manga_preview
Boruto TBV 09

Alternative Shippuuden 06 a 07: Jak jsi mohl?! ; Křest ohěm...

Jak jsi mohl?!

.

Konoha, po útoku Akatsuki

Sasuke, Naruto, Jirayia, Tsunade, Kakashi, Yamato, Sakura a Sasukeho máma hledí na tělo mrtvého shinobiho.
Tělo patří Itachimu, to je pro ně rána ale to není důvod jejich zděšení...
Itachi už nemá oči.
Jeho oči zmizeli.
On jenom bezvládně leží.
"Ale... Ale proč? Proč by mu někdo bral oči?!" řekne naštvaně Naruto.
"Kvůli Sharinganu... Ale to nedává smysl! Jediný komu jeho oči něco mohli přinést jsem já!" řekne Sasuke a potlačí slzy.
"Myslím že tuším o co jde... Sasuke, skus se podívat pořádně na Itachiho ruku, konkrétně zápěstí levé ruky," řekne Jirayia.
Sasuke tak učiní a po chvíli uvidí co Jirayia myslí.
Na Itachiho zápěstí uvidí malý náramek.
Ale díky Sharinganu, Jirayia díky jeho zkušenostem, vycítí chakru v něm.
Dojde k Itachimu a vezme mu z ruky náramek.
Sasukeho matka to nevydrží a Yamato ji musí odvést k jejich aby si odpočla.
Tsunade zavelí aby se všichni vydali pomáhat, i ona jde ale Sasuke, Naruto, Sakura a Kakashi zůstávají.
"Je na tom nějaký zámek, cítím to, ale můj sharingan to nedokáže otevřít, zkuste to vy, sensei," řekne a podá mu náramek.
Kakashi jasně vidí pečeť a i klíč k ní ale ani jeho MS to nedokáže prolomit.
"Můžu něco navrhnout?" řekne překvapivě Naruto a opět se mu objeví jeho oční technika.
Začne skládat pečetě a potom se dotkne Sasukeho ramene a ten cítí jak do něj proudí Narutova a Kyuubina chakra.
"Technika obnovení," řekne Naruto a předá Sasukemu dost chakry aby mohl boj opakovat.
Sasuke se na něj podívá.
"Teď to skus," řekne Naruto a Kakashi dá Sasukemu náramek zpět.
Sasuke opět zaměří Sharingan a ten mu probleskne v MS a náramek zachvátí Amarerasu.
Potom Sasuke náramek rychle pustí a jakmile se dotkne země tak se Sasukemu před očima objeví rozlehlá plocha v okruhu 20km okolo Deštné.
A jedno místě rudě září.
"Je to jako nějaká mapa, ale dovnitř mohou jen ti co o jeskyni ví, kdokoliv kdo se do ní jen náhodně dostane a nezná její pravou podstat, zemře. Itachi mi tímhle chtěl zdělit že tam najdu něco co nám pomůže proti Madarovi, musím tam jít, sám..." řekne Sasuke a odříká slova co vidí vepsána na kamenné desce u vchodu který stráží mocné jutsu.
Sasuke se podívá na zem.
"Dva dny, dva dny nám bude trvat než tohle dokážeme napravit, a pak se vydám k těm místům," řekne Sasuke.
"A MY jdeme s tebou, a bez keců, budeme tě podporovat dokud budeme moci, víš že jsem ti řekl že jsi pro mě bratr," řekne Naruto a usměje se.
Sasuke na to jen kývne a poděkuje mu pohledem.
Naruto si vtom uvědomí Hinatu která čeká nedaleko odsud a strachuje se o něj.
Omluví se a zmizí.

"Hinato! Jsem tady! Jsem u tebe a nikdy tě už nikomu nedám!" vykřikne Naruto a obejme Hinatu.
Ta se jen usměje a také ho obejme.
On ji vezme do náruče a odnese ji k sobě domů...

Konoha, den po útoku Akatsuki
Naruto se probouzí do nového dne, opět vedle své milované, tentokrát však nedokázal ani vytáhnout deku a lehnout si na zem a tak leží vedle ní na posteli a tak tak že z ní nespadne.
Usměje se když vidí její tvář a políbí ji.
To způsobí že se i ona probudí.
"Dobré ráno, Naruto - kun..." řekne Hinata a pohladí ho po vlasech.
"Dobré, Hinato..." řekne ještě trochu rozespale Naruto a znovu ji políbí.
Po té oba vstanou a připraví se na druhý den oprav Konohy.
Naruto se vydá za Sasukem, Kakashim, Irukou, Choujim, Shikamarem, Kibou a Yamatem aby dali do pořádku poničené budovy.
Hinata se vydá pomoci spolu s Ino, Sakurou, TenTen, Kurenai a Shizune lidem co byli při útoku zraněni.
Lee, Gai, Neji a Asuma byli vyslaní do okolí na průzkum.

Naruto se postaví vedle Sasukeho který se ze všech sil snaží aby na něj nespadl dosti těžký trám který býval kdysi část Konožské brány.
"Potřebuješ pomoct, brácho," řekne s úšklebkem Naruto a vtom se objeví dva klony a spolu s ním a Sasukem vztyčí trám, Shikamaru chytne stín trámu a tak ho udrží ve vztyčené poloze a potom ho dvěma rychlými pohyby Kiba a Akamaru provrtají a Yamato za pomocí Kakashiho, který ho vždy nasměruje, vrazí do dir obrovské dřevěné kolíky a následně do nich Chouji pěstí praští a zarazí do dřevěných ještě kovové takže brána se postupně staví...

Hinata doběhne k Sakuře a Ino které spolu se Shizune léčí.
Hinata má za úkol hledat vnitřní zranění a TenTen s Kurenai pacienty uklidňují a s pomocí Hinaty třídí na lehčí, těžká a občas kritická zranění.

Konoha se vzpamatovává z útoku a vše se vrací do normálu. Ninjové se vrací ke svým misím a týmům.
Naruto, Sasuke, Hinata a Sakura si udělají společný večer a domů se vrací až pozdě v noci.

Sasuke odvede Sakuru do sídla svého znovuobnoveného klanu a vyskáčou na střechu domu kde bydlí a spolu tam sedí a pozorují nebe.
"Je to skvělé, vše je tak jak má být, i když je mi líto Itachiho..." řekne Sakura a obejme Sasukeho.
"Nemluvme o něm, on se obětoval, aby Konoha mohla přetrvat a stejně tak všichni co tu dnes jsme, vděčím mu toho hodně, stejně jako každý tady k němu máme určitý dluh, nejmenší co mohu udělat je najít tu hrobku... A s tvou pomocí pomstít jeho památku, až se dozvím co se v té hrobce skrývá tak společně s Narutem, Kakashi - senseiem a s tebou... Společně se mu odvděčíme za to co pro nás udělal," řekne Sasuke a políbí ji.
Sakura přikývne a dá mu ruku okolo ramene.
On ji vezme do náruče a spolu zmizí v domě...

Naruto mezitím s Hinatou došli na Monument Hokage a posadili se aby mohli vidět na Konohu.
Naruto drží Hinatu za ruku a ona si toho doteku náležitě užívá.
Naruto v tu chvíli zavře oči a když je otevře má tam své doujutsu.
Rychle máchne druhou rukou a před ním se objeví malé světélko.
"Ohnivé písmo," řekne a začne divoce máchat rukou a prst má v jednom ohni.
Nakonec to stane a když se Hinata podívá na nebe uvidí tam jak vztoupá k nebi jakoby tím ohněm napsané: Miluji tě, navždy...
Hinata se začervená a obejme ho.
On se vrátí ke svým modrým očím a také ji obejme.
Nakonec se jim povede v objetí usnout přímo na místě...

Naruto se druhého dne probudí vedle Hinaty, už svítá a on musí na misi.
Vezme Hinatu do náruče a odnese ji k sobě domů kde ji uloží do postele.
Potom si pobalí věci co potřebuje k misi a vyrazí za Tsunade se kterou si ještě před misí musí promluvit.
Proto pošle klon který požádá ostatní o to aby na něj počkali.

Sakura a Sasuke se probudí skoro ve stejnou dobu.
Rychle se nasnídají a sbalí si věci.
Potom se tiše vykradou z domu.
Zamíří k bráně Konohy kde na ně překvapivě čeká Kakashi s Narutem.
"Zdravím, Naruto nám vzkazuje že máme chvíli počkat, prý si musí ještě něco zařídit," řekne Kakashi načež Naruto kývne a zmizí v obláčku kouře, klon.
Sakura se jen podívá na Sasukeho.
"Počkáme, bez něj by jsme přeci neodešli," řekne Sasuke.

Naruto dojde k Tsunade která už od časných hodin vysedává v kanceláři.
"Ahoj, Tsunade - baachan, potřebuji od tebe takovou malou službičku..." řekne Naruto, Tsunade se na něj podívá a čeká.
"Nezůstalo tu něco, cokoliv, po mém otci?" řekne Naruto.
Tsunade se zadívá z okna.
"Vlastně ano, dvě věci... Jeho kunai který používal při své technice pro přemisťování, druhá věc... Je jeho plášť. Nosíval ho vždy když byl v Konoze, přenechal ho tady do doby dokud nebudeš sám schopen poznat co v tobě vězí, myslím že by jsi si měl vzít obě věci, pochopil jsi kdo jsi... Musíš pokračovat v jeho odkazu..." řekne Tsunade a dojde do vedlejší místnosti.
Potom se vrátí s bílím pláštěm s plameny a kunaiem.
Podá obě věci Narutovi.
"Díky, Tsunade - baachan," řekne Naruto a vezme kunai, schová si ho do pouzdra a potom si přes ramena přehodí plášť.
Vtom se mu zatočí hlava...

Křest ohněm...

.

Kdesi...

Naruto se probouzí ve stoce kterou důvěrně zná, ocitá se uvnitř sebe, míří tedy k jediné cestě co není slepá...
Cestě co vede ke Kyuubi.
Když tam dorazí tak se ozve řev.
Kyuubi...
Když nakoukne, zděsí se, Kyuubi už není ve svém vězení...
A před ní stojí muž podobný Narutovi samotnému, se stejným pláštěm...
To Narutovi prozradí o koho jde...
"Tati!" vykřikne a doběhne k němu.
Kyuubi zařve a Minato se na chvilku ohlédne a to způsobí že se proletí přes celou místnost.
Naruto mu rychle pomůže na nohy a aktivuje svoje doujutsu.
Poté se zahledí na Kyuubi a složí ruce do pěti pečetí.
"Pečeť pěti živlů" řekne a rozběhne se ke Kyuubi a na rukou mu zazáří znaky všech živlů, ohně, vody, země, větru a blesku.
Doběhne ke Kyuubi a rychlým pohybem ji vrazí prsty do břicha a Kyuubi jen zařve a je zpět ve svém vězení.
"Naruto? Konečně jsi tu, nevíš jak dlouho na tuto chvíli čekám," řekne Minato a usměje se na Naruta.
Ten zprvu neví co říct ale pak dojde k němu a obejme ho.
"Co se stalo? Proč jsi ve mě a Kyuubi byla uvolněná?" zeptá se.
Minato se zamračí.
"Kyuubi nikdy nebyla celá v tobě, část byla uzavřená ve mě a odsouzená k věčnému boji... Tsunade... Dala ti můj plášť že? Jsem rád že jsi pochopil kdo jsi, synu. Máš sílu zachránit svět Shinobi. Když jsi oblékl můj plášť tak do tebe byla přenesena má mysl. Ta byla uzavřená v jediné věci která po mě kromě mého kunaie zůstala. Jde o jakousi výměnu myslí. Když budeš potřebovat, obleč si tento plášť a aktivuj svoje doujutsu, tím aktivuješ i pečeť toho pláště a já budu moci podporovat tvoji sílu svou... Kyuubi teď nebude moci ovládnout tvé tělo, i kdybys měl všech devět ocasů tak budeš stále při vědomí, protože tu budu a budu ti pomáhat, skrze toto pouto dokážeš Kyuubinu moc využít naplno, osvoboď zemi ninjů od jejich nepřátel a staň se Rokudaime... A vytvoř mír..." řekne Minato a potom Naruto znovu ztratí vědomí...

Probudí se a nad sebou uvidí Tsunade jak cosi křičí.
"Naruto! Sakra! Co se stalo?!" řekne naštvaně Tsunade a dívá se mu do očí.
Ty znovu naberou svou barvu a jeho doujutsu zmizí.
"Já... To nemohu říct, je to tajemství které nesmím nikomu prozradit, promiň ale musím za Sasukem a ostatními," řekne Naruto a než Tsunade něco udělá tak se za ním zajiskří a Naruto se ocitá u ostatních...

Jakmile se objeví tak Kakashi pozná plášť Minata a kunai v Narutově ruce.
Usměje se pod maskou a řekne: "Jdeme týme, musíme se dostat k té hrobce!"
Pak vyrazí...

Deštná...
"Jak to myslíš? Že se Nagato a Konan nevrátili! Co to sakra znamená!" rozčiluje se Madara.
Zetsu se jen stáhne a jeho černá půlka se uchechtne což ho následně stojí bolestivou ránu od Madary.
"Au!!" křikne bílá část.
"Hele, co vyvádíš! Sis ho měl líp hlídat!" křikne Deidara protože Uchihy, ať už jakýmikoliv pohrdá, naštěstí pro něj je pro Madaru moc cenný aby ho nějak Madara potrestal.
Kisame jen stojí v rohu a přemítá nad důvody proč Itachi odešel...
A proč zemřel...
"Předpokládám že teď budou soustředit všechnu svoji sílu na útok na Deštnou, co uděláme?" řekne Sasori.
"Pche! Sejmeme je jako nic!" řekne pohrdavě Hidan než mu Kakuzu jednu střelí aby sklapnul.
"Nes** mě Kakuzu!" vyjede na něj Hidana chce na něj vytasit kosu ale Madara ho zastaví lehkým pohybem ruky a Hidanovo tělo reaguje dle Madarových příkazů, což Hidana dopálí, ale radši se uklidní.
"Plán je takovýto, Zetsu se vydá do Suny vyzvídat jak na náš útok budou reagovat, Konoha je přecijen její spojenec... Hidan, Kakuzu, Deidara, Sasori a Kisame se vydají na čelní útok, já proniknu do vesnice a vyřídím Hokage..." řekne Madara a všichni se rozprchnou do okolí.
Vtom se osoba za okny úkrytu také ztratí, netuší že ji Madara sleduje...

Další z Akatsuki, Konan, se tajně dostala do Deštné a vyzvídá informace o Akatsuki, ovšem ona sama k nim už nechce patřit, protože stejně tak se i Nagato rozhodl...
Viděli co dokázal Naruto, co dokázal Sasuke...
Co dokázala Konoha, vtom si Nagato uvědomil že v nich je budoucnost země Shinobi...
Konan se blíží k bráně Deštné a už chce zmizet když vtom se před ní objeví Madara.
Sakra! On mě viděl?! řekne si a chce okolo něj proběhnout ale Madara ji srazí k zemi a přitiskne jí ke krku kunai.
"Ale ale... Copak to tu máme... Konan, kde máš Nagata, a proč si tam tak tajně poslouchala?" řekne posměšným hlasem Madara.
Konan zatne pěsti a rozpadne se na papírky.
Přemístí se dál od Madary a znovu se zformuje.
Vyšle na Madaru spoustu papírových shurikenů ale ani jeden nezasáhne...
Tohle je naprosto jiná liga než já... Nemám ani nejmenší šanci... řekne si Konan.
Madara se objeví za ní a praští ji tak prudce že když vrazí do zdi tak v ní udělá hlubokou díru, zeď se následně sesype na ni.
Ona se však nevzdává a papírová křídla odhodí všechny kameny.
Poté se rychle vznese a rozhlédne se.
Madara na ni vypálí ohnivé střely ale těm se snadno vyhne.
Už na něj chce útočit když vtom jí ty střely vpálí do zad, obrátili se zpět a srazili ji nečekaně zezadu k zemi...
Její křídla zmizí a když se zvedne tak se jí Madara zadívá do očí a už ji má lapenou v genjutsu...

Okolo Konan je všude tma, vidí jen tmu a v dáli rudý měsíc...
Tedy aspoň myslí že je to měsíc...
Pomalu se zvedne ze země a rozhlédne se.
Ví že je to genjutsu ale nemá jak se z něj dostat, cítí že nemá žádnou chakru a nikdo kdo by jí pomohl poblíž není...
Proto se jen rozejde k tomu měsíci...
Když se k němu blíží tak uvidí v jeho rudém odlesku malý pahorek.
Když k němu dojde uvidí na něm sedět Madaru.
Dojde skoro k němu, Madara se ohlédne a podívá se na ni.
"Neměli jste mi vzdorovat, Konan," řekne a vtom se objeví u ní.
Konan ucítí chladný kov který jí projde jen kousek vedle od srdce.
Madara se jí neustále dívá do očí...
Konan padne k zemi a zadívá se na katanu co jí Madara probodl.
Přes nesnesitelnou bolest si ji vytrhne z těla a když tak učiní její rána se zacelí.
Madara se ušklíbne.
"Když se pokusíš ten meč vytáhnout, rána se zacelí ale pak... Tě bodnu znova, ty budeš stále opakovat to samé, vytáhneš ten meč a rána se zacelí... A tak to bude pokračovat do nekonečná, tvá bolest nikdy neustane... Navíc... Tvé rány zde, se zčásti promítnou i na tvém těle mimo genjutsu..." řekne škodolibě Madara a znovu ji probodne...

Kdesi za Deštnou vesnicí...
Nagato, dnes už ne ve svém přístroji, jeho tělo se dokázalo díky jeho očím regenerovat a jeho vzhled ne nepodobný mrtvole se obnovil v člověka, vypadá teď jako normální člověk nebýt těch očí.
Přehodí si plášť přez záda a posadí se.
Konan, kde jsi? Co se ti jen stalo... Musím jí pomoci... Ale zároveň nemohu, přísahal jsem jí že zůstanu zde i kdyby se nevrátila... Musím jí ale pomoci! Cítím že se jí něco stalo... Ksakru! přemýšlí a pak vrazí pěstí do země a ta se rozpukne.
K němu dojde jedna z jeho sfér.
Ale už né jako loutka.
Nagato dokázal vytvořit techniku co přebrala vzpomínky Yahika a vložil je do toho těla.
Jeho duše se však nevrátila.
Myslí, žije, cítí, vše jako Yahiko, ale on sám to není...
Vrátit život ani Nagato nedokáže...
"Nagato, neboj se o ni, ona se o sebe dokáže postarat!" řekne povzbudivě Yahiko.
Nagato se na něj podívá s napůl nepřítomným výrazem...
"Yahiko... Víš co pro mě Konan znamená, nedokážu tu prostě jen tak sedět když už se měla dávno vrátit..." řekne Nagato.
Yahiko se zamračí...
"Mám nápad... Sice jsi řekl že tam nepůjdeš TY ani JÁ ale kdo mluvil o jiných? Konkrétně mám na mysli dvě osoby... Uzumaki Naruta, Uchiha Sasukeho... Tihle dva jsou dobří ninjové, když jim pomůžeme proti Akatsuki, oni nám určitě pomohou se záchranou Konan..." řekne Yahiki a Nagato v tu chvíli vstane a obejme ho.
"Ty jsi skvělý! Máš dobrý nápad, navíc... Cítím že ti dva jsou nedaleko..." řekne Nagato a podívá se na Yahika.
Ten kývne a oba zmizí...

Kdesi nedaleko Deštné...
Naruto, Sasuke, Sakura a Kakashi se dostali až k místu kde mají najít hrobku která byla v Itachiho mapě.
"Jsme tu, tady už musím jít dále sám..." řekne Sasuke a políbí na rozloučenou Sakuru, potom vejde do temné jeskyně...
O minutu později se objeví nedaleko nich Nagato a Yahiki.
Rozběhnou se k nim a když jsou u nich tak Nagato promluví.
"Uzumaki Naruto! Potřebuji tvou pomoc!" řekne Nagato.
Když Naruto uvidí Yahika tak se rychle připraví na boj.
Kakashi mu ale položí ruku na rameno.
"Co chcete?" řekne Kakashi.
"My... Přiznávám, jsem to já, kdo vedl Akatsuki, jsem to já kdo útočil na Konohu, vše je má vina, suďte mě jak chcete, ale prosím vás o jedno, pomozte mi zachránit Konan, ona za nic nemůže! Madara ji zajal když chtěla zjistit plán Akatsuki, nechceme být déle s nimi, já, Konan a Yahiko jsme se rozhodli proti nim bojovat... Konan šla na výzvědy a už se nevrátila... Prosím, Uzumaki, pomoz jí!" promluví Nagato a naléhavě se podívá Narutovi do očí...
"Pomoz jim... Budeme potřebovat každou pomoc a informace o Akatsuki se budou hodit!" ozve se Minatův hlas v Narutových myšlenkách až Naruto nadskočí, pak se ale uklidní.
"Dejme tomu že bychom vám pomohli, jak ale můžeme vědět že nás nezradíte?" řekne Naruto.
Sakura to vše jen sleduje a Kakashi zatím nezasahuje.
"Přísahám! Vše jsem dělala jen pro mé přátele... Nikdy jsem nechtěl nic jiného než rodinu a přátele... Byl jsem slepý, myslel jsem že cesta co jsem si vybral je správná ale není... Teď vím co je správné, to TY jsi mi ukázal cestu, TY jsi ten co náš sensei naučil správnou věc... Víru, víru v sebe a své přátele, vůli se nikdy nevzdát! To TY jsi tohle naučil mě! Udělám cokoliv, jen prosím pomozte Konan," promluví Nagato a Yahiki popojde k nim.
"Kde je Uchuha Sasuke? Není doufám v TÉ jeskyni..." řekne a Sakura zbledne.
"CO, je v té jeskyni?" řekne Sakura a popadne Yahika za límec.
"To je... Hrobka Salamandra... Vůdce Deštné který tu býval před Peinem, ten co dal jméno vašim Saninům... Jeho duše byla přenesena do této hrobky, pouze Itachi, Nagato a Konan o ní věděli, teď o ní vím i já... Kdokoliv vstoupí do té hrobky se musí utkat se Salamandrem... Když vyhraje, získá moc která mu zaručí sílu k poražení nespočtu dalších nepřátel, když však prohraje... Salamandr ukradne jeho tělo... A oživne..." promluví Yahiko.
Naruto vytřeští oči, Kakashi zbledne a Sakura též.
Pustí Yahika a sesune se na kolena...
Pak se ale rychle postaví a rozeběhne se do jeskyně...
"Sakuro!!!" vykřikne Naruto ale je pozdě... Jeskyni zavalí obří balvan a vchod je nedostupný.
Naruto, Kakashi, Nagato a Yahiki můžou jen čekat...
Čekat až se vrátí buď oni...
Nebo Hanzou Salamandr...

Mezitím Sasuke vchází do temné jeskyně osvětlené jen několika svíčkami...
Netuší že Sakura se vydává v jeho stopách...
Netuší že to co ho čeká mu může změnit navždy život...
A jeho kroky ho vedou stále dál...

Poznámky: 

Tak je tu po mé dlouhodobé pauze nový díl, tedy, slibovaný speciál!

Trochu jsem se zasek, měl jsem napsaný první díl a ne a ne dopsat druhý, dnes se mi to konečně povedlo a přináším vám pokračování, trochu jsem se odchýlil od prvotního plánu ale neva

Tak příjemné počtení Smiling

4.966665
Průměr: 5 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Naruki-Nee-chan
Vložil Naruki-Nee-chan, Po, 2013-09-16 07:20 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Pěstitel rýže

super díl už se těšim na další

„Ve světě ninjů jsou ti,kteří porušují pravidla a nařízení považováni za odpad ale,ti kteří opustí své přátele jsou horší než to“.......bohužel se toto „pravidlo“ může pěkně vymstít

Obrázek uživatele Galax94
Vložil Galax94, Čt, 2013-10-10 07:30 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Haha, jestli tohle někdy dopíšu tak bych se dost divil, nejen že můj styl psaní je teď úplně jiný než když jsem tohle psával ale už dávno nevím co jsem měl v plánu, tedy, vím, trochu, ale stejně... Uvidíme, moc s tím nepočítám že bych své FF dotáhl do konce, škola, brigáda, práce doma, mám dost málo času, hlavně poslední dobou ^^'

Obrázek uživatele Liz-chan
Vložil Liz-chan, Ne, 2013-01-27 16:43 | Ninja už: 4159 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

woow Shocked máš moju poklonu Shocked toto je najlepšia poviedka čo som kedy čítala Shocked už aby bol další diel Smiling Sticking out tongue

"Easy to find what's wrong
Harder to find what's right
All your empty lies, I won't stay long
In this world so wrong"

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2011-06-19 08:55 | Ninja už: 4722 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Skvělí, moc se mi to celé líbilo, tak prosím, co nejdřív další díl Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele whovian
Vložil whovian, Út, 2011-04-05 19:47 | Ninja už: 4850 dní, Příspěvků: 177 | Autor je: Prostý občan

Opět skvělé, ale nechápu proč dvojdíl Laughing out loud těším se na Hanza...jediné co bych vypichol jsou moje oči Laughing out loud

Obrázek uživatele kisame123456789
Vložil kisame123456789, Čt, 2011-03-03 21:37 | Ninja už: 4818 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

prrosim piš dalej je to super

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Po, 2011-02-07 01:12 | Ninja už: 5039 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

jaj pis dal xD dopis to xD

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele JiYong
Vložil JiYong, Po, 2010-10-18 14:00 | Ninja už: 5014 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

toto je asi ten najlepsi pribeh o narutovi!!!! a to nekcam!! POKRACKOOO PROSIMMM

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2010-08-24 11:09 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super ff těším se na pokračko

Obrázek uživatele tomin
Vložil tomin, Út, 2010-08-03 12:34 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

Super, celá serie má super děj Smiling jen tak dál.

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Po, 2010-05-24 21:11 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

super diel aj ked vobec nechapem preco to je dvoj diel ..... ma to taku rpiemernu dlzku ale s dejom som spokojny .. pekne ... len dufam ze sasuke nebude nejak moc overpowered ...... naruto musi zostat na poste the best ... XD .... tesim sa na nove diely davam za 5*

Obrázek uživatele Galax94
Vložil Galax94, Po, 2010-05-24 21:15 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Vím že to není délkou nic extra ale po těch třech co jsem psal předtím jsem už víc vymyslet nesvedl...