manga_preview
Boruto TBV 09

Ishidate - Kapitola patnáctá: Velitel

Ishidate

Kapitola patnáctá: Velitel

Následujícího rána si Ishidate přivstal, aby se důkladně připravil na nadcházející misi. Jako každé ráno musel nejdříve obstarat pár věcí v domě a na zahradě. Poté se umyl, oblékl a sbalil na cestu. Nikdy si nebral moc věcí, jen to nejdůležitější pro přežití.
Asi za hodinu byl připraven. Ještě sebral ze stolku kytici a vyrazil. Cestou to vzal přes hřbitov, kde odložil kytku a krátce se pomodlil. Dělával to takto pokaždé, když měl čas, nebo když vyrážel mimo vesnici.
Teď mu už nic nebránilo vydat se k městské bráně, kde měl sraz s ostatními shinobi.

*****

Za pár minut už postával u brány a čekal na zbytek týmu. Chvíli na to se na zaprášené ulici objevily dvě siluety. Oba dva ninjové byli ve vesnici známi, protože často plnili funkci hlídačů brány. Nebylo pochyb o tom, že to jsou chuunini.
„Ohayo, ty budeš Ishidate že?“ zeptal se za stálého popotahování ten s páskou přes nos.
„Ano, připraveni na misi?“
„Samozřejmě, jako vždy,“ odpověděl druhý z nich.
„Nemůžu si pomoct, ale zase si nepamatuju, který z vás je který,“ pousmál se mladík.
„Pamatuj si, že ten divný nos s páskou má Kotetsu,“ sdělil mu chechtající se Izumo.
„Jo a ten s tím divným hárem je Izumo,“ řekl v záchvatu smíchu Kotetsu.
„Už chápu, proč ještě nejste jounini,“ umlčel je s úšklebkem Ishidate.

Po několika minutách společného čekání se začali objevovat další členové týmu. Asi za čtvrt hodiny už byli kompletní a velitel mise mohl konečně začít s vysvětlováním plánu.
„Takže, já jsem Ishidate. Někteří mě znají, někteří ne. Pro tuto misi jsem byl zvolen jako velitel. Vyžaduji od vás naprostou oddanost a odhodlání splnit misi. Byl bych rád, kdybyste se mi jednotlivě zahlásili, ať si můžu udělat poznámky,“ řekl vážným tónem mladík.
„Hagane Kotetsu! Chuunin!“
„Kamizuki Izumo! Chuunin!“
„Inuzuka Kiba! Genin!“
„Hyuuga Hanabi! Genin!“
„Hyuuga Neji! Genin!“
„TenTen! Genin!“
„Yamanaka Ino! Genin!“
„Haruno Sakura! Genin!“

„Dobře! Neji, ty půjdeš na čumáku. Hanabi, ty budeš zase na konci. Sledujte okolí pomocí byakuganu a jakékoliv nebezpečí mi hlaste, zbytek bude dávat pozor na bližší okolí,“ začal s vysvětlováním Ishidate.
„A kam vlastně jdeme?“ zeptal se Kiba.
„Ta vesnice se jmenuje Shirakawa. Leží na nejvýchodnějších hranicích Konohy. Tamní vůdce si nás najal kvůli skupině nájezdníků z Kaminari no Kuni, kteří vesnici vydírají. Na nás je abychom je zahnali,“ vysvětlil ninja s katanou na zádech.
„Kolik jich je?“ dotázala se Ino.
„Více informací získáme až tam. Ještě nějaké otázky?“
„NE!“ vykřikli všichni sborově.
„Dobře, tak tedy vyrazíme. Počítejte s tím, že se přes noc budeme muset utábořit,“ oznámil Ishidate všem.

*****

Za úmorných patnáct hodin cesty se začalo stmívat. Naše skupina byla blízko cíle, ale mladý velitel nechtěl riskovat cestu v noci, protože se nacházeli blízko jejich úhlavního nepřítele – Otogakure no Sato.
„Stát! Tady se utáboříme. Založte oheň, a porozhlédněte se po okolí, potom běžte spát, ráno vyrážíme brzo. První hlídku si beru já,“ řekl nahlas Ishidate.

Když padla tma, přišly svého kapitána vystřídat dva páry. Prvním byl Neji a TenTen, kteří se usadili na jeho místo v koruně stromu a druhý pár v podání Kiby a Hanabi zaujal místo u zadní části tábořiště.
Ať se Ishidate snažil, jak chtěl, nemohl usnout. Pořád musel být ve střehu. Ani nevěděl, že se mu to za chvíli vyplatí. Pozoroval hlídky, které místo ostražitého hlídaní okolí rozebíraly jejich vztah.
Najednou se ve křoví něco šustlo. Ishidate okamžitě zpozorněl a snažil se vysledovat, co to bylo. Zaměřil svůj zrak do onoho křoví, zklidnil dech a pozoroval dále. Po chvilce si všiml tří dokonale zamaskovaných postav. Všiml si také lesklého předmětu v ruce dvou z nich, nebylo pochyb o tom, že to byly kunaie, které odrážely světlo měsíce. Najednou začal kousek chladné oceli ve tmě problikávat, jak se útočník napřahoval. Hnědovlasý mladík už na nic nechtěl čekat, sebral katanu, která ležela vedle něj a vyrazil proti maskovaným protivníkům.
„Jste odhaleni! Vzdejte to!“ vykřikl vážně Ishidate.
„Nikdy!“ odpověděli všichni naráz a vrhli se na mladíka.
Shinobi s katanou v ruce hravě odrážel jejich útoky, ale nebyl schopen nalézt skulinku k vlastnímu. V tom se najednou stalo něco, co nikdo nepředvídal. Za útočníky se objevili dva ninjové. Oba vytáhli ze svých kapsiček na vestách svitek. Pár rychlých pečetí a svitky se proměnily na podivné kyje. Za dalších pár vteřin leželi maskovaní muži mrtví na zemi.
„Promiň, že nám to trvalo tak dlouho Ishidate,“ řekl Izumo.
„V pořádku. Dobrá práce vy dva,“ pochválil je hnědovlasý shinobi, když zasunoval svou katanu zpět do pochvy.
„Uklidíme je a ty se běž konečně vyspat. Vím, že jsi byl celou dobu vzhůru,“ pronesl klidným hlasem Kotetsu.
„Díky,“ odpověděl Ishidate a šel se konečně natáhnout.

***** Pokračování příště

4.6
Průměr: 4.6 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2009-11-08 18:00 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Uf! Co k tomu říct. Přečetl jsem všechny díly najednou. Takže to je slušná povídka, ale...
To že si postaršil postavy nevadí a je dobře zeš to napsal hned na začátku, jinak by se v tom jeden ztrácel.
Co už není tak pozitivní je hlavní hrdina, do 14 kapitoli moc kladný, moc silný. Příliš si upozornoval na jeho vzhled, ono když povídka začíná tzv. zrcadlovou scénou (mám terminologii převzanou s HP fandomu), tedy scénou kde se popisuje zjev hl. hrdiny tak už to o něčem svědčí.
myslím si, že ví, proč se Soře nelíbil poslední díl, od toho temného do vnitř zaměřeného 14 dílu si zase uskočil směrem, kterým se ta povídka ubýrala předtím.
Ona ani zápletka, i když čtivá se neubránila klišé, zvláště ochranování starého páprdy (kterého mimochodem hl. hrdina změní) s krásnou dcerou, jeji zachránění před chmatáky.(Největší toť klišé kluky psaných FF co jsem si zatím stačil všimnout, ale ono to není klišé jen u FF, ale v jistých obměnách i v knihách.)
Ale dobře popsané klišé a přesilnělí hlavní hrdina je furt dobré čtený.
Logických chybek jsem si nevšiml (Až na mírně nelogické chování postav v napadené vesnici) a slohových skoro taky ne. (Vyšší kluk. Vyšší než co, kdo?) Doufám, že brzo začne hlavní příběh (tedy ten s prstenem a katanou), protože flinta vysi na stěně už dlouho.
Ale jinak musím říct že se jedná o kvalitní povídku.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-09-23 21:25 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

...
Aspoň človeka teší to, že je tu nový diel... Hoci mi príde, že tieto diely Ishidateho niečo stratili.. Snáď to zase nájdu...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Hatake
Vložil Hatake, St, 2009-09-23 21:30 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Prostý občan

Co konkretne ? ... Nechapu, kdyz to neni ono proc davas petku ? ... beru ze je to zvyk, ale me osobne teda vice potesi objektivni hodnoceni.

Už tu straším 1000 dní

Mažu, banuju, upravuju, ničím i tvořím - zkrátka práce všeho druhu.

"Oproti vám jsem fakt Prasátko ... vy jste prasata!" Péťa po vypití něčeho, čeho bylo více než jsme očekávali.

Můj výtvor - Písničky pro charaktery z Naruta
Moje povídky - Ishidate, Příběh (ne)obyčejného ninjy
Moje obrázky - Obrázky

Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ

"Žij, užívej si života a žij"

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-09-23 21:49 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Toto je objektívne hodnotenie. Hoci, ako si tak prechádzam ostatné časti, príde mi, že sa menej s tým hráš. Tá zmena Ishiho z celkom milého chlapca na, hm, bojovníka, sa mi ráta, ale niečo mi tam chýba. Tie diely predtým ma viac bavili, teraz je to také..strohé, tak nejako mi to príde.
Ale stále je to oveľa lepšie než čokoľvek iné, čo čítam, a aj sa mi to páči, takže tých päť hviezdičiek si to zaslúži, nemám dôvod ich tam nedať Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Hatake
Vložil Hatake, St, 2009-09-23 21:50 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Prostý občan

No uz byl cas, aby sel do sebe ne ? Je fakt, ze tenhle dil je slabsi, ale uz se zatracene chci dostat ke dvacitce Smiling tam by se o mohlo bud rapidne zvysit nebo rapidne posrat Laughing out loud

Už tu straším 1000 dní

Mažu, banuju, upravuju, ničím i tvořím - zkrátka práce všeho druhu.

"Oproti vám jsem fakt Prasátko ... vy jste prasata!" Péťa po vypití něčeho, čeho bylo více než jsme očekávali.

Můj výtvor - Písničky pro charaktery z Naruta
Moje povídky - Ishidate, Příběh (ne)obyčejného ninjy
Moje obrázky - Obrázky

Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ

"Žij, užívej si života a žij"

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-09-23 21:54 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Eh, eh... Len sa moc neunáhli s takýmito dielikmi Laughing out loud Ja sa síce na ten dvadsiaty už teraz teším, keď o ňom takto píšeš, ale zároveň chcem aj to, aby táto poviedka neskončila ako niektoré iné a bola proste dobrá Smiling
A dosť pochybujem, že sa to tam poserie... Na to ty píšeš až moc dobre...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Hatake
Vložil Hatake, St, 2009-09-23 21:56 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Prostý občan

No diky za pochvalu, ale rozhodne bych o sobe netvrdil, ze pisu moc dobre Laughing out loud
Ale ve zkratce bude dil 20 prelomovy a dil 30 prelomovy. Pak se uvidi.
A muzu taky rict, ze dil po tomhle bude bojovejsi a dil potom je male prekvapko Sticking out tongue ... potesi milovniky tygriku Laughing out loud

Už tu straším 1000 dní

Mažu, banuju, upravuju, ničím i tvořím - zkrátka práce všeho druhu.

"Oproti vám jsem fakt Prasátko ... vy jste prasata!" Péťa po vypití něčeho, čeho bylo více než jsme očekávali.

Můj výtvor - Písničky pro charaktery z Naruta
Moje povídky - Ishidate, Příběh (ne)obyčejného ninjy
Moje obrázky - Obrázky

Ikite yare Suki ni ikite yare
生きてやれ 好きに生きてやれ

"Žij, užívej si života a žij"

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-09-23 21:59 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Milovníkov tigrov??? Jeeeej, zase sa mám na čo viac tešiť, tých milujem Laughing out loud
Takže každé okrúhle bude prielomové.. No fajn... Smiling
A čo sa týka toho tam hore, čo o sebe tvrdíš, alebo nie.. To musíš nechať na druhých Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.