manga_preview
Boruto TBV 09

Sedm minut v ráji - Kankurou

V Listové se konal novoroční večírek u Ino doma a to by nebyla Ino, aby (s velkou pomocí Tenten, že) nevymyslela velmi zvrhlou a kontroverzní zábavu. Byla to hra, která se jmenuje 7 minutes in heaven (v Čechách jsem o ní v životě neslyšela) a jde zhruba o to, že se přítomným pánům rozdají čísla, která si pak losují děvčata, a s pánem, který vlastní příslušné číslo, je pak dívka zavřena na sedm minut do temného kumbálu a mají se tam políbit či provádět cokoli chtějí, jelikož to nikdo nevidí a nikdo se to nikdy nedozví. Ano, takže skvělá hra pro intelektuálně náročné, jak vidíte. Dalo trochu práce přemluvit dost lidí, aby se zúčastnili, ale nakonec byla účast přece jen hojná. Ino jim všem rozdala čísla, napsala je na papírky a ty zamíchala v košíku. Když jsi byla na řadě s losováním, s očekáváním nejhoršího a nadějí v nejlepší jsi zalovila v košíku. Pak ses podívala, co jsi vytáhla, a je to číslo...

„Šestnáct!“ prohlásila jsi celkem nadšeně.
„No to si ze mě děláte srandu!“ ozvalo se pohoršeně v odpověď.
„No potěš,“ souhlasila jsi, jelikož šestnáctku měl očividně Kankurou.
„Tak nejdřív mi pořád visí za patama ve vlastní vesnici a teď se jí nezbavím ani tady? Tohle je nejpitomější akce roku!“ tvářil se Kankurou upřímně otráveně. Protočila jsi panenky.
„Tak si přestaň stěžovat, ty kašpare, a mazej do kumbálu, čím dřív to budu mít za sebou, tím líp!“ Kankurou něco zavrčel, ale přece jen šel. Zhluboka sis povzdechla a jako na popravu ho následovala.
„Teda to je zvláštní způsob vyznávání náklonnosti, ale každý jsme nějaký, že...“ chechtala se škodolibě Ino.
„Ts, to určitě,“ byla tvoje poslední slova, než za vámi Tenten zavřela dveře.
„Sakra, to je ta moje věčná smůla! Měl jsem tady teď stát s tou sexy blondýnou!“
„To je tvoje ségra, ty mamlasi!“
„Ta druhá, co to vymyslela, tuhletu děsnou věc!“
„Jmenuje se Ino, ts...“ Opřeli jste se se založenýma rukama o protější zdi a měřili se navzájem dosti nemilými pohledy.
„Jo, nebo s tou tvrďačkou s kunaiema! Nebo s tou bledookou kočičkou, jak má tak nádherný - “
„Áááá! Moch bys aspoň předstírat, že jsi gentleman?!“
„... ale to ne, musím taky ztvrdnout s tebou!“
„No tvrdnout tě rozhodně nikdo nenutí,“ vyprskla jsi škodolibým smíchem.
„Drž pec, pak kdo je tady úchyl...“
„Hele, jak to se mnou mluvíš?“
„Tak jak si zasloužíš, jseš zvrhlá, zvrhlá, zlá a zvrhlá!“
„A ty máš zas fakt vyčerpávající slovní zásobu,“ už ses mu nepokrytě chechtala. Zase.
„Tyjo nech mě bejt, vylejvej si frustraci na někom jiným, jo?“ mračil se Kankurou v přítmí kumbálu.
„Neházej to na mě, ty sis začal stěžovat na mou příjemnou společnost, tak to víš, že se nedám!“
„A to se jako divíš, asi nikdo by nebyl nadšenej, kdyby místo krásný baby měl líbat takovýho strašáka do zelí, jako seš ty!“
„Od chlapa s ksichtem jak zadek to fakt sedí!“ vyplázla jsi na něj uraženě jazyk.
„No dobře, asi nejsem supermodel, ale aspoň... aspoň...“
„Aspoň co? Jseš blázen, povídáš si se strašidelnýma loutkama, a ani ten obličej tě nezachrání, tak to chci teda fakt slyšet, co z tebe vypadne.“
„Aspoň... ehm... nojo, vyhrálas, jsem ztracenej případ... Doufám, že jseš spokojená...“ kapituloval najednou Kankurou, ztěžka se posadil na zem a složil hlavu do dlaní. Na chvíli jsi zůstala stát s otevřenou pusou. Ale po pravdě řečeno jsi moc spokojená nebyla, urážky od něj jsi většinou moc vážně nebrala a připadalo ti samozřejmé, že on to taky tak vidí, ale asi ses zmýlila.
„Hele... promiň, to jsem zas nechtěla...“ přešla jsi k jeho zdi a posadila se vedle něj, „Neboj, nemáš obličej jako zadek a nejsi ztracenej případ! Jseš náhodou docela pěknej...“ snažila ses ho utěšit. Že bys to tentokrát fakt přehnala? „A že si povídáš s loutkama, to je náhodou docela roztomilý, i když trochu ujetý, ale kdo není ujetej, žejo, já si taky povídám s věcma!“ Položila jsi mu ruku na rameno na znamení upřímnosti a zjistila jsi, že se třese! Přece... přece se tady nerozbrečel?! „Kankurou? Jseš v pohodě?“ optala ses starostlivě.
„Jóóóó!“ vyrazil ze sebe stěží a tys poznala, že to nebyl pláč, nýbrž zadržovaný smích, „Chááááááá, skočilas na to!“
„CO?“ Tak ty se ho tady snažíš upřímně rozveselit a on to celou dobu dělá schválně?! „Jseš blbej,“ řekla jsi a plácla ho za trest po paži. Ale neubránila ses úsměvu.
„Víš, že uchylovat se k fyzickýmu násilí je fakt dost ubohý?“ vysmával se ti do očí, zatímco jsi ho častovala dalšími ranami.
„Dej mi už svátek! Na tebe nic jinýho totiž neplatí, jak jsi zabedněnej!“ pokoušela ses znít aspoň trochu vážně a uraženě.
„No už se bojím, _____ mě zbije, že mě vlastní Kazekage nepozná, pomoc, pomoc,“ chrochtal škodolibě. Napůl smíchy, napůl pod náporem tvého dosti nepřesvědčivého plácání se převrátil na podlahu. Toho jsi hned využila a skočila mu na břicho.
„Cha a teď tě mám!“ uchechtla ses a na sekundu zaváhala, jestli ho máš začít škrtit nebo tahat za vlasy. Když jsi však uviděla jiskřičky v jeho očích, dostala jsi úplně jiný nápad, kterému jsi prostě nedokázala odolat. Sklonila ses a s vervou ho políbila přímo na rty. Za chvíli ses lekla, co to proboha děláš!
„Jejda!“ rychle ses napřímila a položila si dlaň provinile na pusu. Kankurou se však nezačal znechuceně dávit, jak jsi napůl čekala. Místo toho tě pevně objal a překotil se s tebou tak, že teď jsi ty byla vespod a on ležel na tobě. S lišáckým výrazem umlčel tvoje překvapení vášnivým polibkem, který tě zcela uchvátil. Neubránila ses požitkářskému „mmmmmmmm!“, oběma rukama jsi mu zajela do vlasů a nohama ho objala kolem pasu. Cítila jsi jeho dlaň, jak ti zajíždí pod tričko a vydala jsi rozechvělý vzdech. Jeho prsty tě lechtaly jemně na břiše, za chvíli se k nim připojila i druhá ruka... moment, on tě lechtal schválně!
„Né-ééé!“ pokusila ses protestovat, ale už bylo pozdě. Snažila ses mu bránit, ale bohužel byl o hodně silnější a ani kopance na něj neplatily, takže ti nezbylo než se zoufale svíjet v křečích smíchu, až ti tekly slzy proudem. „Prosím, prosím, doooost!“ škemrala jsi mezi záchvaty smíchu, ale Kankurou se dál ďábelsky chechtal, krutě tě lechtal a nevypadal, že by hodlal přestat. Tentenino oznámení „Sedm minut!“ ti znělo jako vysvobození.
„Ještě jsme neskončili!“ zavolal přes dveře Kankurou.
„Ty jseš... fakt... děsnej!“ hihňala ses bezmocně.
„Sedm minut je sedm minut!“ praštila Tenten znovu nekompromisně do dveří. Kankurou tě tedy přestal lechtat, stoupl si a začal si upravovat vlasy, co jsi mu pocuchala. Ovšem sotva ses posadila a úlevně si oddechla, už tě zase popadl a hodil si tě přes rameno. Když jste vyšli ven, všichni, co byli blízko, na vás podivně zahlíželi.
„Co jste tam proboha dělali, to byly hrozný zvuky!“ tázala se Ino, ale když viděla, v jaké jsi pozici, přestala to chtít vědět.
„Prosím, zachraňte mě od něj, je to blázen, pomoooc!“ zoufale jsi volala, bohužel ses u toho strašně smála, ještě od toho lechtání, takže to nikdo nebral moc vážně. A tak ti nikdo nepomohl a Kankurou si tě odnesl někam do tmy...

Poznámky: 

Všici ho pořád chtějí, tak tu ho máte Laughing out loud Je to můj velký oblíbenec, snad je to na tom vidět Smiling

4.882355
Průměr: 4.9 (68 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele kankuro-senpai
Vložil kankuro-senpai, So, 2014-03-01 17:54 | Ninja už: 3739 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

hihi si ze mě dělá miláček srandu on si mě V KLIDU lohtá a myslí si že, když je o 20cm vyšší že si může dovolovat Laughing out loud

Je to sen co se nevyplní,
Je to touha co se nenaplní,
Je to pocit který se neztratí.
Autorka eliska k.

Obrázek uživatele kačikula
Vložil kačikula, So, 2011-07-30 09:44 | Ninja už: 4677 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

super Laughing out loud

Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, Ne, 2010-07-18 18:25 | Ninja už: 5074 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Vážně tam chci... k Ino do bytu... i kdyby na mě měl vyjít Ero-sennin, tak tam chci... mimochodem, Zvrhlíka du právě přečíst...

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, So, 2010-05-22 14:57 | Ninja už: 5244 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

vyborny..Laughing out loud Kakashi YES
to bych chtela zazit Laughing out loud

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Pá, 2010-04-30 22:33 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

...a udělal jsi s tebe novou loutku xD

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele lilajs-chan
Vložil lilajs-chan, Čt, 2010-01-28 13:31 | Ninja už: 5355 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

hustý Shocked

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Pá, 2010-01-15 23:23 | Ninja už: 5522 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Nááá! Laughing out loud Super! Táto bola dobrá... Laughing out loud


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele terrry-chan
Vložil terrry-chan, Ne, 2010-01-10 23:14 | Ninja už: 5314 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

kurník... už to čtu po několikátý... ale tahle je prostě geniální Laughing out loud

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Ne, 2010-01-10 23:27 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

A taky nejdelší ze všech Smiling

Obrázek uživatele terrry-chan
Vložil terrry-chan, Po, 2010-01-11 16:40 | Ninja už: 5314 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

to ničemu nevadí Laughing out loud naopak Laughing out loud ale prostě geniální Laughing out loud

Obrázek uživatele terrry-chan
Vložil terrry-chan, Ne, 2010-01-10 19:50 | Ninja už: 5314 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

haaaaaaaaaa subarashiiiiiii Laughing out loud promin teprve ted sem se dostala k funkčnímu internetu, ale už po prvním přečtením váhám zda bude tohle oblíbenjší než Kiba nebo ne... ale jo bude Laughing out loud těšim se na další Eye-wink

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Ne, 2010-01-10 15:16 | Ninja už: 5504 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

rofl... Laughing out loud tak toto bolo super! Kankuro sa teda nezdá xD a ty tiež nie Eye-wink xD klobúk dole... pri Itachim pojde dole možno aj dajaká tá aprochňa Eye-wink I Z lásky your FF Smiling
Kakashi YES

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Ne, 2010-01-10 15:32 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Díky Laughing out loud Tyjo, Itachiho chce uplně kotel lidí, že bych uspořádala nějakou soutěž o to, komu ho věnuju? Laughing out loud

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Ne, 2010-01-10 16:05 | Ninja už: 5504 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Neopováž sa xD inak za seba neručím Laughing out loud

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Ne, 2010-01-10 16:26 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Nojo, ale nebude se Itachi cítit hloupě, když ho předhodím celé hordě fanynek naráz?? Laughing out loud

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Ne, 2010-01-10 16:45 | Ninja už: 5504 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že on bude ešte rád Eye-wink A vieš čo? Ita by bol spokojný aj IBA SO MNOU Laughing out loud Či?! xD

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Ne, 2010-01-10 11:30 | Ninja už: 5509 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

kawaii, pst supa Laughing out loud já se nejvíts těšim na Naruta, zlato moe Laughing out loud a taky samo na sasukeho, sice ho nesnášim, ale asi bude p***l Laughing out loud a itík bude thaky zajmavej Laughing out loud

Obrázek uživatele mirkking1
Vložil mirkking1, Ne, 2010-01-10 11:12 | Ninja už: 5402 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

mazec, jako vzdycky
a ja by som chcel vydieť kimimara

Obrázek uživatele uchiha-eldest
Vložil uchiha-eldest, Ne, 2010-01-10 10:47 | Ninja už: 5299 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

jako vždy upl užo, a to že přibyl itachi mě mooooooc moc těší"zasněný úsmněv"slint,těším se na další

Obrázek uživatele Kimi no Naomi
Vložil Kimi no Naomi, Ne, 2010-01-10 00:52 | Ninja už: 5247 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

oooo Je to bozi uz se tesim na naruta a säsukeho a itachiho a doufam e pribyde i shikamaruuuuuu Laughing out loud

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Ne, 2010-01-10 02:21 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

No, možná by mohl... Smiling

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Ne, 2010-01-10 00:28 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Fajný... ehm... můžu si zabrat Leeho? On je hrozně milej a vtipnej a strašně oddanej, mám ho ráda.
Teda ta povídka je moc hezká... něco co mě po dlouhé době uvrtalo do čtení... Fajná oddechovka...

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, Ne, 2010-01-10 02:19 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Tak teď jsem uplně na vážkách, protože právě dneska jsem se rozhodla, že když ho nikdo nechce, tak si ho věnuju sobě, protože ho zcela a úplně zbožňuju... ale dobře, máš ho mít, snad to nějak vydržím Laughing out loud

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Ne, 2010-01-10 17:17 | Ninja už: 5846 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Jé díky... Lee je takový zvláštní dobrák... proto o mám ráda...

Obrázek uživatele Mad_Ratt
Vložil Mad_Ratt, So, 2010-01-09 23:49 | Ninja už: 5308 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

Dobré, líbilo se mi to. Tohle bych nazval oddechovkou v pravém slova smyslu Smiling

Svět je tragédií pro toho, kdo cítí a komedií pro toho, kdo myslí.
Jonathan Swift
EDIT: Nyní žiji v jedné velké tragédii. A líbí se mi to.
Mimochodem: Mad_Ratt = RanDaal

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, So, 2010-01-09 23:51 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

Díky, přesně o to jde Smiling

Obrázek uživatele Nanimo
Vložil Nanimo, So, 2010-01-09 23:37 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ouuu prostě bezva =o)Prostě libec=o) prostě super=o)..... jeee von je Iruka ještě volnej??? tak jestli nebude vadit já se o něj hlásim =o)

Webová stránka kinshipu Taura-Arnor, věnující se hře The Lord of the Rings Online.

Obrázek uživatele Miss_Atlantis
Vložil Miss_Atlantis, So, 2010-01-09 23:47 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 435 | Autor je: Prostý občan

No on je tak skromný a nenápadný, že si ho ještě nikdo nevšiml... tak dobře, píšu si tě Eye-wink Těš se... Iruka je neobyšejně fluffy díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Nanimo
Vložil Nanimo, So, 2010-01-09 23:53 | Ninja už: 5359 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

tk to se těšim... už sem napnutá jak pružina =o)

Webová stránka kinshipu Taura-Arnor, věnující se hře The Lord of the Rings Online.

Obrázek uživatele Dingo93
Vložil Dingo93, So, 2010-01-09 23:28 | Ninja už: 5523 dní, Příspěvků: 695 | Autor je: Prostý občan

úža dílek!!!!! ^^
ale, ale co to vidim?? on...on...přibyde Itachi?! Shocked *samým nadšením zapomněla dýchat* Laughing out loud
tak to doufám že bude co nejdřív Laughing out loudLaughing out loud
joooo tak na to se fakt těšííím Laughing out loudLaughing out loud

dA Laughing out loud