Shinobi dvou klanů - XI.
11. Svatba
Po pěti dnech, které strávily ve skrytém městě, nastala den svaty v Konoze. Svatba se měla konat ve 12:00, po obřadu byla připravena hostina a poté by se mělo oslavovat a tancovat do neznámé doby.
Naruto byl již po desáté hodině ve stresu. Právě teď se oblíká do svatebního obleku a vyráží k oltáři, který stál za Konohou, tam kde strávili první noc po boji a dvě noci před bojem.
Naruto již stál u oltáře a čekal na Hinatu, celí se klepal trémou. Když se rozhlížel zahlédl všechny své přátele, kteří mu trošku záviděli, ale jinak mu přáli štěstí. Když si vzpomněli na jeho dětství otřásli se. Zahlédl i Gaaru, Kankura a Temari v objetí Shikamara, bylo tu mnoho nových párů, kteří si dodali odvahu, potom co se dozvěděli, že se Naruto žení. Byl tu Sasuke se Sakurou, Neji s TenTen, Ino se Saiem, dokonce Itachi s Rin. Jak se dozvěděl, Kakashi byl víc než překvapen, když poprvé spatřil Rin po tolika letech.
Za všechno se jí omluvil, usmířili se a stali zas kamarády.
Naruto přestal vzpomínat, protože právě přicházela Hinata a za svědka šel její otec Hiashi. Byla nádherná, měla na sobě modré šaty s malými diamanty, které odráželi sluneční třpyt. Ladili jim k očím i vlasům, postavila se vedle Naruta a obřad mohl začít.
Tsunade, jako oddávající, pronášela svatební řeč a nakonec se zeptala.
„Naruto Namikaze bereš si zde přítomnou Hinatu Hyuugu za svou právoplatnou manželku v dobrém i zlém, dokud vás smrt nerozdělí?“
„Ano,“ pronesl Naruto hrdě. Tsunade kývla a otočila na Hin.
„Hinato Hyuuga bereš si zde přítomného Naruta Namikazeho za svého právoplatného manžela v dobrém i zlém, dokud vás smrt nerozdělí?“
„Ano,“ řekla.
„Tak tedy prohlašuji vás mužem a ženou. Můžete se políbit,“ Naruto se usmál přitáhl si Hinatu k sobě a něžně, jako nikdy předtím, ji políbil.
Ozval se jásot a ….
„Překvápko,“ ozval se Minato, právě když Naki zrušil techniku splynutí s okolím.
„To je čtvrtý, ale nemá být mrtví? A kdo jsou ti ostatní?“ ozývalo se.
„Tati, mami,“ zašeptal Naruto „jakto?“
„Snad si mohu dupnout ne?“ zasmál se Minato.
„Sensei,“ pronesla bez překvapení Rin, ale Kakashi se jakoby zasekl.
„Kakashi nestalo se ti něco?“ zeptala se Kushina.
„Jo já ...“ otočil se na Rin „tys to věděla?“
„Jo Naruto mi vyprávěl,“ usmála se .
„Můžete mi někdo vysvětlil co se tu děje?“ ozval se Neji.
„Jednoduchý, přišli jsme se podívat na synovu svatbu,“ řekl Minato.
„Počkat Naruto je syn čtvrtého?“ ozvala se Sakura
„Jo je,“ usmála se Kushina „je na tom něco špatného?“
„Ne jen jsme to netušili“ ozval se Chouji „a nechcete už jít na to občerstvení, začínám mít hlad,“ mnul si své břicho. Načež se všichni zasmáli a rozjelo se to tam. Všichni se napájeli, tancovali, zpívali,představovali, gratulovali a tak dále.
Filly se rozhlížel po nějakém vrstevníku, když v tom uviděl dívku se stejnýma očima jako má bratrova žena.
„Pradědečku, kde je Naruto?“ zeptal se Filly Nakiho, který byl u něj.
„Je na druhé straně,“ řekl mu.
Filly se přesunul na druhou stranu a oslovil bráchu.
„Naruto, kdo je tamta dívka?“ ukázal na holku s bílými oči.
„To je Hanabi sestra Hinati. Dobrý vkus,“ usmál se Naruto na Fillyho „Chceš seznámit?“ navrhl mu.
„Nebudu jí rušit,“ zdráhal se Filly.
„Brácho já vím, že na ní celou dobu kulíš oči a ona na tebe,“ vzal ho za rameno a šli směr Hanabi.
„Fakt na mě koukala?“ začervenal se.
„Jasný,“ rozcuchal mu vlasy a rozepnul košili „tak je to lepší.“
„Ahoj Naruto,“ pozdravila ho s úsměvem Hanabi a otočila se k Fillymu.
„Ahoj, chtěl bych ti představit bráchu,“ mrkl na Fillyho.
„Jsem Filly,“ usmál se a podal ruku.
„Tak se bavte, já se jdu bavit,“ řekl se smíchem Naruto.
„Teda já bejt Hin, tak mu to zatrhnu,“ zasmál se Filly, který si Naruta velmi rychle oblíbil, se všem mu pomáhal a prý ho naučí některé techniky.
„Jo to máš pravdu,“ zasmála se Hanabi.
„Zvu tě na drink, chceš?“ navrhl Filly.
„Ráda,“ a šli.
Jak Naruto řekl okolo 12té večer byl se Sasukem, Itachim, Nejim a Garrou v podnapilém stavu, za to Sai a Kankurou něvěděli, jak se jmenují. Naruto prohlásil, že by je porazila i jeho malá sestřička Itami. Což vyvedlo svůj účel a všichni se smáli a bavili dál.
Nakonec vše skončilo, ale hodně věcí se změnilo, Naruto si uvědomil svůj úkol v klanu a chtěl zjistit co dál od pradědečka. Dále se Sasuke se Sakurou a Neji s TenTen zasnoubili. A brácha dostal svůj první polibek, od jiné holky než mámy a Itami xD.
Naruto mu zařídí, aby mohl opouštět skryté město, jak bude chtít.
Ale to nejdůležitější bylo, že se dozvěděl, že je Hinata těhotná. Byl strašně šťastný, že bude otcem a bude moc trénovat své dítě.
Další den se Naruto probudil ve svém bytě v Konoze, který obýval před tím, než odešel. Nevěděl, jak se sem dostal, ale bylo mu to jedno. Vstal, umyl se a šel sehnat něco k snídani.
Poté použil Doujuu, aby našel Hinatu, zjistil, že je tam, kde včera byla svatba. Ihned se oblékl a vydal se za ní.
„Ahoj Naruto, tak už si se probudil jo?“ pozdravila ho Hin.
„Jasný, jen jak jsem se dostal do bytu?“ usmál se.
„Tvůj otec tě tam přenesl a šel zpět do skrytého města.“
„Tak to jo a co tu děláš?“ zeptal se Naruto.
„Šla sem se projít a nohy mě dovedli sem a já tu vidím takový nepořádek, že musím zařídit úklid.“
„S tím se netrap,“ usmál se Naruto a vytvořil něco přes 100 klonů, kteří se dali do úklidu.
Asi po 10 minutách tam nebyl žádný svinčík. Rozhodli se jít na procházku.
„Hin, jak dlouho jsi vlastně těhotná?“ zajímal se Naruto.
„Zjistila jsem to přesně před svatbou,“ usmála se.
„Dobře.“
„Děje se něco Naruto?“
„Nic, mělo by?“ nasadil úsměv, ale přesvědčiví to nebylo.
„No tak mě to můžeš říct ne?“
„Tak dobře. Já cítím, že se něco blíží, nějaká pohroma, která nebude malinká. A řekl bych, že mi pradědeček něco zatajil,“ řekl smutně.
„Víš co, teď na to nemysli. Uskutečníme ještě druhou svatbu ve skrytém městě a pak se Nakiho můžeš zeptat, ne?“ usmála se.
„Tak dobře,“ objal ji.
Další den se zařizovala druhý svatba ve skrytém městě. Vypadalo to jinak, než ta v Konoze. Obřad bude na náměstí, kde se stékají 3 potůčky a oni ještě k tomu budou na stát na vodě.
Nastal ten den a Naruto opět stál u oddávajícího. Tentokrát necítil trému a netřásl se jako poprvé. Za svědka mu zde šel Minato a protože Hinata měla klan v Konoze, k oltáři jí vedla Kushina.
Měla jiné šaty, Kushina zadala místní švadleně za úkol, aby udělala svatební šaty. Byli žluté, zdobené oranžovými diamanty. Odhalovali celé záda a drželi na ramínkách.V tom Hin došla až k oltáři a začala řeč kněze.
Naruto vnímal pouze Hinatu a když uslyšel její „Ano“ usmál se. Sám odpověděl ano a mohli se políbit. Ozval se potlesk a pískání dětí ve věku Fillyho. Začalo se slavit, ale jinak než v Konoze.
Tady se nevytvořily pouze hloučky dívek a chlapců, nýbrž se zasedlo ke stolům, připilo se na zdraví novomanželů a jedl se řízek s bramborovým salátem.
Naruto si se všemi povídal, ale když se koukl na Fillyho, tak viděl, že je smutný. Asi mu chybí Hanabi, pomyslel si.
Usmál se a oslovilo ho.
„Filly?“
„Hm, co?“ odvětil nepřítomně.
„Co se děje? Proč si smutný?“
„Nemám se tu s kým bavit,“ usmál se trošku.
„Chceš, aby tu byla Hanabi, viď?“ prokoukl ho.
„Jak tě to napadlo?“ bránil se.
„Ale někdo se nám červená,“ zasmál se.
„J-á se – ne-…,“ koktal Filly.
„Nestyď se,“ usmál se Naruto a šel za pradědečkem.
„Pradědečku?“ oslovil ho.
„Ahoj Naruto, kolikrát ti budu ještě říkat, abys mi řikal Naki?“ usmál se.
„No jo furt,“ zasmál se.
„Co si potřeboval?“
„Jen nemohl bych sem vzít Hanabi Hyuugu, je to sestra Hinaty?“ zkusil to.
„A co by tu dělala?“ nechápal.
„Se koukni na Fillyho,“ ukázal na skleslého bráchu.
„No tak dobře, ale pod podmínkou, že o tom nikomu neřekne,“ odsouhlasil.
„Díky pra…Naki,“ zasmál se Naruto.
Udělal klon, splynul s okolím a probleskl se do Konohy. Byl před Hyuuga sídlem. Chtěl vejít dovnitř, ale zastavili ho stráže.
„Co chcete?“
„Přišel jsem si promluvit s Hanabi, můžete mi jí zavolat?“ vysvětlil.
„Dobře, počkejte tu,“ odešel jeden strážce.
Po chvilce se tam objevil s Hanabi.
„Ahoj Hanabi,“ oslovil jí Naruto.
„Naruto,“ kývla „co potřebuješ?“
Naruto jí vzal dále od stráží a vysvětlil jí, proč tu je.
„Ráda, ale jaká je ta podmínka?“
„Jen, že o tom nikomu nesmíš říct,“
„Dobře, slibuji,“ usmála se.
„Můžeme?“ zeptal se Naruto, načež Hanabi kývla a chytla ho. Narute je přenesl před bariéru, kterou prošli, a pak je přenesl za Fillyho.
„Filly?“ oslovil ho. Filly se otočil a hned byl štěstím bez sebe, vzal Hanabi za ruku a šli na procházku městem.
„Tak a teď jdu za Nakim, zjistit jestli mám pravdu,“ řekl si pro sebe. A šel k dědovi.
Tentokrát to jsou 4x A4 + 1/2 A4
famozní díl
krása
nádherné
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
super,nádhera,fascinujcí rychle další
Moc pěkné už se nemůžu dočkat dalšího. Doufám ,že bude brzy.