manga_preview
Boruto TBV 09

Zase spolu - II.

Naruto sa prebudil už o šiestej ráno. Sám nevedel, prečo tak skoro vstáva, ale využil to, že skoršie vstal na to, aby sa pripravil na preskúšanie. Odchod z domu mu trval dlhšie, lebo nemohol nájsť kľúče, aby mohol zamknúť. Cestou sa zastavil na ramen. Už bol na mieste, kde mal byť preskúšaný. Ale oveľa skôr, ako tam mal byť. Tak zaspal.

„Kakashi, ty budeš bojovať s Narutom." hovorila Tsunade v kancelárii.
„Dobre. A čo Sasuke." odpovedal.
„S ním je všetko v poriadku."
„Nebolo by lepšie, keby bojovali tí dvaja spolu?."
„Nie, navyše chcem vedieť, ako sa Naruto zlepšil. Najlepšie to zistím, keď bude bojovať proti sharinganu."
„Prečo nemôže bojovať so Sasukem?"
„Kebyže bojujú spolu, nevedeli by kedy skončiť. Preto by bolo lepšie, aby si bojoval s Narutom ty, lebo inak obidvaja by sa mohli zraniť pred chuuninskou skúškou. U Naruta by to nevadilo, ale u Sasukeho áno."

Naruto sa prebudil. Len čo otvoril oči, videl pred sebou ľudí. Pristúpil k nemu Kakashi a povedal.
„Tak Naruto, budeš bojovať proti mne."
„Ale...prečo nemôžem bojovať so Sasukem."
„Rozhodla tak Tsunade." prerušil ho Yamato.
„Tak dobre. A kde je Sasuke?"
„Ja ťa tu strážim skoro hodinu. Kebyže ťa chce niekto napadnúť, keď spíš." ozvalo sa zpoza neho, pri čom sa otočil. Všetci sa smiali, len Naruto bol od zlosti celý červený.
Naruto aj Kakashi sa pripravili na boj.
„Nevadí ti Naruto, že budem...používať...sharingan?"
„Nie, ja chcem, aby ste ho používali sensei."
„Vážne? A prečo to chceš?"
„Uvidíte."

Začal boj. Nálada bola ako na pohrebe. Nikomu sa nechcelo, až Naruto sa odvážil použiť ako prvý nejakú techniku.
Fuuton:Kazekiri no jutsu
Katon:Goukakyuu no jutsu
Kakashi využil vietor a použil ho na zosilnenie svojho ohňa.
Hyouton:Hyouryuu heki
Pred Narutom sa vytvorila ľadová stena, ktorá zablokovala oheň. Kakashi vytvoril chidori a rozbehol sa proti stene. Rozbil ľad a rútil sa na Naruta. Ten vytvoril rasengan, bez použitia klonu, a použil ho proti chidori. Nastal výbuch a nikto nevedel, čo sa deje. Zatiaľ bojovali v taijutsu. Naruto vykrýval Kakashiho údery. Naruto namieril kop na hlavu, ale Kakashiho ho vykryl. Po pár úderoch to skúsil znova. Tiež neúspešne. Potom sa premiestnil zaň ho. Rozbehol sa proti nemu, a čím bol bližšie, tým bol rýchlejší. Nakoniec vyvinul takú rýchlosť, že bol rýchlejší ako Lee. Skúšal to zozadu, spredu, zľava aj sprava, ale Kakashi vďaka sharinganu, len tak, tak vykrýval útoky. Naruto zase zamieril na Kakashiho hlavu a ten kop zablokoval, ale aj odletel päť metrov.
„To ako?"
Naruto otvoril oči a bolo to všetkým jasné. Bol v sage móde.
„Ako to, že si v sage móde?" pýtala sa Tsunade.
„To je jednoduché. Rok som nerobil nič iné, ako hromadil sage chakru za behu a tak aj prešiel do sage módu. Bolo to veľmi ťažké, ale zvládol som to. Teraz aj za pohybu môžem prejsť do sage módu."
Katon:Tenshu Entou
Z Narutových úst vystrelil oheň, ktorý sa snažil Kakashi zničiť vodných jutsu.
Suiton:Suiryuudan
Nič sa nestalo.
Suiton:Suijinheki no jutsu.
Veľka vodná stena len zmiernila účinky ohňa a tak Kakashi dostal len slabý úder ohňom. Celý zničený zostal ležať na zemi.

„Ako to, že voda neuhasila oheň?" pýtal sa seba aj Naruta Kakashi.
„To je veľmi jednoduché. Kyuubi je boh ohňa, Tak keď pridám do svojej ohnivej techniky jeho chakru, tak jej sila vzrastie aj stokrát."
„Tak to znamená, že sa ti podarilo ovládnuť Kyuubiho." hovoril Yamato.
„Nie tak celkom, skôr sme sa dohodli, že sme mi budeme pomáhať. Pomohla k tomu aj legenda o zlatej líške."
„A to ako?" pýtal sa Kakashi.
„Môžeš ju povedať celú, lebo ja som ešte nepočula." povedala Sakura.
„No...akoby som začal."
„Povedz ju a nerob sa múdrym." kričal mu Konohamaru do ucha.
„Kedysi dávno bojoval jeden muž proti stovke mužov sám spolu s líškou. Nevie sa, či to bol Kyuubi, ale s najväčšou pravdepodobnosťou nie. Oni spolu nevychádzali a skoro stále sa hádali. V boji sa neskutočná vec. Ten jeden bojovník bol na pokraji smrti, keď ho tá líška zachránila a začali spolu bojovať. V tom sa jej srsť zmenila z oranžovej na zlatú a bola dvakrát tak silná. Hovorí sa, že zmúdrela a prijala toho bojovníka za svojho pána. Neskôr spolu bojovali na život a na smrť a tak zmenila farbu znova na oranžovú. Potom sa zmierili a bola zase zlatá. Potom ho zradila a zabila ho, a hneď na to aj ona zomrela. Podľa toho, keď líška, ktorá zmúdrela a je zlatá, zradí svojho pána, zomrie."
A máš nejaký dôkaz, že ti sama od seba pomáha?" pýtal sa nedôverčivo Sasuke.
Naruto si kúsol do prsta, spravil krvavú čiaru cez brucho a nakoniec spravil aj pár pečatí.

Kuchiyose no jutsu
Vedľa Naruta sa objavil v plnej svojej kráse Kyuubi.
„Tak už mi veríte?"
Všetci mali ústa otvorené dokorán. V tom Kakashi upadol do bezvedomia a Tsunade len skonštatovala: „Musí ísť hneď do nemocnice."
Naruto zobral Kakashiho do rúk a položil na Kyuubiho. Ten sa zmenšil a hneď obidvaja išli do nemocnice. Po ceste sa Naruto pýtal Kyuubiho.
„Vieš, kde je vôbec nemocnica?"
„Áno, tú som zničil ako prvú. Tvoj..."
„Čo moja..."
„Ale nič."
„Povedz to."
„No dobre. Tvoja matka s tebou vybehla na poslednú chvíľu z nemocnie. O dve sekundy neskoršie a nebol by si tu."

Keď prechádzali Konohou, ľudia sa na nich zdesene pozerali.
„To je Kyuubi."
„Znova na nás zaútočí."
„Ale nie, je na nom Naruto. To je v pohode."
„Nie, zaútočí na nás."
Pred Kyuubim vyskočil Gai.
„Tak poď ja sa ťa nebojím."
„Gai-sensei uhnite, Kakashi je v bezvedomí a potrebuje ihneď do nemocnice."
kričal zozadu Naruto.
„Naruto? Počkať, on neušiel?"
„Nie, je plne pod mojou kontrolou."
Povedal a pokračovali.
„Som pod tvojou kontrolu?" vrčal Kyuubi.
„No, niečo som musel povedať. A myslíš si, že by som ťa neporazil?"
„Ty, mňa nedokáže poraziť nikto. Ani démoni, ani celá Konoha, ani Yondaime, tvoj otec."
„Veď ťa porazil a ja tiež. Spomeň si na tréning.ô
„On ma neporazil, len ma do teba zapečatil. A to bol len tréning, musel som ťa šetriť."
„Juubi by ťa porazil."
„Máš ty vôbec mozog?"
„Prečo?"
„Zo všetkých deviatich démonov vznikne Juubi. Ja som jeho súčasťou, tak nemôžem proti nemu bojovať."
„Aha. Zabudol som."

Prišli do nemocnice a lekári si Kakashiho hneď zobrali. Po krátkom ošetrení ho Naruto navštívil na izbe.
„Kakashi-sensei, ste v poriadku?"
„Áno. Ale budem tak dva až tri dni mimo.
Z rohu sa ozvalo:„Ja som ti hovoril, že nemáš použiť toľko mojej chakry."
„Tak je to pravda, nezdalo sa mi to."
„Vidíte, vďaka nemu som zosilneli moje techniky aj stonásobne."
„A čo si sa naučil za tie dva roky."
„No, dokážem prejsť do sage módu aj v pohybe, som rýchlejší, oveľa som sa zlepšil v taijutsu, do techník viem dať Kyuubiho chakru a tiež som zase vylepšil rasengan."
„Skúšal si aj otvoriť osem brán?"
„Áno, viem Hachimon, bez toho, aby sa mi niečo stalo."
„Páni, ty si vážne zosilnel. A si pripravený na chuuninskú skúšku."
„Áno, ale potrebujem zlepšiť Hiraishin no jutsu."
„A ako? Veď je to časopriestorová technika, môžeš sa premiestniť kam chceš."
„To áno, ale musím použiť špeciálnu pečať. A ja to chcem vedieť bez nej."
„Bezo mňa to nedokáže." ozval sa Kyuubi.
„To je pravda."
Chvíľu sa ešte rozprávali a Naruto zamieril na obed do Ichiraku ramen. Tam stretol Hinatu.

Poznámky: 

Katon:Tenshu enkou - Oheň:Božský plameň
Hyouton:Hyouryuu heki - Ľad:Ľadová stena

4.80392
Průměr: 4.8 (51 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Pá, 2010-06-25 19:07 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Wua, tak to bolo suprové Smiling
Naruto & Kyuubi ~ to sa mi pááááči ^^
Ale o5 tam máš chyby, tak si na ne dávej pozor Eye-wink také isté, čo som ti spomínala v predchádzajúcom diele :P


Jooo a keď už tam používali tie techniky, tak ich mohli aj zakričať/povedať, nie? Laughing out loud
Len tak napísané je to divné :P

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-06-19 10:34 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Och, och... nová kapitolka. Nechápem, prečo som si tu prvú nevšimla... Smiling

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)