rokmi." povedal Naruto a všetci vstúpili do miestnosti. Sakura mu pri vchádzaní povedala:„Len teraz sú to iní protivníci."
V miestnosti bol veľký hluk. Ale keď uvideli Naruta, ninjovia z Konohy ztíchli. Ninjovia z iných zemí sa rozprávali ďalej, ale potom nakoniec boli aj oni ticho. Pred tabuľou sa objavil Neji.
„Tak, sadnite si na svoje miesta. Ja som Hyuuga Neji. Som skúšajúcim prvej časti chuuninskej skúšky."
Neji povedal všetkým pravidlá skúšky.
„A taktiež pripomínam, že nemôžete používať žiadne genjutsu, ako to použil niekto v minulej skúške."
„To musela byť sranda." pomyslel si Konohamaru.
„Pripravte sa, pozor, štart!" všetci na Nejiho príkaz začali písať.

„Sankage-sama, kedy zaútočime?" pýtal sa jeden z jeho ninjov.
„Najneskôr za dva mesiace."
„Ako ste vedeli, že tou istou chorobou akú ste mali vy, sa nakazia aj ostatní ninjovia v dedine?"
„Lebo to isté sa stalo aj pred sedemdesiatimi rokmi."
„Aha."
„Madara, ako to ide z tvojou jednotku."
„Jutsu sa podarilo, ale na niektorých to nefungovalo."
„Nevadí. Teraz určite dobyjeme päť skrytých dedín a ovládneme svet."

Naruto sa snažil napísať ten test. Po prečítaní otázok si v duchu povedal.
„Tak toto bude ľahké. Prvá otázka, toto bude takto, toto zase takto. Mám to."
Tak isto spravil aj ďalšie otázky.
„Toto bol ľahký test. Ako sa si darí ostatným?" pýtal sa.
„Toto nebol až tak ľahký test. Tebe asi pribudol rozum." povedal mu Kyuubi.
Naruto sa zarazil aj usmial, lebo bol rád, že niečo v tej hlave podľa Kyuubiho má.
Sasukemu sa nedarilo tak ako si predstavoval. Skoro vôbec nič nevedel, ale vďaka sharinganu odpísal nejaké správne odpovede. Naopak Sakura to mala zo všetkých najrýchlejšie. Celý čas sa potom nudila. Konohamaru sa však trápil ako Naruto, keď bol prvýkrát na skúške. Nevedel odpovedať na žiadnu otázku. Asi pätnásť minút pred koncom sa mu podarila jedna otázka odpísať.
Desať minút pred koncom zadal Neji poslednú, desiatu otázku.
„Tak, teraz vám zadám desiatu otázku. Ak nechcete odíďte. Budete mať možnosť budúci rok. Ale ako zostanete a odpoviete nesprávne, do konca svojho života zostanete geninom."
„Áno, áno, to už poznám." kričal Naruto.
Polovica ľudí odišla a polovica zostala.
„Posledná otázka je...prešli ste."
Po do povedaní vletela do miestnosti TenTen.
„Ja som TenTen. Skúšajúca druhej skúšky."
„Si tu skoro TenTen."
„Tak málo. Ja som myslela, že keď som bola prvý krát na skúške, bola tá skúška najťažšia aká mohla byť. Ale teraz je to asi ťažšie. No nemôžem potom zaostávať v zložitosti."
„Stretneme sa za pol hodinu, na tamtom mieste." a ukázala prstom cez okno na les smrti."

TenTen všemožne vysvetľovala, čo majú za úlohu. Nešlo jej to tak dobre ako Anko, ktorú vystriedala. Konohamaru sa stále sťažoval, že je to ľahké, až kým ho neukľudnila Sakura jej pravačkou. Jeden z každého tímu si išiel po zvitok a keď ho mali, rozišli sa každý k svojej bráne.Brány sa otvoril a všetci tam vbehli. Iba Naruto, Sasuke a Sakura išli krokom. Naruto pri tom nahlas rozmýšľal.
„Na vystopovanie najbližšieho súpera použijem Kyuubiho alebo sage mód?"
„Nerozmýšľaj a rob." hovorila Sakura.
Naruto začal čerpať sage chakru.
„Naruto, ako to, že dokážeš načerpať sage chakru za pohybu? Ani Jiraiya-sama to nedokázal." pýtala sa Sakura.
„No, dokážem to. Ale sage mód udržím asi dvadsať sekúnd. Čiže nie je to tak efektívne ako keď načerpám sage chakru v pokoji."
„Aha. Teda to slúži na vystopovanie súpera alebo na rozhodujúci úder."
Všetci traja sa vybrali hľadať najbližších protivníkov.

Našli troch ninjov z neznámej zeme. Lebo ten znak, čo mali na čelenke nepoznali.
„Ukážte sa. Vieme, že ste tu." kričal jeden z nich.
Naruto a ostatný sa ukázali.

4.884615
Průměr: 4.9 (52 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, St, 2010-06-30 16:29 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Len si daj pozor na chyby a preklepov sa tam tiež našlo dosť. Ale baví ma to takže tu nebudem kritizovať. Teším sa na ďalší diel. Smiling

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele gimli
Vložil gimli, So, 2010-06-26 22:19 | Ninja už: 5132 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

mne sa to pacilo ale bolo tam dost chyb

Obrázek uživatele filca1
Vložil filca1, So, 2010-06-26 09:37 | Ninja už: 5054 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Kdy bude další díl už se na nej moc teším. Ty přiběhy píšes pěkně jen tak dál.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2010-06-26 15:47 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Ak sa nič vážneho nestane, tak bude v piatok.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-06-26 01:06 | Ninja už: 5188 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Sage môd? Není to náhodou sage mód? Nebo se to tak píše jenomv českým překladu?
Ale co já tě tady budu kritizovat. Baví mně to. Jen tak dál. Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2010-06-26 15:47 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Chybička sa našla, aj opravila.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Pá, 2010-06-25 20:58 | Ninja už: 5572 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

no ok ..... teda fakt o hodny kus lepsie ako prva verzia ... dam ti normalne 4*

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Pá, 2010-06-25 19:25 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Huh, tak toto je silno moc zaujímavé Laughing out loud
Fakt sa mi to páči Smiling
Som zvedavá, čo sa bude diať ďalej ^^
Kakashi YES budem sa tešiť na pokračovanie ;-)

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2010-06-25 19:38 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Žiadna pointa ti neušla, tam som spravil chybu.
Našej učiteľky SJ som sa pýtal, či tam má byť dvojbodka. Povedala mi, že keď píšem niečo, čo tá postava povedala, tak tam môže aj nemusí byť dvojbodka. Aj keď sa mi to moc nezdá.
Každý robí gramatické chyby, nie sme predsa stroje. Do budúceho dielu sa posnažím všetky chyby odstrániť.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Pá, 2010-06-25 19:46 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Tak očividne aj učitelia sa mýlia... Občas je lepšie dať na svoj inštinkt, keď sa ti niečo sakrametsky nezdá ^^
No, nie sme stroje xD A od toho sú tu komentáre → aby sme FF-károv vychvaľovali do nebies, poradili im a upozornili ich na chyby :)

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Pá, 2010-06-25 19:58 | Ninja už: 5156 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Som rád, že niekto napíše komentár o tom, kde som spravil chyby. Lebo ja si to po sebe nečítam a opravím chyby, ktoré mi vyhodí word. Teraz na to budem mať viac času, keď sú prázdniny, ale ani to negarantuje, že to bude na 100% dobre.
Učitelia sa mýlia, hlavne naša učiteľka matematiky, ktorú musíme stále opravovať.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Pá, 2010-06-25 20:09 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

→ PM Eye-wink
Nech nespamujeme ^^