manga_preview
Boruto TBV 17

Teorie

Obsah vlákna

Toto vlákno bude nadále fungovat jako schromaždiště kvalitnějších teorií, ať už novějších či starších.

Co by měla teorie, která si zde místo zaslouží, obsahovat
Taková teorie by měla obsahovat obsáhlejší vysvětlení konkrétního problému a měla by se o něco opírat (manga, kvalitní postup a závěr). Pokud se budete odvolávat na mangu, tak se to pokuste doplnit odkazy na díly a stránku.

Některé mangy se trošku liší v překladech (což může být v detailu velmi důležité), tak se zkuste podívat i na jiné překlady. Jestli souhlasí, nebo ne.

Zásady na vláknu
Nový hlavní příspěvek by měl být pouze a jen propracovanou teorií, ve které jsou uvedeny nejen argumenty pro teorii, ale i možné problémy. Jinak se hlavně snažte psát slušně a k tématu.


méně propracované teorie dávejte do vlákna Návrhy na Teorie

Aktuální teorie

...

Staré teorie

Na zamyšlení

Připomínky

  • Pokud by autoři teorií v záhlaví chtěli něco doplnit či změnit, tak ať mi pošlou PMku s upraveným textem a já to tu změním.

  • Toto vlákno je pro příspěvky, se kterými si autoři dají více záležet a než to sem dají, tak si to pořádně promyslí.

  • Připominky k vláknu, nebo dotazy týkající se jeho chodu, také směřujte mně.

~ Neuro


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2024-10-20 23:07 | Ninja už: 4166 dní, Příspěvků: 7484 | Autor je: Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Psát, resp. kreslit mangu je dost složité. Spoluautorskou ještě 100x složitější Smiling. Z vlastní zkušenosti vím, že chyby v obsahu vznikají stále a rozhodně se vyplatí vypiplat jak scénář, tak storyboard dopředu a až do konce. Předpokládám, že u Naruta se to kvůli rozsahu technicky udělat nedalo, ale pokud jde o krátkou mangu, zvážila bych to, aby ses vyhnul kiksům. Vrátit to jde blbě, zvlášť, pokud to rovnou vydáváš. Na druhou stranu, třeba já tak rychle zapomínám, že ty chyby ani nenajdu, tím pádem mi vůbec nevadí, že tam jsou Ja to nebyl.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, Po, 2024-10-21 13:12 | Ninja už: 737 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Recepční v lázních

Úplne s tebou súhlasím, Noleda... ja by som z vlastnej skúsenosti poradila dať to na kontrolu niekomu inému a vypočuť si iný názor.. osobne keď niečo píšem, prehliadam chyby - či už je to preklep alebo opakujúce sa slovo alebo aj nezmyselná veta (to je tak, keď viackrát prepisujem)... každopádne, aj napriek odlišným názorom držím palce pri tvorbe mangy a rada si ju prečítam Eye-wink

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Út, 2024-10-15 10:04 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

dôvod prečo som napísal túto teóriu bola skutočnosť že som pozeral na ytb videá naruto shippuuden s obrovskou sledovanosťou kde sa v komentároch ludia vyjadrovali na detstvo týchto dvoch a takmer nikto si tam nemyslel že sasuke to mal horšie. komenty o tom ako to mal naruto ťažšie mali tisíce lajkov a nesúhlas s tým bol minimálny takmer žiadny.

z tohoto som usúdil že toto si ludia vo všeobecnosti naozaj myslia a prišlo mi z toho zle. rozhodol som sa teda podrobne popísať prečo si myslím že to tak nie je a vysvetlil som že hlavný faktor v tom hrajú osobné sympatie voči narutovi a sasukemu.

sasuke bol oblúbený v príbehu a tak mu okolie tolerovalo jeho toxické arogantné chladné správanie (kvôli sympatiám) a naopak narutovi dali vyžrať všetko lebo bol neoblúbený.

naruto je oblúbenejší v reálnom živote u ludí ako sasuke tak z jeho detstva urobili väčšiu tragédiu ako zo sasukeho detstva (zas kvôli sympatiám).

ja som tu velmi neoblúbený a v ničom mi nikto nedá za pravdu (žeby zas raz kvôli sympatiám?) svoje príspevky píšem schválne provokatívne aby vám vaše ego nedovolilo so mnou súhlasiť. emocionálne vás rozhodím a potom ste schopný sa so mnou hádať aj o tom že 2+2 je 4. ste pod vplyvom môjho genjutsu milá konoha.

a to je celá pointa môjho príspevku tam vyššie, je to napísané provokatívne ale je to pravda (nikto z vás sa totiž nevyjadril/neporovnal ich detstvo takže asi so mnou súhlasíte Puzzled.)

sasuke to mal objektívne horšie a kto tvrdí že to je relatívne a uhol pohladu a blablabla, tak okej teda v tom prípade ja tvrdím že môj život bol ťažší ako život vojnového hrdinu ktorého uniesli a mučili 20 rokov vo vypočúvačke. pretože všetko je to relatívne a vy ste nežili môj život!

áno je síce pravda že môj tatino vlastní lambo ale máme len jedno a musím sa s bratom oň deliť! to je väčšie peklo ako byť mučený to je môj názor a nepatrí sa urážať ludí ktorí s tebou nezdielajú tvoj názor!

uvedomujete si ako hlúpo uvažujete? musíme mať nejaké absolútno pokial máme diskutovať nemôže byť všetko len uhol pohladu, ak je všetko len uhol pohladu tak aj fakty sú len uhol pohladu? takto sa diskutovať nedá.

MNE TAKÉTO UVAŽOVANIE PRÍDE NEBEZPEČNÉ!

tu nejde o rozprávku nad ktorou sa rozčulujem ja žijem v spoločnosti ludí ktorí niesú schopní vidieť pravdu pretože sú zaslepení svojou láskou ku svojim idolom alebo naopak svojou nenávisťou voči luďom ktorí im niesú sympatickí. a to nie je správne! pokial hitler vymyslí liek na rakovinu tak mu uznám že urobil dobrú vec bez ohladu nato že to bol záporák.

PRÍKLAD:
rapper a gangster menom king von (mŕtvy) bol obvinený a usvedčený z niekolko desiatok vrážd, aj tak po internete behali komenty od jeho fanúšikov s obrovským množstvom lajkov nech ho pustia na slobodu. ja sám počúvam jeho muziku to však neznamená že by som ho nevykastroval zato čo urobil. worshipovanie svojich idolov je choré.

to sa vás snažím naučiť ja som rikudou sennin tejto stránky a zhrniem to v jednej a poslednej vete.

"pravda je pravda bezohladu nato kto ju povie"

peace.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2024-10-14 15:39 | Ninja už: 2971 dní, Příspěvků: 3129 | Autor je: Posluchač Beeho rýmů

Asi sme viacerí čakali, s čím nás obdaríš Smiling Nejako ma nenapadlo porovnávať z hľadiska ťažkosti detstvo našich postavičiek. Najtolerantnejších rodičov mal Čódži, lebo chápali jeho citlivosť a nijako na neho netlačili. Keď sa zamyslím, tak Nedži je viac porovnateľný so Sasukem aj povahovo, aj schopnosťami a jeho osud bol veľmi ťažký. Ako si pamätám, tak Kušina bola veľká kamoška s Mikoto, tá aj chodila pozerať na malého Naruta, len bola Učiha, Naruto mal Kuramu, tak bolo vylúčené, aby sa o neho postarala. Možno v tajnosti, ale dôkazy nemám. Však my vôbec nevieme, kto sa o neho staral, kde vyrastal, to Kiši preskočil, len neskôr sme videli ako mu Tretí nosí peniaze a akosi ho vychováva. Nepovedala by som, že Naruto bol arogantný, jednoducho hocijakým spôsobom chcel získať pozornosť, tak vystrájal. Sasuke bol fešák a neprístupný, čo ľudí priťahuje, najmä ženy. Ja som síce nepatrila k jeho fan, ale milujem čítať o ňom FF, pokiaľ ho nepárujú so Sakurou. Pre mňa sú jedničkou Itači a Šisui, Madara bol vznešený muž a Obito sa mi tiež páčil Smiling Takže nemám sa o čom hádať, pekne si to zhrnul zo svojho pohľadu Kakashi YES

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, Po, 2024-10-14 12:18 | Ninja už: 737 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Recepční v lázních

Ty máš vyštudovanú psychológiu alebo medicínu s atestáciou v odbore psychiatria, keď tu takto diagnostikuješ ľudí na základe ich názoru? Akože, pri všetkej úcte, ja mám z tvojich rečí pocit, že máš nejaký problém.. a nechápem, prečo do toho ťaháš politiku.. situácia na Slovensku je aká je (bohužiaľ, na zaplakanie), ale toto tu nie je politická diskusia...

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Po, 2024-10-14 15:07 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

ja som nevyštudoval ani strednú školu, kúpil som si maturitu za 200 euro pretože mi prišlo časovo úspornejšie nájsť si brigádu na jeden mesiac a mať papier na ktorý si napríklad ty musela študovať 4 roky. (zobral som si poučenie z prvej časti čunínskych skúšok, nebolo dôležité urobiť dobre test ale poradiť si so situáciou, a tak som aj urobil ako správny shinobi).

narozdiel od teba nepotrebujem papier od pochybnej inštitúcie nato aby som zapol mozog a mal svoj vlastný názor. áno môžem diagnistikovať ludí na základe ich názoru ak má niekto názor že pedofília je v poriadku, odsúdim ho a diagnostikujem mu hneď niekolko porúch. ak má niekto názor že je lepšie keby mu v detstve brat zabije 100 člennú rodinu akoby v detstve nemal kamarátov a nemal ho kto hojdať, áno myslím si o tom človeku to čo som napísal tam vyššie. je mi lúto že tebe toto nedovoluje fakt že ti to inštitúcia nedovolí.

ja sa vôbec nevyjadrujem ku politike ale ku hlúpemu ludskému rozmýšlaniu, ktoré je o luďoch ako ty pretože si môj príspevok spracovala emóciami a nie rozumom, preto hovoríš o tom aký máš zo mňa "pocit" a neargumentuješ mi dôvod prečo si myslíš že sa mýlim. jednoducho sa ti nepáči akým štýlom som to napísal (čo robím naschvál) pretože sa ťa to dotklo preto si sa rozhodla so mnou nesúhlasiť.

prečítaj si môj príspevok ešte raz a tentoraz dáta spracuj rozumom, nie emóciou. vôbec si to totiž nepobrala.

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, Po, 2024-10-14 15:43 | Ninja už: 737 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Recepční v lázních

Ach, kúpená maturita? Tak teraz šok všetko pochopila..
Môj rozum funguje a mám vlastný názor. Len sa dokážem na veci pozerať z viacerých uhlov a práveže môj rozum mi dovoľuje nebrať anime či mangu ako realitu... ťažko súdiť koho detstvo bolo horšie, tragické ho mali obaja.. neprežila som ani jedno ani druhé... a nemám potrebu vyvrátiť ti tvoj názor, je v poriadku myslieť si niečo iné... čo ale v poriadku nie je, je urážať tu ostatných, ktorý ten tvoj názor nezdieľajú.. pekný deň ti prajem

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Po, 2024-10-14 16:44 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

pokial si všetko pochopila na základe toho že mám kúpenú maturitu, tak si ma svojím spôsobom tiež odsúdila (nakoniec niesme až tak odlišní čo?) ale iba vo svojej hlave, von to nedáš pretože ti chýba odvaha prejaviť svoj vlastný názor.

mne naopak rozum dovoluje projektovať vymyslený príbeh do reality a diskutovať o tom (koniec koncov sme v sekcii teória) tebe nie pretože ti chýba kreativita.

už som ti vysvetlil prečo súdim tých ludí ktorí so mnou nezdielajú tento názor (za tou diagnózou si stojím). je v poriadku konfrontovať človeka s ktorým nesúhlasíš a povedať mu úprimne čo si o ňom myslíš.

na svete je vela pomýlených ludí, sú skupinky psychopatov ktorým príde v poriadku ti zobrať život. no a ja som ten typ človeka ktorému to v poriadku nepríde, takže by som sa s názormi tejto skupinky konfrontoval.

"if u tolerate everything then u stand for nothing" je krásny citát.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2024-10-14 16:12 | Ninja už: 6202 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nech ho, tohle nemá cenu. On má pocit, že má vždy pravdu. I když dokážeš, že ji nemá, tak stejně musí odejít s posledním slovem a bude na tebe útočit, protože je přeci ten nejlepší.

Kočko moje, co se to tam u vás zase děje? Smiling

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, Po, 2024-10-14 18:32 | Ninja už: 737 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Recepční v lázních

Asi máš pravdu,... ako sa u nás hovorí: "Hlavnému chlieb dáš, hlupákovi rozum nie." Shocked

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Po, 2024-10-14 19:16 | Ninja už: 6202 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Líbí se mi, jak během chvilky dokázal mé tvrzení. Dokonalá absence jakékoli sebereflexe. Smiling

Kočko moje, co se to tam u vás zase děje? Smiling

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Po, 2024-10-14 20:21 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

mne sa zase páči ako moc mi chceš protirečiť ale nemáš ako Laughing out loud (chýba argument?Puzzled) tak sa len tak z trucu vyjadruješ na moju provokatívnu povahu (a vlastne na všetko čo nesúvisí s podstatou príspevku) ktorá očividne splnila svoj účel Ja to nebyl

tvoje poznámky na moju osobu mi prídu ako frustrácia 12 ročného dievčaťa ktoré prežíva svoj prvý menzes. a mimochodom barbie ti nedá, podla jej profilovky a používatelského mena usudzujem že má rada zábavu a dobrodružstvo podla jej oblúbenej postavy usudzujem že ju priťahujú skorej typy ako ja, a z tvojich komentárov nieje ťažké usúdiť že ty si extrémne nudný súhlasný typ. tak sa jej už nevtieraj tolko, pôsobí to pateticky ^-^

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2024-10-14 17:08 | Ninja už: 2971 dní, Příspěvků: 3129 | Autor je: Posluchač Beeho rýmů

Kakashi YES Bohužiaľ ľudkovia nečítajú záhlavie, tu sú napr. Zásady na vláknu, kde sa požaduje vyjadriť aj možné problémy, tak sme vo vede zvyknutí. Neuro ukážkovo uviedol zopár teórií, čo som si teraz s chuťou prečítala. Priznám sa, že mi tu chýba náš demonkyubi, to by bol vhodný diskutér pre Senda Smiling No a my tu na Slovensku sme od čias kovidu zvyknutí, že sme dezoláti, spodina, idioti atď. z najvyšších miest, takže mne to už od takýchto "expertov" lichotí hihihi

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Po, 2024-10-14 17:00 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

ono je ťažké mať pocit že nemám pravdu ked mi ju ešte nikto nevyvrátil. konkrétne ty mi venuješ vela času, keby si mohol dokázať že nemám pravdu tak to určite urobíš.
ale tebe to je vlastne fuk. ako pri mojej predošlej teórii preto to neurobíš že?Laughing out loud
hlavne si nezabudni prečítať každý môj príspevok zanalizovať každé slovo a písmeno a potom nám nezabudni povedať ako ti to je celé fuk.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Čt, 2024-10-03 18:30 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

prečo bol itachi tak tvrdý na sasukeho keď s kisamem prišli do konohy? v shippuudene sa dozvedáme že itachiho primárny ciel bolo ísť do konohy pripomenúť sa danzovi nech neublíži sasukemu. tak načo ho poslal na mesiac do nemocnice skrz tsukuyomi a nahovoril mu že je slabý lebo mu chýba nenávisť? to naštartovalo sasukeho hladať silu u orochimara, myslíte si že autor v tom čase vedel že itachi je sasukeho milujúci starši brat?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2024-10-04 14:14 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 6289 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Itachi mu nič nenahovoril, Sasuke bol vtedy ešte skutočne vcelku slabý a Itachi nechcel, aby mu to zhatilo plány - obzvlášť ak vedel, že ho už pre chorobu dlho nebude schopný sám chrániť, ani mu pomôcť stať sa hrdinom Konohy, ktorý Itachiho skolí (čo by mala byť ďalšia ochrana pred Danzom po jeho smrti).

Samo o sebe to Sasukeho do Orochimarovych rúk nevohnalo, omnoho silnejším impulzom preň bol ohromný Narutov vývoj - boj s Gaarom a devastacia, ktorú spôsobil Rasengan na streche nemocnice.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, So, 2024-10-05 18:23 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

podla teba bol omnoho silnejší impulz narutov súboj s gaarom a jeho rasengan ako fakt že power level medzi ním a itachim sa po rokoch vôbec nezmenil? zabúdaš nato že sasukeho jediný zmysel života (v tom čase) bolo zabiť svojho brata (čo v tomto žanri znamená stať sa silnejším). takže je v celku jedno že žiarlil na narutov progres, naruto nemá so sasukeho cielom nič spoločné. napísal si to presne naopak, najsilnejší impulz bol stret s itachim a až potom tak troška v diali zato môže sasukeho rivalita s narutom.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2024-10-05 19:10 | Ninja už: 2971 dní, Příspěvků: 3129 | Autor je: Posluchač Beeho rýmů

No ja si napodiv celkom dobre spomínam na tie udalosti. Sasuke bol slabý, nedal sa porovnať s Itačim ani s Narutom. Sasukeho trénoval Kakaši a Naruta Džiraija. A Oročimaru si Sasukeho vybral ako náhradné telo, keďže na Itačiho nemal, už ho infikoval a stále posielal svojich, aby ho zvádzali. Keby ho na tej skúške Naruto svojou absolútnou nezdolnosťou pred Orom nezachránil, tak je Sasuke úplne v háji. Aj Itači pochopil Narutovu vzácnu povahu, a preto si ho vybral a zabezpečil plnú pomoc pre prípad, žeby Sasuke bol ohrozený. Veď pointa Naruta bola o vzťahu a rivalite jeho a Sasukeho (Asura/Indra, Madara/Haširama atď.). Takže túžba Sasukeho zabiť brata je neodmysliteľne spojená s jeho rivalitou a vzťahom k Narutovi.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, So, 2024-10-05 22:40 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

moc si tie časti nepamätáš pokial tvrdíš že sasuke sa nedal porovnať s narutom, pretože v tom čase natom boli približne rovnako. asuru a indru do klasického naruta prosím nepleťme, na také niečo kishimoto vtedy ani len nepomyslel. ale dávam ti za pravdu čo sa týka zvučnej 4ky, to malo definitívne vplyv.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2024-10-06 09:29 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 6289 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Mali by sme sa sústrediť viac na to, ako to mal videl Sasuke:

V prvom rade mal Sasuke Naruta vždy za lúzera, lebo nad ním "papierovo" jednoznačne vynikal, čo nakoniec bolo vidno už aj pri boji o roľničku aj po väčšine súboja s Hakuom. Lenže bol to nakoniec Naruto, kto Hakua porazil (hoci tak ako). To však ešte samo o sebe nemalo taký vplyv, lebo mu to Sakura podala spôsobom, že Hakua zabil Kakashi, keď sa mu ten vrhol do rany.

Prvým väčším šokom bolo, že Naruto porazil Gaaru, ktorého Sasuke dokázal iba poraniť. Máme tu ten okamih, keď sa Sakura preberie a považuje za svojho záchrancu Sasukeho, no ten musí priznať, že to bol Naruto.

Čo sa Itachiho sily týka, ten mal nad Sasukem vždy prevahu a hoci Sasukeho určite žralo, že sa tá prevaha takmer vôbec nezmenila, podstatnejšie bolo, že si oficiálne vybral Naruta ako "lakmusový papierik" svojej sily a uvidel, že jeho Rasengan je silnejší, ako Sasukeho Chidori.

Technicky vzato ešte ani po tom, čo odišiel so Zvučnou štvorkou, mal Sasuke ešte stále ďalšiu možnosť, ako sa vyhnúť Orochimarovi, a to získať Mangekyo Sharingan zabitím Naruta. Mal by MS aj kompletnú prekliatu pečať, no svojvoľne sa rozhodol ísť už aj vtedy inou cestou, než po ktorej ho tlačil Itachi.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, Po, 2024-10-07 14:05 | Ninja už: 737 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Recepční v lázních

Prikláňam sa k tomuto názoru. Je pravda, že hnacím motorom pre Sasukeho bolo zabiť Itichiho, no ak by ho práve to prinútilo ísť za Orochimarom, myslím, že by tak spravil skôr. Boj proti Gaarovi, kde sa dokázal len bezmocno prizerať mu na psychike určite nepridal. Myslím, že po boji s Narutom na streche začal už úplne pochybovať, že môže byť dostatočne silný ak by zostal v Konohe, plus, možno nedokázal prekusnúť, že ten "lúzer" Naturo má techniku s ničivejším účinkom ako jeho chidori.. Ako hovoríš, dôležitý motív je rivalita, spomeniem napr. Kakashiho a Gaia - ich rivalita a večné priateľské súboje ich v podstate nútia pracovať na sebe, zlepšovať sa. No, Sasukeho psychika a prežívanie bolo už v detstve poznačené, bohužiaľ, bol tak opantaný nenávisťou k Itachimu, že bol ľahko ovplyvniteľný všetkým, čo sa nejakým spôsobom týkalo jeho pomsty - či už hľadanie sily u Orochimara, alebo fakt, že aj niekto papierovo slabší (Naruto) ho dokáže poraziť, alebo to s ním uhrať na remízu.
Pre mňa je však otázkou, ako by sa vyvíjal dej, ak by Sasuke zostal v Konohe. Možno bol práve jeho odchod a cesta za pomstou potrebná zmena a plynie z toho isté poučenie - napriek tomu, že Itachiho zabil, nenašiel ten pokoj, ktorý očakával. Dozvedel sa síce pravdu, ale tá ho ešte viac zmiatla podľa mňa.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Po, 2024-10-07 21:18 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

moje meno je jozef a mojím celoživotným cielom je prekonať fera v šprintovom behu na 100 metrov. po 5 ročnom tréningu som sa ho opovážil vyzvať na duel, bohužial zisťujem že medzi nami nenastal žiadny rozdiel.. fero je odomňa stále o 2 sekundy rýchlejší. rozhodol som sa začať brať steroidy., avšak musím priznať, hlavnou príčinou užívania pomocných látok nebola skutočnosť že mi fero ukázal že môj 5 ročný tréning bol absolútne zbytočný. hlavnou príčinou bol fakt že môj rival štefan so mnou pri tréningu drží krok. rešpektujem váš neracionálny názor.

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Čt, 2024-10-10 14:45 | Ninja už: 5447 dní, Příspěvků: 1690 | Autor je: Manga tým, Hlídač Gaiovy želvy

Mimochodom už tu písali viacerí to že Sasuke si o sebe myslel že je lepší než Naruto pred bojom s Gaarou a bol prekvapený že vyhral Naruto s Nejim(ale zároveň si s ním chcel pomeriť sily tak bol šťastný) ale stále bol v tom že má na vrch. To že nedokázal potom poraziť Gaaru a pri jeho premene sa ho moc dotknúť(a k tomu mal strach s prekliatej pečate), tak to že Naruto to dokázal bol jeden z "kritických" momentov. A potom Itachi, Sasuke trénoval dosť(a bol to génius a stále mu to pripomínali takže jeho ego rástlo) preto sa nerozvážne pustil do Itachiho a ten si bol vedomý že je slabý tak mu to pripomenul. To že nedokázal urobiť nič a ten rozdiel mu nepomohlo na psychike. Sasuke chcel silu hneď a nezniesol to ako Naruto napredoval a on ktorý bol vždy najlepší bol zrazu za tým "lúzrom" a po stretnutí so zvučnou 4 keď videl že to čo on nedokáže oni dokážu uznal že ak tam ostane, tak sa Narutovi nikdy nevyrovná a hlavne nebude nikdy dostatočne silný ako Itachi. Orochimaru mu silu dať mohol a tak sa rozhodol ísť k nemu. Itachi chcel aby ho Sasuke zabil, ale vedel že keď by sa mu nabodol na chidori(alebo niečo iné) že to Sasuke nepochopí, chcel aby ho nenávidel(lebo on sám seba nenávidel za to všetko) potreboval aby išiel na neho Sasuke naplno a keby bol Sasuke slabý a náhodou ho zabil(alebo by Itachi zomrel na chorobu skôr) tak by to nechápal a nemal by z toho až takú radosť a mohol by do toho viac vŕtať a hľadať pravdu čo a prečo. Sasuke bol decko takže ho takto vyprovokovať bolo jednoduché. A Kishi chcel Itachiho vykresliť len v tom najhoršom svetle na začiatku. Kishi asi na začiatku ešte nemal taký plán s Itachim ako neskôr, ale určite si bol vedomý toho že rozviesť ich príbeh bude musieť, ale to nám v tom čase mohlo byť jedno.

A súhlasím so Senpai-sama že je super keď tu je živšie Laughing out loud Laughing out loud chýbajú mi tie časy keď konoha bola živá Laughing out loud

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Čt, 2024-10-10 16:31 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

aj keby sasukeho rivalita s narutom neexistovala, tak by tak či tak sasuke odišiel (po nakladačke od itachiho) hladať silu u orochimara. čo je nevylúčitelný argument že itachiho stret so sasukem, mal na sasukeho odchod z konohy väčší vplyv ako naruto.

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Čt, 2024-10-10 17:32 | Ninja už: 5447 dní, Příspěvků: 1690 | Autor je: Manga tým, Hlídač Gaiovy želvy

Ale tento tvoj názor nik nevyvracia len ide o to že okrem Itachiho nemohol predychať aj Naruta. Nikdy ani nepripustil že by ho mohol dobiehať nie to aby bol lepší. Aj toto bolo také postrčenie aby odišiel. Možno by odišiel ale Narutove napredovanie ho utvrdilo

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Čt, 2024-10-10 17:14 | Ninja už: 6202 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Celá tahle debata mi je vcelku jedno, ale tvůj mega super argument je jen a pouze tvoje domněnka. To z toho zase tak dobrý argument nedělá.

Kočko moje, co se to tam u vás zase děje? Smiling

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Čt, 2024-10-10 18:08 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

to by bola domienka každého zdravo racionálne na mieste rozmýšlajúceho človeka ktorý strávil roky tréningom ktorý nič nezmenil.

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, Ne, 2024-10-13 19:37 | Ninja už: 737 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Recepční v lázních

Nemyslím si,že jeden názor je všeobecne racionálny a druhý nie.. :-)každý z nás má ten svoj, ktorý vychádza z nejakého presvedčenia, poznania, skúseností, pokojne aj podľa aktuálnej nálady... v celom Narutovi aj Borutovi sú situácie, v ktorých niektoré postavy nekonajú podľa mňa racionálne... ale.. po prvé - iná kultúra. Po druhé - nie som rovnaká ako tá ktorá postava. A po tretie, to, čo ja hodnotím ako racionálne niekto iný nemusí a naopak.. Eye-wink takže asi toľko.. a myslím, že nikde nie je explicitne uvedené, či bol Naruto akýmsi katalyzátorom v Sasukeho odchode. Smiling

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Čt, 2024-10-10 18:23 | Ninja už: 6202 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Domněnka. Na argumenty si radši připrav něco lepšího, než je tvůj výlet do hlubin duší lidí z jiného světa, s absolutně jiným uvažováním a jinou motivací, než máš ty.

Kočko moje, co se to tam u vás zase děje? Smiling

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Čt, 2024-10-10 18:41 | Ninja už: 1550 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

argument sú sasukeho flashbacky a vlastné slová popritom ako dostával od itachiho na zadok. "čo som celé tie roky robil? rozdiel v našej sile sa vôbec nezmenil" + orochimarova prekliata pečať = no naruto required. argumenty často pozostávajú z dobrých domienok.