Milovat Jinchuurikiho: 11- Kruté překvapení
Nebýt SpeEd3ra, nevím, jestli bych tuhle sérii ještě někdy začala vydávat. Jemu momentálně patří můj největší dík Proto mu tenhle díl věnuju, doufám, že si ho užijete všichni :)
„Až moc rychle jsi mě dostala do úzkých, teď tě nemohu nepřijmout,“usmála se Hin a podala Ai ruku.
„Buď ses ty tak moc zlepšila, nebo já tak zhoršila. Ale spíše to druhé. Vedení Akatsuki mě bere veškerou sílu!“
„Teď už budeš mít mou oporu,“pousmála se a následovala svou novou šéfku do úkrytu. Hinata neměla o Ai žádné pochyby, klidně by ji zavedla kamkoliv, věděla, že zlomené srdce, dokáže mnohé.
„Můžu se tě na něco zeptat?“ozvala se tiše Ai.
„Na cokoliv.“
„Jak jsi tehdy mohla porazit Naruta?“
„Já… měla jsem vztek a on byl zraněný, jinak by se mi asi nepovedlo, to co jsem udělala. Nezabila jsem ho, vím to, ale teď si uvědomuju, že to byla chyba. Kdybych tehdy dokonala vše, co jsem chtěla, nebyly by dnes takové problémy s Hakumei a všemi ostatními. “
Ai píchlo u srdce. Vážně ho chtěla zabít? Neřekla by to do ní, možná skutečně byla silná, jen před ní nechtěla svou sílu dát najevo. Nechala to být, teď je pro ni důležité, aby se dokázala do organizace začlenit a získat zpátky tu nejlepší fyzickou kondici.
Najednou obě zastavily. Stály uprostřed prázdné louky. Hinata lehce spojila dlaně a za chvilku se před nimi začala objevovat bariéra, které skrývala samotné sídlo Akatsuki. Vůdkyně se rozhlédla a pokynula jí, aby vešla. Obě prostoupily modrým obalem s podivným šimrajícím pocitem na těle. Jakoby se dostaly do jiné dimenze. Ai žasla, jak perfektně se jim podařilo skrýš schovat. Hin otevřela dveře a v místnosti, do které vešly, nastalo hrobové ticho. Všichni přítomní se rozvalovali na jedné z pohovek, nebo židlí a doslova zírali.
„C-co tu dělá?!“rozkřikl se najednou Deidara, až mu do obličeje zlostně sklouzly blonďaté vlasy.
„Zrádkyně!“sykl naštvaně Sasori a hodil po Ai škaredým pohledem. Ustála ho, ba dokonce se mírně ušklíbla.
Celou místností se nesl tichý šepot, ale Ai nerozuměla ani polovině toho, co říkali.
„Ticho!“zahřměla Hin, až se Ai polekaně otočila. Vážně si tu uměla sjednat pořádek, i když se to chvílemi nezdálo.
„Je na čase, abych vám všem vysvětlila, co se bude dít. Všichni jste se tu povalovali už dost dlouho!“ Na chvilku se odmlčela a pak s hlubokým nádechem pokračovala.
„Všichni moc dobře víte, že původním plánem Akatsuki, bylo sbírání všech bijuu a vytvoření něčeho „více“. Je to složité, ale je jisté, že původní vůdce Akatsuki si byl jist, že to dokáže. Myslíte, že i my máme takovou moc? Ovládat všechna bijuu a vytvořit jednoho démona? Ne, na to potřebujeme zpět Madaru!“vyložila své myšlenky Hinata a doufala, že to na ostatní zapůsobí. Zapůsobilo. V místnosti nastalo ticho, všichni si uvědomovali význam jejích slov.
„Co chceš dělat?“ zeptala se tiše Ai.
„Moc dobře víš, kde je Madarovo tělo,“pousmála se vůdkyně. Ai vytřeštila oči.
„To myslíš vážně?!“
„Jít do konohy, pokud uzavřela spojenectví s Hakumei, je sebevražda!“rozčíleně gestikulovala rukama. Hina jí na rameno položila svou dlaň a černovláska se ihned zklidnila.
„No tak, to si vážně myslíš, že bych dokázala oživit a vládnout Akatsuki kdybych byla tak slabá? Navíc nevíme, jestli se Konoha s Hakumei spojily.“
„Nespojily,“konstatovala suše Ai. Všechny pohledy se na ni obrátily. Hin pokývala hlavou, začala si u Ai získávat důvěru.
„Ovšem Písečná ano.“
„Je to složité a začíná se to zamotávat,“podotkl rádoby moudrým hlasem Sasori.
„Je čas zatahat za nitky a rozmotat klubíčko lží, podvodů a zrad. Vydáme se do Konohy získat svitek, ovšem nevíme, co udělá Hakumei. Budeme tedy doufat, že Naruto není tak blbý a pošle do Konohy někoho. To je naše šance, zničíme Listovou a získáme zpět tělo našeho Vůdce!“
Odpovědí jí byl sborový souhlas.
Spokojeně se otočila a rukou pokynula Ai, aby šla s ní.
„Měla bys vědět, že na Madarově těle se dělaly výzkumy a…“začala Ai.
„Neboj se, my zvládneme dát do kupy i rozkouskovaného Madaru, nejsme tak slabí, jak se může zdát,“pousmála se Hinata a otevřela jedny dveře.
„Tady je tvůj pokoj, budeš bydlet sama, pro jistotu,“pousmála se. Ai tiše pokývala hlavou.
„Dole to ještě proberu s ostatními, ale do konohy půjdeme všichni, aby to Hakumei skutečně vylákalo. Nejprve jim ale pošleme malé překvapení!“
Její ďábelský úsměv Ai zmrazil. Poznala, jak rychle dokáže měnit své tváře, tam v lese a teď. Už to nebyla ta Hinata, o které slýchávala Kibu mluvit, byla už to jen Vůdkyně Akatsuki, prahnoucí po pomstě.
Hin sešla po schodech dolů, její kroky se rozléhaly chodbou. S lehkým úsměvem na tváři vešla do pracovny, kde na ni čekal jeden ze členů.
„Co po mně chceš?“ zeptal se nevrle. Neměl zrovna nejlepší náladu, zvlášť proto, že musel stát u šéfky na koberečku, sám.
„Mám pro tebe úkol, takovou maličkost,“pousmála se a pokračovala, „půjdeš do Konohy a trošku jim pohrozíš. Zároveň se poohlédneš po někom, kdo by mohl vědět, kde se ukrývají tajné svitky a další věci. Vem si k tomu, koho uznáš za vhodného.“dokončila svůj úkol Hina. Muž pokýval hlavou a opustil místnost.
Unaveně si prokřupala klouby na rukou. Nevěděla, jestli zrovna Deidara je na tohle nejvhodnější, ale jeho schopnosti byly na místě. Těšila se, jakou reakci to vyvolá u Naruta, konečně se to rozjelo!
O den později
„Ztište se všichni!“ místností se rozlehl přísný hlas. Všichni sedící otočili své zraky k nově příchozímu.
„Mám už toho všeho plné zuby, konečně je čas, abych vás plně seznámil s naší situací,“rozhlédl se po tvářích přítomných. Chyběla jen Emi, kterou osobně poslal na výzvědnou misi. Touhle dobou by se už měla vracet.
„Moc dobře víte, jaký je náš úkol, ale teď k němu přibyde asi ještě jeden. Chci vám říct o tom, co jse se dozvěděl od..“
Jeho hlas přerušilo prudké rozražení dveří. Na prahu stála udýchaná Emi, blonďato-modré vlasy jí neuspořádaně poletovaly po tváři.
„Napadli Konohu. Oni, Naruto je bombardovali. Jen lehce, ale i tak je spousta zraněných, nestihli evakuovat ani pětinu obyvatel. Myslím, že nás chtějí dostat do pohybu a jako místo střetu si vybrali Konohu! Možná je za tím něco víc..“
Odpustíte to spoždění?
Je to vážně ůžasný...,ale chtělo by to další díl..
Další díl už je přidaný, jen sem zapomněla sem hopdit odkaz
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
PROSÍM!! napiš další píšeš krásně PROSÍm!
napiš pokračování, prosím.
parádní dílek, jsem smutný z toho spisovatelského volna, ale doufám že nebude trvat tak dlouho.
Pekný, tahle série je úžasná ... Moc se ti to povedlo, na to, že to čtu až teď .
Lidičky milí, těší mě, že vás tahle FFka tolik baví, na další dílek si teď netroufám, vyhlásila sem si spisovatelský odklad na dobu neurčitou- Končím prozatimně se psaním a pokračováním FFek
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
Doufám, že ta spisovatelská pauza nebude trvat moc dlouho, nemůžu se dočkat dalšího dílu
Tak ako vtip by to bolo fajn, ale mám taký pocit, že prvý apríl asi nie je čo? Takže nezostáva nič iné len ako rešpektovať tvoje rozhodnutie a dúfam, že sa neskôr vrátiś zase k písaniu... Good Luck
Napiš už další díl . Je to super.
Krááásnýýýý rychle pokrackooo !!!!
mooooooc pěkný
úžasný to byl skvělej dílek moc se mi tvoje povídy líbej a tuhle mam asi nejradši tak rychle další dílek
Dakujem za venovanie. Diel je pekny a zaujimavy ovsem taka mala kritika preistotu si vzdy precitam aj predchadzajuci diel a vobec mi nesedi dej 10 z 11. tod vse
Mazeeec! Uff na tenhle díl sem čekala sice dlouho ale přineslo to své ovoce xD Ale to neznamená že budu zase čekat znovu takovou dobu xD Hmm fakt by to chtělo rychle další díl
Jsem fanda:
je to hustee .. jako vždy to nemá chyby .. je to opravdu úžasné .. něco takového jsem na konci čekala .. a těším se na další dílek .. doufám že bude brzy
Krásný. Hinatka se nám tu krásně vybarvila .
Oou, ta zvědavost, co by se tak mohlo stát v dalším díle, mě zabíjíí !!
jestli odpustím?? hmm jo stačí k tomu další díl
nádherný
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
Lidičky děkuju moc Jste zlatí, moc si toho vážim, další díl bude, snad nejdřív ;)
Už to tak bude?
Return? Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků
OMG nevěřila jsem vlastním očím, že jsem viděla nový díl mojí nejoblíbenější povídky XD myslela jsem že se asi nedočkavostí zabiju nebo tak ňák, ale dočkala jsem se... tahle povídka je tááák super, doufám že bude co nejdříve další díl a neopovažuj se sní skončit a ani ji nedokončit!!! neber si to jako urážku ale mě vážně zajímá, jak to všechno dopadne... jinak díkes za další díl XD
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
jj je to super poviedka a dúfam že neskončí skoro to oneskorenie mi vôbec nevadí pretože tento diel vyšiel jediná vec čo je divná je že je Hinata vodkyňa Akatsuki
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."
"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."
Oneskorenie odpustené ak dokončíš sériu??? Inak je to veľmi zaujímavé a máš tam super nápady...
super jako vždy jen tak dal
Úžasný dílek ale další by mohl být DŘÍV
odpustim, ale jen proto, ze to byl uzasny dil!
Jistě!! To byl svělý dílek!!! To se nám to motá a fandím Hinatě!! No, ale uvidíme jakým směrem se to vyvine...
Píšeš fakris parádně a nevím, jak bych vyjádřila pocity při čtení tvých FFek...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.