manga_preview
Boruto TBV 09

Milovat Jinchuurikiho: 12- Kde je dobro?

Naruto něco vztekle zavrčel, spíš pro sebe, než pro ostatní v místnosti. Jeho mozek pracoval na plné obrátky, prokoukli nás?
Celé několika měsíční pracování bylo na houby. Postupně jeden po tuhém, všechny plány se obracely v prach. Bolestivě se chytil za hlavu. Ta palčivá bolest se objevovala znovu a stále častěji. Jak se v tomhle mám soustředit?!

Téměř nikdo toto zakolísání nezaznamenal, vypadalo to, že Vůdce silně přemýšlí nad dalším postupem.
Pomsti se.
Nebuď hlupák.
Srovnej Konohu se zemí dřív, než tak oni něco najdou.
Pod zemí, hluboko.
Jeho kosti.
S ním… budou silní.

Zmateně se ohlédl kolem sebe. Členové jej pozorovali, všichni do jednoho však mlčeli. Ten hlas, zněl v jeho hlavě. Znal ho, jen si nemohl vzpomenout odkud.
Jeho paměť sahala jen do okamžiku, kdy se probudil na mezi, s hlubokým čerstvým šrámem na hrudi. Kůže už trošku srůstala. Bylo to divné, vždyť ještě před chvílí tolik krvácel.

Déja vu zmizelo, tak rychle, jako přišlo. Zmateně se rozhlédl kolem sebe. Emi se na něj upřeně dívala a čekala pokyny. Rozhodl se uposlechnout radu hlasu a vydal pokyn k všeobecné mobilizaci. Současně dal sepsat několik totožných zpráv, které odeslal těmi nejrychlejšími poštovními orly, svým spojencům- Kágům vesnic.

Konečně to přišlo.

Konoha se otřásala od nápory útoků. Kdysi úrodná zem, byla udusána utíkajícími lidmi. Všude to páchlo po spálené trávě. Několik stromů hořelo, jiné se vyvracely, jak jejich kořenový systém nebyl schopen vydržet nápor větru, způsobeného sadami výbuchů. Nad troskami města se vznášel obrovský bílý pták z jehož mohutného hřbetu shlížel dolů pohledný blonďatý ninja, v černém plášti s rudými mráčky.
Jestli se už brzy neukážou, dojde mi jíl, pomyslel si vztekle.
Zavrávoral když se vyhýbal několika kunaiům, které ne něj vyslali bezradní konožští ninjové. Zahlédl i další záblesky, jak chystali další. Najednou se však pod několika ninji probořila zem a z ní vystoupila velká dřevěná loutka ve tvaru člověka. Z ruky jí vystřelilo několik šípek a ninjové se sesunuli k zemi mrtví. Jed působil perfektně, to nové složení zvýšilo jeho působení na několik sekund, usmál se v duchu Sasori a z očí si odfoukla pramen červených vlasů.
„Pořád stejné dítě,“odfrkl si Deidara a vypustil několik bomb na tým několik mladších ninjů, zřejmě chunninů.
„To že bývala Kohoha nejmocnější vesnicí?! Teď nám nabízí jen svůj odpad, tss, to je pod moji úroveň!“ křikl Sasori na svého parťáka a spolu s loutkou se opět ponořil pod zem. V rukou zformoval malého ptáčka. Do jeho zobáku zastrčil krátký svitek a vypustil jej. Účelem této malé věci nebylo sebezničení, jen doručení bez nehody. Pokud by jej otevřel někdo jiný, než pro koho je určen, zpráva by byla automaticky zničena.
Dei se s úsměvem rozhlédl kolem sebe, jeho část úkolu je téměř hotová.
---------------------
„Pospěšte si!!!“ zakřičel na všechny blonďák vpředu. Běžel hned jako první, několik metrů za ním se hnali jeho partneři. Chvílemi ani nestačili vyrovnávat tempo, které nasadil. Některým to vrtalo hlavou. Jeho chování bylo každou chvíli jiné, jindy si zase protiřečil. Nikdo se ani neodvažoval odhadnout, co skutečného se skrývá za touhle akcí na Konohu. V dálce se rýsovala hlavní brána vesnice, tedy alespoň to, co z ní zůstalo. Za chvilku už doběhli až k hradbám, kde na chvíli zastavili. Všichni se konečně pozvolna nadechli. Ozvalo se několik velkých ran a zvedl se oblak prachu, všichni si instinktivně zakryli obličeje.
----------------------
Na větvičce stromu, těsně pod korunou, přistál bílý ptáček. Nebyl větší než kos, ale přesně to mu vyhovovalo. Seskákal dolů až na rameno sedící postavy. Kolem ní na několika dalších stromech se rozvalovali její kumpáni, což bylo zřejmé pouze podle stejného červenočerného oblečení.
„Je čas!“ oznámila postava ženským hlasem. Na větev vedle ní lehce skočila dalšího štíhlá postava.
„Připravená?“
Postava jen mlčky přikývla, tohle bude zkouška. Pokývla rukou a všechny postavy se rozptýlily a směřovaly směrem k zadní bráně Listové vesnice. Už z dálky slyšeli několik otřesů.
„Doufám, že to ten Deidara nepřehnal,“zachechtal se muž s podivně bílou tváří s různými černými symboly na lícních kostech.
„Doufám, že jo,“zavrčel muž s naopak tváří tmavou, a podivně zelenýma očima.
„Však se o tom za moment přesvědčíme,“přerušila jejich rozhovor Ai. Lezli jí na nervy, předtím i teď. Na další hovory nebyl čas, protože se před nimi objevila polozbořená hradba Konohy.

Dunění několika párů nohou. Zvedání prachu. Pokašlávání. Zvířený prach se usazuje. Konečně je to tady!

Proti sobě stojí dvě znepřátelené organizace. Jeden jinchuuriki. Dva vůdci. Čtyři milující se lidé na opačných stranách. A tisíce nevinných obyvatelů Konohy.

Kde je dobro?

Poznámky: 

Tak jo... chtěla bych vám všem moc říct, že si vážím vašeho nadšení a můžu slíbit, že tuhle povídku nenechám ležet ladem, to by pak dopadla, jako naše Česká orná půda... Eye-wink Každopádně, ais chápete, že nejde psát jen tak bez můzy... takže čekám na správný okamžik... každopádně bych vám chtěla říct, že byhc ji chtěla v nejbližší době ukončit... protože mám hodně nápadů na další a další povídky.. SmilingSmiling Tak se zatím těšte, Pa Vaše Kaia Smiling

4.95652
Průměr: 5 (69 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, St, 2017-12-27 01:07 | Ninja už: 2356 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Aaaaa keď tento perfektni urobená poviedka nebude mať pokračovani tak sa asi zblaznim prisaham

Obrázek uživatele hagar
Vložil hagar, Ne, 2014-12-07 13:39 | Ninja už: 3962 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Veľká škoda , že si to nedokončila ...

Obrázek uživatele Sakura2012
Vložil Sakura2012, Pá, 2013-04-19 20:29 | Ninja už: 4149 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Prosím napiš pokračování. Moc mě zajímá jak to skončí.

Obrázek uživatele adusinka
Vložil adusinka, Čt, 2012-09-20 22:31 | Ninja už: 4634 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

No tak ja chcem pokracko Smiling

Obrázek uživatele Overlord
Vložil Overlord, So, 2012-08-18 21:49 | Ninja už: 4304 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Mohla by si to dokončiť. Škoda takej dobrej poviedky zaslúžila by
si pokračko Smiling

[hide=SKRACUJ SI PODPIS!!!]What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Ronnie.
Vložil Ronnie., St, 2012-06-20 05:59 | Ninja už: 5529 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Skvělý !! Myslíš, že budeš pokračovat (po 2 letech ) Laughing out loud ?

Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, Po, 2012-04-30 08:25 | Ninja už: 4669 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Sugoi, další díl plsík!!!! Laughing out loud

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, Ne, 2012-02-12 19:17 | Ninja už: 5322 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

ještě chvilku budu čekat na další díl a asi umřu Laughing out loud nedočkavostí Laughing out loud sice si to budu muset přečíst aspon 3 díly zpátky abych v tom neměla uplnej bordel, ale to nevadí Laughing out loud další díl další díl!

Obrázek uživatele DeNrEs
Vložil DeNrEs, So, 2011-04-30 14:45 | Ninja už: 4837 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

krasna seriovka,skoda ze uz si prestala pisat
hodnotenie som daval vzdy za 5

1346 dní na konohe lel

Obrázek uživatele Testey Neoras
Vložil Testey Neoras, Ne, 2011-04-10 20:33 | Ninja už: 4991 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

Zasa musíme prehovárať aby si to dopísala? Je to super poviedka, ale treba ju dopísať Laughing out loud .... a rýchlo lebo ťa prídem uštekliť k smrti aj kebyže nie si šteklivá Laughing out loud Sticking out tongue

Obrázek uživatele Ivík-chan
Vložil Ivík-chan, Ne, 2011-04-03 08:11 | Ninja už: 5033 dní, Příspěvků: 121 | Autor je: Prostý občan

Moooc hezký. Je celkem možný že už se opakuju, ale jak se má člověk neopakovat, když se to taaak pěkně čte... Moc se těšim na další dílek. Doufám, že se Ai vrátí k Gaarovi. Eye-wink

Prosím o přečtení! - http://147.32.8.168/?q=node/89529 Moc pěkná povídka, uřčitě za to stojí!

A zmínit bych se taky měla o této povídce - http://147.32.8.168/?q=node/86767 .
Prosím tedy o to, aby jste si je přečetli.

Obrázek uživatele Fenyxko
Vložil Fenyxko, Út, 2011-04-05 22:13 | Ninja už: 4824 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

No radšej keby sa k Narutovi Smiling

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Út, 2011-04-12 17:40 | Ninja už: 4802 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Jo Garara má jinou at se vrátí k Narutovi.

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, St, 2011-04-13 19:43 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

přesně tak at se vrátí k narutovi Smiling Naruto

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2011-03-28 22:22 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Jévanínku, děkuju moc za krásné komentíky SmilingSmiling

Napíšu další, to si pište, přece nenechám svojí lásku padnout Eye-wink
Teďka pořád není čas, ale libuju že co nejdřív, když vyhradím místečko ve všech povinnostech, bude právě pro tuhle FFku, ktrá je moje největší dítě Eye-wink

Kaia Z lásky

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Temari12012002
Vložil Temari12012002, St, 2015-05-06 17:22 | Ninja už: 3283 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Daj nový dielik je to fajnove a nebavíma už čakáť. ☺☺

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2011-04-11 10:51 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

asi můžu říc i za ostatní
žese nám to strašně moc líbý Smiling jeto parádní povídky Smiling
ale už byto chtělo konečně pokráčko, ale itak aspon máme na co čekat a budemse těšit víc a víc Smiling
váš naruto uzumaki 2008 Z lásky

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Po, 2011-03-14 18:09 | Ninja už: 4802 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Pěkný, ale nenecháš je aby se navzájem zabily že ne?

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele Pavel51
Vložil Pavel51, Po, 2011-03-14 03:06 | Ninja už: 4844 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

Moc hezký smím se zeptat bude další ?

Obrázek uživatele vysta
Vložil vysta, St, 2011-03-09 23:07 | Ninja už: 5442 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

skvělý příběh.

Obrázek uživatele Mayu-neechan
Vložil Mayu-neechan, Út, 2011-03-08 18:36 | Ninja už: 4937 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Škoda že už nepíšeš je to úžasná FF. XD

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Ne, 2011-02-06 00:38 | Ninja už: 5038 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

proc uz nepises? Tak teď ti nevím...

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele cawcaw
Vložil cawcaw, Pá, 2010-12-31 18:17 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

uzastne neskutocne sa mi to paci :] nemozem sa dockat dalsieho

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, St, 2010-08-18 02:21 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Super, ale kedy už bude ďalší dielik?

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2010-07-05 10:05 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Děkuji moc všem za skvělé komentáře, teďka jsme byli na dovči, takže další dílek přidám hend, jak ho dopíšu Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Analia.....
Vložil Analia....., So, 2010-07-03 23:43 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

kedy bude novy diel???? nemozem sa dockat,...Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, So, 2010-07-03 15:50 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

konečně novej díl Laughing out loud a byl parádní Smiling moc semito líbylo Smiling
sem zvědavej jestli Naruto pomůže Konoze nebo ne Laughing out loud

Obrázek uživatele jeany4ever
Vložil jeany4ever, So, 2010-07-03 10:43 | Ninja už: 5430 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

jáááj dlho som to nečítala, dlho som nebola na Konohe, ale akonáhle som sa vrátila šla som hneď na túto poviedku!!!!! Kedy bude pokračovanie, hm???

Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, St, 2010-06-30 21:56 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Jahááá!!!! Kaia-chan is back!!! Moc pěkný díl Laughing out loud Doufám že už žádné přestávky nebudou Eye-wink

Jsem fanda:

Obrázek uživatele ewitko
Vložil ewitko, So, 2010-06-26 18:22 | Ninja už: 5370 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

no hurá tak dlouhž čekání....promiň to jsem si nemohla odpustit....jinak krásný dílek a už se těším na další Smiling