KONOHA POSTAVY:
Naruto: Mocný ninja z Konohy a jeden z najmocnejších na svete. Po štvrtej vojne ninjov Naruto získal absolútnu kontrolu nad Kyuubim a naučil sa mnoho nových vecí. Vo fanku sa vydal na náročný tréning spolu s Kakashim a Sasukem.
Sasuke: Sasuke spôsobil vo svete veľa zlého. No nakoniec pod vplyvom priateľov sa vrátil späť do Konohy, kde ostáva len určitý čas. Sasuke vo fanku vystupovať bude až v neskorších dieloch. Po čom vlastne Sasuke túži? Žiť nudný život v Konohe? Alebo sa vydá preč vlastnou cestou ako tak učinil už v minulosti?
Sakura: Sakura ostala sama sebou. Je kunoichi z Konohy a aj Tsunadinou vernou asistentkou. Od začiatku fanka bude v príbehu len krátko, nakoľko ju Tsunade pošle na misiu do Dažďovej, ktorá sa uskutoční v neskorých dieloch fanka spolu so Saiom a Yamatom.
Sai: Sai ostal rovnaký. Už nepracuje pre Anbu Root a je právoplatným členom tímu Kakashi. Jeho techniky inkových zvierat sa zlepšili, ale stále to nestačí. Spolu so Sakurou a Yamatom sa vydá na náročnú misiu do Dažďovej.
Yamato: Yamato sa nezmenil. Stále ostal verný Tsunade a pri príležitosti špehuje Danza, kedy sa len dá. Jeho drevené techniky sa o čosi zlepšili. Je kapitánom tímu, ktorý vedie spolu so Sakurou a Saiom.
Kakashi: Kakashi je mocný ninja z Konohy, ktorý sa vydal na tréning s Narutom a Sasukem. Jeho znalosti v používaní Sharinganu sa zlepšili ako aj Raiton techniky, ktoré uvidíme v neskorších dieloch fanka.
Danzo: Danzo, zatrpknutý muž, ktorého rada opäť posadila do čela veliteľa Anbu Root. Danzo sa vo fanku objaví až v neskorších dieloch fanka a jeho sila je naozaj značná. Danzo bol naozaj zabitý Sasukem, ale niekto našiel spôsob, ako ho oživiť nie pomocou Edo Tensei. Danzova sila sa nezakladá na Izanagi, bunkách prvého Hokage ako tak bolo v anime. Čoho všetkého je Danzo schopný sa dozvieme neskôr. Ak to je skutočne Danzo...
Tsunade: Stála Hokage v Konohe. Tsunade sa nezmenila. Robí všetko čo by len pomohlo Konohe a iným krajinám. Nebezpečenstvu sa postaví s chladnou hlavou. Nech proti Tsunade stoji čokoľvek, takmer vždy to vyrieši. Ako zistíme, Tsunade sa naučila nové techniky, ktoré spôsobia znační prevrat vo fanku. Taktiež pred Tsunade bude stáť rozhodnutie, aké nemusela nikdy učiniť...
Shizune: Neustále pomáha Tsunade vo všetkom čo sa dá. Shizune ale ovláda určitú čásť Anbu, ktorou ju Tsunade poverila. V pokročilích dieloch fanka ju bude čakať súboj so známou kunoichi. Ako tento boj dopadne zistíte čoskoro...
Kotetsu a Izumo: Stáli Chuuninovia Konohy. Ich hlavnou úlohou je strážiť hlavnú bránu Konohy. Vo fanku ich boje čakať nebudú.
Konohamaru: Je silnejší, rýchlejší a múdrejší. Pod Narutovím dohľadom, Konohamaru zosilnel a získal novú podstatu. Čo všetko sa Konohamaru naučil a čo všetko ho ešte čaká sa budeme dozvedať novými dielmi fan fiction.
Kancelár: Záhadný muž, ktorý na rozkaz rady prišiel do Konohy pomôcť Tsunade. Ako sa zo začiatku zdá, tak kancelár naozaj pomáha, ale jeho ciele určite neostanú len v Konohe. Ako sa neskôr ukáže, kancelár je mocný a jeho ciele zakorenia v celom svete Shinobi. Ale kto sa skrýva za prezývkou kancelár?
Kurenai: Kurenai už nie je ako kedysi. Od štvrtej vojny ninjov sa zmenila. Stále ju neprešiel smútok za Asumom a je ochotná urobiť čokoľvek, aby sa vrátil medzi živých. Toto prianie sa zdalo byť nemožným, až kým jej neponúkol kancelár pomoc za to, že bude jeho asistentkou.
SUNA POSTAVY:
Gaara: Osemnásťročný Kazekage v Piesočnej. Postava, ktorá si vo fanku vytrpí svoje. Budú ho čakať ťažké rozhodnutia a aj životné porážky, ktoré sa na ňom poznačia.
Temari: Mocný Jounin a kunochi. Je Gaarovou a Kankurovou sestrou. Bude učiť Anamo používať veternú chakru a techniky. Temari zohrá dôležitú úlohu v Piesočnej s následkami.
Kankuro: Mocný bábkar a Jounin z Piesočnej. Jeho sila sa prehĺbila a je mocnejší ako predtým. Kankuro ale spôsobí niečo, vďaka čomu ho mnohí znenávidia a dokonca ho budú aj loviť ako korisť.
Niky: Veľmi dôležitá a významná postava vo fanku. Niky je staršia sestra Anamo. Jej sila je záhadná a zároveň úžasná. Jej schopnosti v znalosti ohňa sú neskutočné, nakoľko bude mať len devätnásť rokov. Nadovšetko miluje boj a svoje katani. Slúžia ako pamiatka na boj proti gangu v Piesočnej, ktorý vyhladila. Gaaru moc nemusí, ale napokon sa zmieri s tým, že sa zamiluje do jej sestry Anamo. Ale neustále sa bude mať na pozore.
Anamo: Mladšia sestra Niky, ktorá dlho žila v jej tieni. Dlho jej trvalo, kým získala svoju podstatu a naučila sa ňou zaobchádzať. Anamo sa zamiluje do Gaaru. Ich vzťah bude vystavený rôznymi nástrahám. Prekonajú ich? Ako sa preukáže, tak ani Anamo nie je taká slabá ako sa na prvý pohľad bude zdať. Jej sila bude narastať s každým tréningom i nepriateľom. Anamo miluje skôr pokoj a mier, ale keď príde na boj, dokáže byť rovnako krutá a bez milostná ako jej sestra Niky.
Baki: Významný politik v Piesočnej. Neustále je verný Gaarovi a jeho politike, nech by sa dialo už čokoľvek.
ZEMNÍ NINJOVIA:
Kazuki Ito: Silný ninja, ktorý slúži Tsuchikagemu ako najsilnejší strážca. Jeho cesta začne, keď sa s niekým stretne a keď ho Tsuchikage pošle do Konohy.
Tsuchikage: Starý dedko Oonoki ostal starým dedkom. Jeho techniky sa o moc nezlepšili, skôr vylepšili. Jeho najsilnejší a najlepší bojovník je Kazuki Ito. Tsuchikage začne mať veľké nepokoje, keď Železnú krajinu navštívia známe ale aj nové tváre.
AKATSUKI:
Madara-Tobi: Vodca Akatsuki, ktorý prežil štvrtú vojnu ninjov, hoci sa zatiaľ nevie ako. Jeho ciel ostal stále rovnaký. Pochytať všetkých Jinchuurikov a vytvoriť Juunbiho, ako aj nastoliť Tsuki nome.
Kisame: Mocný žraločí muž, ktorý v Akatsuki zohráva úlohu lovca. Kisameho sila neustále narastá a poraziť ho nebude jednoduché. Jeho vodné techniky sú zdokonalené každou minútou súboju.
Itachi: Čo sa vlastne s Itachim stalo a ako veľmi sa zmenil sa dozvieme neskôr. Súčasťou Akatsuki už nie je, ale titulné miesto mu v tejto organizácii ostalo.
Zetsu: Známi člen Akatsuki najme ako špeh. V prípade núdze dokáže bojovať s obrovskou krutosťou. Taktiež dokáže rozdeliť svoje telo na dve časti a bojovať stále ako jeden. Behom vojny boli všetky jeho kópie zničené, avšak originál ostal a v tichosti vyčkával, až príde jeho čas...
Shiro: Nováčik v Akatsuki, ktorý od začiatku putuje s Madarom. Ovláda Raiton a v prípade nutnosti použije aj slabé genjutsu techniky, ktoré mu už neraz pomohli. Po Madarovom rozkaze sa usadí v Oblačnej krajine, kde bude potajomky škodiť.
Kejos: Tajomný nový člen v Akatsuki. Kejos nemá silu ako takú. Vyžíva sa v kopírovaní nepriateľových aj vrodených schopností ale s väčšou silou. Svoju tvár ma neustále zamaskovanú a vyzerá ako nejaký šaman.
Diuk: Diuk je mladý a talentvaný muž. Bol Deidarov a Sasoriho žiak, až kým sa nevydal vlastnou cestou. Madara za ním prišiel do Železnej krajiny, aby mu ponúkol miesto v Akatsuki. Diuk súhlasil, ale iba pod podmienkou, že ho musí poraziť niekto s podobnými schopnosťami, ako má on. Hoci je Diuk schopný a nadaný, vo svojich rukách ukrýva tajomstvá, ktoré by mohli uškodiť celému Akatsuki.
Kabuto: Po Orochimarovej "smrti" a po dlhšom tréningu sa Kabuto ocitá v rukách Akatsuki, ako samotný zástupca. Jeho sila je neuveriteľná a i samotný Madara má pred ňou rešpekt. Pomocou Kabutovích schopností sa Akatsuki rozhodnú udeliť Konohe ešte jednu lekciu, avšak s oveľa väčšími následkami.
Pein-Deva Path (Yahiko): Pein "umrel", keď pochopil chybu, akú napáchal. No Kabuto ho priviedol späť ešte mocnejšieho a krutejšieho. Namiesto šiestich, teda siedmych tiel ostalo iba jedno so všetkými schopnostami, a to Deva Path Pein.
FANATICI:
Mizuki Zuna: (Nie ten strážca z pevnosti v Dažďovej). Mizuki je veľmi mocný ninja a vodcom organizácie menom Fanatici. Mizuki prežil ukrutné detstvo a aj dospievanie. Rozhodol sa založiť vlastnú organizáciu pre zničenie Akatsuki. Ako sa preukáže, tak Mizuki bude mať aj iné zámery, ktoré otrasú nie jednou krajinou.
Ayama Nomatake: Mladá žena a jediná členka tajomnej organizácie. Ayama patrí medzi elitu a pýchu organizácie, pričom jej silu dokáže zatieniť dobré srdce a priateľskosť. Jedinečné červené rúcho so zlatými ornamentmi v tvare krížov je znamením pre všetkých, ktorí by si snáď chceli na Ayamu trúfnuť. Znamenie, že smrť práve dorazila. (A to myslím doslova). Ayamine schopnosti sú jedinečné, o akých ešte nik nepočul. Možno aj vďaka nim si získala rešpekt a úctu spolubojovníkov organizácie...
Sajin Katane: Bývalý vodca klanu Shijo. Je mocný a krutý vodca. Povráva sa, že je mŕtvy, ale je to veľmi nepravdepodobné.
Haru Hibiki: Je mocný ninja a druhý najsilnejší Fanatik. Je známi najmä svojim nesmrteľným a nedotknuteľným srdcom, vďaka čomu sa nedá zabiť. Strávil mnoho rokov štúdia rôznych náboženstiev a aj preto sa naučil rituáli zasvätené Bohu Jashinovi. Sám ale nedokáže zabíjať svoje obete ako Hidan, nakoľko nie je Jashinovym vyvoleným. Tento nedostatok mu vynahrádza unikátne Kekkei Genkai, ktorého sila je zdrcujúca.
OROCHIMARU/JEHO BANDA:
Orochimaru: Vďaka Kabutovi sa Orochimaru od jeho tela oddelil a vydal sa vlastnou cestou a jeho zámer nás všetkých určite prekvapí...
fuha, tak toto sa mi paci...z tohoto spravit anime, to by bolo zaujimave...a este ked to je v slovencine, tak to je uplne super
Ďakujem. Taký koment som naozaj nečakal. Vážim si toho, ako všetkého a všetkých...
http://147.32.8.168/?q=node/74411 Nový vek Konohy: Dodatky a fanart (ako aj zoznam dielov môjho ff)
http://147.32.8.168/?q=node/107511 : Hokage no Uchiha (Fan fiction)
http://147.32.8.168/?q=node/99097 : gohan35 fan club
Zaujamve urcite to bude patrit medzi moje oblubene
No, vyzerá to velice dobře (Toho "vyzerá" si nevšímej ) ale jelikož jsem strašně líná číst slovenštinu tak se na to podívám až za pár týdnů
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
njn je tych dielov vela co je dobre ale pre mna aj na skodu lebo ked ma nieco zacne bavit tak to musim citat