manga_preview
Boruto TBV 10

Alternative Shippuuden 05: Tajemství Uchiha Itachiho

Tajemství Uchiha Itachiho

.

Hranice, souboj

"Grrr! Jestli jsi Hinatě zkřivil jediný vlas tak se těš!" zařve Naruto na Deidaru a rozběhne se na něj s třemi klony, další dva běží zezadu, ti dva jsou ovšem zničení výbuchy a Naruto s dalšími klony má co dělat aby se vyhnul dalším.
Deiara vyskočí na jílového ptáka i s Hinatou a krouží nad rozzuřeným Narutem.
Ten už začíná zuřit tak že se okolo něj objevuje chakra Devítiocasé.
Narutovi modré oči se přemění na rudé a zorničky už nejsou lidské ale jen dvě podlouhlé čárky.
"Šmejde!" zavrčí a zmizí, vtom se objevuje u překvapeného Didary a pěstí mu napálí do obličeje, druhou rukou mu vezme Hinatu.
Vytvoří klony které taky obalí chakra Devítiocasé a ty začnou bušit do Deidary a následně ho Rasenganem provrtají skrz naskrz, ovšem znovu to je klon...
Deidara se vrhá na Naruta zezadu s výbušninou úrovně C2...

"Stačí," ozve se tichý ale pevný hlas a oba dva najednou vidí jen černo a dvě velké rudé oči, sharingan...
"Co to..." řekne zmateně Naruto ale Deidara se jen nenávistně podívá do těch očí...
"Genjutsu, pche, zase ty?" řekne nenávistně Deidara a objevuje se Itachiho tvář...
"Jinchuuriki, vem ji a zmiz," řekne a Naruto je uvolněn z genjutsu...

Nruto dopadne na zadek jak ho uvolnil a dívá se přímo do očí Itachiho.
"Proč mi pomáháš? Nejsi taky v Akatsuki?" řekne zmatený Naruto.
Itachi se usměje ale to není vidět kvůli vysokému límci pláště.
"To ti vysvětlím, později, teď ji vem a zmiz odsud..." řekne a ukáže na Hinatu.
Naruto neváhá a uposlechne...

Když jě už několik kilometrů od toho místa ozve se obří výbuch a Naruto vidí jen běloskvoucí zář od místa kde byl jeho boj.
Proboha! projde mu v mysli...
Vtom za ním dopadne stín.
"Jdeme, Akatsuki tu budou za chvíli, ani já je neporazím," řekne Itachi na kterém jsou z pláště už jen cáry, jeho čelenka najednou není přeškrtlá...
Prsten taky někam zahodil nebo co...
Pobídne Naruta k svižnému běhu a tak se vzdalují od neustále se rozšiřujícího místa výbuchu...

Nedaleko Konohy, později...

Itachi dopadne na zem a počká na Naruta který nese Hinatu.
Ten taky doskočí a unaveně se sveze u jednoho stromu a tiskne si Hinatu k sobě.
"Chvíli počkej, hned ti vše vysvětlím, jen tu musím mít ještě někoho," řekne Itachi a udělá pár pečetí, následně se objeví klon a hned zmizí.
Po pár minutách sem doběhne Sasuke a když vidí Naruta s Hinatou tak se vyděsí, když vidí Itachiho tak sebou málem sekne jak přehlídne jeden z mnoha kořenů mohutných stromů...
"Než vytasíš svůj meč tak si sedni a poslouchej," řekne Itachi a Naruto Sasukemu naznačí ať si sedne a poslouchá.
"Dobrá..." řekne Sasuke ale jeho sharingan nemizí a dívá se Itachimu zpříma do očí...

"Řeknu vám teď moje tajemství které držím už přes deset let, v té době kdy jsem dostal úkol... Ano, úkol vyvraždit klan, jsem začínal chápat že se svět válce stejně nevyhne, Uchihové chystali vzpouru a tak jsem jako jediný mohl tuto vzpouru zastavit... Jediná možnost byla zabít našeho otce, Sasuke. On by nikdy nepřistoupil k tomu abychom se nevzbouřili... Musel jsem tedy zabít ho. Proto jsem musel zabít svého nejlepšího přítele, nemohl jsem to však udělat ale on mi to sám řekl, že na tom závisí budoucnost Konohy... Nakonec mi pomohl vést kunai který ho připravil o život a já získal ty oči... Potom jsem bojoval s otcem a porazil ho, naposled jsem se ho zeptal jestli bude dál podporovat vzpouru a on řekl že ano, dokončil jsem co jsem začal. Potom jsem zmizel z Konohy a infiltroval se do Akatsuki, zjistil jsem mnoho a teď jdu vše předat Hokage, Akatsuki shání nové a nové ninji na mohutný útok na Konohu, proto dnes povstanou ti kteří byli považovaní za mrtvé..." řekne Itachi svůj příběh a pískne.
Les začne šumět tisíci hlasů a pohybů.
Potom se okolo jejich malé mýtinky kde se seskupily začnou objevovat nové a nové postavy, nakonec číslo ustane na tisíci ninjích a kunoichi.
"Uchihové dnes znovu začnou bojovat, znovu se vrací do Konohy aby ji bránili tak jak jim bylo uděleno, ptám se tě proto Sasuke... Jdeš s námi, jdeš se mnou, bratře?" řekne Itachi a podívá se na něj přátelsky ale už bez svého sharinganu.
Sasuke nemůže nic říct a po tváři mu skutálí první slzy.
Vedle Itachiho se postaví jedna osoba kterou přivítá s úsměvem a z prava druhá kterou Itachi obejme.
"Půjdeš s námi, synku?" řekne osoba nalevo od Itachiho a usměje se.
Naruto se jen začne usmívat a pak už se směje na celé kolo.
"Vidíš Sasuke! Vidíš kolik máš přátel, jakou máš rodinu! Ale jedno mi řekni, Itachi, kde se schovávali??" řekenr Naruto a podívá se na Itachiho.
"V jedné vesnici kterou tvořil jen Uchiha klan, nedaleko odsud, nikdo o ní neměl ani potuchy," řekne Itachi a usměje se.
Sasuke vstane a dál už se neudrží.
"Itachi... Já tě... Já... TO není snad ani možné... Teď se budu proklínat ještě víc, zesílil jsem abych tě porazil a teď... Teď nemám důvod... Jediný důvod co mám je že budu svou rodinu, klan, přátele a vesnici bránit... Jdu s vámi ať už se stane cokoliv, díky, bratře," řekne a objeví se u mámy a obejme ji, pak se to samé stane ještě jednou až na to že se obejmou i s Itachim...
A hlavně budu bránit tebe, Sakuro, projde Sasukemu myslí...

Brána Konohy

Izumo třeští oči a Kotetsu jen vyjukaně sleduje zástup ninjů.
Všichni mají na zádech a ramenou znak Uchiha klanu a všichni jdou spořádaně za pěti osobami.
Za Itachi, Sasukem, jejich mámou, Narutem a stále trochu omámeně djocí Hinatou.
"Nedívejte se jako dva blbci a přiveďte Sa..." řekne se smíchem Naruto když vidí pohledy těch dvou ale vtom mu někdo málem usekne hlavu.
"Naruto!" vykřikne Sasuke a vytahuje svoji katanu.
Itachi se jen zamračí a rychlým pohybem chytne padající Hinatu a klon ji odvede do bezpečí.
Naruto spadl k zemi aby uhl smrtící čepeli.
"Jinchuuriki, půjdeš se mnou, dobrovolně. Nebo celou Konohu zničím," řekne čísi hlas a všichni se podívají na bránu kde nahoře stojí postava v Akatsuki plášti s oranžovými vlasy a piersingy po celém obličeji.
"Pein... Naruto! Zpátky, tohohle neporazíš!" řekne Itachi ale už vidí jak se Naruto vztekle vrhá k Peinovi.
"Klídek, klídek, nebuď tak horlivý!" řekne se smíchem postava která se objevila vedle Peina a posedává si na bráně a houpe nohama sem a tam.
"Tobi?" řekne Itachi překvapeně.
Pak se ale zamračí protože tím se utvrdí ve svém tušení...
"Hola, Devítiocasý, pojď s náma a nikomu s nic nestane, jinak," řekne Tobi a mávne rukou načež asi pětina Uchihů padne k zemi provrtána zemními bodáky které vytvořil jen tak mávnutím ruky.
"A pokud odmítneš, donutím tě," řekne a zadívá se na něj tak upřeně že ho skoro pohledem provrtává.
"Co se to tu děje!?!" rozzuřená Tsunade odhodí jednoho Uchihu který byl moc blízko a za ní pochodují všechny týmy včetně Kakashiho, Yamata a Sakury.
Ihned jak uvidí znaky Uchihů tak nahodí nechápavý výraz, jakmile uvidí Akatsuki a Itachiho zbledne.
"Co se tu děje?" řekne znovu a Naruto jí to ve zkratce přes rameno vysvětlí.
"Ale dost řečí, jdeme na to, uvidíme co jsi mě naučil, Ero - senin!!" řekne naruto a složí pečetě, překvapivou rychlostí kterou by mohl i Kakashi uznat za velmi rychlou.
Jirayia jen valí oči protože takovou techniku ještě u Naruta neviděl.
Jdeme na to, uvidíme jestli to co s povídá je pravda... řekne si Naruto.
Před očima se mu objeví obrázek Yondaimeho a hned na to se rozplyne.
Jirayia si až teď i s Kakashim uvědomí ty pečetě, tohle není totiž technika!
"Oko vodního blesku!" řekne Naruto a jeho oči se kompletně změní, už nejsou blankytně modré ale mají tmavě modrý nádech a jsou v nich zlatavé skvrnky.
To je! To je Kekkei genkay! On spojil Kekkei genkay svých rodičů v jedno! Kushinino mistrovské ovládání vody díky Vodnímu oku, Minatovo bleskové oko díky kterému dokonale ovládal chakru a měl přečtené pohyby nepřítele mnohem rychleji než Věčný kaleidoskopický sharingan! uvědomí si v tu chvíli oba jeho snesieové...
Naruto se jen pousměje.
"Nemám vám to za zlý, že jste mi to neřekli..." ujistí je a podívá se na Peina který má v očích rinengan...
"Oj oj oj! Co to je? Páni, lišáček nám dospěl! On má i svoje dounjutsu!" řekne posměšně Tobi a vtom se objevuje u Naruta aniž by hnul prstem.
"Tak co? Pomůžou ti ty tvoje očíčka?" zeptá se ho sladce ale vtom ucítí u krku kunai.
"Jo..." řekne Naruto a jeho druhé já se rozplyne, né ale doslova, prostě tma najednou není.
On dosáhl rychlosti Minata! řekne si překvapený Jirayia.
"Rychle, vyřiďte je! Musíme rychle než budou mít moc síly!" křikne Itachi a aktivuje Mamgekyou.
Všichni Uchihové začnou sborově skládat pečetě a pak už tu létají ohnivé koule, draci, shurikeny a vlny ohně, nejsilnější vrhá Itachi a ještě silnější Sasuke.
"Pekelný ohnivý element: Nekonečná ohnivá řeka!" řekne Sasuke a všichni se na něj udiveně otočí. Vtom Peina a jeho další sféry zaplaví oheň který je žhavý skoro jako Amaterasu které tu všide hoří, stovky Uchihů jsou mrtvé a zbývá jich sotva polovina, ninjové Konohy jsou taky v úzkých a na zemi leží většina našich známých, naštěstí jen únavou či lehkými zraněními, největší paseku dělají v tuto chvíli sasuke a Itachi.
Pak Naruto a Tobi který odhalil masku a ukázal EMS které potvrdilo jeho identitu.
Naruto se ale nezalekl ani toho který má moc ovládnout jeho démona...
"Vodní element: Absolutní vodní destrukce!" zvolá Naruto a složí pečetě ani neví jak na tu techniku přišel, prostě mu ji vnutili ty oči.
Objeví s jediná kapička vody která roste a roste...
Potom když je asi metr velká ji vezme do ruky jako rasengan a stlačí ji.
"Tak si to sežer!" řekne Naruto a jeho technika se po švihnutí ruky rozletí na Madaru a ten jen stojí s úsměvem.
Pak se ale ozve zvuk patřící chidori a Kakashi ho zasáhne do zad ale projde skrz protože se Madara přesunul do jiné dimenze, nebo tedy jeho část.
Pak se ale ozve zvuk znovu a když je koule na loket od Madary zasáhnou ji dvě jehlice nabyté chakrou Sasukeho a obrovská rána která zasáhne překvapeného Madaru mu způsobí značné potíže.
"Kombinovaná technika: Absolutní destrukce..." řeknou dva hlasy a oba ninjové se postaví k sobě.
"Není špatné, jste dobří, dnešek jste vyhráli, příště přijdu se silnějšími než je on!" řekne a ukáže na mrtvá těla Peinů...

Nagato a Konan se zamračí a oba zmizí z pahorku nedaleko Konohy...

Sasuke a Naruto, spolu s ostatními ninji se svezou na zem a medikové mezi nimi začnou pobíhat.
"Sasuke! rychle pojď sem!" vykřikne vyděšeně Sakura a klečí u čísi postavy.
Sasuke, Naruto, Jirayia, Tsunade, Kakashi, Yamato a Sasukeho máma se rozběhnou k Sakuře, tma se zděšeně zastaví.
Sasuke vytřeští oči hrůzou, stejně tak jeho matka.
Narutovi už normální oči se naplní nenávistí.
Yamato, Kakashi a Tsunade se zarazí a hodně se zamračí.
Jirayia nemůže věřit svým očím...
Vidí...

Poznámky: 

Tak je tu další díl, škola mě ale opravdu zaměstnává takže se teď soustředím hlavně na tuto sérii, snad do týdne přinesu nové díly i jinde...

Tak doufám že se vám líbí a prosím o nějaký tne komentář

4.846155
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele whovian
Vložil whovian, Ne, 2011-04-24 20:08 | Ninja už: 4904 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

Dobré, ale vadilo mi tam

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2010-08-23 22:29 | Ninja už: 6242 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good ff

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Pá, 2010-02-05 23:22 | Ninja už: 5272 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Pls, piš dál, je to zatím úúžasný!!xD Tak prozraď, co se stalo...xD

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele tomin
Vložil tomin, Po, 2009-11-30 18:42 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný

Obrázek uživatele Raven L.
Vložil Raven L., Čt, 2009-10-22 21:15 | Ninja už: 5362 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Prosím len my nehovorte že zas zabili itachiho!ved ten chudačik umre v každej FF!!bééééé

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2009-10-17 10:11 | Ninja už: 5589 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

super je to napívané skvělé jen tak dál ..už se těším na další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Alexia
Vložil Alexia, Ne, 2009-10-11 20:25 | Ninja už: 5413 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

pekne:-D