manga_preview
Boruto TBV 09

Nový život v Akatsuki 05

V poslednej dobe som sa nemala s kým porozprávať. Miki bola až príliš zaujatá Deidarom. A s nikým iným som nemala až taký dôverný vzťah. Práčka konečne doprala a ja som sa vybrala do svojej izby. V jedálni ma čakala Miki.
„Ahoj. Čakáš na mňa?“ spýtala som sa jej.
„Áno. Všetci už išli spať a v izbe by som sa sama nudila.“
„A čo Deidara. Mohla si ísť k nemu.“
Trochu očervenela, keď mi odpovedala: „Čo by som tam robila? A navyše Tobi je tam určite tiež.“
„Dobre. Len si vezmem jablko a ideme.“
Kôš som položila na stôl a vzala si dve jablká do vrecka. Miki mi pomohla s košom, tak som s chuťou jedla jedno jablko. Kráčali sme potichu vedľa seba chodbou a oproti si vykračovali Sasuke a Suigetsu. Nemala som v úmysle uhnúť tomu idiotovi a on asi takisto nie. Prišli sme k sebe, ja oproti Sasukem a Miki oproti Suigetsuovi.
„Uhni, Sasuke.“ povedala som potichu, ale zato dosť výhražne.
„Čaute!“ skríkol Suigetsu.
„Ahoj Suigetsu. Ako sa máš?“ spýtala som sa s úsmevom.
„Nič moc.“ povedala a ukradomky pozrel na Sasukeho. Musela som sa tomu zasmiať. Vôbec mu nezávidím.
„Kam vlastne ideš takto večer? Izbu máš na opačnej strane.“ zaujímala som sa.
„Vlastne neviem. Sasuke odo mňa niečo potrebuje. Poprosil ma, aby som mu pomohol.“ pozrel na Sasukeho a mykol plecom.
„Dobre. Tak mi už ideme spať. Však, Miki?“
Suigetsu nám uhol z cesty a Miki už chcela prejsť, ale ja som sa ani nepohla. Miki na mňa nechápavo pozrela. Ja som len prebodávala Sasukeho vražedným pohľadom. On zas aktivoval Sharingan a chýlilo sa k bitke.
„Tori, nevšímaj si ho. Robí ti zle len preto, že ťa má rád.“ povedal Suigetsu a usmial sa na mňa. Zdalo sa mi to, alebo sa Sasuke trochu začervenal?
Suigetsuovi úsmev rýchlo zmrzol na tvári, keď zbadal Sasukeho nahnevaný výraz.
„Dobre dievčatá. Ja už radšej pôjdem.“
Suigetsu sa rýchlo popri mne pretlačil a mašíroval si to po chodbe najrýchlejšie ako vedel. Sasukemu neostávala nič iné len mi uhnúť, aby si to mohol ísť so Suigetsuom vybaviť.
Konečne som zatvorila dvere našej izby a sadla si na posteľ.
„Podľa teba to Suigetsu myslel vážne? To o Sasukem. Že ťa má rád a tak.“ spýtala sa Miki.
„Neviem a je mi to jedno.“ ďalej som jedla jablko.
„Dobrú noc, Miki.“

Ráno som sa prebudila dosť neskoro. Predsa len bol včera ťažký deň. Miki už v izbe nebola. Rýchlo som sa obliekla a zamierila do kuchyne. Sedela tam Miki a Deidara. Hneď za mnou prišli aj Suigetsu a Sasuke.
Dnes som mala strašnú chuť na slaninu s vajíčkami. Za stolom nás bolo päť. Spravila som päť porcií a položila ich na stôl. Sadla som si vedľa Miki, oproti Sasukemu a pustila sa do jedla. Sasuke na mňa nechápavo hľadel.
„Len si daj. A neboj, žiadny jed tam nie je.“ povedala som a usmiala sa na neho. Zrejme ho to prekvapilo, lebo ešte chvíľu trvalo, kým sa pustil do raňajok. Dojedli sme a riad sme nahádzali do umývačky. Ešte som si vzala jablko a vrátila sa do izby. Sadla som si na zem, oprela sa o stenu a začala čítať knihu.
Ešteže mal Pein vo svojej knižnici všetky knihy, ktoré sa len dali zohnať. Niekto mi zaklopal na dvere.
„Ďalej.“ povedala som a zavrela knihu. Dnu vošiel Sasuke.
„Poslal ma Pein. Povedal, že všetci máme ísť do jedálne.“ a už sa zberal na odchod.
„Počkaj ma.“
Sasuke sa na mňa nechápavo pozrel. Ja som zatiaľ odložila knihu a vstala som zo zeme. Vykračovali sme po chodbe.
„Nevieš čo od nás Pein chce?“ spýtala som sa.
„Nie. Nikomu nič nepovedal. Aj ja som zvedavý. Ale zaujíma ma aj to, čo to dnes s tebou je.“ vyzvedal nenápadne Sasuke.
„mám dobrú náladu. A ani také trdlo ako ty, my ju dnes nemôže pokaziť. Tak sa o to ani nepokúšaj. Nepodarí sa ti to.“ sama som nemohla uveriť, z čoho mám takú náladu.
Došli sme do jedálne a tam už všetci čakali. Prišla som k Miki a tá ma celou cestou k nej sledovala skúmavým pohľadom.
„Zdá sa mi to, alebo ste sa so Sasukem skamarátili?“
Radšej som jej ani neodpovedala, len som na ňu hodila vražedný pohľad.
„Keďže je dnes tak pekne, rozhodol som sa, že si dáme voľno. Pri našich nováčikoch, znamená to, aby ste si okamžite vypadli po plavky a za päť minút stáli nachystaný v jedálni.“ rozkrikoval Pein na všetky strany stojac na stole.
Celkom ma to prekvapilo. Kráčali sme s Miki po chodbe a dohadovali sme sa, aké plavky si vezmeme. Ja som si vybrala dvojdielne čierne a Miki zasa červené.
V jedálni už boli všetci. Vybrali sme sa jednou z chodieb a došli sme k veľkému bazénu. Ako prvý do vody skočil Suigetsu. Hneď za ním poskákali ostatní. Niektorým sa však do vody príliš nechcelo.
Sasuke sedel na kraji bazéna v kraťasoch a tričku. Podobne na tom bol aj Deidara. Nohy mali namočené vo vode a rozprávali sa. Dostala som nápad. Povedala som Miki svoj plán a začali sme ho realizovať.
Nenápadne sme plávali okolo nich.
Chytila som Sasukeho za nohu a stiahla ho do vody. Miki spravila to isté Deidarovi. Teraz obaja vykašliavali vodu. Sasuke začal strašne nadávať, ale ja som sa len smiala ako šialená. Po chvíli sa vybral von z bazéna.
Deidara sa pripojil k Miki a mne sa tu vôbec nechcelo byť samej. Chytila som Sasukeho za ruku a nahodila psí pohľad. Asi ho prekvapilo, lebo zastal a pozeral sa na mňa.
„Nechoď preč. Potom sa nemám s kým zabávať. A odkedy som v Akatsuki žiadne nové jutsu som sa nenaučila. Tak ma môžeš aj trénovať.“ žobrala som.
„Nemám ťa čo naučiť. Neovládam Suiton. Len Katon a Raiton. Choď poprosiť Suigetsua.“ povedal a odišiel.
„Veď počkaj, Sasuke.“ pomyslela som si a plávala som k Suigetsuovi.
„Suigetsu. Môžeš ma naučiť nejaké nové techniky? Prosím.“ skúšala som ho obmäkčiť.
„A aké? Na začiatok ťa môžem naučiť vodné klony. Alebo chceš niečo iné?“
„Dobre. Súhlasím.“

4.913045
Průměr: 4.9 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele janu-chan
Vložil janu-chan, Čt, 2009-11-19 11:15 | Ninja už: 5334 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

zlateee Smiling...len taq ďalej Smiling..a okrem toho, už sa zlepšuješ Laughing out loud...našla som len 2 chyby Laughing out loud Sticking out tongue

Obrázek uživatele papulka
Vložil papulka, Čt, 2009-11-26 19:06 | Ninja už: 5688 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

2 chyby? Si asi zle pozerala, určite ešte nejaké sú Laughing out loud Ale aj tak arigato

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
http://s1.bitefight.sk/user/bite/115508

Obrázek uživatele Gobihaku
Vložil Gobihaku, Čt, 2009-11-12 20:09 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

dobry jako vzdy Smiling

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Ne, 2009-11-08 22:35 | Ninja už: 5419 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

pěkné

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-11-08 21:46 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

zamotává se to Smiling
nádhera Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.