manga_preview
Boruto TBV 08

Teorie

Obsah vlákna

Toto vlákno bude nadále fungovat jako schromaždiště kvalitnějších teorií, ať už novějších či starších.

Co by měla teorie, která si zde místo zaslouží, obsahovat
Taková teorie by měla obsahovat obsáhlejší vysvětlení konkrétního problému a měla by se o něco opírat (manga, kvalitní postup a závěr). Pokud se budete odvolávat na mangu, tak se to pokuste doplnit odkazy na díly a stránku.

Některé mangy se trošku liší v překladech (což může být v detailu velmi důležité), tak se zkuste podívat i na jiné překlady. Jestli souhlasí, nebo ne.

Zásady na vláknu
Nový hlavní příspěvek by měl být pouze a jen propracovanou teorií, ve které jsou uvedeny nejen argumenty pro teorii, ale i možné problémy. Jinak se hlavně snažte psát slušně a k tématu.


méně propracované teorie dávejte do vlákna Návrhy na Teorie

Aktuální teorie

...

Staré teorie

Na zamyšlení

Připomínky

  • Pokud by autoři teorií v záhlaví chtěli něco doplnit či změnit, tak ať mi pošlou PMku s upraveným textem a já to tu změním.

  • Toto vlákno je pro příspěvky, se kterými si autoři dají více záležet a než to sem dají, tak si to pořádně promyslí.

  • Připominky k vláknu, nebo dotazy týkající se jeho chodu, také směřujte mně.

~ Neuro


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2016-09-02 17:20 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Tak ve flashbacku MS Izuna neukázal, škoda. Také neukázal žádnou MS techniku.
Takže i kdyby MS měl, což nakonec klidně uznám, tak to ještě nic neříká o tom, jestli a kolik technik MS ovládal a jestli ovádal Susanoo.
Takže slepá ulička.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-09-02 17:41 | Ninja už: 5186 dní, Příspěvků: 6231 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Uznať môžem iba to, že nevediac, či ovládol obe MS techniky, nemôžeme s istotou vedieť, či mal Susanoo. Ale, že by neovládol ani jedinú, to je vrcholne nepravdepodobné - však stále bojovali a brata ako príklad.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Rodoo
Vložil Rodoo, Čt, 2016-09-01 18:42 | Ninja už: 3036 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Ten súboj je sčasti filler - v mange bolo ukázané len ako ho Tobirama presekol pomocou Hiraishingiri - http://www.mangareader.net/naruto/624/12

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2016-09-01 18:43 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

díky. Měl v tu dobu přeseknutí v očích MS nebo ne?

Obrázek uživatele Rodoo
Vložil Rodoo, Čt, 2016-09-01 18:53 | Ninja už: 3036 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Nieje to vidieť, ale na ďalšom obrázku má už normálne oči - http://www.mangareader.net/naruto/624/13

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2016-09-02 17:21 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

škoda, že to tam není více rozvedené....
Každopádně díky.

Obrázek uživatele Rikudo Madara
Vložil Rikudo Madara, St, 2016-08-31 07:42 | Ninja už: 3210 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

Shisuiho technika ma názov Kotoamatsukami Eye-wink

viac tu: http://naruto.wikia.com/wiki/Kotoamatsukami

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2016-08-31 08:14 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Hovoril o nepomenovanej Shisuie manipulovativnej technike, ktorú vlastnil Danzo. Druhé Shisuieho oko/MS - Kotoamatsukami vlastnil Itachi, ktoré neskôr predal Narutovi.
Navyše Kotoamatsukami je "one shot" technikou, teda ak nemáš Hashiramovú DNA, ktorý ten interval skráti s niekoľkých rokov na menej. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Rikudo Madara
Vložil Rikudo Madara, Po, 2016-08-29 21:55 | Ninja už: 3210 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

Shisui ma Susanoo a pekne zelene ale len anime-only a v hre: http://vignette2.wikia.nocookie.net/naruto/images/9/95/Shisui_anime_Susa...

http://naruto.wikia.com/wiki/Shisui_Uchiha

http://naruto.wikia.com/wiki/File:Susanoo_Shisui_complete.png

Tuto ho aj použiva(neni to spoiler): https://www.youtube.com/watch?v=3Vlsg2eHWk4

a súhlasim z 1.-6.

A prečo sa všetci vyhybate reagovaniu na Rinne Sharingan? na všetko možne reagujete len na TOTO nie.

Obrázek uživatele Rikudo Madara
Vložil Rikudo Madara, St, 2016-08-31 07:46 | Ninja už: 3210 dní, Příspěvků: 79 | Autor je: Prostý občan

tu je o tom všetko možne: http://naruto.wikia.com/wiki/Rinne_Sharingan

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 11:07 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Dole už je to opravu nepřehledné a ztracené. Tedy nové vlákno.

Ještě jednou děkuji "737" za příslušné stránky mangy.
Myslím, že to mnohé vysvětlilo.
Ačkoliv je pravda, že máme "jen" aglický překlad, který může být zkreslený.
1) Itachi v překladu řekl: "Třetí a poslední technika, zároveň (spolu) s Tsukyomi a Amaterasu, které se toho dne probudily v těchto očích."
2) Sasuke potom: "Jen ti, kdo ovládají dvojitý MS mohou použít tuto sílu (schopnost, techniku)... Třetí schopnost (techniku)... Susanoo."
Nejprve se musíme shodnout na tomto překladu. Jinak nemá moc smysl se dále dohadovat.

Rayzo
A)"Mimoto, keď niečo podobného tvrdil aj sám Itachi (nielen Sasuke): http://narutobase.net/manga/Naruto/386/9/ "
Na tom zmiňovaném obrázku není MS, ale sharingan.
A k tomu si nejsem jistý, jak to bylo s Itachiho očima před implantací Sasukemu. Byl v nich MS nebo sharingan. Tuším, že ty oči byly v nějaké skleničce.
Takže my si nejsme 100% jisti, jestli EMS je možné pouze tehdy, pokud mají oba "příslušníci stejného klanu" probuzený MS. Tím si ale nejsem úplně jistý, protože nemáme dostatek příkladů. Máme jen Itachiho a Sasukeho, kde určitě oba ovládali MS. A potom Madaru a Izunu, přičemž u Izuny si nemůžeme být tak úplně jistí.

B) "Inak, ale ja niesom ten ktorý tvrdil, že by Madara má byť schopný ovládať všetky MS techniky."
Narážíš jistě na mně. Já jsem to také přece netvrdil. Pokud vím, tak já jsem psal, že Madara jako nejsilnější Uchiha, který dokonce probudil rinnegan, měl ovládat všechny techniky MS. To byla reakce na nějaký komentář, kde se tvrdí, že Madara měl Susanoo a tedy musel mít další dvě MS techniky.
Ovšem, také jsem tvrdil, že nemáme důkaz, že Madara měl vůbec jinou techniku MS než Susanoo.

C) "Čiže podľa tvojho výkladu Madara prebudil MS s tým, že nemal žiadne iné MS techniky, ale mal šťastie na to, že získal aspoň Susanoo?
No jasné, to dáva zmysel. Prečo bol považovaný za najsilnejšieho, keď podľa teba žiadnu inú techniku okrem Susanoo nemal?"
Ano, to smysl dává. Rozhodně tu není nic, co by vyvraceno moji interpretaci. Přece to, že ovládal jen Susanoo, ještě neznamená, že nemohl být nejsilnější...

D) "Každopádne na príklade Obita/Kakashiho dobré vidíme, že ak boli obe MS oddelené, tak sa Susanoo neprebudilo. Čo sa avšak zmenilo, keď sa znovu dali dohromady. Kakashi aktivoval Susanoo."
Ano, oči byly oddělené a tak ani jeden neovládal MS. To souhlasí se Sasukeho větou.
Tedy ano, pro oba MS pohromadě mělo být možné aktivovat Susanoo.
Ale to Obito přesto neudělal, ačkoliv by to bylo pro něho v tu danou situaci nejlepší řešení.
Až Kakashi Susanoo použil. Přičemž tady stále platí má námitka, že Kakashi vůbec MS (a ani sharingan) mít neměl, protože Obito byl jednoduše mrtvý a rozpadlý na prach.

Palantir
a) " Na dôvažok sú medzi slovami third power a Susanoo tri bodky, takže sa tým jednoznačne myslí: dve ovládnuté MS techniky = zisk Susanoo"
To přece není vůbec jisté!
Já uznávám, že ta Sasukeho věta není úplně jasná, jednoznačná. Ale určitě nemůžeš tvrdit, že tvůj výklad je jediný a správný.
A už vůbec to neznamená, že každý, kdo ovládá dvě techniky MS, má automaticky Susanoo.
Jak jsem psal, já se samozřejmě přikláním k výkladu, který také psal níže "737": "Ja som to skôr bral tak, že musel mať obidve oči, v ktorých prebudil MS aby mohol mať Susanoo."
Takže jakékoliv další schopnosti MS nehrají roli a tak nejsou potřeba.
A to je přesně případ Madara, který měl oba MS a ovládal Susanoo. Přitom nemáme tušení, jestli ovládal nějakou další MS techniku.

"737" také pěkně píše "Itachiho rozprávanie minulosti by som až tak nebral vtedy ešte zavádzal Sasukeho, že Madara nasilu zobral svojmu bratovi oči. Potom, keď Itachi použil Susanoo tak už možno neklamal. Možno."
A já jen přidám, že to stejné platí pro TObita.
Navíc bych rád připomenul, že ani Itachi, ani Obito v Madarově době nežili. Tyto informace nebyly ani na kameni Uchihů. Odkud tedy jakékoliv informace tohoto typu měli? Přinejlepším od svých rodičů, prarodičů... A dobře víme, že klany, a o Uchiha klanu to platí tím spíš, spolu nesedí a nevypráví si. Kromě toho si nedokážu představit, že by se tehdy Madara o pravdě šířil. Tedy pravdu znal pouze Madara. Ani Itachi, ani Obito o tom věděli při nejlepším z doslechu a nedá se jim v tomto směru věřit prakticky nic.

b) "Domnievam sa, že technika, ktorá v MS vznikne, má niečo spoločné s charakterom užívateľa. Podobne sa líšia aj Susanoo jednotlivých užívateľov."
S tímto mohu klidně souhlasit. Když už máme tolik různých technik MS, tak proč ne. Ale zase na druhou stranu. Myslím, že charaktery Itachiho a Sasukeho jsou dost různé a přesto mají oba Amaterasu. Samozřejmě ale netvrdím, že se to nedá vysvětlit, protože Itachi použil přes Sasukeho svůj MS a Amaterasu.

c) "Obito bol potvrdený aj priamo v mange (bol v Kakashim počas súboja s kaguyou).
Shisui bol potvrdený Kishimotom mimo mangu a bez toho, že by to bolo v rozpore s mangou."
Obito viz odpověď Rayzovi.
Shisui. Co se děje mimo hlavní příběh (manga, anime), je mi úplně lhostejné. Ať si autor říká, co chce. Pokud to nebyl schopný dostatečně dostat do svého vlastního příběhu, tak nemá nárok na to, cokoliv o čemkoliv tvrdit. V tom příběhu to totiž není a tečka.

Snad jsem na nic důležitého nezapomněl.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2016-09-03 21:26 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

A) Toto nemienim riešiť... Palantir mi to už aj tak vysvetlil. Mimoto je vysoko pravdepodobné, že to stymto nemá aj tak nič spoločné. Takže aby som nás ušetril zbytočného bodu, tak prvýkrát (u teba) som nútený nereagovať na nejaký s tvojich bodov. A je mi jedno či to budeš, alebo nebudeš považovať za súhlas.

B) Priami dôkaz nie, nepriamych hneď niekoľko(iných Uchihov)!

Č) Ak tu "podľa teba" nieje nič čo vyvracia tvoju argumentáciu, tak potom čo teda vôbec tvoju argumentáciu priamo potvrdzuje.? Kde sa v mange nachádza toto tvoje tvrdenie? Z čoho by sa dalo jasne vyvodiť, že to ide aj inak?

D) Mohol, nemohol je v Narutovi nanič argumentácia. To už by si mal vedieť
..
Je to síce pritiahnutí prípad, no podstatné je to, že to Susanoo nakoniec ukázal.
Konieckoncov to nieje ojedinelý prípad...

A ešte k Shisuie-mu.
Tak kto iný, ak nie samotný autor je pololanejší. Rozhodne budem považovať za smerodatné jeho "tvrdenia" ako tie tvoje. O to viac keď sa ho budeš chcieť takto zbaviť. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 21:56 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

nevidím nic nového. A pokud ano, tak už jsem na to odpověděl o něco níže.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2016-09-03 22:10 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Však nič nového si ani nepodal, tak to potom nečakaj odo mňa. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Ryuki
Vložil Ryuki, So, 2016-09-03 18:52 | Ninja už: 4690 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Izuna má MS:



Moje vysvetlenie je tak že akonáhle sa u Uchihu vyskytne ten emočný šok, zmenia sa mu oči na MS( a potom to môže svojvoľne meniť na MS a normálny S). Ak sa potom sústredí( dáme Itachiho ako príklad) na pravé oko a pošle do neho chakru, prejaví sa to ako Amaterasu. Ak sa sústredí na ľavé oko a pošle do neho chakru prejaví sa to ako Tsukiyomi. Ak ju pošle do oboch očí naraz prejaví sa to ako Susanoo.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 20:49 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

O tomto se tu celou dobu bavíme. Podívej se na příspěvky níže, jestli se ti chce číst naše slohy.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 17:09 | Ninja už: 5186 dní, Příspěvků: 6231 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

1+2 - obaja hovoria presne o tom istom. Nanajvýš mohli byť nepatrne odlišné okolnosti.
- nepoznáme okolnosti, za ktorých si Itachi osvojil MS techniky. Iste to bolo ešte pred vyvraždením klanu, lebo v mange sme tam nič horieť nevideli a podľa Shindenu zabil aj svoju priateľku pomocou Tsukuyomi (v anime to hodili na TObita), čím vyčerpal svoj limit dve MS techniky denne. Susanoo nazval výslovne ako TRETIU A POSLEDNÚ, čo znamenalo, že si ju osvojil až po ovládnutí predošlých dvoch techník (lebo ani génius ako Itachi sa nemôže naučiť 3 techniky v jednom okamihu.
- Sasuke tiež nazval Susanoo TREŤOU TECHNIKOU v poradí. Jeho formulácia je veľkým posunom vpred, lebo kým z Itachiho slov ešte nebolo jasné, či má tá tretia pozícia nejaký iný zmysel okrem toho, že ju v mange ukázal ako tretiu (preto sa dali jeho slová interpretovať rôzne), tu je to už podmienené ovládnutí ovládnutím techník oboch očí, a pozor, už bez ohľadu na ich názov a poradie.
- do tretice Madara povedal Obitovi zhruba nasledovné: Potrebuješ obe oči k prebudeniu ich plného potenciálu. Obito to vtedy vôbec nepochopil, myslel si, že má spolupracovať s Kakashim. V kontexte toho, čo vieme od Itachiho a Sasukeho, ako praktických užívateľom MS, to môžeme dekódovať tak, že obe oči = obe techniky (majú zmysl iba so svojimi technikami) a plný potenciál = Susanoo. http://narutobase.net/manga/Naruto/602/17/

A - Itachi v čase smrti nemal aktivovaný Sharingan, a bol už prakticky slepý - čo sa prejavilo vyblednutím očí.

B+C - Susanoo samotné je dôkaz. Lebo mimo to, čo bolo povedané samotnými užívateľmi Susanoo, aj v praxi predchádzalo ovládnutiu Susanoo zakaždým ovládnutie dvoch iných MS techník.

D - Pozor! Obito tam dosť dlho behal s oboma očami a predsa Susanoo nepoužil, hoci podľa teba mal. Kakashiho verziu kamui použil 1x až krátko pred svojou smrťou, a hľa, keď sa potom jeho techniky preniesli do Kakashiho, bolo medzi nimi už aj Susanoo. Eye-wink Sticking out tongue

a) z vyššie uvedeného jednoznačne vyplýva, že nestačí obe oči s MS mať, ale treba aj ovládnuť ich techniky (každý to tak nakoniec urobil). Bee Sasukeho 2x takmer zabil preto, lebo ten ešte napriek prebudenému MS nemal Susanoo. A prečo ho nemal? Lebo svoje MS techniky naveľa použil až na samotnom konci súboja.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 21:12 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

1+2 - Itachi to také klidně mohl myslet tak, že Susanoo předvádí Sasukemu jako třetí techniku. A svou větou tak myslí, že se mu ten den probudili v oku všechny 3 techniky najednou. Každopádně tím nemůžeš dokázat, že měl nejprve A a T a díky tomu získal i S.

Já si myslím, že Itachi probudil svůj MS toho dne, kdy se Shisui zabil.

Sasuke, ale mluví o probuzení MS v obou očích. On nemluví o ovládnutích dvou technik MS. Mluví sice o Třetí technice, ale jsou dokonce dvě další interpretace kromě té tvé. Mohl se vracet k Itachiho slovům a pořadí jeho předvedených MS technik. Pokud vím, Sasuke totiž před svým Susanoo použil pouze Amaterasu. Ten jeho Enton použil až potom. A druhé vysvětlení může zase souviset s Tobim, který měl v tu dobu jen jeden MS.
V kadém případě nemůžeš tvrdit, že jedině ten tvůj výklad je ten správný.

Madara řekl. Na Obita se to pěkně vztahuje a platí to. Ale zase sis přidal něco navíc a to je ta část o dvou MS technikách. To z toho přece neplyne.

A - takže jinými slovy, my stále nevíme, jestli je EMS možný pouze pokud oba příbezní ovládají MS nebo stačí, když je to jeden z nich. Nebo dokonce žádný z nich a probudí MS třeba až později a rovnou jako EMS.

B+C - o tom se přece celou dobu bavíme. A snad posté opakuji jméno Madara. A pravděpodobně i Sasuke, který použil S ještě před Entonem. Pokud se tedy nepletu.

D - Ale vždyť já tu celou dobu tvrdím, že Obito Susanooo neovládal. Navíc, já celou dobu také tvrdím, že vlastnictví obou MS (tedy Itachi a Sasuke věty) je předpokladem pro ovládnutí Susanoo. Nikdy jsem netvrdil (určitě je to jasné z kontextu), že by vlastnictví obou MS automaticky znamenalo ovládnutí Susanoo. Tvrdil jsem to také o Shisuiovi.
Kakashi Kamui a Obitovo Kamui si byly velmi podobné. Podobně jako u Shisuie. Nevidím tedy žádnou velkou chybu v tom, že Obito byl schopen okamžitě ovládnout obě schopnosti.

a - stejně dobré vysvětlení uvádím v předchozím bodě.
A pokud jde o Sasukeho. Tam bylo jednak záměrem autora, aby Sasuke postupně používal své techniky a stupňoval jejich sílu. Stejně jako využití jeho nového týmu. Důležité ale je, že MS použil až na Amaterasu.
Žádný argument to tak jako tak není.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 21:29 | Ninja už: 5186 dní, Příspěvků: 6231 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Zhrňme to, lebo sa to z sada už celé točí okolo toho istého (resp. opakuješ to isté):

Samotná aktivácia MS neznamená automaticky ovládnutie techník a teda ani Susanoo. Užívateľ zrejme najprv musí prísť na to, čo za techniku vôbec má a ako funguje. Na tom by sme sa hádam mohli zhodnúť.

Zaujímavé, že argumentuješ autorovým zámerom, lebo doteraz si autorove zámery negoval ako nepodstatné. pritom je celkom zrejme, že pre MS a Susanoo postupne budoval jednotný rámec, ktorý zrejme ešte v Itachiho prípade v takej podobe v hlave nemal. Likviduješ veľkú časť celej svojej doterajšej argumentácie, bez toho, aby si niečo dokázal. Ono to totiž celé závisí od toho, ako dlho to Kishi plánoval a čo všetko do svojich plánov zahrnul. Tak napríklad to, že Karin bude zasiahnutá Amaterasu a Sasuke ju bude musieť hasiť, čím príde na princíp Entonu.

Tým, že si takto vypustil džina z fľaše si mi vlastne nahral, lebo znova sa dostáva do hry Shisuiho Susanoo, ktoré sa síce v mange neobjavilo, ale máme dôkaz, že to autor plánoval. Laughing out loud Sticking out tongue

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 21:51 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ano, na tom se shodneme. Samotná aktivace MS neznamená neznamená automatické ovládnutí jakékoliv techniky MS.
To, jak přijde na to, jakou MS techniku má, jakou může ovládnout, patří k dalším věcem, o kterých se nikdy nic nedozvíme.

Autorův záměr je tu vždy. Tomu samozřejmě (a mnohdy bohužel) vše podléhá. Ale to, že je něco autorovým záměrem, ještě neznamená, že se mi to musí líbit. Tady odkážu na mou kritiku celé války jako takové v příběhu.
V případě souboje s Beem je ale situace jiná. Sasuke věděl, že ho MS vyčerpá (viděl Itachiho) a tak ho použil jako poslední možnost. Nevím, co je na tom nepochopitelného. Susanoo v tu dobu nejspíš ještě neovládal.

Zásadně nesouhlasím s tím, že při zhášení Amaterasu probudil Enton. Není to tak dlouho, co jsme se o tom bavili a shodli jsme se, že pokud Itachi dokázal zhasit Amaterasu, tak to byla stále součást jeho jedné schopnosti MS, tedy Amaterasu. Sasuke také zhasil Amaterasu, tak jakýpak Enton?

Shisuiovo Susanoo nikdy nepřijmu. I kdyby mi to teď napsal sám autor, že Shisui Susanoo ovládal, tak ho budu ignorovat. Opakuji, že pokud to nebyl schopný dostat do svého vlastního příběhu, tak na tom, co říká, vůbec nezáleží.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2016-09-03 22:04 | Ninja už: 5186 dní, Příspěvků: 6231 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Enton je vlastne tiež Amaterasu - na dôvažok to urobil tým okom, ktorým robí Enton. Celá tá scéna s Karin iný zmysel nemala.

Sasuke mimochodom vôbec nevedel, aké má MS techniky. To je vidno aj na tom, že predtým chcel získať od Akatsuki bijou, no akonáhle sa oboznámil so svojimi Technikami, hneď sa chcel pustiť zničiť Konohu. Povedal by som, že po skončení súboja si mohol uvedomiť, že už má aj Susanoo.

Páčiť sa ti autorove konštrukcie nemusia, ale iba pre to nie je na mieste tváriť sa, ako keby neexistovali. A teraz nehovorím o Shisuiho Susanoo, väčšinu času sme sa sporili o tom, čo bolo čierne na bielom v mange.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2016-09-04 10:46 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

už jsme se o tom bavili.
Řekl bych, že argumenty došly. Ty si stojím na svém, já také.
Já tvrdím, že nebylo dostatek informací, některé věci nebyly potvrzené a jiné z toho tedy nelze dovodit.
Ty tvrdíš zhruba opak.
Evidetně se ani jeden z nás nehne...

Obrázek uživatele 737
Vložil 737, So, 2016-09-03 19:25 | Ninja už: 3235 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

S tou nutnosťou 2 techník stále nechcem veľmi súhlasiť. To, že Itachi nepoužil Susanoo počas toho masakru sa dá aj tak vysvetliť, že Itachi tam nabehol štýlom ''aby ho nik nezbadal'' (sorry neviem ako nazvať stealth mission Laughing out loud ) preto podľa mňa nepoužil Amaterasu (ak by niekoho upaľoval zaživa v noci a ten by kričal tak by to zas nebolo tajné). Moju teoriu mi kazíš tým ako Kakashi prebudil Susanoo. Pekla to bol pekný argument. Dalo by sa to odôvodníť, že Obito nepoužil Susanoo, lebo bol vyčerpaný. Čo v tomto príbehu už neni možnosť. Kakashi je skvelý príklad, ktorý počas vojny toľkokrát bol vyčerpaný a itak nakonci zvládol Perfect Susanoo a Kamui Shuriken. Ja som to chcel brať tak, že sú to nedokonalé postavy, nie všetky ich rozhodnutia musia byť perfektné, Obito chcel už umrieť tak možno to chcel autor ukázať, že umrie hrdinsky, že zachránil svojho rivala, budúcu generáciu výmenou za svoj život. Už viackrát bolo spomínané logické riešenie, ktoré by bolo lepšie ale nestalo sa to tak. Na príklad Madara mohol použiť jeden Shinra Tensei a bolo by po armáde ale on ju použil iba raz na Narutov Rasenshuriken čo si pamätám. Smiling

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 21:20 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím, že vyčerpanost postav už tu nehraje žádnou roli. Všichni už desítky dílů porušují jakákoliv dřívě nastavená pravidla ohledně chakry, síly, výdrže. Přitom z kladných postav na to má mít nárok pouze a jenom Naruto, který je sennin.

Já samozřejmě autora v tomto dokonale chápu. Je tu konec souboje s Kaguyou a tak je potřeba se Obita už konečně zbavit. A jak to udělat lépe než tak, že ho nechá se obětovat a zemřít "hrdinskou smrtí". I když je tato jeho oběť vlastně zbytečná, protože měl na výběr. Nejen, že by s pomocí Susanoa dokázal zablokovat Kaguyiny tyčky, ale měl i druhou možnost a to Naruta a Sasukeho pomocí Susanoa prostě odtáhnout kousek vedle. Při rozměrech Susanoa by to neměl být problém.

A také souhlasím, že nelogických rozhodnutí postav bylo v ději spousta. Toho času jsem také Madarův způsob boje ve válce kritizoval. Zmiňoval jsem vždy speciálně Shinra tensei, které by v mžiku dokázalo porazit kohokoliv a možná i všechny najednou.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2016-09-03 19:49 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No vidíš techniky Rinneganu.., dobre, že si to spomenul.
Tiež hádam netreba pochybovať o tom, že ich Madara nemal, len preto lebo ich nepoužil.

Celá táto diskusia totiž len vznikla kvôli tomu, že si jedna strana myslí, že Susanoo je jeho jediná MS technika, aj keď tu pritom máme enklávu Uchihov, ktorý majú MS techniky.
No ono to nestači, keďže po vysvetlení napadá "vzorec" tvrdením, že nie všetci mali Susanoo, menovite Obito (aj keď jeho Susanoo použil Kakashi), Shisuie (ten nebol síce potvrdený mangou, ale samotný autor jeho verziu vytvoril).
Takže k čomu sme sa nakoniec dopracovali? Len ktomu, že sa tu napadá argumentácia (o vzniku Susano-a) toho druhého. Eye-wink

Edit:
Ako keby proste nestačilo čo vieme na 100%. Vieme, že všetci majú MS, vieme aj to, že okrem Madary (aj keď Susanoo vlastní) všetci ovládali min. jednu MS techniku. Ak toto všetko vieme, tak prečo mám pochybovať o tom, že Madara žiadnu inú techniku už nemal? A je jedno, že či je to podmienené ovladnutim/vlastnením MS techník/MS oči. Nič nenasvedčuje tomu, že by to v Madarovom prípade malo byť iné.
... a to bez ohľadu na to či sa zhodneme na správnom výklade vzniku Susanna, alebo nie... k čomu sa aj tak pomaly schyľuje. Eye-wink

Musím povedať, že absurdnejšiu diskusiu som už dlho nevidel.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-09-03 21:36 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ne, celá tato diskuze vznikla proto, že jsem tvrdil, že o sharinganu a MS nevíme skoro nic a už se to nedozvíme. To byl začátek všeho.

Absurdnější diskuzi jsi neviděl? Ale podílíš se na ní... A byl jsi to ty a Palantir, kteří jste od začátku tvrdili, že o MS víme dost. Přinejmenším dost na to, aby se dalo vysvětlit prakticky vše s tím spojené.
Já zase od začátku tvrdím, že to tak není. O nic jiného v této dikuzi nešlo. Susanoo je jen jeden z dílčích problémů, na který jste se upnuli, protože to byl jeden z mála aspektů, o kterém se dá diskutovat.

A k tomu rinneganu.
Jistě narážíš na to, že jsem se divil (a považoval za chybu), že Madara nepoužíval další techniky rinneganu. A považuji to za chybu stále.
A hned řeknu proč. Madarovy oči jsou stejné, které měl Nagato a následně Obito. A podle zkušeností s MS schopnostmi vázanými na konkrétní oko/pár očí, a z toho, že rinnegan je vyvinutý MS, se dá s vysokou pravděpodobností (hraničící s jistou) tvrdit, že Madara měl ovládat všechny dosud představené techniky rinneganu.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2016-09-03 22:06 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

O iných očných technikách toho nevieme ešte viac... o Sharingane toho vieme zo všetkých najviac. S toho čo máme sa dá poskladať ako to funguje. A len preto, že nemáme kompletné informácie o jednotlivých postavách nieje ešte dôvod predpokladať, že je možné aj niečo iné! Až kým samozrejme autor menačrtne iný obraz... než je ten ktorý zatiaľ máme.

No vidíš takže, ak nepoužil tieto... o dôvod viac nevidieť jeho ďalšie prípadne techniky(áno myslím MS)... Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2016-09-04 10:52 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ne, to jen znamená, že autor nebyl schopný nechat Madaru použít další techniky MS. Některé použil. 737 to někde psal. Shinra tensei určitě.
Takže to není to stejné jako Madara a techniky MS.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2016-09-04 22:19 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Išlo mi o to... poukázať na to, že vzhľadom na to aký obrovský arzenál Madara vlastní sa dá potom pochopiť, že sme jeho MS doteraz nevideli.

A za ďalšie... myslíš sa!
Nieje to až tak odlišný prípad!
Pretože si použil takú istú logiku, ktorú celý čas používame aj my. A to konkrétne... budem ťa citovať:
"A hned řeknu proč. Madarovy oči jsou stejné, které měl Nagato a následně Obito. A podle zkušeností s MS schopnostmi vázanými na konkrétní oko/pár očí, a z toho, že rinnegan je vyvinutý MS, se dá s vysokou pravděpodobností (hraničící s jistou) tvrdit, že Madara měl ovládat všechny dosud představené techniky rinneganu."

Čo sa dá podobne formulovať a následne aplikovať do tejto diskusie v súvislosti s Madarovými ďalšími MS technikami.
Pretože Madara jednu techniku MS už použil... tak ako použil niektoré techniky Rinneganu u ktorých teda môžme z určitosťou povedať, že všetky nepredstavené techniky Rinneganu mohol/mal ovládať... a áno hovorím o Susanne.
Takže potom nechápem prečo sa týmto neriadiš aj v tejto veci.

Navyše, keď doteraz nevieme o žiadnom známom... dostatočne známom prízvukujem... Uchihovi, ktorý by nevlastnil žiadnu (pred Susanoom) originálnu MS techniku, ktorá ho defakto odlíši.
Prečo by teda mal byť Madara výnimkou a nemal (okrem Susanna) vlastniť žiadnu MS techniku? Nemyslíš, že je to potom od teba pokrytecké tvrdenie?

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2016-09-05 08:44 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

V předchozím komentáři jsem se přepsal. Místo prvního MS měl být rinnegan. Ale pochopili jste to správně, takže super.

O obrovksém arzenálu zase spekuluješ. Jistě, měl (nebo měl mít) spoustu technik, ale na základě toho nemůžeš tvrdit, že měl i další techniky MS. To z toho přece neplyne.

Nedá se to použít stejně. V případě rinneganu to byly ty stejné (naprosto stejné) oči. Tedy ovlýdaly (měly ovládat) ty stejné techniky rinneganu.
V případě MS nevíme, protože jediný, kdo použával Madarův MS, byl právě Madara.
Takto tomu rozumím. Tvou argumentaci (a hlavně tu jistotu, že tím něco dokazuješ) nechápu.

Kolik uživatelů MS známe? Jestli se moc nepletu, tak nějakých 5 nebo 6. Z toho je jeden Izuna, o kterém si já osobně netroufám tvrdit dokonce ani to, že MS ovládal. A další je Madara, o kterém se tu bavíme. Navíc Shisui a ani Obito Susanoo nikdy nepředvedli.
Proč bych se měl tedy podivovat tomu, že Madara je jediný, který neovládá žádnou jinou MS techniku než Susanoo?
Opravdu mi to není jasné. Kde je ten nezvratný argument, kterým mi dáváš "mat"?