manga_preview
Boruto TBV 09

Alternative shippuuden 04: Nevyřešené otázky

Nevyřešené otázky

.

Suna

Naruto se nevěřícně dívá na Sasukeho, i když mu Sakura vyhrnuje rukáv a ošetřuje popálenou ruku od výboje Kyuubiny chakry.
"Buď jsem se zbláznil nebo se zbláznil tenhle svět, co tu sakra děláš, Sasuke!" vyjede na Sasukeho Naruto.
Sasuke se jen ušklíbne.
"To je... Na dlouho, ber to takto, vrátil jsme se protože jsme nikdy nechtěl odejít... Mám tu pár lidí kterým na mě záleží, to je důležitější než nějaká hloupá pomsta..." řekne Sasuke a dojde k němu a Sakuře.
Naruto stále hloupě zírá než mu přiletí rána od Sakury, to ho probere až moc dobře.
"auvajs! Sakuro - chan za co to bylo!" zasténá Naruto a tře si bouli na hlavě.
Sakura se jen usměje a rozcuchá ho.
Sasuke vezme Naruta z jedné strany pod ramenem a Sakura z druhé, pak se vydají k nemocnici...

"Teď máme dost času takže si to můžeme všechno říct ne? Takže, jak to vlastně všechno bylo??" řekne Naruto který sedí na nemocničním lůžku a dívá se na Sasukeho.
Sasuke se nadechne a odvypráví mu vše co řekl už Tsunade ale tentokrát přidal i to co je jen mezi ním a Narutem...
Naruto ho poslouchá a pořád se mu dívá přímo do očí.
Sasuke ukončí své vyprávění a čeká na jeho reakce.
"No... Páni... Ty mě nepřestaneš překvapovat... Ale, jsem rád že jsi zpět, jsi pro mě jako bratr, jsi první kdo mě bral vážně, hned po Iruka - sensiovi..." řekne Naruto a zazubí se.
Sasuke se mírně usměje a řekne "Tak bratr jo, doufám že tedy budu dobrým bratrem," a usměje se úpřímně, né tím úšklebkem co míval...
Vtom vejde do pokoje Sakura a Sasuke se na ni podívá, vstane a vyjde s pokoje se slovy že se vrátí později, Naruto jen tiše závidí Sasukemu že je se Sakurou...
Ale...
On teď našel někoho jiného, koho má rád...
S kým chce být už navždy...

Suna, o dva dny později

"Naruto! Pohni tou kostrou ať se dostaneme brzo do Konohy!" houkne na Naruta Sakura která už stojí, se Sasukem po boku, Leem který jen závidí Sasukemu a Gaiem, u brány a čeká na opozdilce.
Naruto se ještě rozloučí potřesením ruky s Gaarou a pak už vyběhne k nim a bez jediného signálu vyběhnou směr Konoha...

Konoha, druhého dne večer

"Konečně doma!" řekne Naruto a dobíhá poslední metry než okolo něj proběhnou dvě zelené střely.
"Hahaha! Jsem první!" vyvádí Gai jako malý kluk a Lee obdobně až an to že pokřikuje že je druhý a že ho Gai - sensei zase předběhl...
Sakura se jen usmívá a Sasuke se ušklíbne...
Naruto jen obrátí oči v sloup a vyběhne ke svému domu, dnes už na hádku s Tsunade nemá nervy.

Naruto dojde ke svému domu a odemkne, pak vejde a první co tak že si vezme z lednice ramen a dá vařit vodu...
Když je hotový tak ho rychle sní a sundá si celkem zašpiněné oblečení a vklouzne do pyžama.
Pomalu se mu zavírají oči a usíná když vtom se ozve u dveří šramot a pak jak je někdo otvírá a znovu zavírá...
Naruto je hned na nohou a přiskočí ke dveřím a sková se za ně, v posteli zůstává klon...
Nějaká osoba tichým krokem míří k jeho pokoji a opatrně nakoukne dovnitř, pak vejde a pomalu zavře dveře a vtom...
Naruto nečeká a skočí po osobě a povalí ji na zem.
Osoba tiše vyjekne a celá rudá se mu dívá do obličeje a Naruto je stejně rudý protože ta osoba není nikdo jiný než Hinata...
"Hinato??" řekne překvapený Naruto a Hinata má co dělat aby neomdlela.
Naruto ji drží za zápěstí a přitisknou k zemi vahou svého těla.
Hinata už je rudá až u ramen a stále to postupuje, Naruto to ale moc nevidí protože se jí dívá přímo do očí...
Proč jsem si sakra dřív nevšiml jak je hezká?? pomyslí si Naruto a udělá tu nejdvážnějíš věc co kdy mohl, nebo aspoň si to tka myslí...
Pustí její zápěstí a jednou rukou jí chytne okolo pasu a druhou ji vezme za hlavu, pak se nakloní a políbí ji.
Hinata teď už vážně skoro přestává dýchat ale přeci jen, tenhle okamžik je pro ní víc než krásný...
Pomalu, nejistě a trochu roztřeseně ho chytne okolo krku...

Mezitím Sakura a Sasuke došli na Skály Hokagů a shlíží na noční Konohu.
"Je to krása," řekne Sasuke když vidí svůj domov z tohoto pohledu.
Sakura se jen usměje a přitiskne se k němu.
"Ale pořád to není nic oproti tobě," řekne a obejme ji jednou rukou okolo pasu.
Sakura se usměje.
To že zahodil tu masku kterou doteď měl, tu masku která mu bránila ukazovat emoce...
Za to mu je moc vděčná.
Nemíní tuhle šanci promarnit a tak ho chytne okolo krku a políbí ho, on se nebrání a právě naopak!
Sám ji druhou rukou pohladí po vlasech a sám ji políbí...

Konoha, druhého dne...

Narutovi se nechce vůbec stávat, sice nemá zrovna pohodlí protože leží jen na zemi pod dekou ale dívá se do tváře spící Hinaty.
Noc strávila u něj a on jí ochotně přenechal svou postel.
Hinata stále spí a na tváři má úsměv který je pro Naruta krásný nadevše.
Pomalu se ale zvedne a v tichosti se převlékne.
Pak vyjde z domu a vyběhne k Tsunade...

U radnice se potká se Sasukem a Sakurou, ti oba vypadají že jsou odpočatí až až a hlavně že jsou šťastní, stejně jako Naruto...
Vyjdou nahoru do kanceláře Tsuande a ta je nechá vejít, hned jak vidí Naruta tak se její hlas rozlehne po celé Konoze jak na něj zařve.
Naruto se jim skoro zmenšuje před očima...
Tsunade se po chvíli uklidní a vysvětlí jim co vše se stalo.
Pak dá Sasukemu a Sakuře volno.
Narutovi ještě jednou počádne vyčiní a pak ho taky pustí, ten hned zamíří ke svému domu, vejde dovnitř a do pokoje kde má být Hinata ale...
Ona tam není!
Místo ní tma leží jakýsi dopis...

Devítiocasý Jinchuuriki...
Pokud tuhle osůbku chceš někdy ještě vidět tak přijď do dnešního odpoledne k hranicím Ohnivé a Větrné země, přesné informace o místě máš napsané níž, buď tam včas nebo tahle holka neuvidí zítřejší slunce...

Akatsuki no Deidara...

Přečte si Naruto zděšeně dopis a ani nečeká na svolení přestože mu teď Tsunade dost jasně vysvětlila jak a co má dělat.
To co k Hinatě cítí mu nedovoluje čekat a tak se vydá na vlastní pěst k hranicím kam ho Deidara navedl...
I když ví že to je past...

U hranic
Naruto dobíhá k hranicím a čeká...
Před ním se pomalu objevuje na obzoru bílí pták kterého už zná.
Deidara přilétá na dalším ze svých dílek, Hinata leží vedle Deidary a je v bezvědomí.
Naruto zatne pěsti a chce na něj vystartovat ale mohl by zranit i Hinatu.
Deidara seskočí z ptáka a Hinatu nese v rukou.
Naruto vře vzteky a zároveň se proklíná že ji nevzbudil nebo tma nenechal aspoň klon...
Deidara pomalu jde k němu.
"Abych pravdu řekl, nedivím se že jsi tu, kvůli někomu takovému... Být v tvém věku tak s ní bych si dal říct," řekne Deidara s úšklebkem ale to už je na Naruta moc, navíc když ji tak drží v náruči jako by ji chtěl před NÍM bránit...
Naruto plný vzteku vytvoří deset klonů a ty skočí k Deidarovy a snaží se ho chytit.
Deidara se ale nenamáhá vyhnout a okolo něj vybuchnou jeho dílka ale jeho ani Hinatu nezraní...
Naruto ovšem nečeká a předvede další věc co se naučil při tréninku s Jirayiu...
Dokonale zvládnul ovládnout chakru a naučil se Tančící listový stín...
Takto se dostal za Deidaru a ten to nestihl ani zaznamenat a už měl Narutovu pěst v zádech a Hinatu mu vzal další klon...
Naruto vykopne Deidaru do vzduchu a křikne "Uzumaki přehrada!" a použije svoje kombo a pak...
Dopadne na zem a v ruce s emu začne vířit chakra.
Potom se odrazí a rasenganem vrazí do zad Deidary a projde jím skrz...
Pak se ale Deidarovo tělo rozteče na jíl...
Hinatu už má zase ve svých rukou...
Naruto už vzteky bez sebe se vrhá na svého soupeře svým taijutsu, aby nezranil Hinatu...

Poznámky: 

Tak je to tu, sice kratší než jsem myslel ale zvládl jsme to, tak snad to že je díl kratší nevadí a doufám že se vám líbí Smiling

4.892855
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2010-08-23 10:51 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super ff serie

Obrázek uživatele Galax94
Vložil Galax94, Út, 2009-09-29 18:26 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Jen takové info

Včera jsem naspal už docela velkou část, dnes to asi nestihnu ale zítra by tu měl být nový díl

Obrázek uživatele dendule95
Vložil dendule95, Pá, 2010-01-08 17:09 | Ninja už: 5233 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

tak kde to vázne? ja už se nemužu dočkat pokračovaní !!! xDxDxDxDxD

Obrázek uživatele Galax94
Vložil Galax94, Pá, 2010-01-08 23:26 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Ve mě to vázne, nemůžu se na psaní pořádně soustředit... Nevím, snad něco přidám ale kdy to nevím...

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-09-27 23:39 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

tak na to jsem zvědavej Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2009-09-27 20:03 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

neva že je to kratší i tak je to dobtrý jen tak dál a ať je tu dalsi dil driv Laughing out loud