manga_preview
Boruto TBV 15

Shinobi dvou klanů - XII.


12. Ověření


„Naki, můžeš na chvilku?“ začal Naruto.
„Dobře. Omluvte nás,“ kývl na radu.
„Tak co potřebuješ?“ zeptal se.
„Mám takové tušení, že jsi mi něco zatajil,“ řekl Naruto.
„A proč bych něco takového dělal?“
„To nevím, ale mohla to být zkouška,“ usmál se „a navíc cítím, že se blíží nějaká pohroma.“
„Máš pravdu, zatajil sem ti jednu věc a čekal jsem na tuto chvíli, než ti jí řeknu.“
„O co jde?“ zajímal se Naruto.
„Jak jsem ti prve řekl, za pomoci Doujuu můžeš tvořit techniky a já vytvořil takovou, že vidím budoucnost. Opravdu se něco blíží a ty jediný to dokážeš zastavit. Samozřejmě ti pomůžeme, ale ty hlavní vůdci jsou silnější než my, budeš je muset zastavit sám. Takže se postaráme s Konohou a Sunou jen o ninji na úrovni Jounin a níž.“
„A kolik máme času?“ polkl Naruto.
„Přibližně rok, takže podstoupíš nejtěžší výcvik, který nikdo neviděl,“ zasmál se Naki.
„No to je hezký, Hin je těhotná a dítě se narodí přesně do války,“ řekl smutně Naruto.
„Neboj to zvládneš,“ usmál se Naki.
„Doufejme.“
„Pojď něco ti dám,“ pobídl ho Naki.
„Hm, co?“
„Ty budeš pořád netrpěliví co?!“ zasmál se.

Po chvilce došli před budovu s nápisem KOVÁRNA.
„Jsme tu,“ řekl Naki.
„Co tu chceme?“ nechápal Naruto
„Pokud vím, tak máš pořád katanu svého otce a on žádnou nemá, tak jsme se rozhodli, že jako svatební dar ti a Hinate dáme nové katany,“ vešli dovnitř.

Naki řekl Narutovi, ať počká u výhně a sám odešel do zadní části za kovářem. Po chvilce přišli oba dva s dvěmi balíčky.
„Tady prosím,“ předal mu je kovář „doufám, že se vám bude líbit Naruto-sama a samozřejmě i Hinatě-sama.“
„Děkuji.“
„Vytáhni ji z pouzdra Naruto,“ řekl Naki.
Naruto kývl vzal si svou katanu, která byla schovaná ve žlutočervené pochvě. Když ji vytahoval, vydávala nádherně čistý zvuk. Na začátku čepele byla zobrazena červená liška, která vyzařovala velkou silou. Když na stříbrnou čepel dopadla sluneční záře byli vidět dvě barvy; žlutá a červená.
„Je nádherná, ale co znamená ten symbol?“ zeptal se.
„Poznáš,“ řekl Naki tajemně a vzal ho zpět na ulici.

„Tak a teď tudy,“ vykročil s Narutem v patách.
„Kam jdeme teď?“
„Do knihovny,“ usmál se Naki.
„Doufám, že mi nechceš dát hezkou literaturu,“ odfrkl si Naruto.
„Ne to ne. Další dar pro tebe a Hinatu,“ vysvětlil mu.
„Ale dyť jsme teď jeden dostali,“ pozvedl katany.
„Ano, katany byli od Kushiny, teď jdeme pro moje a pak vám Minato předá poslední, o kterých vím.“
„Ale to jste nemuseli,“ děkoval Naruto.
Naki se pro sebe usmál. Po chvilce došli do knihovny a Naki vešel sám dovnitř. Když vyšel měl u sebe 2 svitky.
„Pomocí Doujuu jsem tobě a Hinatě vytvořil nové ultimátní techniky, které budete moc používat jen vy, ani sharingan je nezkopíruje.“
„Fíha, děkuji ti dědečku,“ usmál se Naruto.
„No aspoň, že už mi neříkáš pradědečku,“ usmál se „pojď půjdeme zpět.“

Po 5 minutách došli na místo, kde se oddávalo a museli se usmát. Všichni děti tancovali do rytmu muziky. Vydali se najít Minata a Kushinu.
„Je čas,“ řekla Kushina Minátovi, když si jich všimla.
„Naruto, jestli můžeš, na chvíli jim dej katany, je čas na předání darů,“ řekl Naki.
Naruto přikývl a dal katany Kushině.
Po předáni darů od občanů vesnice, kteří jim dali něco málo do nové domácnosti, přišla na řadu Narutova rodina. Nejdříve Naki předal svitky s technikami, poté Kushina předala katany a nakonec vystoupil Minato.
„Já vám srdečně předávám nový dům, který bude stát tam, kde budete chtít.“
„Já a Hinata bych všem chtěl moc a moc poděkovat a kdyby někdo potřeboval s něčím pomoci a bude to v mích silách, pomůžu vám,“ řekl Naruto a Hinata přikývla.
„Tak a teď mi řekněte, kde chcete mít svůj dům?“ řekl Minato.
„Chtěli bychom ho tak, abychom měli rozhled na Konohu, až se zruší genjutsu, a aby bylo poblíž jezírko,“ řekl po společné dohodě Naruto.
„Dobře, teď jsi týden dělejte co chcete a pak se přijďte kouknout na svůj dům:“
Naruto s Hinatou kývli a odešli do Konohy navštívit Sasukeho a Itachiho.

Jak se dozvěděli, tak na další den byla připravena oslava nové rodiny v Konoze, protože zpráva o tom, že Naruto s Hinatou budou mít dítě, se rozšířila velice rychle. Oslava proběhla v poklidné atmosféře až na konec, kdy si Lee cucnul saké a zdemoloval celý vnitřek areálu.

Po týdnu, který uběhl jako voda, se Naruto s Hinatou dostavili do Skrytého města, aby shlédli svůj nový dům.
Minato je tam zavedl a odešel pro zbytek rodiny.
Dům stál kousek od skály, ze které bylo vidět na Konohu, jak si přáli, vedle domu bylo jezero se skálou uprostřed, které mohl sloužit i jako tréninkové pole. Z jezírka tekla voda přes skálu až dolů ke Konoze, kde vytvářela další jezero.
Dům měl dvě budovy, spojené můstky na stranách a veprostřed. Nebyl moc vysoký, měl pouze jedno patro a malou půdičku jako sklad zbrání, svitků případně knih.

Po dvaceti minutách měli prozkoumanou jednu stranu domu a akorát viděli, jak přichází Narutova rodina.
„Tak co na něj říkáte?“ zeptal se Minato.
„Je překrásný, moc děkujeme,“ vydechla Hinata.
„To jsem rád, že se vám líbí.“
„Omlouvám se, že kazím tuto chvíli, ale Naruto máš maximálně 3 dny na ubytování a pak začne trénink, který bude trvat třeba měsíc v kuse i mimo město,“ řekl Naki.
Naruto pouze kývl, vytvořil 50 klonu, kteří se hned dali do stěhování věcí z jeho bytu v Konoze.
Dům dávali do pořádku klony, aby mohl být Naruto s Hinatou zbylé dny. Nejčastěji odpočívali a povídali si na nějakém paloučku, který našli.
Třetího dne se Naruto začal balit. K posteli si připravil klanové oblečení, pásek a katanu. Kunai nepotřeboval, kdykoli si je mohl vyrobit pomocí chakry. Ke všem věcem ještě položil balíček jídla a pití.
Ten večer byl poslední večer, který strávil s Hinatou v jedné posteli na dlouho dobu. Hinata mu dala dárek na rozloučenou.

5
Průměr: 5 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Út, 2018-01-23 15:39 | Ninja už: 2566 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Je to furt lepšie a lepšie milujem tuto poviedku

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2010-07-02 22:56 | Ninja už: 6397 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele Steisky
Vložil Steisky, Út, 2009-10-27 15:16 | Ninja už: 5540 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

nádhera

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Út, 2009-10-27 13:18 | Ninja už: 5863 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

nádhera,

Obrázek uživatele Taelas
Vložil Taelas, Po, 2009-10-26 19:27 | Ninja už: 5523 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Pěkné těšim se na dálší dííl Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-10-26 19:20 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

nádherné Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.