manga_preview
Boruto TBV 09

Dračí bojovnice 2 Konec

Udělala jsem menší prostor pro boj, no dobře, byl trochu větší, magií jsem skácela pár stromů a nechci slyšet žádný kecy o ochraně přírody! Jsou to jen stromy. Shiro, Akaru a Aoiraku sledovali z povzdálí, nechtěla jsem, aby je zasáhla některá má technika.

Postavili jsme se do bojových pozic, a když to Aoiraku obkecal, mohli jsme začít.
"Jsi připraven zemřít?"
"Jo. A ty?"
"A víš, že mě je to docela u p***le? Navíc, já mám něco, co ty ne." hodila jsem vražedný úšklebek.
"Ať zvítězí ten lepší!"
"OK."
Zaútočila jsem jako první, ale ho zase ochraňoval ten sku.vený písek. Sekala jsem do něj, seč jsem mohla, ale ten debil si posilnil brnění, asi si pamatuje to z minula, však já mu dám. Konečně zaútočil, no zaútočil, furt stál na jednom místě, to co útočilo, byl písek.
"Ku.va, to neumíš útočit nějak normálně? Já taky nenechávám, aby za mě třeba útočily stromy! I když...,"
"Ne, asi tě zklamu, ale ne, písek je mým vším a tak ho využívám."
"Chudák písek, takhle si ani pořádně nezabojuje."
"..."
Přestávalo mě to bavit, když zaútočím na blízku, ochrání ho písek, když po něm hodím kosu, tak ji zastaví písek. Ale já mám plno dalších skvělých věcí. Takže použiju, hm. Tu na dálku. Začala jsem hromadit magii do ruky a ta přecházela do kosy, další vylepšení. Když už celá jasně zeleně zářila, prudce a nečekaně jsem ji hodila. Písek se dal ihned do pohybu, ovšem kosa byla dvakrát rychlejší a třikrát silnější než předtím, neměl šanci.
Kosa hladce projela pískem, brnění a jeho tělem. Zastavila se v jeho ramenu a teď můj trumf. Všechna magie z kosy přešla do něj.
"A teď jsi můj."
"To myslíš, že mě zabije to škrábnutí?"
"Ne, ale zabije tě buď, rituál anebo magie, kterou máš v sobě."
"Cože?"
"Jak jsem řekla, ta magie přešla z kosy do tebe, když budu chtít, roztrhám tě na kusy, ale raději použiju ten rituál."
"Hm. To jsem rád."
"Vážně, proč?"
"Protože vím, co ten rituál dělá."
"Aha, tak to je vážně plus."
"Však jo."
"Zmlkni, nesnáším ukecané oběti."
Trhla jsem kosou, ta se v mžiku objevila v mé ruce.
"Teď konečně uvidíme ten rituál, jak furt o tom mele." řekla nadšeně Shiro.
"Jo, doufám, že to nebude moc brutální." poznamenal Aoiraku.
"Mě je to jedno, hlavně ať se nic nestane Midori." řekl s úzkostí v hlase Akaru.

Olízla jsem jeden hrot, který byl nejvíc od krve, pak jsem si rozřízla ruku a na zemi prvně opsala kružnici a pak do kružnice vsadila trojúhelník. Krása, tohle byl snad nejhezčí. Vstoupila jsem do kruhu, mé tělo zčernalo, bílé opět zůstaly pouze kosti a malé kolečko na hrudníku. Stočila jsem pohled k "porotě" ta na mě čuměla s otevřenou hubou. Zakroutila jsem hlavou a vrátila se zpátky ke své hračce. Ten se na mě rozeběhl, ale ne ve znamení útoku, chtěl mě dostat z kruhu.
"Na to zapomeň!"
Bleskově jsem vytáhla bodec a zarazila si ho do nohy. On nevnímaje bolest, běžel dál. Tak takhle by to nešlo. Luskla jsem prsty, magie začala působit a celou levou nohu mu rozervala až na kost, docela nechutný pohled. Lesem se rozlehl bolestivý výkřik, padl k zemi.
"Ty...co vlastně jsi?"
"Tuhle otázku jsi mi položil minule a já na ni odpověděla. Dál se ti zpovídat nebudu a teď...je s tebou konec."
Vytáhla jsem bodec z nohy a vrazila ho přímo do středu mého srdce. Ještě jednou se ozval bolestivý výkřik a pak...navždy utichl.

"Ták, to by bylo." vytáhla jsem bodec ven a trochu ho otřela a pak již složený uschovala. Přistoupila jsem k němu, sundala si růženec a provedla zakončení rituálu. Mé tělo se vrátilo do normálu. Vyléčila jsem si tu díru v hrudníku a nohu. Přišla jsem k těm třem.
"Tak co? Líbilo se?"
"Ty krávo, měla jsi mu jen říct, že ho nemiluješ a ne ho zabít!" rozeřval se Aoiraku.
"No a? O jednoho člověka míň."
"Tohle byl Kazekage!"
"Znovu-No a? A co naše sázka?"
"Ok, už jsem si myslel, že se k tomu nedostaneme." otočil se k Shiro a dál ji vášnivý polibek, ta z toho málem omdlela, ale naštěstí se spamatovala. Myslím, že tohle je ještě víc sblížilo.
"A vůbec, jak to, že ještě žiješ?" zeptal se nakonec.
"Nechce se mi to vysvětlovat, takže v kostce-jsem nesmrtelná a můj otec taky."
"Cože?!"
"Jo, nesmrtelnost nám poskytuje náš bů- pán. Ku.va do p.či, proč ti nemůžu říkat na to slovo na b! Co ti na tom tolik vadí! Sku.vený Jashin." zničeho nic mě rozbolela pravá ruka. "Dobře, omlouvám se Jashine-sama, jste vážně úžasný a děkuji vám za vaši ochranu. Stačí?" bolest přestala.
"Jsi normální?"
"Jo jsem, máš nějaký problém?!"
"Ne vůbec."
"Tak to je dobře, pojďme, tady má práce skončila, nezapomínejte na naši misi."
"Jo."

Zahladili jsme stopy po zápase a sklidili tábor, ale jeho tělo jsem odmítla pohřbít, byl to přeci dárek pro Jashina, jak by se vám líbilo, kdyby vám pohřbili dárek? Po úklidu jsme vyrazili. Po nějaké chvíli cesty za mnou přišel Akaru a řekl mi, že se o mě bál, když uviděl, jak jsem si zarazila ten bodec do srdce. Byla jsem šťastná. On se o mě bál. Jenže chvíli štěstí mi zkazilo jiné zjištění.
"Ty v**e! Já musím do sídla, Šéf tam bude čekat, dostanu misi."
"Ok, tak to vezmeme kolem sídla."
"Ne, poletíme tam."
"Tak jo. Ale nemůžeme se proměnit tady, zbořili bychom hodně stromů, najdeme nějak mýtinu."
"Ok."
Po chvilce hledání jsme tu mýtinu nakonec našli, první jsem se proměnila já, pak Shiro a pak ti dva, v dračím provedení byl Akaru ještě víc sexy než v normálu. Aoiraku by taky ušel, ale ten patřil Shiro. Začali jsme mávat křídly, zvířili jsme prach a listí na zemi, nakonec jsme se odlepili od země a zamířili k sídlu Akatsuki. To by mě zajímalo, co si pro mě Šéf přichystal.

Poznámky: 

Omlouvám se, tenhle díl je vážně krátký. Gome, gome, gome. Příště očekávejte normální velikost. Jinak, doufám, že se vám líbil. Laughing out loud
Příští díl: 25./26. 4
Název: Zničení nebo spojenectví?

4.842105
Průměr: 4.8 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsukiakari_Akemi
Vložil Tsukiakari_Akemi, Pá, 2014-01-03 04:05 | Ninja už: 5583 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Utírač Udonova nosu

ty si zabila skoro každú z ,,hlavných,, postáv zo seriálu Laughing out loud nemáš chybu Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, St, 2011-11-30 20:17 | Ninja už: 4558 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Ty si zabila Gaaru ?! Laughing out loud Jashine ! Laughing out loud Umírám Laughing out loud Máš geniální nápady Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Čt, 2010-08-26 02:33 | Ninja už: 5080 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

proč si ho zabila si zla *fnuk* chudak gaara ale nezda se ti že midori nejak rychle zabila gaaru ale vlastne anine magiia že jo no ale super dilke moc se tešim na dalši tvl to už su 2:37 kua newa ješte budu čist xD Laughing out loud

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Čt, 2010-08-26 10:52 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

No nedá se říct, že zabila....muhehehe

Obrázek uživatele ArtemisFowlStar
Vložil ArtemisFowlStar, St, 2010-04-21 16:56 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

tak to bylo sado ale jinak v poho jako vždy Smiling

[URL=http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]
What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Út, 2010-04-20 15:35 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Děkuji! Laughing out loud

Obrázek uživatele BuBLLa
Vložil BuBLLa, Út, 2010-04-20 13:52 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

super dieliček Laughing out loud

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Po, 2010-04-19 18:57 | Ninja už: 5340 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

neboj, som stále tvoja verná čitateľka Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Po, 2010-04-19 18:05 | Ninja už: 5326 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

mestekova:Já vím, doufám, že ti to moc nevadí a budeš číst dál. Laughing out loud
Ookami-Hime ale...:Arigato Gozaimasu Laughing out loud
Midori no Yuri:Děkuji, doufám, že nejsi ze smrti Gaary moc smutná...
Hanky-panky:Dík.

Obrázek uživatele Sabaku no Yuri
Vložil Sabaku no Yuri, Po, 2010-04-19 21:45 | Ninja už: 5227 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

no já to nějak přežiju Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Shinjiku
Vložil Shinjiku, Ne, 2010-04-18 22:41 | Ninja už: 5345 dní, Příspěvků: 446 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

jo super Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Yuri
Vložil Sabaku no Yuri, Ne, 2010-04-18 21:35 | Ninja už: 5227 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

néé ja jsme táák chtěla aby Gaara žil Sad ..... no nic život de dál že?Laughing out loud ..... jinak supr dílek už se těším na další

Obrázek uživatele Sin
Vložil Sin, Ne, 2010-04-18 21:16 | Ninja už: 5562 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

a je to tam ! celý fight bol úžasný niako sa mi to nechce komentovať tak ti iba poviem že to bolo super ! len tak dalej *****

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2010-04-18 20:31 | Ninja už: 5340 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

neverím, ty si ho zabilaa... Sad booože a ja sem stále dúfala Laughing out loud

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new